دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

حمل و نقلخودروولوو

جدیدترین شاسی بلند کمپکت ولوو XC40 2019

سه شاسی بلند ولوو از نظر طراحی بیرونی و چراغهای جلو و عقب تقریباً شبیه و مرتبط هستند ، اما شرکت ولوو با کراس اور ایکس سی 40 جدید خود این شباهت ها را در این مدل نمایان تر نموده ، ولی در عین حال یک شاسی بلند کمپکت جدید و با ابعاد کمی کوچکتر از شاسی بلند های قبلی خود تولید کرده است. در واقع می توان گفت ایکس سی 40 2019 فرزند دو شاسی بلند ایکس سی 90 و ایکس سی 60 است که زیبایی این دو مدل را یکجا به ارث برده است. ایکس سی 40 مجهز به کلید هوشمند است که می توان آن را از طریق نرم افزار گوشی همراه با افراد خانواده و یا دوستان به اشتراک گذاشته تا آنها براحتی اجازه استفاده از خودرو را پیدا کنند. نکته قابل توجه در خصوص ایکس سی 40 این است که شرکت ولوو شرایط خرید اقساطی این خودرو را از طریق خرید اینترنتی فراهم نموده که متقاضیان می توانند اقساط خرید خودرو را در یک تا دو سال پرداخت نمایند.

ایکس سی 40 جدید ولوو سیستم های پیشرفته از قبیل دستیار هوشمند رانندگی اتوماتیک ، سیستم حفاظت جلوگیری از برخورد با اجسام ، کروز کنترل رادار ، حفاظت در برابر رعد و برق ، هشدار ترافیک با سیستم ترمز اتوماتیک ، سیستم دوربین 360 درجه بهمراه سیستم اتوپارک و سیستم شارژ موبایل بصورت وایرلس را در خود جای داده تا رانندگی با این خودرو لوکس در اوج آسایش و ایمنی قرارداشته باشد.

 همیشه با هوای تمیز بدون آلودگی

سیستم تمیز کننده هوای اتوماتیک نصب شده در ایکس سی 40 با استفاده از یک فیلتر خاص کلیه ذرات گرد و غبار و آلاینده های موجود در هوا را به حداقل می رساند و همیشه هوای تازه و تمیز را در اختیار سرنشینان خودرو قرار می دهد این سیستم بصورت خودکار در صورت قرار گرفتن در هوای آلوده تمام دریچه های ورودی هوا به اتاق خودرو رو بسته و در صورت لزوم سیستم تهویه خودرو را روشن می نماید.

تکنولوژی فوق هوشمند

تکنولوژی نزدیک به احساس انسان در ایکس سی 40 تعبیه گردیده این تکنولوژی با استفاده از صفحه تاچ اسکرین لمسی مرکزی با وضوح بالا از طریق گفتگو با راننده ارتباط بر قرار می کند و کلیه مطالب را درک نموده و  بر اساس آن واکنش نشان می دهد مانند اینکه در حال گفتگو با موبایل هستید و یک انسان در طرف دیگر خط با شما در حال صحبت است.

یک جفت چشم محافظ

سیستم ایمنی شهری ایکس سی 40 تمام اجسام از قبیل خودرو ، دوچرخه ، موتور سیکلت ، انسان و حیوانات اطراف خودرو را بررسی می کند در صورتی که تشخیص بدهد امکان بر خورد با آنها وجود دارد به راننده هشدار می دهد تا سرعت خودرو را کم نموده و مانع از برخورد شود در صورتی که راننده به این هشدار پاسخ ندهد و یا با تاخیر وارد عمل شود خودرو بصورت اتوماتیک قبل از برخورد می ایستد.

سیستم صوتی

ایکس سی 40 مجهز به سیستم صوتی حرفه ای هارمن کاردن با 13 بلندگو است در این خودرو از یک ووفر منحصر بفرد از نوع Air Ventilated استفاده شده که کیفیت پخش صدای فوق العاده بالایی را در اختیار سرنشینان خودرو قرار می دهد.

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا