دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

درآمد بیشترزندگیتو بساز

۲۰ راه درآمدزایی و افزایش درآمد در سال 98 کدامند؟

اگر می خواهید راه های جدید کسب درآمد را بدانید، پس در بهترین مکان ممکن قرار گرفته اید! در این مقاله می خواهیم ۲۰ راه درآمدزای در سال 98 را تقدیم حضور شما کنیم. ولی چیزی که اهمیت دارد این است که یاد بگیریم چگونه راه های جدید برای کسب درآمد برای خودمان پیدا کنیم. زیرا این کار زندگی ما را برای همیشه و در جهت مثبت تغییر خواهد داد.

راه هایی که ما در این مقاله در اختیار شما قرار می دهیم را شاید خودتان بلد باشید، ولی خواندن این مقاله خالی از لطف نخواهد بود. با پروماگ همراه باشید تا با هم بتوانیم در سال ۹۸ بیشتر پول در بیاوریم.

معرفی ۲۰ راه درآمدزایی در سال جدید

کسب درآمد از طریق اینترنت

وقتی صحبت از کسب درآمد از طریق اینترنت می شود، بعضی از مردم بدبین می شوند، ولی باید بدانید هزاران شغل مشروع و قانونی در اینترنت وجود دارد که میلیون ها نفر از طریق آن ها درآمدزایی و امرار معاش می کنند. از کارهای پاره وقت و پروژه ای گرفته تا انواع کارهای تمام وقت با حقوق ثابت را می توان در اینترنت پیدا کرد.

بله، حتی در خانه هم می شود کار کرد و پول در آورد. در ادامه مطلب هفت راه درآمدزایی و کسب درآمد اینترنتی را تقدیم حضور شما می کنیم.

۱- ایجاد یک وبلاگ موفق

یکی از ۲۰ راه درآمدزایی در سال 98 که خیلی ها از آن استقبال می کنند، راه اندازی یک وبلاگ موفق در هر زمینه ای است. شما می توانید با هزینه بسیار کمی وبلاگ خودتان را راه اندازی کنید و با گذاشتن محتواهای پر طرفدار و با کیفیت، مخاطبان را به وبلاگ خود جذب کنید.

بعد از بالا رفتن تعداد بازدیدها از وبلاگ شما، شما می توانید از صفحات پر بازدید آن، با اجاره دادن آن ها برای تبلیغات، کسب درآمد کنید.

همچنین اگر بخواهید، می توانید از اشخاص ثالث پول بگیرید و محتوای آن ها را در وبلاگ خودتان منتشر کنید تا محتوای آن ها دیده شود و با اینکار شما برای خود درآمدزایی ایجاد می کنید.

۲۰ راه کسب در آمد در سال 98

۲- تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین

یکی از روش های جدید در میان ۲۰ راه درآمدزایی در سال 98 می تواند تدریس زبان انگلیسی از طریق اینترنت باشد.

خیلی ها این روز ها در خانه می نشینند، به اینترنت متصل می شوند، یک نرم افزار چت آنلاین با قابلیت برقراری تماس ویدئویی روی سیستم خود نصب می کنند و به دیگران زبان آموزش می دهند. اگر شما هم زبان یا هر هنر دیگری را بلد هستید و به اینترنت پر سرعت دسترسی دارید، این مورد می‌ تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

۳- ایجاد کتاب الکترونیکی و فروش آن

اگر دست به قلم هستید و در زمینه خاصی تخصص دارید، فرصت را از دست ندهید و کتاب بنویسید. کتاب خودتان را به صورت اینترنتی منتشر کنید و در سایت های فروش کتاب برای فروش بگذارید. این روش از ۲۰ راه درآمدزایی در سال 98 هم خیلی با پرستیژ است و هم درآمدزایی خوبی برای شما خواهد داشت.

۴- ویرایش متون

اگر از قواعد دستور زبان سر در می آورید و می توانید متون را ویرایش کنید، در اینترنت به دنبال کارهای ویرایشی بگردید و سفارشات را انجام دهید. به این صورت می توانید درآمد خوبی برای خودتان دست و پا کنید.

۵- مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی یکی از پر درآمدترین روش ها در میان ۲۰ راه درآمدزایی در سال 98 است. حقوق این کار می تواند به صورت ساعتی یا ثابت پرداخت شود. خیلی از صاحبان صفحات شبکه های اجتماعی وقت رسیدگی به صفحات خود را ندارند و از کسانی که در این زمینه تبحر دارند، می خواهند که این کار را برای آن ها انجام دهند.

۲۰ راه کسب در آمد در سال 98

۶- نویسندگی آنلاین

محتوا نویسی هم یکی از کارهایی است که برای کسب درآمد در سال جدید می توانید به آن روی بیاورید. برای مثال، همین محتوا را یک نویسنده نوشته است و پولش را هم دریافت کرده است. به همین راحتی. اگر دست به قلم باشید، می توانید دانش خود را به صورت متن ارائه دهید و درآمدزایی کنید!

۷- دستیار مجازی

خیلی ها وقت رسیدگی به کارهای روزمره مثل رسیدگی به حساب های بانکی، رزرو بلیت هواپیما یا کنسرت، خرید اینترنتی و خیلی چیزهای دیگر که به صورت آنلاین انجام می شوند را ندارند. اگر شما وقت این کارها را داشته باشید می توانید از کسانی که وقت ندارند پول بگیرید و برایشان کارهای روزمره شان را به صورت آنلاین انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را حتماً مطالعه کنید : 11 روش برای داشتن زندگی راحت در سال جدید

داشتن درآمد مازاد

راه هایی هم هست که با ‌‌آن ها می توانید علاوه بر درآمد خودتان، یک درآمد مازاد نیز ایجاد کنید. به چند مورد از بهترین راه های داشتن درآمد مازاد از میان ۲۰ راه درآمدزایی در سال 98 اشاره می کنیم:

۸- اجاره دادن اتومبیل

اگر اتومبیل شیک و تمیزی داشته باشید، می توانید آن را برای مناسبت های خاص به افرادی که اتومبیل ندارند اجاره دهید. کافی است در اینترنت به دنبال وب سایت هایی باشید که در آن ها مردم اتومبیل خود را اجاره می دهند و اجاره می کنند. هزینه اجاره به صورت ساعتی یا روزانه تعیین می شود.

۹- آموزش آشپزی

اگر از آشپزی سر رشته دارید و می توانید به دیگران آموزش بدهید، در اوقات بی کاری خودتان، کلاس های آشپزی برگزار کنید. می توانید هم در خانه خودتان این کار را انجام دهید و هم در خانه هنر آموزان. دستمزد این کار به ازای هر دستور پخت می تواند تعیین شود.

۲۰ راه کسب در آمد در سال 98

۱۰- نگهداری از کودکان و سالمندان و درآمدزایی از طریق آن

بیشتر افراد امروزه مشغولیت های زیادی دارند و ممکن است در ساعاتی از روز نتوانند از سالمندان یا کودکان خود نگهداری کنند. اگر شما ساعاتی از روز را بیکار هستید، می توانید آگهی چاپ کنید و در همسایگی برای این افراد خدمات خود را در ازای پول خوبی ارائه دهید. همچنین مراکزی هستند که افراد را برای این کار به صورت نیمه وقت استخدام می کنند.

۱۱- تعمیر کار لوازم

اگر آدم فنی هستید و می توانید چیزها و وسایل خانه را به راحتی تعمیر کنید، چرا از این مهارت خودتان پول در نیاورید؟ یکی از روش های خوب در میان ۲۰ راه درآمدزایی در سال 98 می تواند تعمیر لوازم خانه در محله و شهرتان باشد. کافی است آگهی چاپ کرده و شماره تلفن خود را در آن درج کنید و باور کنید خیلی ها نه مهارت این کار را دارند و نه وقتش را. پس شما فرشته نجات آن ها باشید و پول خوبی هم بگیرید.

۱۲- اسباب کشی

اگر کامیون یا وانت دارید و گاهی خانه هستید، می توانید در اسباب کشی های محلتان شرکت کنید و پول بگیرید. باز هم یک آگهی چاپ کرده و شماره تلفن خودتان را در آن ذکر کنید. باور کنید خیلی ها دنبال کسی مثل شما هستند.

۱۳- درآمدزایی از طریق عکاسی

سایت هایی هستند که عکس های خوب را می خرند و برای فروش می گذارند. اگر عکاس خوبی باشید می توانید پول خوبی از این راه در بیاورید. به علاوه مسابقه های زیادی هم هر سال برگزار می شوند که در آن به عکاسان برتر و عکس های خوب جایزه های نقدی ارزنده ای می دهند. از هنر خود در جهت درآمدزایی استفاده کنید و پول در بیاورید.

۲۰ راه کسب درآمد در سال 98

۱۴- کار در رستوران

اگر زود از سر کار بر می گردید و یا روزهای خاصی را در خانه هستید، یا اصلا دانشجو هستید و نیاز به کار نیمه وقت دارید، این کار بسیار مناسب شما است. البته باید روحیه مهمان نوازی هم داشته باشید. باید عاشق خدمات رسانی به دیگران باشید و از این کار لذت ببرید. وگرنه خستگی کار در تنتان می ماند و اصلا از آن لذت نخواهید برد.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را حتماً مطالعه کنید : چگونه از طریق فروش کتاب کسب درآمد کنیم

۱۵- غریق نجات شوید

اگر شناگر ماهری هستید و عاشق نجات دادن جان افراد، به استخرهای محله تان سر بزنید و به عنوان غریق نجات استخدام شوید. در کنار استخر بنشینید و منتظر شوید کسی کمک بخواهد، بعد با غرور در آب شیرجه بزنید و نجاتش دهید. علاوه بر کلی تشکر، پول هم دریافت خواهید کرد! این یکی از جالب ترین روش ها در میان ۲۰ راه درآمدزایی در سال 98 است!

۱۶- فروش لوازم دست دوم و کسب درآمد از طریق آن

در سایت هایی که مردم لوازم دست دوم خود را برای فروش می گذارند ثبت نام کنید و لوازم دست دوم خودتان و همسایگان را بفروشید و پورسانت خودتان را از این کار بردارید!

۱۷- سرمایه گذاری کنید

می توانید بخشی از پول خود را به سرمایه گذاری در شرکت های مختلف اختصاص دهید. شرکت های بیمه، موسسات آموزشی، فروشگاه ها و هر کسب و کاری که در نزدیکی شما است، ممکن است به پول کافی برای انجام کاری سود ده نیاز داشته باشد. البته وقتی پولتان را به این مراکز می دهید حتما قبلش قرارداد دقیقی تنظیم کنید تا کلاه سرتان نرود.

۱۸- فروشندگی کنید

درست مثل کار نیمه وقت در رستوران، برای این کار هم باید عاشق فروشندگی باشید. باید حوصله مردم را داشته باشید و از رویارویی با آن ها لذت ببرید. بیشتر مغازه داران به دنبال کسی هستند که هم خوش برخورد باشد و هم بعد از ظهر را به جای آن ها در فروشگاه بماند.

۱۹- برنامه نویسی کنید

اگر از برنامه نویسی چیزی می دانید، می توانید اوقات بیکاری خودتان را به نوشتن برنامه برای مشتری ها اختصاص دهید. این کار درآمد خوبی هم دارد و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

۲۰- وب سایت طراحی کنید

یکی از شیک ترین روش ها در میان ۲۰ راه درآمدزایی در سال 98 می تواند همین طراحی وب سایت باشد. اگر از این کار سر در می آورید می توانید پول خوبی به جیب بزنید. دستمزد این کار اصولا به صورت پروژه ای پرداخت می شود.

۲۰ راه کسب درآمد در سال 98

سخن آخر

می بینید که این ۲۰ راه درآمدزایی و کسب درآمد در سال 98 خیلی هم دور از تصور و دور از واقعیت نیست. اگر بخواهید پول در بیاورید باید بتوانید از پیش پا افتاده ترین هنرهای خودتان نیز استفاده کنید. دوستی همیشه می گفت: امروزه اگر بتوانی دکمه کنترل تلویزیون را درست فشار دهی، یعنی توانایی پول در آوردن هم داری!

امیدواریم سال جدید سالی پر از سلامتی و پول برای شما همراهان خوب پروماگ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا