اکشنعلمی و تخیلیفانتزی
موضوعات داغ

معرفی و دانلود فیلم علمی تخیلی آواتار راه آب

برنده یک جایزه از اسکار و 61 جایزه و نامزد دریافت 120 جایزه دیگر از جشنواره های فیلم دنیا

زمان : 3:12
امتیاز : 7.7 از 10
سال اکران : 2022
گروه سنی : PG-13

 

| درباره فیلم :

اگر از طولانی بودن شب های زمستان کلافه شده اید و حوصله تان سرفته است، فیلم آواتار در راه آب می تواند سه ساعت شما را در پای تلویزیون میخکوب کند … فیلم آواتار راه آب محصول آمریکا توسط کمپانی بزرگ استودیو قرن بیست و همکاری دو شرکت بزرگ فیلم سازی دنیا تولید شده است، کارگردانی فیلم را جیمز کامرون برعهده داشته است.

قسمت اول آواتار برای اولین بار در سال 2009 اکران شد و واقعاً تا آن زمان فیلم موفق و بی نظیری بود، این فیلم جلوه های ویژه منحصر بفرد ، کاراکترهای متفاوت و داستانی قوی داشت … قسمت دوم آواتار که قرار بود خیلی زودتر از اینها اکران شود بدلیل سختی کار در نهایت موفق گردید در پایان سال 2022 اکران گردد، طبق اعلام سازنده قرار است قسمت های بعدی به توالی هر دو سال یکبار ساخته و اکران گردد.

داستان فیلم در ادامه قسمت اول رخ می دهد، جیک سالی با خانواده تازه‌ای که در قمر فراخورشیدی پاندورا تشکیل داده زندگی می‌کند. هنگامی که یک تهدید آشنا از طرف دوست قدیمی برای پایان دادن به آنچه قبلاً شروع شده بود برمی گردد، جیک باید با نیتری و ارتش نژاد ناووی برای محافظت از محل زندگی شان همکاری کند، جیک برای تجدید قوا و درخواست کمک مجبور می شود به قبیله هم نژاد خود به دریا مهاجرت کند، اما آنجا با اتفاقات جدیدی روبرو می گردد …

نوشته های مشابه

| نقد و انتقاد فیلم :

فیلم علمی تخیلی آواتار در راه آب تا کنون توانسته امتیاز 7.7 از 10 سایت IMDB را به خود اختصاص دهد و امتیاز 67 از 100 منتقدان را از وب سایت متاکریتیک و رتبه 7.3 تماشاگران این سایت را بدست آورده است و همچنین امتیاز نظرات منتقدین براساس وب سایت راتن تومیتوز برای این فیلم 76 درصد است که این اعداد نشان دهنده سطح بالای فیلم آواتار 2022 است.

فیلم آواتار در راه آب تاکنون برنده 62 جایزه و نامزد دریافت 129 جایزه دیگر از جشنواره های فیلم دنیاست و توانسته در جشنواره اسکار نامزد دریافت بهترین صداگذاری ، بهترین کارگردان سال 2023 ، بهترین طراحی و بهترین جلوه های ویژه سال شود، که در نهایت برنده بهترین جلوه های ویژه 2023 از جشنواره بزرگ اسکار گردیده است.

این فیلم در جشنواره گلدن گلاب نیز نامزد دریافت بهترین کارگردان سال 2023 و بهترین فیلم درام سال بوده که نتایج آن تاکنون اعلام نشده است.

نظرات تماشاگران فیلم بیشتر تایید از کیفیت بصری و جلوه های ویژه خارق العاده آن دارد، بسیاری از تماشاگران آواتار پیشنهاد داده اند که قبل از دیدن این فیلم برای درک بهتر داستان قسمت اول آن را حتماً تماشا کنید.

| باکس آفیس فیلم آواتار راه آب :

هزینه ساخت : حدود 350 میلیون دلار

فروش گیشه : 2.314 میلیارد دلار تا کنون

 

دانلود رایگان فیلم آواتار راه آب کیفیت بالا دوبله فارسی

کیفیت 480 مناسب موبایل به حجم 1.3 گیگ


کیفیت 720 مناسب تبلت به حجم 1.8 گیگ


کیفیت 1080 مناسب لپ تاپ به حجم 3.5 گیگ


کیفیت 1080-HQ مناسب تلویزیون به حجم 4.9 گیگ


کیفیت بلوری به حجم 18.3 گیگ


دانلود رایگان فیلم آواتار راه آب کیفیت بالا زیرنویس فارسی

کیفیت 480 مناسب موبایل به حجم 1.2 گیگ


کیفیت 720 مناسب تبلت به حجم 1.7 گیگ


کیفیت 1080 مناسب لپ تاپ به حجم 3.4 گیگ


کیفیت 1080-HQ مناسب تلویزیون به حجم 4.6 گیگ


تماشای آنلاین با کیفیت های متفاوت

امتیاز دریافتی از سوی مخاطبان :

User Rating: 4.54 ( 10 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا