دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تعیین جنسیت جنین قبل و بعد از بارداری با دقت 93 درصد بوسیله نرم افزار آماری

قابل توجه مادران محترمی که مشتاق هستند هر چه زودتر جنسیت جنین خود را بدانند.

داشتن کودک یکی از شگفت انگیزترین کارهایی است که انسان می تواند انجام دهد. اما انسان به طور طبیعی موجودی کنجکاو است. برای یک مادر و حتی پدر غیرقابل تحمل است که 9 ماه بدون تعیین جنسیت جنین منتظر بمانند تا بعد از زایمان، دختر یا پسر بودن فرزندشان را متوجه شوند.

در طول تاریخ روش های متعددی برای تعیین جنسیت وجود داشته که بعضی از آنها قادر بوده اند جنسیت را بصورت تقریبی تخمین بزنند و بعضی دیگر فقط جنبه سرگرمی داشته و فاقد هرگونه توجیه پزشکی و علمی بوده اند.

اما خوشبختانه امروزه چند راه قابل اطمینان برای تعیین جنسیت قبل از زایمان وجود دارد که مادران و پدران را مشتاق به دانستن جنسیت فرزندشان نموده یکی از این راه ها سونوگرافی است. سونوگرافی یک راه غیرتهاجمی ست که می توان گفت این روش با دقت 95 تا 100 درصد جنسیت را تعیین می کند. اما تنها مشکل آن این است که بعد از هفته 13 بارداری که آلت تناسلی جنین شکل گرفته جنسیت از این طریق قابل تشخیص خواهد بود. سونوگرافی برای تشخیص جنسیت قبل از هفته 15 می تواند با درصدی خطا مواجه شود اما بهترین زمان و دقت 100 درصدی آن در هفته های 18 تا 20 بارداری است.

تعیین جنسیت بوسیله آزمایش غیرتهاجمی NIPT قبل از تولد چیست ؟

در سال های اخیر روش جدیدتری برای تشخیص جنسیت جنین در سنین پایین تر 3 تا 4 ماهگی در اروپا ابداع شده این روش از طریق نمونه گیری خون که به NIPT معروف است انجام می شود. آزمایش NIPT یا آزمایش خون قبل از تولد، یک آزمایش خون برای مادر است و می تواند در طول بارداری انجام شود که از اوایل هفته هفتم بارداری آغاز می شود. تست برای وجود یا عدم وجود کروموزوم Y مورد بررسی قرار می گیرد. اگر کروموزوم Y وجود داشته باشد، جنسیت جنین یک پسر است، در غیر این صورت، جنسیت جنین دختر است. با این حال، دلیل اصلی انجام این آزمایش، بررسی خطر ابتلا به اختلالات کروموزومی جنین از جمله تریزومی 21 (سندرم داون)، تریزومی 18 (سندرم ادوارد) و تریزومی 13 (سندرم پاتاو) است. NIPT یک آزمایش غربالگری است، به این معنی که اگر یک اختلال پیدا شود، باید با سایر آزمایش های تکمیلی مانند CVS یا آمنیوسنتز نتایج آن تایید شود.

نمونه برداری ویروس کوریونی (CVS) چیست؟

نمونه برداری از ویروس کورونی (CVS) یک آزمایش تهاجمی است که در حدود هفته 11-13 بارداری انجام می شود. یک سوزن از طریق شکم و یا از طریق واژن به کمک اولتراسوند وارد رحم مادر می شود و قسمت کوچکی از جفت را جدا می کند و قسمت جدا شده از جفت طی آزمایشات مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد. CVS جنسیت جنین و همچنین ناهنجاری های کروموزومی را نشان می دهد.

تشخیص جنسیت جنین با تست آمنیوسنتز چیست؟

آمنیوسنتز، مانند CVS، آزمون تهاجمی است. آمنیوسنتز معمولا در حدود هفته 16-18 بارداری انجام می شود. در این تست با سوزن وارد شده به رحم از طریق شکم با هدایت سونوگرافی مقدار کمی از مایع آمنیوتیک دور جنین، حدود 10cc یا کمتر از 5-10 درصد برداشته شده و به آزمایشگاه ارسال می شود. تست آمنیوسنتز جهت تعیین جنسیت جنین و همچنین ناهنجاری های کروموزومی مورد استفاده قرار می گیرد.

نرم افزار پیش بینی جنسیت حال حاضر با استفاده از ترکیب جدول معروف چینی و همچنین داده های آماری جهانی نوشته و تولید شده است. این نرم افزار چندین سال مورد تست قرار گرفته بر اساس آمار بدست آمده این نرم افزار قادر است تا 93 درصد دقت جنسیت را تخمین بزند. جدول چینی از قرن ها پیش در بین مردم چین برای تعیین جنسیت جنین مورد استفاده قرار می گرفته و چند سالی هم در ایران از آن استفاده می شود. این جدول در این نرم افزار با داده های آماری مربوط به درصد دختر و یا پسر بودن نوزاد در سن های مختلف ترکیب شده و با استفاده از سن مادر و زمان آخرین پریودی جنسیت جنین را تخمین می زند.

بر اساس اطلاعات موثق بدست آمده و تست های انجام شده تخمین های حاصل از این نرم افزار برای تعیین جنسیت جنین به جزء موارد محدودی دقیق بوده است. مجله پروماگ این نرم افزار را برای راحتی شما مادران عزیز تولید و در اختیار شما قرار داده است. امیدواریم این نرم افزار مورد استفاده شما مادران محترم قرار بگیرد. 

لطفاً قبل از استفاده از این نرم افزار موارد زیر را مد نظر داشته باشید :

  1. سن شما معادل سن کامل در زمان لقاح شماست، برای مثال اگر شما امروز 25 سال و 2 ماه و 5 روز دارید یعنی شما در سن 25 سالگی قرار دارید و اگر تخمک گذاری و لقاح در این سن انجام شده است پس باید سن 25 را در نرم افزار برای تعیین دقیق جنسیت جنین خود انتخاب کنید، اگر تخمک گذاری و لقاح شما سه ماه قبل از این مثال انجام شده است، یعنی لقاح در 24 سالگی بوده لذا شما باید 24 سال را وارد کنید. (مثالی دیگر اگر امروز شما 31 سال و 12 ماه و 29 روز دارید یعنی شما در سن 31 سالگی قرار دارید و قطعاً لقاح در این سن صورت گرفته است، پس باید سن 31 سالگی را در نرم افزار تعیین جنسیت انتخاب کنید). 
  2.  تاریخ آخرین پریودی بازه آخرین دوره قائدگی که بعد از آن باردار شده اید و تست بارداری شما مثبت بوده است می باشد. برای مثال زمان اتمام آخرین پریودی شما 15 شهریور بوده و بعد از آن ممکن است یکماه یا بیشتر متوجه بارداری خود شوید در این حالت تاریخ آخرین قائدگی را باید 10 شهریور تا 10 مهر انتخاب کنید تا تشخیص جنسیت با دقت کامل انجام شود. مثالی دیگر تاریخ اتمام قائدگی شما 12 بهمن ماه بوده و یکماه بعد که پریود نشده اید مشکوک به بارداری هستید در این حالت تاریخ اتمام پریودی شما می شود 12 بهمن تا 10 اسفند و باید این تاریخ را در نرم افزار تعیین جنسیت جنین انتخاب کنید.

ابزارهای مرتبط :

ابزار محاسبه سن بارداری، تاریخ زایمان و قد و وزن جنین

با استفاده از این ابزار می توانید سن بارداری خود را به روز، هفته، وزن و قد تقریبی جنین و تاریخ زایمان را محاسبه کنید.
ابزار جدید

ابزار محاسبه وزن بارداری هفته به هفته

با استفاده از این ابزار می توانید میزان مطلوب افزایش وزن در دوران بارداری خود را بصورت هفته به هفته و بصورت نموداری محاسبه کنید.
ابزار جدید

لطفاً این مطلب را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط به بارداری حتماً بخوانید :

‫295 دیدگاه ها

  1. سلام جدول برای من درست در نیومد مم ۳۴ سالنه و اقدام در مرداد شهریور بود که پسر زده بود ولی دختر بود

  2. سلام میشه منم راهنمایی کنین چطوری محاسبه کنم مثلا متولد ۱/۵/۱۳۷۵هستم چه ماهی اقدام کنم برا پسر ممنون میشم کمک کنین

  3. ادمین و دوستان برای من حساب میکنید خیلی استرس دارم … 🥺🥺🥺من اخرین پریودی اصلیم 18 اذر بوده ولی با توجه به سنو گرافی بهداشت گفت 5 بهمن میشه پریودیم نا منظم بود اخرین پریودی کدوم بزنم و 18ساله که بودم باردار شدم

  4. به نظر من این نرم افزار کاملا دقیق و درست پیش‌بینی میکنه برای من هم فرزند اول و هم دومی که الان تو راهه درست پیش‌بینی کرد فقط حتما اطلاعات درست و دقیق وارد کنید. با تشکر از پروماگ

    1. دوهفته دیگه باید برم‌تعیین جنسیت برام دعا کنین یه پسردارم این دختر بشه طبق این جدول دختر میشه خدا کته راست باشه

        1. سلام عزیزم ن پسر شد جدول برام درست حدس نزد
          زنجیر ابن سینا جدول ترکمن مدیکال همین جدول پروماگ برام دختر زدن ولی پسر شد

            1. ن درست زدم برای بچه اولم کامل درست آورد ولی دومی ن سه بارم رفت سونو هرسه بار یکی گفت

  5. من 35 سالمه و تاریخ آخرین پریودی 10 دی بوده منتظرم ببینم چی میشه طبق این برنامه زده پسر تا ببینیم سونو چی میگه

  6. سلام،من متولد 9 اسفند 81 هستم و تاریخ اخرین پریودم 12 مهر 1400 بوده اینجا جنسیت زده بود پسر ولی فسقلیم دختره😍🤩

    1. سلام
      من ۳۶ سالمه و الان ۲۸ روزه باردارم توی جدول چینی برام زده بود دختر ولی این نرم افزار زده پسر کدومش درسته؟
      فرزند اولم دختره و دوست داشتم این‌یکی پسر باشه یعنی نرم افزار درسته یا جدول چینی؟

    2. سلام وقتتون بخیر من آخرین روز پریودیم ۸ارذیبهشت ۱۴۰۲بوده و سنم هم در زمان لقاح ۲۹سال و ۱۰ماه

      1. سلام منم متولد ۱۳۶۸/۰۷/۳۰
        هستم تاریخ اخرین روز بارداری ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
        میشه برای منم بگید

  7. سلام من متولد 74/8/19 هستم و آخرین پریود من 1دی 1400هست و فقط با یکبار رابطه در 15دی ماه باردار شدم
    حالا من کدوم بازه زمانی رو انتخاب کنم

    1. شما ۲۶سالتون بوده موقع لقاح شروع پریودیتونم اول دیماه
      برا شما زده دختر
      اگر رفتین سونو بیایین ببینیم درست بوده؟

      1. درود سما جان برای منم حساب کن ۴۲ سالمه آخرین پریودی من ۱۷/۷/۱۴۰۱
        جنسیت جنین چیه ؟؟

      2. سما جون من متولد ۷/۱/۶۵
        اخرین پریودیم ۲۱/۴/۱۴۰۲
        من هرماه ۲۱ پریود میشدم
        بچم دختره یا پسر؟

  8. بنده متولد ۱۳۷۱/۸/۱۰ هستم تاریخ اولین روز اخرین پریود
    ۱۴۰۰/۷/۱۰ هست نمی دونم چه بازه زمانی باید انتخاب شه کمک میکنید لطفا
    الان هم دقیقا ۱۳ هفته هستم و تاریخ احتمالی زایمان زدن ۱۴۰۰/۴/۲۰

    1. سلام منم 35سالمه و آخرین تاریخ پریودی ام 2شهریور بوده لطفاً مال منم حساب کنین ممنون

  9. سلام برا من نوشته پسر ولی سونوگرافی گفته دختره تو هفته بیست و یک هستم تاریخ تولدم ۲۶/۱۰/۶۱ و اولین روز آخرین پریودم ۱۵ اردیبهشت می باشد

    1. سلام . خسته نباشید .
      اینجا مد نظر اولین روز از اخرین پریود هست یا زمان لقاح ؟
      و دوره پریودم هم مهمه مثلا چن روزه پریود میشیم یا نه ؟ ممنون

  10. سلام من آخرین پریودم۳مرداد بوده و تو ۱۰مرداد اینا تموم شده رابطمونم۱۷,۱۸,۱۹مرداد بوده من گزینه۱۰مرداد تاشهریور رو که میزنم تو سن ۲۳سالگی میاره پسر ولی تو هفته۱۲و۱۶گفتن دختره ممکنه اشتباه شده باشه؟؟

  11. سلام من متولد 66/8/27 هستم تاریخ آخرین پریودم 13 دی بوده و دوره پریودم 27 روزست و سه تا چهار روز پریودم. من یک تخمدان دارم. میخوام باردار بشم و پسر میخوام. برای بارداری پسر چه ماه هایی باید اقدام کنم.

  12. من شیراز زندگی میکنم و الان ۴٠ سالمه یک دختر ده ساله دارم خیلی تحقیق کردم همه از دکتر طاهره مختاریان تعریف کردند راستش خیلی مطلب تو اینترنت خوندم و بلدم اما چون سنم بالاست جای ریسک ندارم میخوام زیر نظر دکتر باشم به نظر شما سن من مناسب هست برای بچه دوم چون شوهرم تک پسره و کلا خیلی تنهاست؟؟ ممنون از اگه جواب بدین

    1. سلام نرم افزار دانلودی نیست انتهای مطلب چندتا کلید هست که مربوط به محاسبه سن و تعیین جنسیت هستند کلید تعیین جنسیت رو بزنید تا وارد صفحه نرم افزارها بشین اونجا از هر نرم افزار بصورت آنلاین می تونید استفاده کنید.

    2. اشتباهه من ۲۹ سالگی و ۲۰ اردیبهشت بوده تاریخم پارسال الان یه دختر کوچولو ۴ ماهه دارم این گفته پسر دار میشی

    3. تو همین سایت هست دانلود نمیخواد.فقط کلیک میکنی روش بعد سن وتاریخ که خواست وارد میکنی ومحاسبه.

  13. سلام لطفا کمکم کنید من ٢٩سالمه ونمیدونم تاریخ پروییدى رو کى بزارم من اولین روزاخرین پروییدیم ٢٩اردیبهشت بوده حالا نمیدونم بازه زمانى رو از ١١اردیبهشت تا ١١خرداد بزارم یا از ١١خرداد تا١٠ تیر ،چون هرکدوم از این بازه ها جنسیت متفاوت مى گن .ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام
      اگر سیکل نرمال داشته باشید روز 13 تا 15 احتمال تخمگ گذاری داشتین باتوجه به اولین روزتون 29 اردیبهشت بعلاوه 12 حدوداً تخمک گذاری و احتمالا لقاح بین 10 تا 12 خرداد یوده و بهترین بازه 12 اردیبهشت تا 11 خرداد هست در صورتی که در این بازه نزدیکی داشتین.
      ولی اگر نزدیکی افتاده بعد از این بازه خب خودبخود بازه 12 خرداد تا 10 تیر رو باید انتخاب کنید، که احتمال لقاح در این بازه بسیار کم بوده و بازه اول احتمال لقاح بالاتری داشته است.

  14. سلام خسته نباشین من ان تی ۱۲ هفتگی جنسیت رو گفتن اختمال زیاد دختر هست اما حساب که کردم با این نرم افزار جنسیت رو پسر نشون داد
    من ۱۹/۱۲/۶۲ هستم آخرین پریودمم اردیبهشت ماه بوده فکر میکنم ۱۵،۱۶ ام اردیبهشت پریود شده باشم حالا جنسیت مطمعن تایید شد میام اینجا و اعلام میکنم ممنون

        1. سلام سن همسرم ۱۱/۱۱/۱۳۷۲
          پریودیش هم ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ تمام شده
          ۱۳ اردیبهشت اقدام کردیم
          کلی هم رژیم پسر گرفتیم بچه اول دختره
          میخوام این پسر بشه
          میشه محاسبه کنید واسم

        2. سلام من پریودم ۶ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ بوده لقاح بعدش انحام شده الان کدوم بزنم؟متولد دی ۶۷ینی ۳۴سالمه میشه جواب بدین

  15. من متولد فروردین ۷۳هستم.تاریخ پریودیم هم ۲ادریبهشت ۹۹بود.شما گفتین پسره ولی ان تی گفت دختره.

  16. سلام وقتتون بخیر
    من متواد ۱۹ آذر ۶۳ هستم
    تاریخ آخرین پریودی هم ۱۵ اسفند ۹۸
    طبق نرم افزار شما پسر میشه
    ولی من ازمایش nipt دادم و گفت دختر
    برای من هم اشتباه بود

    1. سلام وقتتون بخیر من الان هفته چهارم بارداریم اخرین پریودیم روز ۲۸ام تیر بوده و سنم ۲۷هستش ولی من روز سیزدهم پریودی دکترم نوشته بود سونو گرافی خبری نبود ازجنین و فولیکول فعال شده بود بعدش انگار باردارشدم الان من اون محدوده رو چطور انتخاب کنم

  17. سلام من تو اینکه اخرین دوره پریودیمو کی بزارم موندم من متودد۱۳۷۹/۶/۱۵ وتاریخ شروع اخرین پریودیمم ۲۰ اردیبهشت بوده الان باردارم و اینکه معمولا پریودیم چند روز عقب میا فته اگه جواب بدین ممنون میشم

    1. سلام وقتتون بخیر سن رو که باید 19 سال انتخاب کنید، اگر سیکل دورتون معمولی باشه باید از روز 12 تا 16 تخمک گذاری داشته باشید، پس با این حساب شروع دورتون 20 اردیبهشت به اضافه 12 میشه تقریباً 1 خرداد پس بازه رو 11 اردیبهشت تا 11 خرداد انتخاب کنید.

  18. سلام به نظر من که این نرم افزار دقت خیلی بالایی داره، من برای بچه های خودم ، خواهرم و دوستم همه درست دراومده بودن

  19. سلام برای من اشتباه شد تخمین نرم افزار؛ من متولد 12.11.71 هستم و آخرین پریودی 13 اسفند 98 بود؛ اینجا پسر تخمین زد ولی سونو 16 هفتگی گفتن دختر

  20. سلام توروخدا جواب منم بده من تو ۱۲هفته رفتم سونو ان تی با احتمال خطا گف شاید بچه ات دخترباشه.این نرم افزار شما میگه که بچه ام پسره طبق سنم که ۳۲سالمه واخرین پریودم ۱۴فروردین ۹۹ اعتماد کنم به این روش شما و امیدوار باشم که سونو اشتباه گفته

    1. سلام
      دوست عزیز همه محاسبات این نرم افزار براساس احتمال هست، حتی اگر 99 درصد هم درست جواب بده (که با بررسی خطاها 80 درصد تا کنون درست تخمین زده) همون یک درصد میتونه شامل شما بشه پس واقعاً ما نمی تونیم به شما بگیم که نتیجه ان تی درسته یا غلط و نرم افزار درست میگه.
      ولی خوب دوستان توی همین کامنت ها گفتن که ان تی خطا داده و نرم افزار درست تخمین زده.
      انشالله که جنینتون سلامت باشه و خدا همون جنسیتی که مد نظرتون هست رو بهتون هدیه بدهد.
      ممنون میشم پس از سونو نتیجه دقیق رو اینجا اعلام کنید.

      1. سلام من تاریخ اخرین پریودیم ۵اذر بوده و ۲۸سالمه نمیدونم طبق اخرین پریودیم حساب کنم یا طبق لقاح! چون طبق اخرین پریود یه جنس دیگه میشه طبق لقاح یه جنس دیگه… گیج شدم میشه شما برام انجام بدین. ممنون میشم

    2. ببخشید عزیزم من اخرین تاریخ پریودیم یک فروردین بوده چی بزنم دوره اسفتد تا فروردین یا فروردین تا اردیبهشت

    1. سلام
      دوست عزیز ما خواهش کردیم درخواست محاسبه رو نداشته باشید واقعا فرصت اینکار برای ما وجود ندارد، با خود نرم افزار به راحتی می تونید حساب کنید.
      وقتی شما تولدتون 5 آذر 66 هست یعنی الان 32 سالتونه و آخر سال 99 بعد از آذر وارد 33 سال میشوید تا آذر 1400 پس لطفا توی نرم افزار 33 رو برای سن انتخاب کنید و بعد برای هر دوره مشخص شده در نرم افزار بعد از آذر یکبار حساب کنید ببینید کدوم دوره پسر تشخیص میده، البته باید دقت داشته باشید که ممکنه تا اون زمان دوره های پریودیتون دچار تغییر بشه.
      من یکی رو براتون تست کردم سن 33 و تاریخ دوره 12 بهمن تا 10 اسفند پسر تخمین زد توجه داشته باشید اینها احتمالات هست.
      لطفاً این مطلب رو هم مطالعه کنید بهتون کمک میکنه :
      دختر یا پسر
      با تشکر و عرض پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی

    2. باسلام 30ساله هستم میخام شهریور باردربشم احتمال داره پسرداربشم یا دختر دار طبق جدول چینی دختر میگ ولی طبق این نرم افزارپسر به کدومش اعتمادکنم؟؟؟؟

  21. سلام. شبتون بخیر مجدد سوالم رومیپرسم . اواخرسال99و400 ماههای پسررومیخواستم بهم لطف کنید.

  22. با سلام
    با تشکر از امکانات خوب سایتتون
    طبق پیش بینی سایت فرزندم پسر تخمین زده شد و در سونو انومالی هفته گذشته هم جنسیت پسر بود که نتیجه نرم افزار برای من و البته برای دو تا از دوستام هم که باردار هستن درست پیش بینی شد

  23. سلام ِمن 5اذر66 هستم. تاریخ پسر رو در سال 99 و400 رو لطف کنید بهم بگید چه ماهی رو اقدام کنم .

  24. سلام من متولد۲۸/۱۲/۷۰هستم تاریخ پریودی هم۲۸ا سفند۹۸بود تو نرم افزار برام پسر زد ولی سونو ان تی هفته۱۳رفتم گفتن دختره یعنی احتمال خطا سونوگرافی وجود داره

    1. سلام
      خطای سونو کم پیش میاد ولی یکی از دوستان توی نظرات گفتن که ان تی خطا نشون داده ولی سونو توی هفته 15 درست گفته.
      و موضوع دیگه اینکه تاریخ دورتون دقیقاً با تاریخ تولدتون یکی هست و این درصد خطای نرم افزار رو افزایش میده.

  25. سلام متاسفانه نی نی من ۸ هفته سقط شد و جنسیت رو نفهمیدم ولی نی نی آبجیم که گفتم ان تی کرده پسر نشون داده ولی نرم افزار دختر بوده امروز ۱۵ هفته و ۴ روزش بود رفت سونو تعیین جنسیت و و صد در صد گفتند که دختره پس واقعا کار اپلیکیشنتون درسته

  26. سلام وقت بخیر میشه برای منم محاسبه کنید
    تاریخ تولدم ۳۰/۱۰/۶۵
    آخرین پروییدی ۲۵/۹/۹۸

    1. سلام وقت شما هم بخیر
      شما الان 33 سالتون هست ولی زمان لقاح 32 سالتون بوده پس توی نرم افزار تعیین جنسیت باید 32 وارد کنید و محدوده دورتون هم میشه 10 آذر تا 11 دی.
      لطفا این اطلاعات رو وارد کنید تا جنسیت براتون محاسبه بشه.

  27. سلام،من سنم ۱۳۷۱/۱۲/۱۹ است و ۲۷ سالمه وتاریخ شروع آخرین پریودم ۲۷ فروردین هست،الان ده هفته هستم میشه برا منم نتیجه رو بگید؟؟ ممنون میشم….چون تاریخ آخرین پریود رو نمی‌دونم کدوم میشه

    1. سلام
      سن شما 27 هست و باتوجه به تاریخ دورتون و اینکه در یک سیکل نرمال احتمال تخمک گذاری شما روز 13 تا 15 پریودیتون هست و به احتمال زیاد لقاح میتونه توی تاریخ های 2 تا 3 اردیبهشت رخ بده پس بهترین بازه براتون 12 فروردین تا 11 اردیبهشت هست، ولی خب اگر سیکلتون نرمال نباشه در اینجور مواقع درصد خطا زیاد میشه.

  28. سلام
    من متولد ۱۸ تیر ۷۳ هستم تاریخ آخرین پریودیم هم ۲۷ مهر ۹۸ بوده اینجا می زنه پسر اما بچه ی من دختر بود🤩🤩🤩

    1. سلام
      بله حق باشماست با این اطلاعات نرم افزار پسر میزنه خب این هم جز خطاهای نرم افزار هست، اگر مادرهای گرامی مثل شما لطف کنن مغایرت ها رو بگن و مغایرت مشابه شما با اطلاعات نزدیک به شما زیاد باشه ما جنسیت این بازه رو تغییر می دهیم.
      با تشکر از شما بابت اعلام نتیجه و مغایرت

  29. سلام من ۳۰ سال سن دارم متولد ۶ تیر ۶۸ هفته ۱۸بارداری نرم افزار پسر نشون داد اما سونو انومالی گفت دختر .اخرین روز پریودی ۱۱بهمن ۹۸

  30. سلام برا خواهرم انجام دادم امروز رفت تعیین جنسیت گفت پسره درصورتی که اینجا دختر محاسبه کرد آبجیم متولد ۲۹ بهمن۷۸ و تاریخ شروع آخرین پریودیش ۱۷ اسفند بود برای اون که اشتباه محاسبه کرد ایشالا برا خودم درست بوده باشه برا من پسر تخمین زده

  31. یعنی اینقد مشکله ک نمیتونین با نرم افزار کار کنید و هی در خواست دارید واستون محاسبه بشه؟ دو تا تاریخ دگ!! کاش بیان حداقل نتیجه رو بگن. من واسه پسر اولن درست بود طبق سن لقاح و تاریخ پریودی .بارداری دوممه و نمیدونم جنسیت این یکی چیه. طبق این بازم پسره ک حتما بعد سونوگرافی نتیجه رو اعلام میکنم. الان ۵هفته ام

  32. ممنونم ازتون فقط من با جدول چینی اصلی که محاسبه میکنم تو یه سایت خارجیه تاریخ خودم ۲۱ جولای ۱۹۹۵ میشه و تاریخ لقاحم ۴ مه ۲۰۲۰ یعنی ۱۵ اردیبهشت میشه اونجا دختر تخمین میزنه موندم حالا کدومشون درست میگه؟

  33. من وقتی با این نرم افزار آشنا شدم،یعنی فروردین۹۹، ۴۱ سال تمام داشتم. اینجا فرمودید، الان چند سالتونه؟ منم زدم ۴۱ و اولین روز آخرین پریودی ام که حدود ۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند رو انتخاب کردم و جنسیت رو دختر گفت.خوشحال شدم. ولی بعد اینکه رفتم سونو و گفتن پسره، متوجه شدم منظور از سن در حال حاضر، سن در زمان تخمک گذاری و لقاحه. و این بود که دوباره که تست رو زدم پسر گفت. و من پسر سومم رو باردارم😘😘

    1. سلام وقت بخیر
      ممنون میشوم هفته بارداری که در اون سونو انجام دادین و تاریخ آخرین پریودیتون رو بنویسید تا بررسی کنیم اگر نرم افزار خطا دارد برطرف کنیم.
      باتشکر

    2. سلام خسته نباشید من دقیق نمیدونم چه بازه ای رو برای اخرین پریودیم انتخاب کنم ممنون میشم شما واسم این کارو کنید من متولد۱۳۷۹/۶/۱۵هستم و۲۰ ادیبهشت پریودیم شروع شد الامم باردارم اگه میشه جنسیتو بهم بگید ممنونم

  34. من ۵ هفته م متولد ۳۰ تیر ۷۴ هستم تاریخ شروع آخرین پریودیمم ۴ اردیبهشت ۹۹ میشه برا منم محاسبه کنید دخترم ۳ سال و ۴ ماهشه دوست دارم این پسر شه تو رو خدا برام دعا کنید و اینکه این اپلکیشن واقعا ۹۳ درصد کارش درسته؟

    1. سلام با نرم افزار محاسبه کردم پسر تحمین زد، در مورد دقت براساس آماری که گرفتیم تقریباً حدود 90 درصد درست بوده و در مواردی هم خطا داشتیم که در حال برطرف سازی هستیم.

  35. سلام خیلی خیلی ازتون ممنونم بابت این نرم افزارتون عالی بود برا من هم جنسیت هم بقیه امکاناتش درست بود 🌹🌹🌹🙏🙏

  36. سلام خیلی خیلی ازتون ممنونم با طراحی کردن این نرم افزارتون عالی بود جنسیت و تمام امکاناتش برای من درست بود 🙏🌹🌹

  37. سلام.خوهشا برای من رو بگین.من متولد مرداد سال ۶۶ هستم..الان آخرین شروع پریودم 31 فروردین ۹۹ بود و اتمام آخرین پریودم ۶ اردیبهشت ماه ۹۹ والانم باردارم

  38. سلام.خوهشا برای من رو بگین.من متولد ۲۵ اردیبهشت سال ۶۵ هستم..الان باردارم.آخرین شروع پریودم ۲فروردین ۹۹ بود و اتمام آخرین پریودم ۶ فروردین ۹۹

  39. سلام.من متولد ۲۵ اردیبهشت سال ۶۵ هستم..و الان ۶ هفته هستش که باردارم.و تاریخ آخرین شروع پریودم ۲ فروردین ۹۹ بودو تاریخ اتمامش هم تقریبا ۶ ام فروردین ۹۹..جنسیت چی میشه؟ لطفا بگین

  40. سلام طبق محاسبه من پسر هستش اما نمیددنم تا چه حد درسته؛ من متولد 10 مرداد 1364 هستم که در حال حاضر 34 سال دارم و تاریخ پایان دوره ی آخرین پریودی 16 دی هستش .

  41. بنظر تو دیدگاه ها باید دوستان بنویسن که نرم افزار درست گفته یا اشتباه نه اینکه از ادمین بخوان براشون محاسبه کنه

  42. سلام.ممنون ک به سوالاتمون جواب میدین.من دوره ی پریودم معمولا ۳۰ روزه هست. آخرین پری ۹فروردین ۹۹بوده وتاریخ تولدم ۳ دی ۱۳۶۶.میشه لطف کنید بمن بگین چه مواقعی اقدام کنم برای دختر دار شدن؟تا ۶ ماه آینده اگه ممکنه.ممنونم

    1. سلام خواهش می کنم ممنون از حضورتون

      سن شما با تاریخی که دادین 32 و سال 3 ماه هست طبق اطلاعات نرم افزار در این سن درصد پسر و دختر 58 درصد پسر 42 درصد دختر است.
      براساس تاریخ پریودیتون احتمال دختر دار شدن در این تاریخ ها بیشتره :
      11 اردیبهشت تا 11 خرداد
      10 مرداد تا 10 شهریور
      ولی دقت کنید اینها احتمالات هستند اگر می خواهید برای شش ماه آینده باردار شوید پیشنهاد می کنیم این مقاله رو حتماً مطالعه کنید چون روش های علمی در اون گفته شده است.

      https://www.proomag.com/%d9%be%d8%b3%d8%b1-%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1/

      موفق باشید

  43. سلام .من ۲۸ سالمه و تاریخ دقیق آخرین پریودیم ۲ اسفند ۹۸ بوده و از اون به بعد این ماه دیگه پریود نشدم تست زدم مثبت بود میشه جنسیت رو بهم بگین؟

      1. سلام لطفابرای من محاسبه کنید من۲۴سالمه وآخرین پریودیم ۱۱دی تا۱۱بهمن لطفابرای منم محاسبه کنیددممنون میشم

  44. سلام من ۲۸ سالمه
    تاریخ آخرین پریودیم ۲ اسفند بوده بعد از اون دیگه پریود نشدم. میشه لطفا برام حساب کنید جنسیت رو؟

  45. سلام، من متولد سال ۷۲ هستم، ۲۶ سالمه
    آخرین دوره پریودم ۲۷ بهمن تا ۳ اسفند بوده
    جنسیت رو میشه بگید

  46. سلام من متولد 20 /7/ 67 و آخرین پریودیم 7بهمن شروع شده الان از اون تاریخ گذشته پریود نشدم اگه باردار باشم احتمال داره جنسیت جنین چی باشه ممنونم لطفا جواب بدین

  47. سلام من متولد ۶۸/۳/۲۴!و اخرین پریودم ۲۳مهر ۹۸بود..طبق ابزار فرزند من پسر است..ولی به سنوگرافی مراجعه کردم و گفت فرزندم دختره…ولی من شک دارم…شما موردی مثل من داشتین که سنو جنسیت رو بهش اشتباه گفته باشه…

    1. سلام بله چک کردم ابزار ما پسر میزنه ولی دقت سونوگرافی از هفته 18 به بعد 99 درصد هست و اگر از هفته 18 به بعد جنسیت رو دختر تشخیص دادن پست احتمال خطا یک درصد هست و احتمال خطای این ابزار حدود 10 درصد پس نتیجه سونوگرافی دقیق است.

    1. سلام با توجه به اطلاعاتی که دادین سن شما 30 سال هست بر این اساس جنسیت کودک شما پسر تخمین زده شد.
      از طریق محاسبه گر موجود در سایت خودتون هم می توانید چک کنید.

    1. سلام
      شما در حال حاضر ۳۱ سال و ۸ ماه دارید اگر تا قبل از آذر باردار بشید باید 31 رو انتخاب کنید و اگر لقاح بعد از 5 آذر باشه باید 32 رو انتخاب کنید.

  48. سلام سوالی داشتم
    برای محاسبه سن مثلا متولد ۷۱. هستن
    اسفند باردارشده الان سن نسبت به سال جدید حساب کنیم یا ۹۷ چون اسفند ۹۷ باردار شده
    ممنون میشم بگید

  49. کاش میشد یه جای دیگه من با شما صحبت کنم تا به نتیجه برس ممنون میشم
    خیلی این موضوع برام مهمه خیلی

    1. برای من سایت دختر گفته بود‌.
      امروز سونو nt انجام دادم گفت احتمالا پسره.
      بچه اولمم nt گفته بود پسر .پسر شد.
      من دلم دختر میخاست‌.
      هرچیزی رو بیشتر دوست داشته باشی برعکس میشه.

  50. وایی چرا این طوری شد مامانت هارو خوندم گیج شدم
    لطفا راهنمایی کنید
    یه جا دختر میگید یه جا پسر
    خودم میزنم میشه دختر
    لطفا دقیق بگید باتوجه به این که من خیلی هارو امتحان کردم درست بوده حالا نمیدونم چرا الان این طوری میشه
    من ۲۶ بهمن آخرین پریود بوده
    متولد ۳۰ بهمن ۶۲ هستم
    اگه اقدام داشته باشم جنسیت چی میشه
    ممنون میشم جواب بدید

    1. هستی خانم سلام

      اولا ببخشید دیر پاسخ دادم ارسال پاسخ از طریق سایت کمی زمانبر هست .
      ببینید شروع پریودی شما طبق گفته خودتون ۲۶ بهمن هست طبق معمول چهار تا هفت روز دوره طول میکشه تا تموم بشه. تخمک گذاری معمولا از روز ۱۴ بعد از شروع پریودی اتفاق می افته تا روز ۲۰ بعد از پریودی. خب حالا با توجه به این موضوع تخمک گذاری شما باید از روز ۱۰ اسفند انجام بشه پس بازه شما برای امکان بارداری میشه بعد از ۱۰ اسفند یعنی بازه ۱۰ اسفند تا ۱۲ فروردین توی این حالت فرزند شما به احتمال زیاد پسر میشه اما در بازه ۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند درسته نرم افزار دختر تخمین میزنه ولی قطعا با توجه به پریودیتون که لب مرز این دو بازه هست شما تخمک گذاری نخواهید داشت. تخمک گذاری می افته در بازه دوم.
      امیدوارم متوجه شده باشید.
      موفق باشید.

      1. این درست باتوجه به این که من پریود ۲۵ روزس و این که حدودا ۱۲ روز بعد از اولین روز پریود من تخمک گزاری دارم میگم که تا ۱۰ اسفند من تخمک گزاری میشه وبا توجه به این که من دختر میخوام باید قبل از تخمک گزاری رابطه داشته باشم
        نسبت به این اگه بارداری صورت بگیره قبل ۱۰ اسفند یام ۱۱ اسفند صورت میگیره
        درسته میشه تاریخی که ترم افزار میگه درسته
        یا دارم باز اشتباه میکنم
        ببخشید خیلی سوال کردم شرمنده
        من ۲۶ بهمن پریود شدم نسبت به دوره های قبل باید ۹ تا ۱۰ تخمک گزاری باشه پس درست میشه دیگه
        یا دارم اشتباه میکنن ببخشید واقعا اخه خیلی برام مهمه

      2. و این که قبل تخمک گزاری رابطه داشته باشی که بعد تخمک گزاری لقاح صورت بگیره که قبل از ۱۰ اسفند میشه بعد اون که از ۱۰ اسفند میگیزره دیگه رابطه نداشته باشی اگه گرفت قبل از ۱۰ اسفند باشه 😁 خیلی حرف زدم ببخشید

      3. الان من برای زن دادش زدم درست بود شمام چک کنید
        زن دادش من ۲۹ دی آخرین پریود بوده
        متولد ۶۷ هست تو نرم افزار یازده آخرین پریود زدیم دی به اسفند میزنه دختر
        طبق گفته شما بعد لقاح باید در نظر بگیریم تقریباتخمک گزاری این بعد ۱۴ روز باید حدودا ۱۲. یا ۱۳ بهمن شده بود باشه ولقاح صورت گرفته باشه اگه ما بزنیم بهمن به اسفند میشه پسر
        ولی اگر فقط تاریخ پریود در نظر بگیریم که دی به بهمن هست رو میگه دختر
        والان بچه دختر هست
        پس تاریخ آخرین پریود درست تو ترم افزار نه لقاح

  51. چرا این جوری شد من دیدگاه هارو دیدم اره یه جا گفتی دختر الانم میگید پسر
    من دختر میخوام
    من میخوام اگه این ماه دختر باشه اقدام کنم لطفا دقیق بگید
    من متولد ۳۰ بهمن ۶۲ هستم
    ۲۶ بهمن هم پریود شدم

    1. سلام
      سن شما ۳۵ سال هست من فکر کنم پاسختون رو در یکی دیگر از کامنت ها دادم ولی با توجه به پریودیتون ۲۶ بهمن احتمالا تخمک گذاریتون بیفته بعد از ۱۰ اسفند که در این بازه نرم افزار احتمال پسر میده، اگر میخواهین پسر داشته باشین بهتره بعد از ۱۰ اسفند هر روز نزدیکی داشته باشید. در نظر داشته باشین که این فقط احتمال هست.
      موفق باشید

          1. و این که قبل تخمک گزاری رابطه داشته باشی که بعد تخمک گزاری لقاح صورت بگیره که قبل از ۱۰ اسفند میشه بعد اون که از ۱۰ اسفند میگیزره دیگه رابطه نداشته باشی اگه گرفت قبل از ۱۰ اسفند باشه 😁 خیلی حرف زدم ببخشید

          2. خب پس من چه طور بفهم که باید برای دختر چه موقع اقدام کنم یا تاریخ پریود به ترم افزار نمیخوره یا تاریخ لقاح بالاخره چیکار باید کرد

            1. سن ۳۵سال..
              طبق نرم افزار براتون زدم
              پریود زمانی تشکیل نطفه برای دختر دار شدن شما:👇
              ۱۲فروردین تا۱۱اردیبهشت
              ۱۱خردادتا۱۰تیر
              ۱۰مرداد تا۱۰شهریور
              بود
              این زمانها در طول شش ماه آینده …براتون پیش بینی دختر کرده ….اگه در طول این زمانها بارداری اتفاث نیفتاد باز برای شش ماه بعد با هم انجام میدیم😊
              خودتونم حتما روی نرم افزار ماه ها رو تست کنین و محاسبه

  52. سلام
    من متولد ۳۰ بهمن هستم
    درصورت بارداری بچه چی میشه
    آخرین پریود ۲۶ بهمن بود اگه این ماه باردار بشم چی میشه جنسیت ممنون

    1. سلام من متولد 74/8/19 هستم آخرین پریود من یک دی ماه 1400هست
      من فقط با یک بار رابطه اونم در 15دی باردار شدم
      خواهشاً راهنمایی کنین من الان کدوم بازه زمانی رو انتخاب کنم

  53. سلام وقتتون بخیر میشه برای منم حساب کنید متولد شیش مهر ۶٨ هستم و اخرین پریودیم ٢٠مهر بود الان هیجده هفته هستم

    1. سلام
      شما الان ۲۹ ساله هستین براساس بازه پریودیتون فرزند شما پسر هست البته احتمال رو هم در نظر داشته باشید.
      انشالله نتیجه سونوگرافیتون رو در سایت اعلام کنید.
      با تشکر

  54. سلام ممنون میشم جواب بدید
    تاریخ آخرین پریود ۵ اسفند باشه
    اصولا لقاح تقریبا ۱۷ ۱۸ اسفند میشه باز تاریخ باید. بهمن به اسفند زد درصورت بارداری

    1. سلام
      ندا خانم معمولا تخمک در روز ۱۴ تا نهایتا روز ۲۰ بعد از روز شروع پریودی آزاد می شود. اما برای بعضی از خانم ها یک و یا دو روز متفاوت هست. پس بهترین زمان برای نزدیکی از روز ۱۲ بعد از شروع پریودی هست تا روز ۲۱ بعد از شروع پریودی هست.

      حالا در نرم افزار شما بازه رو بر همین اساس انتخاب کنید برای ۵ اسفند بهترین بازه ۱۰ اسفند تا ۱۲ فروردین هست.
      موفق باشید.

  55. سلام دوست عزیز من متولد٣١ تیر ۶٣ هستم میخوام اقدام کنم بارداری برای جنسیت پسر میشه راهنماییم کنید 🙏🏻

    1. سلام
      افسانه خانم پاسخ شما رو در کامنت قبلی دادم. ولی احتمال دختر و پسر در سن شما ۵۰ به ۵۰ درصد هست .
      اگر لقاح در بازه های زیر انجام بشه احتمال پسر شدن وجود داره

      ۱۲ تا ۱۰ اسفند
      ۱۱ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد

      پیروز باشید

  56. سلام من متولد ٣١ تیر ۶٣ هستم تو ما اسفند میخوام اقدام کنم برای جنسیت پسر اگر امکان داره راهنماییم کنید
    ممنون

    1. سلام
      سن شما ۳۴ هست اگر تا ۱۰ اسفند لقاح انجام بشه احتمالا فرزند شما پسر خواهد بود اگر از ۱۰ اسفند تا ۱۲ فروردین لقاح انجام بشه احتمالا فرزند شما دختر خواهد بود. دوست عزیز اینها احتمالات هست لطفا مد نظر داشته باشید. ضمنا در سن شما احتمال دختر و پسر ۵۰ به ۵۰ درصد هست.
      موفق باشید

    1. سلام شما در حال حاضر ۲۹ سال سن دارید
      ۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند
      ۱۱ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد
      ۱۱ خرداد تا ۱۰ تیر
      ۱۰ تیر تا ۱۰ مرداد
      ۱۰ مرداد تا ۱۰ شهریور
      ۹ مهر تا ۱۰ آبان

      نرم افزار توی این تاریخ ها پسر تخمین میزنه البته توجه کنید اینها احتمالات هستند.
      موفق باشید

  57. سلام.متولد سی و یک شهریور 71اولین روز آخرین پریودیم 18شهریور والان بیست هفته هستم وگفتن جنسیت دختر هستش.احتمال اشتباه وجود داره

  58. سلام.متولد سی و یک شهریور 71آخرین پریودیم 23شهریور والان بیست هفته هستم وگفتن جنسیت دختر هستش.احتمال اشتباه وجود داره

      1. سلام ببخشید با تاخیر پاسخ دادم،
        واقعیت درخواست کرده بودیم مادران گرامی درخواست محاسبه نداشته باشند چون واقعاً فرصت نداریم.
        در حال حاضر به احترام شما براتون محاسبه انجام دادیم با توجه به تاریخ تولدتون 26 سال سنتون هست و نرم افزار با توجه به تاریخ پریودیتون پسر تخمین میزنه.

  59. سلام من متولد ٣١ تیر ۶٣ هستم تاریخ اخرین پریود من ١٢ دی بوده برای تعیین جنسیت پسر چه تاریخی باید اقدام کنم

    1. شما۳۴ساله هستید
      و از دی تا ۱۰اسفند اگه بارداری اتفاق افتاده باشه پسر هست …اما از ۱۰اسفند تا۱۲فروردین دختر
      میتونین با توجه به سن ماه های دیگه روهم توی نرم افزار بزنید

  60. من متولد فروردین ۶۶ هستم. آخرین پریودیم ۵ مهر بود. ولی سوم آبان باردار شدم. الان هفته ۱۳ هستم رفتم سونو گفت احتمالا دختره

  61. من متولد یکم فروردین ۶۶ هستم. آخرین پریودیم ۵ مهر بود. ولی سوم آبان باردار شدم. الان هفته ۱۳ هستم رفتم سونو گفت احتمالا دختره

    1. سلام بر اساس سن ۳۱ و بازه پریودیتون ۹ مهر تا ۱۰ آبان نرم افزار هم دختر تشخیص میده … انشالله از نتیجه نهایی سونوگرافی ما رو هم مطلع کنید.
      ممنون از حضورتون در سایت پروماگ

  62. سلام من متولد ۱۳۷۱/۰۲/۱۸ هستم اگه از فروردین ماه سال ۹۷ بخوام اقدام کنم توی چه تاریخ هایی بچه پسر میشه!؟؟؟ سن اون موقع رو چی باید بزنم توی نرم افزار؟؟؟

  63. سلام نرم افزارتون جالب و به نظرم دقیق اومد چون من واسه خواهرم رو وارد کردم درست بود!!!! جنسیت رو دختر گفت نرم افزار و الان که ۴ ماه و نیم حامله است بچه اش هم دختره

  64. این سوال دوستمه اون میخاد بعد پریودی که تو بهمن میشه اقدام کنه در واقع اخرین پریود اگه بار داربشه میشه بهمن اگه بشه نباید تو اسفند باردار بشه شما چرا میگید باید دی به بهمن بزنه وقتی این تو بهمن میخاد تازه اقدام کنه راهنمایی کنید

    1. سلام
      بازه تعریف شده در نرم افزار بازه پریودی شماست که ممکنه برای مثال از 11 دی تا 12 بهمن رخ داده باشه یا رخ خواهد داد. اگر شما تاریخ دقیق پریودی بعدیتون رو میدونید میتونید بازه ای رو انتخاب کنید که تاریخ پریودیتون تو اون واقع میشه دوست شما اگر میدونه که دقیقاً تاریخ پریودیش چندم بهمن هست باید بازه ای رو انتخاب کنه که در اون پریودی دوستون قرار بگیره اگر بعد از 12 بهمن واقع میشه باید حتماً بازه 12 بهمن تا 10 اسفند انتخاب بشه اگر قبل از 12 بهمن میشه باید 11 دی تا 12 بهمن رو انتخاب کنه.

      1. چه جالب
        اگه این ماه باردار نشد
        ماه بعد مثلا ۵ اسفند پریود میشه ولی لقاح بعد ۱۰ روز اتفاق بیوفته باز باید بهمن به اسفند انتخاب کنه تو جدول
        لقاح تو این تاریخ نیست تاریخ اخرین پریودی میشه حدودا ۵ اسفند اون انتخاب کنه

    1. سلام ببخشید من ٢٩سالمه و باردارم و در ٢٩اردیبهشت سال ٩٩،اولین روز از آخرین پروییدى من بود میخاستم بدونم من باید بازه ١١اردیبهشت تا ١١خرداد رو انتخاب کنم ک پسر میشه اگه ١١خرداد تا ١٠تیر رو انتخاب کنم ک دختر میشه حالا من نمیدونم بچم پسر میشه یا دختر ممنون اگه راهنماییم کنید

      1. سلام
        طبق یک سیکل معمول باید از روز 12 تا 16 تخمک گذاری داشته باشید، پس با توجه به اتمام دورتون 29 اردیبهشت روز هفت دوره به اضافه 5 میشه تقریباً 4 خرداد پس بازه رو 11 اردیبهشت تا 11 خرداد انتخاب کنید، که در این حالت خطا کمتر وجود دارد.

      1. سلام من میخام برای دوستم امتحان کنم نمیشه
        جواب بدید اخرین پروید ۱ بهمن بوده تو جدول نداریم من کدوم گزینرو انتخاب کنیم

          1. چرا مگه نباید بهمن به اسفند باشه
            چون اخرین پریودی بهمن میشه دیگه اسفند نشده

  65. سلام من ۳۰ بهمن ۶۲ هستم
    برای بارداری باید ۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند اقدام کنم برای دختر
    من که ۲۶ دی پریود میشم باید اقدام کنم یانه باید تا پریود بعدی صبر کنم تو بهمن
    اخه تو تقویم میگه تاریخ اخرین پرویدی
    یا بعد ۷ روز بعد پاک شدن که میفته بهمن میتونم اقدام کنم ممنون راهنمایی کنید

    1. سلام.شما ۳۰بهمن ۹۷سی و پنج سالتون تمومـ میشه .الان در ۳۵سالگی قراردارید
      شما توی این سن تقریبا دوتا فرصت دارید ولی بیشتر پسر هستن .ولی از ۳۰بهمن که وارد۳۶سالگی میشید
      ۱۲بهمن تا۱۰اسفند
      ۱۱خردادتا۱۰تیر
      ۱۰شهریورتا۹مهر
      ۹مهر تا۱۰آبان
      ۱۰آبان تا ۱۰آذر
      ۱۰آذر تا۱۱دی
      اگر تو این پریود زمانها انعقاد نطفه صورت بگیرد .طبق این نرم افزار فرزند شما دختر خواهد بود .دقت داشته باشید هیچ پیش بینی در اینمورد صد درصد نیست .لطفا لحاظ کنید .سپاس

        1. سلام
          شما ۳۵ سالتون هست و با توجه به تاریخ پریودیتون لب مرز هست احتمالا تخم گذاریتون بیفته بعد از ۱۰ اسفند پس بازه ۱۰ اسفند تا ۱۲ فروردین میشه و توی این بازه فرزند رو پسر تخمین میزنه.

          موفق باشید

  66. سلام میشه راهنمایی کنید
    من متولد ۳۰ بهمن ۶۲ هستم طبق تقویم شما برای دختر
    باید۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند باردار بشم
    ولی من ۲۶ دی پروید میشم چیکار کنم
    باید وایسم تا پریود بهمن یا میشه بعد پاک شدن اقدام کنم
    فرض پروید ۷ روز بعد پاک شدن میفته تو بهمن
    ولی تو تقویم میگه تاریخ اخرین پریودی
    چیکار باید کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  67. من متولد تیر ماه سال۶۳ هستم برای اوخر اسفند برنامه ریزی کردم چه طور میشه جنین پسر داشته باشیم

    1. سلام
      دوست عزیز شما روز تولد رو ندادید که سن دقیق حساب بشه طبق نوشته های بالای نرم افزار
      اما
      شما تیر ۹۷سی وچهار سالتون تموم شده و الان در ۳۵سالگی هستید ….
      برای سن ۳۵سال نرم افزار رو چک کنین

  68. من متولد تیر ۶۳ هستم برای اوخر اسفند برنامه ریزی کردم چه طور میشه پسر دار شد

  69. سلام ببخشید،من الان باردارم،متولد۷۳/۱/۳۰ هستم و تاریخ شروع آخرین پریودیم ۲آذربود،بهم میگید جنسیتشو

    1. سلام
      شما ۳۰فروردین ۹۷بیست و چهار سالتون تموم شده و الان ۲۵ساله هستید
      با احتمال اینکه نطفه فرزند شما بین ۱۰آذر تا۱۱دی تشکیل شده و در سن ۲۵سال فرزند شما با حدس نرم افزار پسره
      اما دقت کنین هیچ حدس و نرم افزاری در این مورد صد درصد نیست

      1. ادمین دمحترم چرا متن نرم افزار رو تغییرمیدید،سری اول نوشته بودید اگرمثلا ۲۴سال و۵و۳روز دارید باید سن۲۵روبزنید,اما الان کاملا بالعکس گفتید!!

        1. سلام
          ممنون بابت ارسال نظرتون … متاسفانه تعداد زیادی از کاربران سایت با روش قبل مشکل داشتند به همین دلیل فعلا نرم افزار رو به گونه ای تنظیم کردیم که سن حال حاضر وارد بشود البته روش قبل هم درست هست اما برای بعۻی از ماها دچار خطا میشد … در حال کار بروی نرم افزار هستیم تا دقت رو افزایش بدیم … تا چند روز آینده آپدیت جدید رو بارگزاری می کنیم که در اون خطاها برطرف خواهد شد.
          ممنون از حۻورتون در سایت پروماگ 🙏

  70. سلام ببخشید،من الان باردارم،متولد۷۳/۱/۳۰ هستم و تاریخ شروع آخرین پریودیم ۲آذربود،بهم میگید جنسیتشو

  71. اگه ۲۰ روزه تازه درست شده پس یعنی واسه بارداری های ازاین به بعد رو میگه؟

  72. سلام.برای اونایی که بچه هاشون تازه به دنیا اومدن و ماه و سنشون و دقیق زدم اشتباه بود که!!!!!

    1. اینکه بچشون به دنیا اومده و زمان زیادی از تاریخ دقیق اولین روز آخرین پریودی گذشته امکان خطا بسیار زیاد هست.حدس نمیشه زد
      خانمی که تازه باردارهست .کاملا این تاریخ رو دقیق یادشه .ولی کسی که فرزندش به دنیا اومده .امکان خطا هست.

    1. سلام
      این نرم افزار تقریباً 20 روز پیش راه اندازی شده و زمان میبره تا کسانی که تست تعیین جنسیت رو با این نرم افزار انجام داده اند از صحت آن مطمئن شوند معمولا بعد از سونوگرافی که دقت 100 درصد رو داره مادران می توانند به صحت نتایج این نرم افزار پی ببرند.
      مورد مهم این نرم افزار و آمار آن حدود 2 سال در دست تست بوده و نتایج آن مورد بررسی قرار گرفته اگر در این نرم افزار اشاره شده که تعیین جنسیت با دقت 93 درصد مطمئن باشید دقت همین 93 درصد است.

  73. سلام میشه برای من رو هم بگید من متولد۶۰ مرداد هستم برای دختر دار شدن چه ماهی مناسب هست

    1. سلام
      براحتی خودتون با نرم افزار میتونید بدست بیارین نتیجه ها رو … آیا توی نرم افزار مشکلی دارید ؟ ممنون می شوم اگر مشکلی برای محاسبه دارید بفرمایید تا ما برطرف کنیم.

      شما در حال حاضر در سن 38 سالگی هستید :
      10 آذر تا 11 دی
      10 اسفند تا 12 فروردین
      12 فروردین تا 11 اردیبهشت
      11 خرداد تا 10 تیر
      10 تیر تا 10 مرداد
      در این تاریخ ها در صورت انجام لقاح به احتمال 93 درصد فرزند شما دختر خواهد بود.

  74. پس میشه بهم بگید با توجه به این که من متولد بهمن ۶۲ هستم چه ماهی اقدام کنم برای دختر

    1. پس شما الان در سن ۳۵ سالگی هستید شما با توجه با اینکه دو ماه آینده وارد ۳۶ می شوید و نرم افزار میگه که دو ماه اینده هر دو پسر هستند در سن ۳۵ وقتی وارد ۳۶ شدید یعنی بعد تولدتون ۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند ، ۱۱ خرداد تا ۱۰ تیر ، ۱۰ شهریور تا ۹ مهر ، ۹ مهر تا ۱۰ آبان ، ۱۰ آبان تا ۱۰ آذر و ۱۰ آذر تا ۱۱ دی به احتمال نود سه درصد در صورت بارداری در این تاریخ ها فرزند شما دختر خواهد شد.
      فقط دقت کنید در بازه های گفته شد باید لقاح صورت بپذیره.

  75. شما الان بالا گفتید بخش تعیین جنسیت قبل بارداری اضافه میشه
    مگه نمیشه با همین امتحان کرد ماه ها رو یکی یکی بزنیم مشخص میشه تو چه سنی جنسیت چی میشه به شرطی که واقعا همون موقع باردار بشی

    1. سلام
      بله از طریق همین نرم افزار هم میشه تعیین جنسیت قبل از بارداری رو انجام داد به شرطی که تاریخ دقیق سن و آخرین دوره پریودی وارد بشه و واقعا بعد از همون دوره اقدام به باردار شدن کنید.
      در خصوص نرم افزار هم برای راحتی مادران نحوه ورود اطلاعات در نرم افزار تعیین جنسیت قبل از بارداری که بزودی همین جا قرار داده خواهد شد اسان تر خواهد بود ولی در کل نتیجه هر دو یکسان است.

      1. سلام من بخام برای بارداری اقدام کنم با توجه به تقویم بهمن واسفند باید لقاح صورت بگیره
        ولی اخرین پریود من تو دی میشه یعنی ۲۵ دی من میتونم بعد پاک شدن یعنی ۷ روز بعد تو بهمن میوفته برای بارداری اقدام کنم یا نه باید تو بهمن پریود بشم بعد از اون اقدام داشته باشم ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. شما حدود یکماه برای انعقاد نطفه فرصت دارید …یعنی اگه ۲۵دی پریود بشید باتوجه به اینکه آزاد شدن تخمک حدودا هفتم به بعد بهمن خواهد بود….پس انعقاد نطفه شما میفته حدود هفتم تا دهم بهمن .که با توجه به سن خودتون حساب کنین .
          اگه مایل بودید تاریخ دقیق تولدتونو بگید باهم حساب کنیم و جنسیت فرزند مورد علاقتون چی دوست دارید باشه .تا احتمال رو با نرم افزار بررسی کنیم

  76. چه جالب من برای دوتا پسر هامو زدم کاملا درست دراومد
    برای بارداری بعدیم خوبه ماهایی که دوست داری جنسیت مورد علاقه ات باشه میشه اقدام کنی

      1. سلام من متولد ۶۷/۱/۳هستم تصمیم بارداری پسر دارم میشه لطف کنین بگین چه ماههایی بایداقدام کنم

        1. سلام ببخشید با تاخیر پاسخ دادم شما 32 سالتون هست و توی این سن ماه های زیر احتمال پسر بیشتر هست :

          11 شهریور تا 9 مهر
          10 مهر تا 10 آبان
          11 آذر تا 11 دی
          12 دی تا 12 بهمن

          البته توجه داشته باشید این ها احتمال هست و پیشنهاد می کنم این مقاله رو هم حتما مطالعه کنید :
          https://www.proomag.com/پسر-یا-دختر/

          موفق باشید.

  77. سلام میشه برای انجام بدید ببینم چی میشه فکنم من اشتباه میکنم متولد ۱۳۶۲ بهمن هستم بخام اذر باردار شم چی میشه

    1. سلام.دوست عزیز.
      بهمن ۹۷که هنوز نیامده شما وارد ۳۶سالگی میشید .
      یعنی الان ۳۵ساله هستید .و اگر بخواهید۱۰آذر تا ۱۰دی باردار بشید .یعنی ببن ابن بازه زمانی لقاح انجام بسه و جنین تشکیل بشه جنسیت جنین شما بر اساس نرم افزار تعیین جنسیت پسر خواهد بود

    1. سلام .دوست عزیز🌿
      این پیش بینی ها کامل و دقیق نیست با در نظر گرفتن هفت درصد خطا امکان اشتباه هست.ولی با توجه به تست این برنامه که مدتها من خودم برای خیلیا انجام دادم .تقریبا امکان خطا صفر بود.لطفا سن خودتون رو به ماه .سال.و روز.و تاریخ اولین روز آخرین پریودی رو برای من ارسال کنین تا با هم انجام بدیم 😊

      1. سلام خسته نباشید عزیزم من 24خرداد آخرین پریردمه.. متولد29اذر هفتاد هستم
        خودم که زدم نوشت پسر درست حساب کردم ؟

      2. سلام عزیزم من تو سن ۳۴ سالگی حامله شدم تاریخ شروع پریودم ۶و اتمامش ۱۲ اردیبهشت بوده و تاریخ تخمک گذاری و لقاح ۲۰اردیبهشت…میشه بگی

    1. اطلاعات بارداری تون رو بدون خطا وارد کنین این نرم افزار تعیین جنسیت با خطای بسیار کم حدس درست میزنه واستون

    1. محتوای بالای نرم افزار رو به دقت مطالعه کنین…سن رو باید دقت بیشتری داشته باشید .در صورت تمایل اطلاعات رو کامنت کنین تا من توضیح بدم

      1. سلام من فروردین ۶۸ و آخرین پری ۱ مرداد بود تا ۸ مرداد…میشه لطف کنید برای من حساب کنید.

      1. سلام.من متولد شهریور 71هستم الان هفده هفته باردار هستم.وآخرین روز پریودیم 23شهریور بوده میشه جنسیت رو بهم بگین

        1. سلام
          ننوشتین چندم شهریور تولدتون بوده
          با توجه به اولین روز آخرین پریودیتون
          نطفه فرزند شما در پریودزمانی بین ۱۰شهریور تا ۹مهر بوده
          طبق نرم افزار و البته با احتمال خطای ۷درصد فرزند شما رو پسر نشون میده.لطفا روز تولدتون رو بفرستید توی سن اشتباه نشده باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا