دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پوشاکمد و زیبایی

لباس‌های زمستانی زنانه و مردانه را با چه رنگ‌هایی ست کنیم؟

وقتی زمستان می‌شود و لباس زمستانی گرم از پالتو  و کاپشن تا دستکش ها را از توی کمد بیرون می‌آوریم همیشه یک دغدغه وجود دارد. کدام رنگ‌ها برای این فصل مناسب است؟ لباس‌های گل دار را مناسب پاییز می‌دانند و لباس‌های رنگ روشن را متعلق به فصل گرم سال. وقتی رنگ های شارپ و درخشان را برای لباس‌هایتان انتخاب کنید این جمله را می‌شنوید که تابستان را با خود آورده‌ای؟ و زمستان با تیره بودن رنگ هایش در ذهنمان ثبت شده  است. ولی واقعا در زمستان باید همیشه لباسی به رنگ تیره پوشید؟ 

هوا که سرد می‌شود، معمولاً همه سعی می‌کنیم که لباس‌های تیره‌رنگ مثل مشکی، طوسی و … بپوشیم. اما آیا در فصول سرد همیشه باید تیره بپوشیم؟! خب یقیناً رنگ‌های متنوع دیگری هم برای انتخاب کردن در فصول سرد وجود دارند. در این مقاله از پروماگ قصد داریم به رنگ‌های لباس زمستانی بپردازیم.

لباس زمستانی

رنگ‌های لباس زمستانی

در این بخش به انواع رنگ‌ لباس‌های زمستانی خانم‌ها و آقایان اشاره می‌کنیم.

نوشته های مشابه

رنگ لباس زمستانی برای خانم‌ها

رنگ‌های مختلفی برای خانم‌ها پیشنهاد می‌شود. در این بخش به برخی از انواع آن‌ها ‌می‌پردازیم.

رنگ مارسالا برای لباس زمستانی خانم‌ها

رنگ قرمز مارسالا یکی از رنگ‌های مورد علاقه و مناسب خانم‌ها برای فصول سرد است. برای انتخاب لباس‌های زمستانی خود مانند پالتو، مانتو، بافت و … می‌توانید این رنگ را برگزینید.

لباس زمستانی رنگ قرمز

رنگ خردلی برای لباس زمستانی خانم‌ها

خردلی رنگی است که حس خوبی در شما و اطرافیانتان به وجود می‌آورد. رنگی گرم و سرشار از آرامش که می‌تواند تأثیر شما را در هر جمعی نشان دهد. شما می‌توانید بافت‌، کاپشن یا کیف خود را به رنگ خردلی انتخاب کنید.

رنگ شتری برای لباس زمستانی خانم‌ها

یکی دیگر از رنگ‌های پرطرفدار لباس زمستانی برای خانم‌ها، رنگ شتری است. استفاده از این رنگ بنا به سلیقه شما می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال می‌توانید از شال، روسری، بوت، کفش و … به این رنگ استفاده کنید.

رنگ شتری در لباس‌های زمستانی

رنگ خاکستری – آبی برای لباس زمستانی خانم‌ها

از جمله رنگ‌‌هایی که در زمستان طرفدار بسیاری دارد، خاکستری متمایل به آبی است. این رنگ تصور آسمانی ابری را به افراد می‌دهد که برای این فصل بسیار مناسب است.

رنگ خاکستری رنگی مناسب برای لباس زمستانی زنانه است. برای اینکه این رنگ شما را خسته نشان ندهد آن را با یک رنگ پرانرژی مثل رنگ قرمز و یا یک رنگ روشن مانند کرم ست کنید.

رنگ پرتقالی برای لباس زمستانی خانم‌ها

یکی دیگر از رنگ‌های جذاب، گرم و زیبا برای خانم‌ها، رنگ پرتقالی است. این رنگ احتمالاً به دلیل تناسب با برگ‌های پاییزی، مناسب فصل پاییز است. ولی می‌تواند برای فصل زمستان نیز مناسب باشد.

رنگ پرتقالی هم مناسب لباس‌های زمستانی است و هم از تیرگی اغلب لباس‌های زمستانی به دور است.

رنگ لباس‌های زمستانی زنانه

ترکیب رنگ لباس زمستانی برای خانم‌ها

 در این بخش قصد داریم، به چند مورد از ترکیب رنگ‌های زیبا برای لباس زمستانی خانم‌ها اشاره کنیم.

ترکیب طوسی و شتری برای لباس زمستانی خانم‌ها

اگر از پالتوهایی به رنگ شتری استفاده می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های طوسی و قهوه‌ای ست کنید. برای مثال پوشیدن یک بافت طوسی زیر پالتوی شتری، بسیار شیک به نظر خواهد آمد. لباس زمستانی با رنگ ست طوسی و شتری ترکیبی کلاسیک است که طراحان مد به آن بازگشته‌اند. 

ترکیب طلایی و مشکی برای لباس زمستانی خانم‌ها

بهترین ترکیب رنگ برای یک پالتوی ماهوتی طلایی، رنگ مشکی است. مشکی، مقداری از به جلوه آمدن برق رنگ طلایی کم کرده و باعث زیباتر دیده شدن لباس می‌شود.

شلوار و پوتین شما بهتر است رنگ مشکی و برای پلیور می‌توانید از ترکیب رنگ مشکی و طلایی استفاده کنید. ست طلایی و مشکی مناسب مهمانی و جشن‌ها است.

ترکیب قرمز و مشکی یا طوسی و سفید برای لباس زمستانی خانم‌ها

ترکیب قرمز و مشکی، یکی از پرطرفدارترین ست‌های لباس است. این ترکیب در لباس‌های زمستانی نیز، زیبا به نظر خواهد آمد. برای ست کردن لباس با رنگ قرمز می‌توانید از طوسی و سفید نیز استفاده کنید. لباس زمستانی‌ زنانه با ست قرمز با مشکی و طوسی در میان بانوان خوش پوش بسیار مرسوم است.

ترکیب رنگ لباس زمستانی

رنگ لباس زمستانی برای آقایان

در این بخش به رنگ‌های مناسب برای لباس زمستانی آقایان می‌پردازیم.

رنگ مسی برای لباس زمستانی آقایان

رنگ مسی، از سال 1970 یکی از رنگ‌های پرطرفدار لباس زمستانی آقایان در نمایشگاه‌های لباس بوده است. این رنگ خنثی را می‌توان با رنگ‌هایی نظیر سفید، مشکی، آبی، خاکستری و … به تن کرد. رنگ مسی برای لباس زمستانی رنگی کلاسیک و بسیار شیک است. 

رنگ سبز تیره برای لباس‌های زمستانی آقایان

سبز تیره، یکی از رنگ‌های زیبا و محبوب آقایان برای لباس زمستانی است. سبزی که متمایل به آبی نفتی باشد، مناسب فصل زمستان برای آقایان است. از رنگ سبز تیره در لباس زمستانی آقابان بیشتر استفاده می‌شود ولی پالتوهای زنانه به این رنگ نیز موجود است و با رنگ خردلی ست می‌شود. 

رنگ یاقوتی برای لباس‌های زمستانی آقایان

رنگ قرمز تیره یا یاقوتی، رنگی مناسب فصل سرما است. رنگ گرم یاقوتی در کنار رنگ‌های خنثی مثل خاکستری، بیشتر جلوه می‌کند.

رنگ یاقوتی و زرشکی که در جلیقه مردانه یا شلوار زنانه بسیار کاربرد دارد برای فصل زمستان مناسب است. پولیورهای مردانه به این رنگ جلوه خاصی به یک تیپ مشکی یا طوسی می بخشد.

رنگ لباس مردانه زمستانی

ترکیب رنگ لباس زمستانی برای آقایان

تناسب رنگ میان لباس‌های زمستانی آقایان نیز بسیار مهم است. در این بخش به رنگ‌های مناسب برای ترکیب کردن بپردازید.

ترکیب رنگ قرمز و آبی برای لباس زمستانی آقایان

ترکیب رنگ قرمز و آبی برای آقایان، همواره بسیار زیبا به نظر می‌رسد. برای فصل زمستان باید از حالت تیره و پخته این دو رنگ یا به عبارتی از زرشکی و سرمه‌ای استفاده کنیم.

ترکیب قرمز و آبی از قدیم مناسب فصل زمستان بوده است. حتی در عکس‌های قدیمی نیز پالتوهای زنانه به رنگ قرمز دیده می‌شود. این ترکیب رنگ امروزه نیز توسط طراحان مد برای فصل زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترکیب کرم و مشکی برای لباس آقایان

ترکیب کرم و مشکی، یکی از ست‌های پرطرفدار برای آقایان است که همواره مورداستفاده قرار می‌گیرد. این رنگ‌ها با یکدیگر در تضاد قرار دارند، اما در کنار هم ظاهر زیبایی را ایجاد می‌کنند.

ترکیب کرم و خاکستری باعث می‌شود چهره شما عبوس و تیره نباشد. رنگ روشن کرم به تیپ شما جان می‌دهد و باعث بشاش بودن چهره‌تان می‌شود. این ترکیب رنگ کاملا مناسب زمستان است. 

‌رنگ‌های مناسب برای لباس‌های زمستانی چیست؟

در این مقاله به رنگ‌‌های لباس مناسب لباس برای آقایان و خانم‌ها پرداختیم. در اینکه رنگ‌های تیره زیبایی و وقار خاص خود را دارند، شکی نیست. شما می‌توانید به پوشیدن رنگ‌های تیره ادامه دهید! اما رنگ‌های دیگر را نیز امتحان کنید! ترکیب رنگ‌هایی که در بالا اشاره کردیم، می‌توانند انتخاب مناسبی برای فصول سرد باشند. شما کدام رنگ یا ترکیب رنگ‌ها پسندیده‌اید؟!

از اینکه تا پایان این مطلب با پروماگ همراه بودید ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا