دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

فیلم

انیمیشن های 2019 که نباید تماشای آنها را از دست بدهید (بخش دوم)

انیمیشن های 2019 

مجله پروماگ در مقاله ده انیمیشن برتر سال 2019 به معرفی و بررسی بهترین های انیمیشن 2019 پرداخت، با توجه به استقبال شما بازدید کنندگان محترم تصمیم گرفتیم در یک مقاله تکمیلی باقیمانده انیمیشن های سال 2019 را نیز معرفی کنیم و لینک های دانلود آنها را در اختیار شما قرار دهیم، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

جاسوسان مبدل

انیمیشن 2019 : جاسوسان نامحسوس

انیمیشن جاسوسان در لباس مبدل در 25 سپتامبر 2019 اکران شده است، این انیمیشن به کارگردانی نیک برونو با الهام از کتاب غیر ممکن اثر لوکاس مارتل ساخته شده است. انیمیشن جاسوسان نامحسوس داستانی اکشن و ماجراجویانه دارد، در این انیمیشن سوپر جاسوس لنس استرلینگ بسیار ماهر و جذاب است او با استفاده از تجهیزاتی که دانشمند والتر می سازد به مقابله با خطراتی که جهان را تهدید می کند می پردازد. دانشمند والتر بک یک مخترع باهوش اما منزوی است که  ابداعات بسیار زیادی در زمینه تجهیزات جاسوسی و سلاح دارد. والتر که مخالف سرسخت کارهای لنس است و اعتقاد دارد که می توان جهان را به روش های صلح آمیز نجات دارد ، برای مقابله با یک تهدید جهانی مجبور به همکاری با جاسوس لنس می شود … این انیمیشن رتبه 6.8 از 10 سایت IMDB را به خود اختصاص داده است.

دانلود انیمیشن جاسوسان نامحسوس دوبله سانسور شده با کیفیت 1080 و به حجم 1.54 گیگ

انیمیشن 2019

انیمیشن 2019 : کلاوس (Klaus)

انیمیشن کلاوس به کارگردانی سرخیو پابلوس در تاریخ 8 نوامبر به روی پرده های سینما رفت، کلاوس در واقع یک انیمه کمدی است داستان آن در مورد یک پستچی جوان است که باید یک بسته را به شهری یخی در شمال اسکاندیناوی ببرد، شهری که قرار است یاسپر یوهانسون به آنجا برود مردمی خشن و دائم در دعوا با یکدیگر دارد، این پستچی پس از ورود با پیرمردی ریش سفید و مرموز به نام کلاوس آشنا می شود، در ادامه داستان اتفاقاتی رخ می دهد که در پی آنها مردمان شهر با یکدیگر مهربان می شوند و دست از دعواهای چندین ساله خود بر می دارند … انیمه کلاوس امتیاز 8.2 از 10 سایت IMDB را به خود اختصاص داده است. 

[دانلود انیمیشن کلاوس دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 648 مگ]

[دانلود انیمیشن کلاوس دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 248 مگ]

[دانلود انیمیشن کلاوس دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 1.8 گیگ]

[دانلود انیمیشن کلاوس دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 2.5 گیگ]

انیمیشن های 2019

انیمیشن 2019 : سگ های قطب شمال

انیمیشن سگ های قطب شمال در تاریخ یک نوامبر 2019 به کارگردانی آرون ودلی اکران شده است سوئیفتی یک روباه جوان که در اداره پست شهر قطب شمال کار می کند آرزوی معروف شدن را در ذهن خود دارد. او برای اینکه ثابت کند می تواند بعنوان یک سگ برتر شناخته شود با یک سورتمه یک محموله پستی را به دور افتاده ترین نقطه قطب شمال می برد، اما در راه در دام گروه یک فرد نابکار به نام اتوون گرفتار می شود، سوئیفی تلاش می کند خود را از این دام نجات دهد. اما در این بین متوجه می شود اتوون می خواهد با آزاد سازی توده های یخی باعث از بین بردن شهر محل زندگی سوئیفی و دوستانش شود، او پس از فرار تصمیم می گیرد به کمک دوستانش این هدف شوم را متوقف کنند …    

[دانلود انیمیشن سگ های قطب شمال زیرنویس فارسی کیفیت 480 حجم 618 مگ]

[دانلود انیمیشن سگ های قطب شمال زیرنویس فارسی کیفیت 720 حجم 879 مگ]

[دانلود انیمیشن سگ های قطب شمال زیرنویس فارسی کیفیت 1080 حجم 1.7 گیگ]

[دانلود انیمیشن سگ های قطب شمال زیرنویس فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 2.3 گیگ]

انیمیشن 2019 خانواده آدام

انیمیشن 2019 : خانواده آدامز

انیمیشن کمدی و خانوادگی خانواده آدامز به کارگردانی گرِگ تایرنان در تاریخ 11 اکتبر 2019 اکران شده است. داستان فیلم برگرفته از داستان های کمیک چالز آدامز است که در آن خانواده بزرگ آدامز در عمارت خود در بالای یک کوه که از همه طرف غیرقابل نفوذ است در حالی زندگی هستند آنها برای یک جشن بزرگ آماده می شوند. پسر خانواده پوگلای در تلاش است تا راز خانواده خود را بداند و سعی می کند از دنیایی بیرون عمارت اطلاع پیدا کند وقتی که او متوجه می شود در خارج عمارت چیزهای جدید و جذابی برای دیدن وجود دارد تصمیم می گیرد که از خانواده خود جدا شود و به بیرون از عمارت برود … این انیمیشن امتیاز 5.8 از 10 سایت IMDB را به خود اختصاص داده است.       

دانلود مستقیم انیمیشن خانواده آدامز دوبله فارسی سانسور شده با کیفیت 720 به حجم 810 مگ

انیمیشن بوبو قهرمان کوچک 2019

انیمیشن 2019 : بوبو قهرمان کوچک 2

انیمیشن بوبو قهرمان اکران سال 2019 است، مالک اصلی قدرت های ماوراء طبیعی بوبو که یک شرور است برگشته تا قدرت را از بوبو پس بگیرد و قدرتمند شود و بوسیله آن بر جهان تسلط پیدا کند، اما بوبو و دوستانش مانع این اتفاق می شوند … این انیمیشن امتیاز 7.4 از 10 سایت IMDB را به خود اختصاص داده و همچنین نامزد دریافت یک جایزه از جشنواره فیلم آسیا AACA شده است .      

[دانلود انیمیشن 2019 بوبو قهرمان 2 دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 780 مگ]

[دانلود انیمیشن بوبو قهرمان 2 دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 1100 مگ]

[دانلود انیمیشن بوبو قهرمان 2 دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 2.9 گیگ]

[دانلود انیمیشن بوبو قهرمان دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 2.1 گیگ]

انیمیشن 2019 : نفرت انگیز

انیمیشن کمدی و ماجراجویانه نفرت انگیز در تاریخ 27 سپتامبر 2019 اکران شد، این انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی خانم جیل کالتن تولید شده است داستان این انیمیشن مربوط می شود به سه نوجوان که به دور از توجه یک جانورشناس تصمیم دارند یک هیولای برفی افسانه ای (یتی) را به زادگاه و پیش خانواده اش در کوهای اورست باز گردانند، آنها برای انجام اینکار باید یک مسیر سه هزار مایلی از شانگاهی چین تا رشته کوهای هیمالیا را پیاده طی کنند، در این مسیر اتفاقات جالبی برای آنها پیش می آید… این انیمیشن امتیاز 7 از 10 سایت IMDB را به خود اختصاص داده است.       

دانلود مستقیم دوبله انیمیشن نفرت انگیز با کیفیت 720 به حجم 930 مگ

زندگی مخفی حیوانات خانگی 2019

زندگی مخفی حیوانات خانگی 2

انیمیشن کمدی ، ماجراجویانه و خانوادگی در ادامه قسمت اول داستان حیوانات خانگی را به تصویر می کشد که در غیاب صاحبان خود زندگی مخفی در خانه دارند، مکس پس از ازدواج صاحبش با تغییراتی مواجه می شود، او پس از آشنایی با یک سگ به نام روستر تلاش می کند اوضاع را سروسامان دهد، در همین حین گیجت تلاش می کند تا برای تغییر روحیه مکس عروسک مورد علاقه او را از محل زندگی گربه ها پس بگیرد و اسنوبال مأموریتی را آغاز می کند تا ببر سفیدی به نام هو را از یک سیرک نجات دهد … این انیمیشن امتیاز 6.5 از 10 سایت IMDB را به خود اختصاص دهد و نامزد دریافت تعداد زیادی جایزه از جشنواره های مختلف فیلم دنیا باشد.       

[دانلود انیمیشن زندگی مخفی حیوانات خانگی 2 دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 569 مگ]

[دانلود انیمیشن زندگی مخفی حیوانات خانگی 2 دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 830 مگ]

[دانلود انیمیشن زندگی مخفی حیوانات خانگی 2 دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 1.6 گیگ]

[دانلود انیمیشن زندگی مخفی حیوانات خانگی 2 دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 2.2 گیگ]

انیمیشن لینک گمشده 2019

انیمیشن 2019 : لینک گمشده

انیمیشن ماجراجویانه و کمدی لینک گمشده محصول مشترک کانادا و آمریکاست که در تاریخ 12 آپریل 2019 اکران شده است، کارگردانی و نویسندگی این انیمیشن را کریس باتلر ایتالیایی بر عهده داشته است. داستان فیلم در مورد یک هیولای افسانه ای است که توسط یک محقق باستان شناس و هیولا شناس به نام لیونل فراست کشف می شود، در ابتدا آقای لیونل برای استفاده از آخرین شانس خود و مطرح کردن خود در بین دوستان دست به کشف این موجود می زند، اما پس از آشنایی او با این هیولا اتفاقات جالبی برایشان رخ می دهد  … این انیمیشن امتیاز 6.7 از 10 سایت IMDB را به خود اختصاص داده و همچنین برنده جایزه بهترین انیمیشن گلدن گلاب 2020 نیز شده است.      

دانلود مستقیم انیمیشن لینک گمشده دوبله با کیفیت 1080 به حجم 1.32 گیگ سانسور شده

انیمیشن داستان عروسک ها 4

انیمیشن : داستان عروسک ها 4 – 2019

انیمیشن چند قسمتی داستان عروسک ها با قسمت 4 خود در تاریخ 21 جون 2019 بروی پرده های سینما رفت این انیمیشن که قسمت اول آن را استیوجابز مالک شرکت پیکسار در زمانی که از اپل اخراج شده بود تولید کرد در تمامی قسمت ها مورد توجه بزرگسالان و کودکان قرار گرفته است کارگردانی این قسمت از داستان اسباب بازی ها را جاش کولی به همراه صداپیشگانی چون تام هنگ و تیم آلن بر عهده داشته اند، داستان فیلم همچنان حول شخصیت اصلی قسمت های قبل یعنی وودی برقرار است، وودی در تلاش است روابط جدیدی بین دنیای اسباب بازی ها و انسان ها به وجود آورد در طول داستان اسباب بازی های 4 اسباب بازی هیولا مانند جدیدی به نام فورکی که توسط بونی در مهد کودک ساخته شده به مجموعه اسباب بازی های بونی اضافه می گیرد. فورکی فلسفه بودن خود را نمی داند و وودی سعی می کند به او بفهماند که چقدر یک عروسک می تواند باعث شاد شدن یک کودک شود و این یک دلیل قانع کننده برای بودن عروسک هاست … این انیمیشن امتیاز 7.8 از 10 سایت IMDB را به خود اختصاص داده و همچنین فروشی بیش از یک میلیارد دلار داشته است.  

[دانلود انیمیشن 2019 داستان عروسک ها 4 دوبله فارسی کیفیت 480 حجم 656 مگ]

[دانلود انیمیشن داستان عروسک ها 4 دوبله فارسی کیفیت 720 حجم 1000 مگ]

[دانلود انیمیشن داستان عروسک ها 4 دوبله فارسی کیفیت 1080 حجم 1.8 گیگ]

[دانلود انیمیشن داستان عروسک ها 4 دوبله فارسی کیفیت 1080-HQ حجم 3.6 گیگ]

سخن آخر

خوشحالیم که تا انتهای یکی دیگر از مقالات حوزه فیلم و سینما با مجله پروماگ همراه بودید، امیدواریم این مقاله نیز مورد پسند شما بازدید کننده محترم قرار گرفته باشد.


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا