دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

لوازم آرایشیمد و زیبایی

بهترین سرم آبرسان برای پوست خشک کدومه؟

اگه پوستتون خشکه، پیشنهاد می کنیم به طور مداوم توی روتین پوستی تون از سرم ها استفاده کنین، چون این محصولات بیشتر ترکیبات و مواد مغذی مناسب رو دارن و با انتقال اونها به پوستتون، خیلی زود نتیجه فوق العاده ای براتون به ارمغان میارن. با خرید بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی یا خارجی، بعد از مدتی بیشتر مشکلات پوستی تون از بین میره و چهره ای شاداب، جوان و جذاب خواهید داشت.

محصولات مراقبتی مختلفی برای پوست وجود داره؛ مثلا کرم دور چشم که یکی از بهترین اونها کرم دور چشم ام کیو هست یا ماسک ها و فوم های شستشو که هر کدوم به نحوی تاثیرگذارند. اما میون تموم اونها، سرم ها جایگاه خاصی در روتین پوستی بسیاری از خانم ها و آقایان دارن، چون همه از نتیجه بخشی این محصولات مطمئن هستند. یونیورسال سین بیونیم، هیدرا جنیوس لورال و پیلینگ رولوشن از پرفروش ترین سرم های موجود در بازارند که مصرف کنندگان به هم پیشنهاد میدن.

5 سرم آبرسان فوق العاده برای پوست خشک

با استفاده مداوم از بهترین سرم آبرسان برای پوست خشک نگران خشکی بیش از اندازه پوستتون نباشین و اطمینان داشته باشین که بالاخره خشکی اون از بین میره و پوستی شاداب خواهید داشت. اما شما باید بهترین سرم های بازار رو بشناسین که ما در ادامه قصد معرفی اونها رو داریم:

سرم مراقبتی یونیورسال سین بیونیم

سرم مراقبتی یونیورسال سین بیونیم

یکی از بهترین سرم های مراقبتی بازار که برای تموم پوست ها مناسبه، سرم مراقبتی یونیورسال سین بیونیم هست. این محصول، فرمولاسیون و ترکیباتی داره که می تونه برای هر پوستی مناسب باشه و همه رو از خاصیت ها و مزیت های خودش بهره مند کنه.

  • با استفاده مداوم از این محصول بعد از مدتی می بینید که چهره ای شاداب و پوستی شفاف دارین. در واقع این محصول با آبرسانی پوست و مرطوب نگه داشتن اون، این مزیت رو براتون به ارمغان میاره.
  • سرم مراقبتی یونیورسال سین بیونیم بافت سبکی داره، برای همین در صورت استفاده از اون هیچ احساس سنگینی رو صورتتون ندارین.
  • بافت این محصول به شکلیه که امکان استفاده به عنوان زیرسازی آرایش هم داره.
  • از مزیت های فوق العاده این سرم، مبارزه با آثار پیری و چین و چروک هست؛ بنابراین اگه به طور مستمر استفاده بشه، خط و خطوط ریز و عمیق روی صورتتون به مرور محو می شن.
  • شما می تونید برای نتیجه بخشی کامل این محصول رو به صورت روزانه استفاده کنین.

سرم آبرسان 72 ساعته هیدرا جنیوس لورال

سرم آبرسان هیدرا جنیوس لورال کاملا مخصوص پوست های خشک و حساس ساخته شده؛ بنابراین اگه پوستتون خشکه، حتما این محصول رو بخرین و استفاده کنین.

  • این سرم قابلیت آبرسانی به بافت های پوست رو تا 72 ساعت داره و برای همین تا مدتی طولانی نیازی به استفاده مجدد از اون ندارین.
  • آبرسانی بسیار عمیق سرم آبرسان هیدرا جنیوس لورال باعث می شه تا لطافت و نرمی رو روی پوستتون احساس کنین.
  • این محصول به هیچ عنوان چربی اضافه هم نداره؛ بنابراین باعث ایجاد جوش روی صورت نمی شه.
  • از مزیت های دیگه سرم آبرسان هیدرا جنیوس لورال می شه به تنظیم PH اشاره کرد.
  • این سرم همچنین از التهابات و قرمزی سطح پوستتون هم جلوگیری می کنه.

سرم پیلینگ قوی مخصوص پوست خشک رولوشن

سرم پیلینگ قوی مخصوص پوست خشک رولوشن

اگه به دنبال سرمی قدرتمند و مناسب برای پوست های خشک می گردین تا سلول های مرده رو از بین ببره و چهره ای جوان، جذاب و شاداب براتون به ارمغان بیاره، ما سرم پیلینگ قوی مخصوص پوست خشک رولوشن رو معرفی می کنیم.

  • در واقع توی این سرم 10 درصد اسید فیتیک وجود داره که به از بین برده سلول های مرده و عوامل انسداد منافذ پوستی کمک می کنه.
  • این محصول با خاصیت لایه برداری و همچنین آبرسانی به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات مراقبتی در بازار شناخته می شه.
  • در ترکیبات سرم پیلینگ رولوشن، پارابن استفاده نشده. شما در هر بار مصرف فقط کافیه مقدار کمی از این محصول رو بردارین؛ چون فقط یک مقدار کم اون می تونه برای یک بار استفاده مناسب باشه.
  • اگه به طور مستمر از این سرم استفاده کنین، نه تنها خشکی پوستتون از بین میره، بلکه از لکه ها و اسکارهای قرمز هم راحت می شین و دیگه اثری از اونها رو چهره تون نخواهد بود.
  • شما همچنین بعد از مدتی استفاده از این محصول متوجه می شین که چهره تون به مرور روشنتر و صاف تر می شه.

سرم آبرسان دوی تاچا

اگه استفاده از سرم آبرسان دوی تاچا رو جز روتین روزانه تون قرار بدین، دیگه احساس خشکی روی پوست در طی روز ندارین؛ چون این محصول با رسوندن مواد مغذی لازم و آبرسانی مانع از احساس خشکی روی صورتتون می شه. سرم دوی تاچا توسط پزشک ها و متخصص های حرفه ای هم تایید می شه؛ بنابراین بابت استفاده از اون نگرانی نداشته باشین.

  • این سرم نه تنها برای پوست های خشک، بلکه برای انواع پوست ها مناسبه و می تونه چهره ای جذاب و شاداب بدون هیچ نقص و مشکلی براتون به ارمغان بیاره.
  • این محصول قابلیت ارتجاعی پوستون ارتقا میده و با از بین بردن خطوط سطحی، اون رو صاف و زیبا می کنه.
  • در این سرم ابرسان، بیشتر مواد مضر برای پوست استفاده نشده که از جمله اونها می شه به پارابن، فتالات، روغن معدنی، اوره و سولفات اشاره کرد؛ برای همین در طول مدت استفاده حساسیتی براتون به وجود نمیاره.
  • از خاصیت های سرم آبرسان دوی تاچا می شه به احیا و بازسازی پوست اشاره کرد که همین ویژگی اونو نسبت به سایر محصولات مشابه یک سر و گردن بالاتر می بره.
  • در ترکیبات این محصول از کمپلکس انحصاری Hadasei-3™ استفاده می شه که ترکیبات اون شامل چای سبز یوجی، برنج آکیتا، جلبک اوکیناوا، آمینو اسید و آلفاهیدروکسی اسید هستن.

سرم آبرسان ونزن مدل HA

سرم آبرسان ونزن مدل HA

سرم آبرسان ونزن مدل HA رو میشه به عنوان بهترین سرم ابرسان برای پوست خشک معرفی کرد.

  • با خاصیت های فوق العاده مثل افزایش الاستیته، ترمیم بافت سلول های مرده، سفید کنندگی، بازسازی و جوانسازی پوست تونسته طرفدارای زیادی در بازار به دست بیاره.
  • سرم آبرسان ونزن مدل HA به لایه های عمیق پوستتون نفوذ می کنه و با آبرسانی اونها جلوی خشکی بیش از اندازه رو می گیره.
  • این محصول حتی برای افرادی با پوست چرب هم مناسبه، چون چربی پوستشون رو متعادل نگه می داره.

حرف آخر؛ بازگردانی طراوت پوست خشک با بهترین سرم آبرسان!

اولین قدم برای از بین بردن خشکی صورت، استفاده از محصولات مراقبتی مناسبه که سرم ها بهترین گزینه هستن. بهترین سرم آبرسان برای پوست خشک رو می تونید از بین یونیورسال سین بیونیم، هیدرا جنیوس لورال، رولوشن، دوی تاچا و ونزن مدل HA انتخاب کنید. این محصولات باکیفیت، مواد مضر برای پوست مثل پارابن ندارن و با بافت سبک، برای مصارف روزانه و زیرسازی آرایش هم مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا