دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تزریق ژل لب در اصفهان با بهترین کیفیت و قیمت

تزریق ژل لب در اصفهان یکی از عمل های زیبایی بسیار محبوب می باشد که خانم های بسیاری طرفدار آن هستند. تزریق ژل لب و داشتن لب های برجسته جزو روش های زیباسازی صورت محسوب می شود که نقش زیادی در جذابیت و جوان نشان دادن چهره دارد. برخی از افراد به ‌صورت ژنتیکی از لب های درشت و خوش فرم برخوردارند، اما برخی از این زیبایی محروم هستند. از این رو می توانند از تکنیک تزریق ژل لب استفاده کنند.

تزریق ژل به لب یک درمان زیبایی برای برجسته و خوش فرم کردن لب ها است. اگر به دنبال تزریق ژل لب در اصفهان هستید و قصد دارید زیبایی را به لب ها و چهره تان ارمغان بیاورید، تا انتها همراه ما باشید. در این مطلب قصد داریم تا راهنمایی جامع در مورد این تکنیک زیبایی پرطرفدار داشته باشیم.

تزریق ژل لب در اصفهان و کاندیداهای مناسب

برای تزریق ژل لب افراد باید از یکسری ویژگی ها و شرایطی برخوردار باشند. داشتن این شرایط باعث اثرگذاری بهتر و ماندگاری بیشتر این تکنیک زیبایی می شود. افرادی که کاندیدای مناسب برای تزریق ژل لب محسوب می شوند عبارتند از:

1- کسانی که وارد مرحله میانسالی شده اند و کلاژن موجود در پوست و لب شان از بین رفته یا کم شده است.

2- افرادی که که دارای لب های نازک و باریک هستند و از فرم لبهای خود احساس رضایت ندارند.

3- کسانی که لب های نامتقارن دارند و می خواهند با تزریق کمی ژل لب های متقارن و زیبا داشته باشند.

4- افرادی که وضعیت جسمی مناسبی داشته و دخانیات و مشروبات الکلی مصرف نمی کنند

5- افرادی که دارای بیماری های زمینه ای و خاص نیستند.

برای تزریق ژل لب در اصفهان از چه فیلری استفاده می شود؟

تزریق ژل به لب یک درمان زیبایی

فیلر موقت هیالورونیک اسید بهترین گزینه برای برجسته سازی و خوش فرم کردن لب ها است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن انسان یافت می شود. این ماده در بعضی غضروف‌ ها و مایع مفاصل و در بافت پوست وجود دارد.

زمانیکه ژل هیالورونیک به لبها تزریق می شود، بافت لب که به علت روند طبیعی پیرشدن دچار کاهش حجم شده است را پرمی کند. این ژل همچنین می تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود آب جذب کند که ترکیبی مناسب برای تزریق به لب ها می باشد. همچنین، از آنجایی که این ماده ظاهری طبیعی تر ایجاد کرده و با گذشت زمان یا به وسیله پوست بدن از بین می رود گزینه انتخابی برای فرایند های حجم دهی لب ها می باشد.

اگر قصد تزریق ژل لب در اصفهان را دارید پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبری که از فیلرهای مرغوب مانند هیالونوریک اسید استفاده می کنند، مراجعه نمایید. یکی از این مراکز مطب زیبایی الارا می باشد که با استفاده از مواد مرغوب و تجهیزات مدرن و پرسنل باتجربه به دنبال ارائه بهترین خدمات در زمینه تزریق ژل لب و سایر تکنیک های زیبایی و جوانسازی است.

تزریق ژل لب در اصفهان چگونه انجام می شود؟

اولین مرحله در تزریق ژل به لب ها انتخاب پزشک باتجربه و ماهری است که اطلاعات کافی درباره پوست و اجزای صورت داشته و دوره های تخصصی زیبایی را گذرانده باشد. یک پزشک کارآزموده کاملاً به میزان و محل مناسب تزریق ژل و نحوه قرار دادن آن در لایه های مناسب پوستی اشراف دارد.

فرایند تزریق لب ابتدا با بی حس کردن لب ها و تمیز کردن نواحی دور لب با الکل آغاز می شود. سپس فیلر مخصوص به کمک سوزن بسیار ریز در نواحی مختلفی از لایه های پوست لب ها تزریق می شود. پزشک کارآزموده با توجه به انتظارات متقاضی و نوع چهره فرد، مناسب ترین مدل را برای تزریق ژل به لب انتخاب می کند.

اقدامات قبل از تزریق ژل لب در اصفهان

اگر قصد دارید برای زیباسازی چهره خود از تکنیک تزریق ژل لب استفاده کنید باید از دستورالعمل ها و نکات قبل از این عمل آگاه باشید. از مهمترین اقداماتی که باید پیش از تزریق ژل به لب ها انجام داد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- دو الی چهار هفته قبل از تزریق ژل لب از انجام فرایندهای مربوط به دندان مانند جرم گیری، پر کردن و … خودداری کنید.

2- در صورت داشتن سابقه ابتلا به تبخال و استفاده از داروهای ضد ویروسی حتما موضوع را به پزشک تزریق کننده ژل اطلاع دهید. بهتر است 2 روز قبل از تزریق داروهای مخصوص ضد تبخال را مصرف نمایید تا از بروز آن جلوگیری شود.

3- از مصرف خوراکی ها و داروهای رقیق کننده خون مانند شکلات تلخ، آسپرین، ویتامین E، ایبوپرفن و … اجتناب کنید.

4- از نوشیدن مشروبات الکلی و استعمال دخانیات پیش از تزریق ژل به لب پرهیز نمایید.

5- بهتر است قبل از تزریق ژل فعالیت های بدنی شدید و ورزش سنگین انجام ندهید.

6- در صورت بارداری، شیر دهی، داشتن حساسیت به هر گونه ترکیب موجود در ژل یا رنج بردن از هر گونه اختلال عصبی باید از تزریق ژل اجتناب شود.

اقدامات بعد از تزریق ژل لب در اصفهان

تزریق ژل به لب نیاز به دوره نقاهت طولانی و استراحت خاصی ندارد؛ اما برای حداکثر کردن نتیجه تزریق بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

1- حداقل تا 24 ساعت لب ها را ماساژ ندهید.

2- بهتر است آرایش کردن محل تزریق را بعد از گذشت 24 ساعت از تزریق انجام دهید.

3- تا یک هفته از رفتن به استخر، سونا و جکوزی خودداری کنید.

4- آب فراوان بنوشید.

5- در روزهای ابتدای پس از تزریق نمک کمتری استفاده کنید. این کار نیز به کاهش تورم ناشی از تزریق کمک مي کند.

6- می توان جهت کمک به کاهش تورم در ۲۴ ساعت اول یک داروی آنتی هیستامین یا مقدار اندکی استروئید خوراکی مصرف کرد.

7- تا دو هفته بعد از تزریق ژل ناحیه تزریق شده را در معرض سولاریوم و تابش مستقیم نور آفتاب قرار ندهید.

8- بهتر است تا از بین رفتن بی حسی از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.

برای تزریق ژل لب در اصفهان به کجا مراجعه کنیم؟

تزریق ژل لب یکی از رایجترین عمل های زیبایی محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد. از این رو مراکز متعددی برای انجام این تکنیک زیبایی در اصفهان وجود دارند و شما باید به کلینیک ها و مراکز تخصصی زیبایی معتبر مراجعه کنید. مرکز تخصصی زیبایی پوست، مو و لیزر الارا یکی از بهترین مراکز برای تزریق ژل لب در اصفهان می باشد. این مرکز از پزشکان و پرسنل متخصص، با تجربه و ماهری برخوردار است و انواع خدمات زیبایی مانند تزریق ژل به لب، بوتاکس، مزوتراپی، لیفت صورت، لیزر موهای زائد و … را با به روزترین تجهیزات در مکانی آرام و کاملا بهداشتی به شما زیباجویان عزیز ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا