دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تدریس خصوصی ریاضی هفتم در اصفهان با قیمت مناسب

هدف از نگارش این متن، آشنایی شما با مزایای تدریس خصوصی ریاضی هفتم، نحوه تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم به صورت آنلاین و در شبکه شاد و ویژگی های یک معلم خصوصی برای تدریس ریاضی هفتم است.

حال اگر شما هم جزو دانش آموزان پایه ششم یا هفتم هستید و یا در منزل خود دانش آموزان این پایه تحصیلی را دارید و تمایل دارید اطلاعات خود را در مورد تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس آنلاین ریاضی، کلاس خصوصی ریاضی هفتم، معلم خصوصی ریاضی هفتم در اصفهان و تدریس ریاضی هفتم در اصفهان افزایش دهید دعوت می کنیم با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

همان طور که می دانید ریاضی یکی از مهم ترین درس های مدرسه، از اول ابتدایی تا دانشگاه می باشد و والدین هم دوست دارند فرزندشان در این درس، نمره مطلوب را کسب کند. اما اغلب دانش آموزان روی این درس، ضعف دارند و همین ضعیف بودن، سبب ایجاد مشکلاتی برای آن ها می شود.

اگر شما هم یک دانش آموز در خانه دارید مطمئناً با مشکلات او ﺁشنا هستید و حتماً تا حالا متوجه شده اید که فرزند شما به عنوان یک دانش آموز، ضعف زیادی بر روی این درس دارد. البته که موارد زیادی وجود دارد که می تواند بر روی ضعف دانش آموزان در درس ریاضی تاثیر بگذارد که عوامل محیطی یکی از همین موارد خواهد بود.

مواردی مانند شلوغی کلاس ها، سرو صدای زیاد، خجالت کشیدن دانش آموز از دوستانش و هزار و یک دلیل دیگر وجود دارند که والدین و معلمان را ترغیب به برگزاری کلاس های خصوصی می کنند. چرا که طبعیتاً، پرسیدن سوال و درس خواند و ارتباط گرفتن با معلم، در یک محیط کاملاً آرام و صمیمی مانند کلاس خصوصی به مراتب راحت و بهتر خواهد بود.

ببینید؛ خیلی آسان است؛ وقتی قرار است که دانش آموز در یک کلاس خصوصی را برای آموزش حضور پیدا کند، حتماً بهترین معلم را انتخاب خواهد کرد و این موضوع یکی از مهم ترین مزیت های است که از باب انواع کلاس های خصوصی مطرح می شود.  

به طور کلی، مهم ترین مزیت تدریس خصوصی ریاضی هفتم این است که سبب می شود دانش آموزان در امتحانات نهایی با بهترین نمره، قبول شوند و در طول ترم، مطالب ریاضی را بهتر یاد بگیرند. اصلاً همین موضوع مهم سبب شد ما این متن را به تدریس خصوصی ریاضی هفتم در اصفهان اختصاص دهیم.

در حال حاضر نه تنها در اصفهان، بلکه در تمامی شهرهای ایران، تدریس خصوصی ریاضی ششم و کلاس خصوصی ریاضی هفتم و سایر کلاس ها هم در منازل، هم آموزشگاه ها و مکان های محلی و هم به صورت آنلاین انجام می گیرد.

چه کسانی به تدریس خصوصی ریاضی نیاز دارند؟

تدریس خصوصی ریاضی

مطمئناً یکی از مهم ترین سوالاتی که برای والدین به وجود می ﺁید این است که چگونه متوجه شویم فرزند ما نیازمند تدریس خصوصی ریاضی است؟ در واقع فهمیدن چنین موضوعی اصلاً سخت نیست؛ چرا که چندین نشانه وجود دارد که نشان می دهد فرزند شما به تدریس خصوصی ریاضی هفتم نیاز دارد. این نشانه ها شامل موارد زیر می باشند:

1-اولا، دانش آموز شما نسبت به همکلاسی هایش در این درس ضعیف تر است. این مورد یکی از رایج ترین دلایلی است که نشان می دهد فرزند شما به تدریس خصوصی ریاضی هفتم نیاز دارد. عموماً برای چنین دانش آموزانی، مشاور مدرسه یا معلم از والدین دانش آموز درخواست می کنند تا او را به کلاس های خصوصی بفرستند.

2-دلیل دیگری که وجود دارد، کم شدن نمره های دانش آموز است. بسیاری از دانش آموزان می خواهند برای ارتقای معدل کلی خود، نمره تمام درس هایشان را بالا ببرند. به همین دلیل اگر نمره درس ریاضی که یک درس با ضریب بالا است، کم شود، نهایتاً منجر به پایین آمدن معدل کلی آن ها می شود.

از این رو دانش آموزان ترجیح می دهند به کلاس های خصوصی بروند تا معدلشان را بالا ببرند. در این کلاس ها، معلم خصوصی، مشکل دانش آموز را تشخیص می دهد و با برطرف کردن آن، به افزایش نمره اش کمک می کند.

3-دانش آموزانی که تکالیف منزل را به کندی انجام می دهند نیازمند تدریس خصوصی ریاضی هفتم هستند. کلاس خصوصی به تحقیق دانش آموزی هم کمک می کند.

4-دانش آموزانی که دائماً اضطراب دارند؛ خصوصا اگر این اضطراب ها در زمان قبل از امتحانات باشد، به این کلاس ها نیاز دارند. تدریس خصوصی به این افراد کمک می کند بیشتر روی درسشان مسلط شوند و با حل کردن انواع نمونه سوالات امتحانات ریاضی، نه تنها اضطراب خود را کاهش دهند بلکه اعتماد به نفسشان را نیز بالا ببرند.

5-اگر دانش آموز در کلاس ها اعتماد به نفس کافی برای پاسخ دادن به سوالات را نداشته باشد، کلاس خصوصی می تواند به عنوان یک عامل بسیار کمک کننده برای او تعریف شود.

6-اگر فرزندتان نسبت به این درس علاقه ای ندارد و ضعیف است، طبیعتاً یک کلاس خصوصی ریاضی می تواند به او کمک کند که نمرات قابل قبولی را کسب نماید.

بهترین معلم خصوصی ریاضی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین معلم خصوصی ریاضی

حال که با اهمیت تدریس خصوصی ریاضی هفتم ﺁشنا شدید؛ بسیاری از والدین با این سوال مواجه می شوند که، یک معلم خصوصی ریاضی خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

به طور کلی ویژگی های یک معلم خوب ریاضی می تواند شامل موارد زیر گردد :

1-فن بیان:

بدون شک یکی از مهم ترین و در واقع اولین ویژگی هایی که هر معلم ریاضی باید از آن برخوردار باشند فن بیان است. در واقع معلمان، باید به ساده ترین شکل ممکن، مطالب را به دانش آموزان توضیح دهند تا آن ها کاملاً متوجه درس شوند. آن ها باید مطالب را از دید دانش آموزان نگاه کنند و به گونه ای توضیح دهند که آن ها کاملاً موضوع را درک کنند.

 این ویژگی معلمان برای دانش آموزان ابتدایی و اوایل متوسطه بسیار ضروری است. پس اگر به دنبال یک معلم خصوصی ریاضی هفتم در اصفهان هستید، دقت کنید که معلمتان این ویژگی را داشته باشد.

2-انضباط:

معلمان باید بیشتر از دانش آموزان به وقت کلاس احترام بگذارند و سر وقت سر کلاس حاضر شوند.

3-تسلط کامل بر موضوع درس:

معلم ریاضی، خوب است که کاملاً بر مطالب ریاضی مسلط باشد و بتواند به همه سوالات دانش آموزان در کلاس خصوصی پاسخ بدهد.

4-استفاده بهینه از زمان:

از دیگر ویژگی های یک معلم ریاضی خوب این است که از زمانش بیشترین استفاده را نماید و در کوتاهترین زمان بتواند بیشترین مطلب را با کیفیتی مطلوب، ارائه دهد.

5-توجه به استراحت بین کلاس:

یک معلم ریاضی خوب باید بداند چه موقع از زمان کلاس را به استراحت، اختصاص دهد. همچنین در برخی از مواقع با دادن استراحت های کوتاه به دانش آموزان و یا شوخی کردن، نگذارد که فضای کلاس، کسل کننده و خسته کننده شود.

6-افزایش تمرکز دانش آموزان:

معلم باید در حین درس دادن از دانش آموزان نیز کمک بگیرد و آن ها را وارد بحث کند. با این کار او تمرکز دانش آموزان را افزایش می دهد و متوجه می شود که دانش آموز چه قدر از درس را متوجه شده است.

مزایای تدریس خصوصی ریاضی هفتم چیست؟

پایه هفتم، فصل جدیدی برای دانش آموزان است؛ چرا که به طور کلی، سیستم تحصیلی آن ها نسبت به دوران ابتدایی عوض می شود و این دگرگونی، دغدغه های جدیدی برای آن ها به وجود آید. افزایش تعداد دروس، محیط جدید درسی و نحوه ارزش گذاری دروس از جمله عواملی است که بر کیفیت و پیشرفت تحصیلی آن ها تاثیر می گذارد.

این تغییر و تحولات زیاد سبب شده، دانش آموزان در بسیاری از دروس خود خصوصاً ریاضی، افت شدیدی داشته باشند. همین موارد می تواند دست به دست هم دهد تا الزام حضور دانش آموز در یک کلاس خصوصی ریاضی هفتم، چندین برابر گردد.

تدریس خصوصی ریاضی هفتم مزایای زیادی برای دانش آموزان دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-یکی از مهم ترین مزیت های تدریس خصوصی ریاضی هفتم این است که به دانش آموز این امکان را می دهد تا در صورتی که نمی تواند در کلاس حاضر شود، کلاس را کنسل و به روز دیگری موکول کند. این موضوع سبب می شود او از مباحث آن جلسه، عقب نماند.

2-اگر دانش آموزی مطلبی را متوجه نشد معلم خصوصی، حتی شده یک جلسه را برای او در نظر می گیرد تا دانش آموز کاملا بر موضوع مسلط شود.

3-امکان افزایش جلسات و یا حتی زمان کلاس ها در تدریس خصوصی ریاضی هفتم وجود دارد تا دانش آموزان کاملاً مباحث ریاضی را متوجه شوند.

4-انعطاف پذیری تدریس خصوصی ریاضی هفتم در اصفهان بسیار بالا است؛ به گونه ای که زمان بندی کلاس ها را می توان با توجه به سرعت یادگیری دانش آموز، تعیین کرد. یعنی اگر دانش آموزی مبحثی را زود فهمید، می تواند سریعاً از آن عبور کند و بالعکس؛ اگر متوجه نشد، بیشتر روی آن کار کند.

5-امکان حل تمرین و نمونه سوالات ریاضی در تدریس خصوصی ریاضی هفتم بسیار زیادتر است. با این کار، دانش آموز کاملاً مسلط و با اعتماد به نفس در جلسه امتحان حضور می یابد.

6-در تدریس خصوصی ریاضی هفتم، دانش آموز همیشه به معلم دسترسی دارد، حتی یک روز قبل از امتحان. پس هر سوالی که برای او به وجود آید می تواند با معلم خود در میان بگذارد.

چگونه معلم خصوصی برای ریاضی هفتم پیدا کنیم؟

چگونه معلم خصوصی برای ریاضی هفتم پیدا کنیم

بدون شک یکی از مهم ترین دغدغه های والدین این است که چگونه می توان یک معلم خصوصی ریاضی پایه هفتم پیدا کنیم؟

جالب است بدانید که هر خانواده با توجه به شرایط خانوادگی و شرایط خود فرزند، معیارهای مختلفی را برای معلم خصوصی ریاضی فرزند خود در نظر می گیرند؛ که از جمله این معیارها، می توانیم به نوع تدریس، فن بیان، جنسیت، سن معلم، اخلاق، ویژگی های شخصیتی، خلق و خو، نوع رفتار معلم با دانش آموز و … اشاره نماییم.

حال اگر شما ساکن اصفهان هستید و می خواهید یک معلم خصوصی ریاضی هفتم در اصفهان برای فرزند خود پیدا کنید، روش های زیادی برای این کار وجود دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

در وهله اول می توانید از مدرسه فرزند خود کمک بگیرید. مدارس، همواره با معلمان و آموزشگاه های معتبر زیادی در ارتباط هستند و همیشه، بهترین و با تجربه ترین معلمان را به شما پیشنهاد می کنند.

همچنین امروزه انواع موسسات آموزشی راه اندازی شده اند که بسیاری از آن ها در سطح کشوری مشغول به کار هستند و از اعتبار بالایی برخوردار می باشند. این موسسات آموزشی دارای اساتید ریاضی حرفه ای و با تجربه ای هستند که می توانند به دانش آموزان در این مسیر کمک کنند.

حتی بسیاری از این موسسات از گروه مشاوره ای حرفه ای برخوردارند که با آنالیز فرزند شما مثل بررسی شخصیتی، روحیات و علاقه فرزند و همچنین با در نظر گرفتن معیارهای خانواده، از بین دبیران ریاضی خود مناسب ترین فرد را متناسب با شرایط دانش آموز و خانواده اش، معرفی می نماید. فردی که با ارتباط سازنده و صمیمی اش با دانش آموز بتواند به صورت اصولی تمام مفاهیم ریاضی پایه هفتم را به او آموزش دهد.

علاوه بر این شما می توانید بسیاری از مدرسین ریاضی پایه هفتم را از طریق وب سایت ها و جستجو در اینترنت پیدا کنید. از مهم ترین مزیت های این روش این است که شما با مطالعه رزومه آن ها می توانید بهترین معلم خصوصی ریاضی پایه هفتم را برای فرزنداتان انتخاب کنید.

تدریس آنلاین ریاضی هفتم در شبکه شاد

بدون شک همه شما از شیوع ویروس همه گیر کرونا باخبرید. یکی از مهم ترین اثراتی که این ویروس بر زندگی گذاشته، تغییر یافتن سیستم درسی دانش آموزان است. به دنبال این بحران و حل مشکل دوری دانش آموزان از درس و مدرسه، بنا شد تا شبکه ای به نام شبکه شاد، راه اندازی شود.

این شبکه به گونه ای طراحی شده که دانش آموزان می توانند در این فضا به ادامه تحصیل خود به صورت آنلاین بپردازند. طبیعتاً بسیاری از کلاس های خصوصی مثل ریاضی نیز به صورت آنلاین برگزار می شود.

اما بسیاری از والدین با تدریس آنلاین ریاضی مشکل دارند و بر این باورند که بازدهی کلاس های حضوری بیشتر از آنلاین است. به همین دلیل معلم خصوصی ریاضی اصفهان، تمام مباحث ریاضی را قدم به قدم جلو می برند تا بازدهی این کلاس ها کمتر از کلاس های حضوری نشود.

هدف از برگزاری این کلاس های آنلاین و تدریس ریاضی هفتم در اصفهان، ایجاد یک فضای آموزشی و تعاملی است که دانش آموزان در آن نقش فعال تری دارند.

آن ها برای رسیدن به این هدف، برنامه هایی همچون پرسش و پاسخ، ارائه جزوه و نمونه سوالات و تماشای چندین باره کلاس ریاضی به صورت آنلاین را فراهم کرده اند. از دیگر امکانات تدریس آنلاین ریاضی پایه هفتم این است که خط به خط این کتاب تدریس و برای تسلط بیشتر دانش آموزان، انواع نمونه سوالات ریاضی حل می شود.

تدریس خصوصی ریاضی هفتم در اصفهان

تدریس خصوصی ریاضی هفتم در اصفهان

به طور کلی ریاضی یکی از مهم ترین دروس از ابتدایی تا دانشگاه است. این درس برای دانش آموزان پایه هفتم بسیار ضروری و بااهمیت است چرا که آن ها با فصل جدیدی از دوران تحصیلی خود مواجه می شوند و دروس و نحوه آموزش آن ها با تغییرات زیادی روبه رو می شود.

طبیعتاً با چنین تغییر بزرگی، بسیاری از دانش آموزان با مشکل مواجه می شوند و حتی ممکن است در ابتدای مسیر کلاس هفتم، افت تحصیلی زیادی را در این درس تجربه نمایند.

در چنین مواقعی به والدین این دانش آموزان پیشنهاد می شود تا به فکر ثبت نام فرزند خود در کلاس های خصوصی ریاضی پایه هفتم باشند. چرا که این کلاس ها مزیت های زیادی برای اینگونه دانش آموزان دارند.

 با تکرار و تمرین زیاد، پرسش و پاسخ، حل نمونه سوالات مختلف و همچنین توجه معلم به دانش آموز زمینه برای تقویت درس او و ارتقای نمره اش کاملاً مهیا خواهد شد.

اما یک معلم خصوصی ریاضی پایه هفتم دارای چه ویژگی است؟

این معلم باید از فن بیان، دانش، اخلاق، انضباط و دقت بالا برخوردار باشد و بتواند با ساده ترین بیان ممکن، سخت ترین مباحث را به دانش آموزانش بفهماند.

در انتها باید خدمت تان عرض کنیم که راه های بسیار زیادی برای پیدا کردن یک معلم خصوصی ریاضی در اصفهان و شهرهای دیگر وجود دارد. کافیست کمی همت به خرج دهید تا خیالتان از بابت تحصیل فرزند دلبندتان در این درس چالش برانگیز، تا مدت ها راحت باشد.

سرکار خانم مرضیه تفنگ ساز، معلم ریاضی، باتجربه در مقطع ششم و هفتم ابتدایی در اصفهان، کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ششم و ریاضی هفتم بر پایه کانال شاد، کانال تلگرام و برگزاری کلاس های آنلاین را ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر با این معلم خصوصی در ارتباط باشید:

  • آیدی تلگرام: @marzieh_tofangsaz
  • آیدی اینستاگرام: @marzieh_tofangsaz
  • تلفن تماس در پیام رسان واتساپ: 09138651219

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا