دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کالای ورزشی

راهنمای خرید دوچرخه ثابت خانگی

استفاده از دستگاه‌های ورزشی برای تقویت عضلات بدن یا چربی سوزی نیازمند داشتن هدف، برنامه تمرینی مناسب با هدف و البته دانستن نحوه استفاده از دستگاه است. اگر لاغر هستید و قصد افزایش وزن دارید یا از اضافه وزن رنج می‌برید، قبل از هرچیزی باید بدانید که رسیدن به هدفتان نیزامند تلاش و اراده است. دراین بین استفاده از دستگاه‌های بدنسازی نیز شمارا به نتایج دلخواهتان با سرعت بیشتری می‌رسانند. یکی از بهترین و مفیدترین دستگاه‌های هوازی و بدنسازی که شما می‌توانید در دوران تمرین با آن مواجه شده و استفاده کنید دستگاه دوچرخه ثابت است. استفاده از دوچرخه ثابت نه تنها برای چربی سوزی و کاهش وزن استفاده می‌شود بلکه برای عضله سازی نیز بسیار مناسب است. استفاده از یک دستگاه دوچرخه ثابت به شما این امکان را می‌دهد که با اعمال تغییرات در نحوه تمرین به راحتی به سمت عضله‎سازی، چربی‌سوزی و یا هردو باهم حرکت کنید.

شاید برایتان سوال شود که بهترین دستگاه دوچرخه ثابت برای شما چه دستگاهی است؟ آپشن ها و امکانات یک دستگاه دوچرخه ثابت خوب چه امکاناتی هستند؟ درهنگام خرید دوچرخه ثابت برای خانه یا باشگاه دانستن چه نکاتی اهمیت دارد؟ دراین مقاله ما قصد داریم تا درخصوص دستگاه دوچرخه ثابت صحبت کنیم و نکاتی را دراین خصوص بیان کنیم. اگر شماهم قصد کسب اطلاعات دراین خصوص را دارید و می‌خواهید یک دستگاه دوچرخه ثابت خوب برای خود خریداری کنید تا انتهای این مقاله باما همراه باشید.

چرا باید دوچرخه ثابت خانگی خریداری کنیم؟

شاید مهم‌ترین سوال برای ورزشکاران این باشد که چرا باید یک دستگاه دوچرخه ثابت برای خانه تهیه کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خرید دوچرخه ثابت برای خانه به شما کمک می‌کند تا بتوانید درهرساعت از شبانه روز و یا حتی روزهایی که به باشگاه نمی‌روید تمریناتتان رو متوقف نکرده و ورزش کنید. مورد دیگر تمرین در ساعت ابتدایی روز و انتهایی روز است که بدن به بالاترین میزان سوخت و ساز دراین ساعات می‌رسد. مورد دیگر برای افرادیست که شرایط رفتن به باشگاه را ندارند. شما به راحتی می‌توانید با خرید دوچرخه ثابت ورزش درخانه را شروع کنید.

انواع دوچرخه ثابت خانگی

اگر به فکر خرید دوچرخه ثابت هستید و یا حتی فکر خرید دستگاه بدنسازی دیگری در ذهنتان است ابتدا باید بدانید که چه مدل‌هایی از آن دستگاه وجود دارد و کدام برایتان مناسب است.

دستگاه دوچرخه ثابت یکی از دستگاه‌های بدنسازی است که در سه نوع تولید می‌شود. نوع اول که کم آپشن ترین آن است دوچرخه ثابت ایستاده یا ساده است. نوع دوم نشسته یا مبلی و نوع سوم که پرآپشن‌ترین و حرفه‌ای ترین مدل دوچرخه است نوع اسپینینگ است. دستگاه دوچرخه ثابت ایستاده همانند یک دوچرخه معمولی طراحی شده و معمولا فقط قابلیت تنظیم ارتفاع زین و تنظیم سختی حرکتی را دارد. این دستگاه برقی نیست و شما برای محاسبه زمان یا موارد دیگر باید از روش‌های دیگری اقدام کنید.

مدل دیگر نشسته یا مبلی است که ازنظر امکانات می‌تواند از کمترین امکانات تا بیشترین امکانات را داشته باشد و درقیمت‌های مختلفی یافت شود. شکل ظاهری این دوچرخه ثابت همانند یک صندلی است که پدال‌های دوچرخه در راستای افق و جلوی دستگاه قرار دارند و بیشتر مناسب افراد سنگین وزن یا افرادیست که مشکلات جسمانی دارند. مدل اسپینینگ نیز حرفه‌ای ترین دوچرخه ثابت بازار است که همانند یک دوچرخه اسپرت حرفه‌ای بوده و از آپشن‌های گوناگونی بهره می‌برد.

خرید دوچرخه ثابت خانگی

دوچرخه ثابت خانگی چه امکاناتی دارد؟

دوچرخه ثابت خانگی در انواع مختلفی تولید می‌شود و این تنوع به دلیل تغییرات در امکانات و همچنین مدل دستگاه‌ها بوده و درواقع بخاطر رفع انواع نیازها تولید می‌شوند. از امکانات یک دوچرخه ثابت می‌توان به داشتن قابلیت تنظیم سختی حرکتی، تنظیم سرعت، سنجش مسافت طی شده، میزان فشار بر عضلات، سنجش ضربان قلب، سنجش کالری مصرف شده، سنجش زمانی که صرف تمرین کرده اید، برنامه تمرینی ازپیش تعیین شده یا تنظیم برنامه تمرینی جدید، صفحه نمایش برای نشان دادن موارد ذکر شده، زین قابل تنظیم، پدال قابل تنظیم و غیره اشاره کرد.

در هنگام خرید دوچرخه ثابت خانگی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در ادامه به نکات ساده اما مهمی که باید پیش از خرید و هنگام خرید دوچرخه ثابت به آنها توجه داشته باشیم را ذکر می‌کنیم.

  • تحمل وزنی دوچرخه
  • برند سازنده
  • نوع مدل دوچرخه
  • آپشن های دوچرخه
  • قیمت دوچرخه ثابت نسب به مدل و آپشن‌ها
  • متناسب بودن دوچرخه با اهداف ورزشی شما
  • اندازه و فضایی که دوچرخه در خانه شما اشغال می‌کند
  • اعتبار فروشنده دوچرخه
  • خدمات نصب درمحل و خدمات پس از فروش

خرید بهترین دوچرخه ثابت خانگی

قیمت دوچرخه ثابت خانگی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت یک دوچرخه ثابت دقیقا به همین عواملی بستگی دارد که بالاتر برای نکات پیش از خرید به آنها پرداختیم. شما اگر قصد خرید دوچرخه ثابت ساده داشته باشید نباید به اندازه یک دوچرخه مبلی یا اسپینینگ هزینه پرداخت کنید.

خرید بهترین دوچرخه ثابت خانگی از فروشگاه دنیز اسپرت

در انتها قصد داریم یکی از بهترین فروشگاه‌های ورزشی ایران را به شما معرفی کنیم. فروشگاه دنیز اسپرت یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های ورزشی کشور با سابقه ای بیش از 15 ساله است که شما عزیزان علاوه بر امکان مشاهده تنوعی بزرگ از انواع دستگاه‌های بدنسازی و دستگاه دوچرخه ثابت می‌توانید به بررسی و مقایسه انواع محصولات نیز بپردازید.

اگر قصد خرید هرنوع دستگاهی را داشتید می‌توانید به راحتی از مشاوره رایگان پیش از خرید دنیز اسپرت نیز استفاده نمایید. همچنین فروشگاه دنیز اسپرت تمامی محصولات موجود در فروشگاه را با ضمانت اصالت و سلامت کالا ارائه کرده و شما با خرید از دنیز اسپرت از خدمات پس از فروش فوق العاده ای نیز برخوردار خواهید شد. اگر قصد خرید دستگاه دوچرخه ثابت را داشتید حتما از فروشگاه دنیز اسپرت دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا