دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال دوج‌کوین چیست و چرا محبوب شد؟

ارز دیجیتال دوج‌کوین یک پلت فرم منبع باز و منحصربه‌فرد است که برای سرگرمی و غیرمتمرکز طراحی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی پول را به‌صورت آنلاین انتقال دهند. این نام از میم اینترنت (ایده‌هایی که در اینترنت محبوب می‌شوند) Dodge نام‌گذاری شده است. ارزش دوج‌کوین به‌آرامی رشد کرده و در بین هزاران کاربر محبوب شده و به‌عنوان ارز محبوبی در جوامع آنلاین مورداستفاده قرار می‌گیرد.  درحالی‌که Dodge فقط به‌عنوان یک شوخی ساخته شده است، امروزه بلاک‌چین Dodgecoin دارای اهمیت زیادی است. فناوری زیربنایی آن ریشه در Litecoin دارد. از ویژگی‌های مهم ارز دیجیتال دوج‌کوین الگوریتم اسکریپت‌نویسی و عرضه نامحدود آن است.

در سال ۲۰۱۷ ، آلت‌کوین‌ها دارای حبابی شدند که ارزش بسیاری از ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کرد. پس از ترکیدن حباب در سال ۲۰۱۸ ، دوج‌کوین ارزش خود را به صورت قابل توجهی از دست داد.  اما هنوز طرف‌داران اصلی خود را داشت که با آن تجارت می‌کردند و به محتوای آن در توییتر و ردیت دامن می‌زدند.

در بسیاری از منابع و کانال‌ها، سیگنال زیادی از دوج‌کوین ارائه می‌دهند که باعث سوددهی بسیاری از معامله‌گران ارزهای دیجیتال شده است.

نوشته های مشابه

برنامه‌های ارز دیجیتال دوج‌کوین

همانند سایر ارزهای دیجیتال، از ارز دیجیتال دوج‌کوین می‌توان به امید سودآوری برای سرمایه‌گذاری و تجارت استفاده کرد. اکثر طرفداران دوج‌کوین از این آلت‌کوین به‌عنوان ارز استفاده می‌کنند و از مزایای معامله بسیار پایین، سرعت معاملات قابل‌توجه و پلت فرم آسان برای استفاده بهره می‌برند.

Dodge Coin به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزها برای پاداش دادن به ایجاد محتوای جالب در اینترنت استفاده می‌شود. در واقع، دوج‌کوین یک ارز دیجیتالی است که می‌توان استفاده‌های مختلفی از آن کرد و فقط برای سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار نگیرد.

تعداد زیادی از کاربران ارز دیجیتال دوج‌کوین در تبلیغ آن برای عموم مردم و مشاغل بسیار فعال هستند. آنها معتقدند که این کوین برای کسانی که می‌خواهند وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوند بی‌نظیر است.

مزایای ارز دوج‌کوین

اگرچه Dogecoin بر اساس پلتفرم LightCoin ساخته شده است، اما سرعت بلوک آن یک دقیقه است. این در حالی است که سرعت بلوک لایت کوین  2.5 دقیقه است. این بدان معناست که معاملات و تأییدهای دوج‌کوین سریع‌تر انجام می‌شود. علاوه بر سرعت معامله سریع فوق‌الذکر، هزینه معاملات Dodgecoin ناچیز است، یعنی با 0.01 دلار انجام شدنی است. از این ‌رو جذابیت بیشتری برای کاربران دارد.

تفاوت اصلی دوج‌کوین با سایر ارزهای رمز پایه در تورم آن است. دیگر ارزها دارای حد بالایی هستند یعنی تعداد آنها محدود است (مانند بیت‌کوین).  این ارز مردم را تشویق می‌کند تا به‌مرور برای سودآوری وارد بازار شوند.

هر چند بسیاری از افراد دوج‌کوین را بی‌ارزش می‌دانند اما در حال حاضر این ارز می‌تواند برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب باشد. در حال حاضر دوج‌کوین عموما جز سیگنال ارز دیجیتال بسیاری از منابع می‌باشد.

دوج کوین

راه‌های دریافت دوج‌کوین

پاداش دادن

پاداش کاربران هنگام تهیه محتوای منحصربه‌فرد در شبکه‌های اجتماعی با این ارز دریافت می‌شود. جوایز به کیف پول کاربر اضافه می‌شود و بعداً می‌تواند برای خریدوفروش کالاها یا خدمات مورداستفاده قرار گیرد.

دوج‌کوین بخرید و معامله کنید

مانند سهام یا خرید و فروش ارزهای دیگر، کاربران می‌توانند ارز دیجیتال دوج‌کوین را خریداری کنند و سرمایه‌گذاری خوبی در قبل آن داشته باشند.

خریدوفروش محصولات و خدمات

کاربران می‌توانند با خرید کالا یا خدمات، دوج‌کوین را معامله کنند. اکثر سیستم‌عامل‌های آنلاین افزونه‌هایی را ارائه می‌دهند که اجازه می‌دهد DogeCoin به‌جای دلار یا یورو با کالاها و خدمات مبادله شود.

اقتصاد میم؛ واژگان خاص خود را توسعه داده است!

با پیشرفت ارزهای دیجیتال و نوساناتی که در دوران کرونا داشته است درست است که این ارز روزی یک شوخی بوده اما آمارهای صعودی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران می‌خواهند در طول این بیماری همه‌گیر سرگرم شوند و کسب درآمد کنند که این امر اخیرا باعث رشد قیمت دوج‌کوین شد.

با معاملات ارزان‌تر و قابل‌دسترس‌تر از همیشه، و میلیاردرهای بازار با استفاده از نفوذ خود در رسانه‌های اجتماعی ارز موردعلاقه خود را تحت‌فشار قرار می‌دهند و باید گفت که اقتصاد میم‌کوین‌ها در حال شروع به رونق است.

حتی ممکن است برخی از سرمایه‌گذاران در سوددهی یک ارز به ماه برسند یا تمام دارایی‌های خود را از دست بدهند. بیان این نکته مهم است که چندین هزار نفر با قمار روی ارزهای دیجیتال پس‌انداز زندگی خود را ازدست‌داده‌اند.

Dogecoin

آینده Dogecoin و ظهور ارز Shiba Inu

ایلان ماسک اعتبار dogecoin را تغییر داده است. این ارز دیگر به‌عنوان شوخی دیده نمی‌شود. این ارز رمزنگاری شده به دلیل بی‌ثباتی بازار رمزنگاری مطمئناً از ۱ دلار پیشی خواهد گرفت و همه سرمایه‌گذاران به این امر واقف هستند.

وقتی مردم در مورد ارزهای دیجیتال صحبت می‌کنند، ارزهای زیادی در بازار وجود دارد. برخی از آنها که در بالای جدول هستند شامل بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و غیره هستند. ارز دیجیتال دوج‌کوین با عکس سگی در رتبه ۸ این لیست است.

در سال ۲۰۱۳ ، جکسون پالمر، مدیر تولید در Adobe Australia ، داج‌کوین را ایجاد کرد تا بسیاری از ارزهای دیجیتال را به سخره بگیرد. از پالمر به‌عنوان یک تحلیلگر شکاک از فن آوری در حال ظهور توصیف شده است، و توییت‌های اولیه وی درباره رمزارز جدیدش کنایه‌آمیز بود.

در همان زمان، در پورتلند، بیلی مارکوس، توسعه‌دهنده نرم‌افزار IBM قصد داشت ارز دیجیتالی بسازد. اما او در تبلیغ آن مشکل داشت. وی پس از آشنایی با هیاهوی دوج‌ کوین، از پالمر اجازه تولید نرم‌افزار واقعی را خواست.

مارکوس کد خود را بر اساس لایت‌کوین بنا نهاد که خود از لایت‌کوین مشتق شده بود و در ابتدا برای استخراج بلوک‌های تصادفی جایزه گرفت. اما پاداش مه ۲۰۱۴ به یک پاداش ثابت تبدیل شد.

ارتقا دوج‌کوین

دوج‌کوین به‌عنوان یک نسخه سرگرم‌کننده از بیت‌کوین به بازار عرضه شد. فناوری اسکریپتی و نامحدود بودن آن دلیل بر انعطاف‌پذیری و مشتری پسندی این نسخه از ارزها بود.

در حباب پایان سال ۲۰۱۷ ، ارزش دوج‌کوین با سایر ارزهای رمزنگاری شده سر به فلک کشید و در سال ۲۰۱۸ با همه این ارزهای رمز پایه سقوط کرد. در اوج خود، قیمت دوج‌کوین 0.018 دلار بود و ارزش بازار آن ۲ میلیارد دلار بود. در تابستان سال ۲۰۱۹ ، ارز دیجیتال دوج‌کوین به همراه سایر بازارهای ارز دیجیتال شاهد نوسانات قیمت بودند. اما امروز که این مطلب در حال نگارش است ارز دوج کوین 0.203 دلار است و مارکت کپ آن عدد $26,565,649,894 را به ما نشان می‌دهد که نشان از رشد سال به سال این میم‌کوین جذاب دارد.

اگر می‌خواهید سیگنال‌ ارز دیجیتال و یا سیگنال‌های مربوط به دوج‌کوین دریافت کنید می‌توانید به سایت بیترونت مراجعه کنید و از سیگنال‌های آن استفاده کنید.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا