دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کسب و کار

تولید و فروش انواع توری حصاری، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار در حصارآنلاین

مجموعه حصارآنلاین یکی از معتبرترین فروشگاه های ارائه دهنده انواع محصولات مفتولی، توری های فلزی و محصولات دیگری مانند واتراستاپ، پشم شیشه، اسپیسر و ….. است. تمامی محصولاتی که در این مجموعه به فروش میرسند از کیفیت و متریال ساخت درجه یک برخوردار هستند، چنانچه به دنبال استعلام مناسب ترین قیمت فروش توری حصاری و دیگر انواع توری های فلزی هستید، می توانید از طریق آدرس https://hesaronline.com/ به وب سایت حصارآنلاین مراجعه نمایید.

فروش توری حصاری

توری حصاری یا فنس، یکی از پر کاربرد ترین و ارزان ترین ابزار ها برای محافظت و برقراری امنیت از ملک شخصی، مزرعه، باغ و … است. فنس کشی یا استفاده از توری حصاری علاوه بر برقراری امنیت برای زمین شخصی، امکان دید داخل منطقه حصارکشی شده را نیز فراهم می کند. توری حصاری از نظر جنس مفتول در انواع گالوانیزه گرم، روکش دار پی وی سی و مفتول سیاه تولید می شود.که هر کدام ویژگی های مخصوص خودشان را داشته و بایستی با توجه به آب و هوای منطقه فنس کشی از مناسب ترین نوع آن بهره گیری شود. فاکتور های گوناگون بسیاری بر قیمت توری حصاری تاثیرگذار هستند مانند: قطر مفتول، جنس مفتول، ارتفاع، سایز چشمه و ارتفاع آن. قطر مفتول از 2 تا 4 میل، سایز چشمه از 4 تا 8 سانتی متر، ارتفاع 1 تا 3 متر و جنس مفتول نیز بسته به گالوانیزه سرد یا گرم بودن یا پی وی سی یا سیاه بودن متفاوت است.

فروش توری حصاری

نوشته های مشابه

فروش سیم آرماتور بندی

سیم آرماتوربندی که نام انگلیسی آن binding wire می باشد، در واقع نوعی مفتول سیاه است که به طور معمول برای زیر سازی در صنعن ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه اصلی این مفتول استحکام بخشی به میلگرد ها و اتصالات است تا اسکلت ساختمان از هر لحاظ محکم و استوار گردد. از آنجایی که سیم آرماتوربندی از مفتول گالوانیزه تولید می شود به همین دلیل رنگ آن سیاه می باشد. در واقع مفتول سیاه به سیم آنیل نیز شهرت دارد و از فولاد نرم ساخته شده که همین امر سبب به وجود ویژگی های بخصوصی نظیر انعطاف پذیری بالا در آن شده است. پر کاربرد ترین مفتول آرماتور از نوع 1.5 میلی متر و وزن کلاف حدود 20 کیلوگرمی است. پرکاربرد بودن مفتول سیاه 1.5 به دلیل قیمت مناسب تر و انعطاف بالاتر آن نسبت به سایر سایز های مفتول سیاه است. دو فاکتور مهم ضخامت و جنس مفتول در تعیین قیمت سیم آرماتوربندی ( مفتول سیاه ) نقش بسزایی دارند. همچنین این سیم دارای دو نوع فابریک (آنیل شده) و غیر فابریک می باشد که هریک مناسب برای کاربرد های بخصوصی می باشند. به طور کلی از جمله کاربرد آن به مواردی همچون آرماتوربندی، قالب‌بندی، بسته‌بندی کشاورزی، عایق‌بندی و نجاری می توان اشاره داشت. قطر مفتول استفاده شده در تولید آن براساس کاربردی که دارد و نیرویی که قرار است تحمل کند انتخاب می شود.

فروش سیم خاردار

فروش سیم خاردار

سیم خاردار یا barbed wire  از سیم مفتول تولید می شود که در بدنه (لبه) آن خارهای فلزی تیز و برنده ای در فواصل مختلف وجود دارد. در واقع این محصول یکی از مرسوم ترین و ارزان ترین تجهیزات برای محصور نمودن و ایجاد موانع در برابر حملات تهاجمی و ساختگی برای مراکز نظامی و انتظامی ، فرودگاه ، کارخانجات و دیگر اماکن مهم و حتی جداسازی فضاهای مختلف برای افزایش ایمنی و شخصی سازی اراضی می باشد. سیم خاردار علاوه بر نقش محافظتی که برای یک منطقه دارد به زیبایی بیشتر آن نیز کمک می کند. سیم خاردار به دلیل دارا بودن خاصیت ضد زنگ زدگی و همچنین دوام و استحکام بالا یکی از بهترین گزینه ها برای شرایط آب و هوایی مختلف است. نصب سیم خاردار به منظور جلوگیری از ورود در بخش بالایی حصار انجام می شود. سیم خاردار به طور معمول به دو دسته خطی و حلقوی تقسیم بندی می شود. سیم خاردار خطی از به هم تابیده شدن دو رشته از مفتول گالوانیزه گرم ساخته می شود، به این صورت که یکی از مفتول های گالوانیزه گرم بعنوان راستا و مفتول دوم برای ایجاد خار در بدنه استفاده می شود. نوع خطی این محصول از قیمت مناسبی برحوردار بوده و می توان آن را به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای حصارکشی معرفی کرد. سیم خاردار حلقوی سوزنی نیز (Razor Wire) از نوعی مفتول فنری گالوانیزه با کربن بالا به عنوان محور تولید می شود. به طور کلی فروش سیم خاردار مناسب برای مهار کردن، جداسازی فضا و مناطق نظامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول و با دیگر محصولات مفتولی می توانید از طریق شماره تلفن 55449400-021 با کارشناسان حصار آنلاین تماس بگیرید.

فروش سیم خاردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا