دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تکنولوژیخودرو

ردیاب های :GPS افزایش امنیت خودروی شما

GPS Tracker یک دستگاه ردیابی است که در وسیله نقلیه شما نصب شده است و می توان از آن برای ردیابی هر حرکت آن استفاده کرد و مهم ترین وسیله برای بازگشت خودرو سرقت شده شماست.

گاهی اوقات، افرادی با نگرش غیراخلاقی تصمیم می‌گیرند که  وسایل نقلیه را بدزدند بله، ما در مورد سارقان خودرو صحبت می کنیم، و آنها در سراسر ایران در حال افزایش هستند زیرا این عمل در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی رو به رشد است. چیزی که ممکن است ندانید این است که دستگاه ساده ای وجود دارد که اغلب نادیده گرفته می شود و می تواند به شما کمک کند در صورت سرقت وسیله نقلیه خود را بازیابی کنید یا حتی می تواند دزدان را از سرقت کامل ماشین شما باز دارد. با نصب ردیاب جی پی اس خودرو در وسیله نقلیه خود می توانید از مکان دقیق خودرو خود را در زمان سرقت اطلاع پیدا کنید.

ردیاب جی پی اس چیست؟

GPS Tracker  یک دستگاه ردیابی است که در وسیله نقلیه شما نصب شده است و می توان از آن برای ردیابی هر حرکت آن استفاده کرد. نباید با یک دستگاه ناوبری اشتباه گرفته شود – دستگاه هایی که برای راهنمایی ما با نقشه دیجیتال و سیستم صوتی استفاده می کنیم – یک دستگاه ردیاب حرکات وسیله نقلیه شما را روی نقشه نظارت می کند و داده ها را در یک سرور ردیابی مبتنی بر ابر ذخیره می کند. سپس می‌توانید به این داده‌ها همیشه از رایانه یا تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشید و می‌توانید دقیقاً محل قرارگیری وسیله نقلیه خود را در زمان واقعی مشاهده کنید.

چگونه ردیاب‌های GPS می‌توانند خودرو را از سرقت در امان نگه دارند؟

هنگامی که یک دستگاه ردیاب GPS وسیله نقلیه نصب کرده اید، گامی حیاتی در جهت ایمن نگه داشتن خودروی خود در زمانی که در اطراف خود ندارید، بردارید. در حالی که تقریباً غیرممکن است که از یک دزد مصمم جلوگیری کنید که حداقل وسیله نقلیه شما را به عنوان یک هدف بالقوه شناسایی کند، اگر تصمیم به اقدامی گرفت، می توانید آنها را در مسیر خود متوقف کنید. بسیاری از سارقان خودرو به خوبی از دستگاه های ردیاب جی پی اس آگاه هستند و می دانند که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کرد. اگر دزد موفق به نفوذ به وسیله نقلیه شما شود، اولین کاری که به احتمال زیاد انجام می دهد این است که به دنبال یک سیستم ردیابی وسیله نقلیه باشد. فقط دیدن یکی از این وسایل کافی است تا دزد همان جا تسلیم شود و ماشین شما را تنها بگذارد.

دستگاه‌های ردیابی GPS نیز دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها هستند که می‌توانند از فرار افراد با ماشین شما جلوگیری کنند. این شامل موقعیت مکانی خودرو در زمان واقعی و غیرفعال کردن احتراق است که از روشن شدن خودرو شما جلوگیری می کند و یک ویژگی استفاده غیرمجاز که به هیچکس به جز افراد مجاز اجازه استفاده از وسیله نقلیه را نمی دهد.

آیا باید برای وسیله نقلیه خود یک ردیاب GPS تهیه کنم؟

اگر نرم افزار ردیابی GPS قابل اعتمادی ندارید، ممکن است قربانی روش جدیدی شوید که سارقان خودرو با موفقیت از آن استفاده کرده اند. کاری که آنها انجام می دهند این است که ماشین شما را می دزدند و سپس آن را برای چند روز در مکانی امن پارک می کنند. اگر مقامات یا مالکان برای بازیابی آن نیایند، می‌دانند که انتقال وسیله نقلیه به یک مغازه خرده‌فروشی برای دادن هویت جدید یا فروش سریع آن بی‌خطر است. به این روش لقب “نفوذ و پارک کردن” داده شده است و ثابت شده است که فوق العاده موثر است. بدون دستگاه ردیاب در وسیله نقلیه شما، هنگامی که سارقان اتومبیل شما را می دزدند، دیگر هرگز نمی توانید آن را ببینید یا در مورد آن بشنوید.

هزینه یک سیستم ردیابی وسیله نقلیه با توجه به جایگزین و ابزارهای برجسته ای که آنها در جدول آورده اند، تقریباً هیچ است. این یکی از مواردی است که ممکن است اجتناب از آن هزینه کوچکی به نظر برسد، اما هنگامی که خودروی شما به سرقت می‌رود بلافاصله از نصب نکردن ردیاب وسیله نقلیه پشیمان خواهید شد.

ردیاب ضد سرقت خودرو جی پی اس

فواید استفاده از دستگاه ردیابی GPS خودرو

فناوری ردیابی خودرو GPS مزایای بسیاری را برای امنیت خودرو ارائه می دهد. شما می توانید حرکت وسیله نقلیه شخصی و ناوگان تجاری خود را کنترل کنید. یک سیستم ردیابی خودرو دارای فناوری ردیابی بلادرنگ است که به شما امکان می دهد مسیر حرکت خودروی خود را نظارت کنید. می توانید از ورود افراد غیرمجاز به خودرو و آسیب رساندن به داخل خودرو جلوگیری کنید. گزارش های مصرف سوخت و بینش سرعت برای کنترل رفتار راننده شما ضروری است. یک ردیاب ماشین GPS می تواند سلامت موتور را بررسی کرده و همچنین آن را مسدود کند. در کنار تمام این مزایا، می‌توانید ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری با مزایای خارق‌العاده دریافت کنید که در واقع به امنیت خودروی شما ارزش می‌افزاید.

  • کنترل محدودیت های سرعت با شتاب سنج
  • هشدارهای سوخت پایین
  • هشدار فشار هوا و چرخش لاستیک
  • تشخیص حرکت برای جلوگیری از دستکاری و سرقت
  • کمک های اجرای قانون برای شناسایی عاملان ادعایی
  • ردیابی فعالیت‌ها و مکان‌های سفر خودرو
  • ردیابی آسان مکان در مواقع اضطراری یا مناطق ناآشنا
  • نگه داشتن زبانه ها در رانندگان نوجوان جدید

نتیجه گیری

ردیاب جی پی اس  و مسیر یاب خودرو ابزاری مفید برای شهروندان با اخلاق جامعه است. شما میتوانید با خرید ردیاب GPS  از وب سایت رسمی مینی دی وی پرو از مزایاهای زیادی همچون راهنمایی تلفنی قبل از خرید و قیمت ارزان بهره ببرید. کارشناسان فروش MiniDvPro  تمام راهنمایی های لازم برای انتخاب یک دستگاه ردیاب مناسب را برای شما توضیح خواهند داد. پشتیبانی فنی و تعمیر این دستگاه ها یکی دیگر از خدمات بسیار خوب این مجوعه است که پس از فروش هم همراه مشتریان عزیز خود خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا