دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ابزار آلات

کم مصرف ترین دستگاه های گرمایشی برقی و گازی

دستگاه‌های گرمایش تابشی گرماتاب

گرماتاب نام دستگاه‌های گرمایشی شرکت ایران مشعل می باشد که با روش تابش محیط اطراف خود را گرم می کنند. این روش که همانند گرمایش خورشید می باشد یکی از بهترین روش ها برای گرمایش است. در ادامه این مقاله قصد داریم دستگاه‌های گرمایشی گرماتاب ایران مشعل  را خدمت شما معرفی نماییم.

گرماتاب در انواع مختلف طراحی و تولید می گردد و در بسیاری از فضاها با کاربری های متنوع نصب می گردد. بسیاری از سالن های صنعتی، رستوران های داری فضای باز، ویلاها و گلخانه‌ها از دستگاه گرماتاب برای گرمایش محیط خود استفاده می کنند.

دستگاه‌های گرمایش تابشی گرماتاب از کم مصرف ترین دستگاه‌های گازی و برقی در بین محصولات گرمایشی است و محصولات گرماتاب دارای گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش در همه زمینه هاست که این موضوع خود نشان دهنده کیفیت دستگاه ها می باشد.

نوشته های مشابه

مزایای بخاری‌ تابشی

بخاری‌ تابشی گرماتاب با الهام از طبیعت و خورشید ساخته شده اند. گرمای تابشی از هوا عبور کرده و جذب هوا نمیشوند. از اینرو به صورت مستقیم ابتدا مساحت و اجسام گرم میشوند. استفاده از این بخاری‌ها در هر فضاها و محیط های بزرگ موثر و مفید میباشد.

دستگاه‌های گرمایش تابشی گرماتاب

از مزایای بخاری‌ تابشی میتوان به امکان تسریع در مدت زمان تامین گرمایش اشاره نمود. عدم نیاز به پیش گرمایش که عموما با صرف هزینه بالا امکان پذیر است در این نوع سامان ها نیاز نمیباشد. کاهش هزینه‌های مربوط به مصرف انرژی با توجه به اتلاف حرارتی کم از ویژگی هایی است که استفاده از این بخاری ها را گسترش داده است. امکان تامین گرمایش به صورت موضعی و تنها بخشی از یک سالن بزرگ از دیگر قابلیت های مهم سامانه های تابشی میباشد. در بیشتر سالنها و فضاهای بزرگ، تنها بخشهایی از مساحت نیاز به تامین گرمایش دارند. با استفاده از بخاری تابشی می‌توانید منطقه‌ی مورد نظر را را گرم نمایید. به علت گرمایش سریعی که این بخاری تولید می‌کند، می‌توانید هر زمان که احتیاج به گرما داشتید، بخاری را روشن کنید. در خصوص اخذ  قیمت بخاری تابشی گرماتاب  میتوانید با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید.

عدم اشغال فضای فیزیکی به جهت نصب در ارتفاع، هزینه های نگهداری و تعمیرات بسیار پایین، بی صدا بودن و عدم پراکندگی گرد و غبار به جهت عدم نیاز به جابجایی هوای گرم از مزایای است که نمیتوان نادیده گرفت. در صنایعی که آلایندگی بالایی دارند استفاده از بخاری تابشی به جهت عدم ایجاد جریان هوا میتواند هوای پاکتری را در سالن ایجاد نموده و از پراکندگی ذرات آلوده در هوا جلوگیری نماید.  

  • بخاری‌های تابشی به آسانی نصب می‌شوند و برخلاف بخاری‌ گازسوز صنعتی، بخاری‌ لوله ای تابشی گرماتاب به نگهداری و سرویس سالیانه زیادی نیاز ندارند. امواج تابشی مادون قرمز ساطع شده نیز ضمن مطبوع بودن، با سرعت بالایی در ایام و فصول سرد سال، دمای محیط را به آسایش دمایی مطلوب می‌رساند. بخاری‌های تابشی به جهت راندمان حرارتی بالا و همچنین اتلاف حرارتی پایین، سازگار با محیط زیست بوده و آلایندگی کمی دارد. در روزهای سرد سال، می‌توان گرمای ساطع شده از این هیتر های تابشی را به صورت مستقیم دریافت و آن را احساس نمایید.در زمان نصب بخاری تابشی به صورت موضعی یا منطقه ای باید چتر حرارتی که این دستگاه ایجاد مینماید را در محل مناسبی تنظیم و استقرار داد. امکان کنترل دما با نصب ترموستات محیطی در فضاهای بسته امکان پذیر میباشد. ترموستات موجب میگردد با رسیدن گرما به میزان تنظیم شده بخاری فضای باز رستوران را خاموش نماید. عدم نیاز به کانال کشی ضمن اینکه صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها مینماید موجب جلوگیری از اشغال فضای کاری میشود.

بخاری تابشی برقی

گرماتاب برقی نیازی به دودکش و گاز ندارد و این نوع دستگاهها با استفاده از برق تامین گرمایش را با روش انتقال حرارت تابشی امکان پذیر میسازد. بخاری تابشی برقی مانند خورشید عمل نموده و گرما و حرارت به طور تابش بدون واسطه قرار دادن هوا به محیط گسیل میدارد.  هوای سالم و تمیز و امکان تامین گرمایش موضعی از مهمترین مزایای گرماتاب برقی میباشد. به این نوع بخاری ها بخاری فضای باز برقی نیز گفته میشود.

بخاری تابشی برقی

مزایای گرماتاب برقی

نصب دستگاه بر روی پایه و یا اتصال به دیوار یا سقف امکان پذیر میباشد. امکان تامین گرمایش موضعی وجود داشته و از تجمع افراد در جلوی منبع گرمایشی جلوگیری میشود. هیتر تابشی برقی به‌صورت کامل انرژی برق را به گرما تبدیل می‌نماید.گرما در اجسام و سطوح به‌صورت یکنواخت توزیع میگردد نصب و راه اندازی بخاری تابشی برقی یا همان گرماتاب برقی آسان و راحت میباشد. نیازی به سوخت فسیلی نمیباشد از اینرو سازگار با محیط زیست بوده و آلودگی ندارد. بازدهی و راندمان حرارتی بالا میباشد. امکان نصب ترموستات به منظور کنترل دمای هوای محیط وجود دارد.

برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت بخاری برقی تابشی کم مصرف می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس  garmataaban.com  با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا