دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

فیلم

معرفی 10تا از بهترین انیمیشن های 2019 که نباید تماشای آنها را از دست بدهید

10تا از بهترین انیمیشن های سال 2019

سال 2018 با تمام فیلم های جذابش به اتمام رسید و حالا نوبت به اکران فیلم های 2019 رسیده، در لیست اکران فیلم های سال 2019 انیمیشن های جذابی وجود دارند که باید منتظر اکران آنها باشیم. از همین الان بهترین انیمیشن های سال 2019 معرفی شده اند و زمان اکران آنها نیز مشخص شده است. ما در این مطلب از مجله آنلاین پروماگ می خواهیم تعدادی از بهترین انیمیشن های سال 2019 را به شما طرفداران و علاقه مندان این ژانر و انیمشین های جذاب معرفی کنیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

(لینک دانلود تمام انیمیشن ها اضافه و انیمیشن های اکران شده تاکنون مشخص گردید)

11- انیمیشن های سال 2019 : پیمان حیوانات اکران شده است.

ژانر : کمدی ، خانوادگی ، ماجراجویانه          زمان : 1 ساعت و 29 دقیقه 

انیمیشن پیمان حیوانات محصول مشترک آلمان و چین است که در سال 2019 تولید و اکران شده است، داستان فیلم در مورد یک سگ ولگرد به نام راجر است که همانند رابین هود طرفدار بینوایان است و در کنار او یک گربه اشرافی و در عین حال خراب زندگی می کند، هنگامی که یک ربات بیگانه به زادگاه حیوانات حمله می کند و شهر دچار هرج و مرج می شود این دو تصمیم می گیرند که با اتحاد یکدیگر و سایر حیوانات این ربات مهاجم را نابود کنند …  در ادامه می توانید این انیمیشن را دانلود کنید.

دانلود انیمیشن اتحاد حیوانات با کیفیت 720 و حجم 894 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن اتحاد حیوانات با کیفیت 1080 و حجم 1.7 گیگ دوبله فارسی

اتحاد حیوانات 2019

10- بهترین انیمیشن های سال 2019: علاءالدین (aladdin) اکران شده است.

ژانر : کمدی ، خانوادگی          زمان : 2 ساعت و 8 دقیقه 

اولین انیمیشن 2019 که می خواهیم معرفی کنیم علاءالدین است. این انیمیشن جذاب به کارگردانی گای ریچی قرار است در 24 مه سال 2019 اکران شد. در این انیمیشن ویل اسمیت نقش غول چراغ جادو، منا مسعود نقش علاءالدین، نائومی اسکات نقش شاهزاده یاسمن، نوید نگهبان نقش سلطان و مروان کنزاری نقش شخصیت شرور جعفر را بر عهده دارند. در مورد داستان انیمیشن علاءالدین باید بگوئیم همان داستان انیمیشن غول چراغ جادو سال 1992 است که به صورت انسانی بازی شده و همانند نسخه انیمیشنی جذاب است، یاسمن دختر پادشاه که برای فرار از ازدواج زوری و اجباری به ناچار از خانه فرار کرد در سطح شهر با دزدی جوان آشنا می شود در پی این آشنایی علاءالدین همان دزد خیابانی عاشق یاسمین شده و خود را به قصر می رساند … این فیلم در واقع نسخه انسانی انیمیشن جذاب غول چراغ سال 1992 است که هر دوی آنها را باید جداگانه ببیند و از آنها لذت ببرید … براساس نظر سنجی ها انیمیشن علاءالدین در بین انیمیشن های سال 2019 محبوبیت بالایی دارد. در ادامه می توانید هر دو نسخه را دانلود کنید.

دانلود فیلم انسانی علاءالدین دوبله فارسی کیفیت 1080 به حجم 2.15 گیگ سانسور شده

علاالدین و غول چراغ جادو 2019

9- بهترین انیمیشن های سال 2019: دامبو (dumbo) اکران شده است.

ژانر : خانوادگی ، فانتزی    زمان : 1 ساعت و 52 دقیقه

دامبو یک انیمیشن بسیار جذاب نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان نیز است که در 29 مارس 2019 اکران شده است. کارگردان این انیمیشن تیم برتون و نویسنده آن ایرن کروگر است و از جمله بازیگران آن می توان به کالین فارل در نقش هولت فریر، مکس دویچی در نقش دنی دویتو، وندویر در نقش مایکل کیتون، و کولت در نقش اوا گرین اشاره کرد.

هولت قبلا ستاره سیرک بود، برای مدتی به جنگ رفت و حال که برگشته است می خواهد دوباره وارد سیرک شود. صاحب سیرک مکس دویچی او را برای مراقبت از دامبو استخدام می کند؛ دامبو یک فیل تازه به دنیا آمده است که گوش های بزرگ او باعث خنده همه می شود. اما زمانی که بچه های هولت متوجه می شوند که دامبو می تواند پرواز کند، سرمایه دار شروری به نام وندویر به همراه کولت پا به میدان می گذارند تا این فیل کوچک را به یک ستاره تبدیل کنند… رتبه فیلم دامبو در بین انیمیشن های 2019 براساس سایت IMDB تاکنون 6.6 از 10 است.

دانلود دامبو دوبله فارسی کیفیت 1080 به حجم 2.27 گیگ

بهترین انیمیشن های سال 2019

8- بهترین انیمیشن های سال 2019: شیر شاه (The Lion King) اکران شده است.

ژانر : درام ، مهیج    زمان : 1 ساعت و 58 دقیقه 

شیر شاه که یکی دیگر از انیمیشن های بسیار جذاب و پر طرفدار است، در 19 جولای 2019 اکران شد. انیمیشن شیر شاه با کارگردانی جان فاورو و صدا پیشگی جیمز ارل جونز برای نقش پادشاه موفاسا، دونالد گلاور برای سیمبا، چویتل اجیوفور برای نقش اسکار، بیانسه برای نقش نالا، سث روگن برای پومبا، جان الیور برای نقش زازو، بیلی ایکنر برای نقش تیمون، الفری وودارد برای نقش سارابی (مادر سیمبا)، جان کانی برای رافیکی، فلورنس کازومبا برای نقش شنزی، کیگان-مایکل کی برای نقش کماری، جی‌ دی مک‌ کرری در نقش کودکی سیمبا و شهدی رایت جوزف در نقش کودکی نالا اکران می شود. محبوبیت انیمیشن شیر شاه در بین انیمیشن های سال 2019 تقریباً 48 از 100 است. باید منتظر بمانیم تا پس از اکران این انیمیشن وضعیت رتبه و محبوبیت آن را بطور دقیق ببینیم.

به نظر می رسد این فیلم بازسازی انیمیشن شیر شاه 1994 است. پیش بینی می شود داستان این فیلم بدین صورت باشد که: شیر شاه از پسرش سیمبا می خواهد که جا پای او بگذارد، اسکار می خواهد برادرش را بکشد و برادرزاده اش را بر تخت بنشاند و از شنزی، ازیزی و کاماری کمک می گیرد.

دانلود شیر شاه 2019 کیفیت 1080 به حجم 1.6 گیگ دوبله فارسی

بهترین انیمیشن های 2019 شیرشاه

7- بهترین انیمیشن های سال 2019: فروزن 2 (منجمد، Frozen 2) اکران شده است.

ژانر : کمدی ، مهیج    زمان : 1 ساعت و 43 دقیقه 

این انیمیشن پر طرفدار چه در میان خردسالان و چه در میان بزرگسالان هواداران بسیار زیادی دارد، که به کارگردانی جنیفر لی و کریس باک در 27 نوامبر 2019 اکران شد. از میان صداپیشگان این انیمیشن می توان به ستارگانی همانند ایدینا منزل، کریستن بل و جاش گاد اشاره کرد. انیمیشن فروزن 2 دنباله فروزن یک که در 2013 اکران شد خواهد بود، که داستان دو خواهر را روایت می کند که در ابتدا حس نفرت به یکدیگر داشتند ولی رفته رفته این حس نفرت جایش را به عشق و علاقه می دهد … فروزن که نام این انیمیشن تخیلی و جذاب است، به یکی از این دو خواهر اشاره می کند که توانایی منجمد ساختن تمامی اشیاء و افراد اطرافش را دارد… انیمیشن فروزن 2 مانند قسمت اول نیز در بین انیمیشن های سال 2019 از محبوبیت خوبی برخوردار است.

دانلود فروزن 2 دوبله فارسی کیفیت 1080 به حجم 1.6 گیگ

6- بهترین انیمیشن های سال 2019: پلی موبیل (Playmobil) اکران شده است.

ژانر : کمدی ، مهیج   زمان : 1 ساعت و 39 دقیقه 

این انیمیشن فانتزی و کمدی به کارگردانی لینو دیسالو در 9 آگوست 2019 اکران شد. انیمیشن پلی موبیل بر پایه اسباب بازی های مشهور پلی موبیل ساخته شده و داستان نوجوانی را به تصویر می کشد که به اجبار باید زندگی آرام و دوست داشتنی خود را ترک کند تا به نجات برادرش چارلی برود که در دنیای پلی موبیل گم شده است… از جمله ستارگانی که به صداپیشگی این انیمیشن می پردازند می توان به آنیا تیلور برای نقش مارلا و گابریل بیتمن برای نقش چارلی اشاره کرد. انیمیشن پلی موبیل محصول کشورهای فرانسه و آلمان است و اولین اکران آن در انگلیس خواهد بود. محبوبیت این انیمیشن نیز مانند سایر انیمیشن های 2019 بالا است.

دانلود مستقیم انیمیشن پلی موبیل دوبله فارسی کیفیت 1080 به حجم 1.88

انیمیشن پلی موبیل 2019

این مطالب را نیز مطالعه کنید :

5- بهترین انیمیشن های سال 2019: پرندگان خشمگین (انگری بردز، The Angry Birds Movie 2) اکران شده است.

ژانر : اکشن ، مهیج    زمان : 1 ساعت و 37 دقیقه 

انیمیشن انگری بردز که طرفداران بی شماری در میان کودکان و همچنین بزرگسالان دارد، قرار است در 4 اکتبر 2019 اکرن شد. ستارگان یا همان صداپیشگان اصلی این انیمیشن هیجان انگیز دنی مک‌ براید،‌ بیل هادر،‌ جیسون سودیکیس،‌ جاش گاد،‌ دنی مکبرید و پیتر دینکلاگ هستند. انیمیشن انگری بردز به کارگردانی توروپ ون اورمان و همکاری جان رایس اکران خواهد شد و به نظر می رسد داستان این قسمت از انگری بردز نیز ادامه داستان انیمیشن قبلی باشد. اینبار قرمزی قهرمان و دوستانش که در تلاش اند جزیره محل زندگی پرنده ها را از گزند سبزالوها محافظت کند مجبور می شوند با سبزالوها همدست شوند تا دشمن جدید یعنی عقاب ها را که به جزیره پرنده ها و خوک ها با توپ های یخی حمله می کنند را از بین ببرند … انیمیشن انگری برد که محصول مشترک کمپانی های بزرگ مانند کلمبیا پیکچرز، سونی پیکچرز و روویو انیمیشن است، در بین انیمیشن های سال 2019 طرفداران بسیاری دارد و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

دانلود انگری برد 2019 دوبله فارسی کیفیت 1080 به حجم 1.7 گیگ

انیمیشن پرندگان عصبانی 2 اکران 2019

4- بهترین انیمیشن های سال 2019: لگو 2 (The Lego Movie 2) اکران شده است.

ژانر : اکشن ، مهیج    زمان : 1 ساعت و 47 دقیقه 

انیمیشن لگوها که برای اولین بار در سال 2014 اکران شد توانست به یکی بهترین و پر فروش ترین های سال 2014 تبدیل شود و به همین خاطر هم ساخت سری دوم این انیمیشن خیلی دور از انتظار نبود! البته قرار بود انیمیشن لگو 2 در سال 2018 اکران شود اما متاسفانه طرفداران این انیمیشن باید مدت زمان بیشتری را انتظار بکشند و بعد از یک تاخیر 9 ماهه می توانند در تاریخ 8 فوریه 2019 به تماشای انیمیشن مورد علاقه خود بنشینند. (انیمیشن لگو 2 اکران شده است) کارگردانی سری دوم این انیمیشن را مایک میچل و تریشا گام بر عهده دارند و ویل آرنت نیز به عنوان صداپیشه اصلی این انیمیشن ایفای نقش خواهد کرد.

داستان لگو 2 پنج سال بعد از قسمت اول این انیمیشن رخ می دهد که همه چیز عالی و خوب پیش می رود تا اینکه تهدید جدیدی پیش روی شهروندان قرار می گیرد و دشمن قوی تر از قبل آماده حمله و ویران ساختن همه چیز است … پس از اکران این انیمیشن جذاب رتبه کسب شده آن طبق سایت IMDB تاکنون 6.8 از 10 است و محبوبیت چشمگیری در بین انیمیشن های سال 2019 دارد.

دانلود مستقیم دوبله لگو 2019 با کیفیت 1080 و حجم 824 مگ

انیمیشن لوگو دو 2019

3- بهترین انیمیشن های سال 2019: عروسک های زشت (Ugly Dolls) اکران شده است.

ژانر : کمدی ، هیجان انگیز    زمان : 1 ساعت و 35 دقیقه

انیمیشن عروسک های زشت در ژانر کمدی اکشن ماجراجویی موزیکال که محصول کشور آمریکا است، در تاریخ 10 مه 2019 اکران خواهد شد. کارگردان این انیمیشن جذاب کلی ازبوری و تهیه کنندگان آن آندریا مک کارتی پل، رابرت رودریگز، ویویان وانگ هستند و از جمله ستارگان و صداپیشگان انیمیشن عروسک های زشت می توان به اما رابرتز، جانل مونا، نیک جوناس، گابریل ایگلسیاس، کلی کلارکسون، واندا سایکس و بلیک شلتون اشاره کرد.

داستان عروسک های زشت داستان عروسک هایی آزدی خواه است که با آنچه متفاوت است به مقابله می پرازند، با تمایل خود برای دوست داشته شدن مبارزه می کنند، و در نهایت به این نتیجه می رسند که نیازی نیست کامل باشند تا بتوانند شگفت انگیز به نظر بیایند، چرا که شخصیت حقیقی خود آنها است که اهمیت دارد.

به نظر می رسد این انیمیشن داستان فوق العاده ای دارد و می تواند به یکی از بهترین انیمیشن های سال 2019 تبدیل شود! پس به شما پیشنهاد می کنیم دیدن این انیمیشن را پشت گوش نیندازید.

دانلود مستقیم دوبله عروسک های زشت با کیفیت 720 و حجم 830 مگ

انیمیشن عروسک های زشت 2019

2- بهترین انیمیشن های سال 2019: پارک سحر آمیز (Wonder Park) اکران شده است.

ژانر : کمدی ، مهیج و انیمیشن    زمان : 1 ساعت و 25 دقیقه

انیمیشن پارک سحر آمیز محصول مشترک استودیو پارامونت انیمیشن و نیکلودئون مویز، به کارگردانی دیوید فیس و هنرنمایی صداپیشگانی چون جنیفر گارنر، متیو برودریک، جان الیور، میلا کونیس، کینن تامسون، کن جیونگ، نوربرت لئو بوتس، بریانا دنسکی و کِن هادسون گمپل در تاریخ 8 آوریل 2019 اکران شد.

داستان این انیمیشن بدین صورت است که؛ دختری خوش بین و خلاق یک پارک تفریحی باورنکردنی به نام پارک سحر آمیز پیدا می کند که در میان درختان پنهان شده بود. این پارک پر است از حیوانات جالب توجه و سرگرم کننده ای که حرف می زنند! طولی نمی کشد که دختر قصه ما متوجه می شود این پارک سحر آمیز زاییده تخیل خودش است و تنها اوست که می تواند این پارک دوست داشتنی و جادویی را نجات دهد. پس خیلی زود با حیوانات این پارک سحر آمیز دست به کار می شوند تا این مکان اعجاب انگیز را نجات دهند… ولی برای دانستن ادامه ماجرا باید به تماشای این انیمیشن جذاب بنشینید… رتبه کسب شده این انیمیشن در بین انیمیشن های 2019 تاکنون 5.7 از 10 است.

دانلود انیمیشن پارک سحر آمیز دوبله فارسی کیفیت 1080 به حجم 1.7 گیگ

انیمیشن های 2019 پارک سحرآمیز

1- بهترین انیمیشن های سال 2019: چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم (How To Train Your Dragon) اکران شده است.

ژانر : اکشن ، هیجان انگیز    زمان : 1 ساعت و 44 دقیقه    امتیاز : 7.8 از 10

آخرین انیمیشنی که می خواهیم در این مطلب به شما معرفی کنیم، انیمیشن “چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم” است. این انیمیشن به کارگردانی دین دبلویس در تاریخ 1 فوریه 2019 اکران شد. از جمله صداپیشگان این انیمیشن می توان به جی باروشل، کیت بلانشت برای نقش والکا، جرارد باتلر برای نقش استویک، کریگ فرگوسن برای نقش گابر، آمریکای فررا برای نقش آسترید، کریستوفر مینتس-پلس برای نقش فیشلگز، تی جی میلر، کریستن ویگ، کیت هرینگتون برای نقش ارت و اف. موری آبراهام برای نقش گریمل اشاره کرد.

در این قسمت از انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم قرار است شاهد داستان ماجراجویی دیگری از هیکاپ باشیم، که اکنون به رویای خود برای داشتن یک آرمانشهر برای بی دندان و همه اژدهایان دیگر جهان دست یافته است. اکنون تهدید دیگری برای خانه و روستای هیکاپ وجود دارد و فرمانروایی او مورد آزمایش قرار می گیرد! بی دندان و هیکاپ برای نجات خود باید تصمیم سخت و غیر ممکنی بگیرند…

برای اینکه بدانید این تصمیم چیست و آیا هیکاپ و بی دندان موفق می شوند یا خیر، به تماشای این انیمیشن جذاب بنشینید… این انیمیشن در بین انیمیشن های سال 2019 از رتبه 7.7 از 10 براساس سایت IMDB برخوردار است.

دانلود چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم کیفیت 1080 به حجم 1.7 گیگ

بهترین انیمیشن های سال 2019

سخن آخر

ما در این مطلب از مجله پروماگ سعی کردیم 10تا از بهترین انیمیشن های سال 2019 را برای شما علاقه مندان انیمیشن های علمی تخیلی و نیز بسیار جذاب معرفی کنیم. با این وجود که سعی کردیم اطلاعات هر کدام را به خوبی برایتان شرح دهیم، اما باز هم هیچ چیز مثل تماشای خود فیلم ها نمی تواند اطلاعات کامل آنها را در اختیار شما قرار دهد، پس حتما به تماشای این انیمیشن های جذاب بنشینید. امیدواریم مطلب ما برایتان مفید بوده باشد. اگر علاقمند تماشای انیمیشن های بیشتر هستید پیشنهاد می کنیم به بخش انیمیشن های سایت پروماگ مراجعه نمایید.

مقاله معرفی بهترین انیمیشن های 2020 منتشر شد

جدید

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا