دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تناسب اندام

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو با بهترین روش【آپدیت2023】

آیا به دنبال راهی برای خوش اندام شدن و کاهش وزن هستید؟ بهترین کلینیک لاغری در تهران در این راه به شما کمک خواهد کرد ! برای رسیدن به فرم بدنی و وزن ایده آل خود بهتر است با یک کلینیک تخصصی در تماس باشید و از مشاوره متخصصان این کلینیک برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. معمولا رژیم ها، مکمل ها و بسیاری از روش های مختلف برای کاهش وزن سریع به شما پیشنهاد می شود، اما هیچ مدرک علمی برای اثبات مفید بودن آنها وجود ندارد، اما می توانید از روش هایی کمک بگیرید که مبنای علمی برای کاهش وزن سریع دارند. روش های علمی کاهش وزن عبارتند از:

7 اصل حیاتی برای کاهش وزن سریع

در ادامه شما را با نکات مهم برای رژیم لاغری سریع شکم و پهلو آشنا خواهیم کرد که توسط بهترین دکتر تغذیه در تهران ارائه شده است .

رژیم فستینگ : در این روش باید به طور منظم و کوتاه مدت روزه بگیرید و وعده های غذایی خود را در مدت زمان کوتاه تری از روز مصرف کنید. مطالعات نشان می دهد که روزه داری متناوب و کوتاه مدت به مدت 24 هفته می تواند به کاهش وزن سریع کمک کند.

فعالیت و غذاهایی که می خورید را یادداشت کنید: برای کاهش وزن سریع، باید مراقب رژیم غذایی خود باشید. موثرترین راه برای انجام این کار نوشتن وعده های غذایی است. نتایج تحقیقات نشان داده است که ورزش منظم به کاهش وزن سریع کمک می کند. علاوه بر این، با توجه به نتایج یک مطالعه دیگر، مشخص شد که بین کاهش وزن سریع و دفعات نظارت بر مصرف غذا و ورزش رابطه موثری وجود دارد.

آگاهانه غذا بخورید: به این ترتیب باید به نحوه غذا خوردن خود توجه کنید. این به شما کمک می کند از غذاهایی که می خورید لذت ببرید و وزن مناسبی را حفظ کنید. از آنجایی که اکثر افراد جامعه زندگی پرمشغله ای دارند، اغلب تمایل دارند که در ماشین، اداره یا هنگام تماشای تلویزیون سریع غذا بخورند. در نتیجه بسیاری از آنها به رژیم غذایی خود توجه زیادی نمی کنند.

برای کاهش وزن سریع صبحانه پروتئین بخورید: خوردن پروتئین می تواند هورمون های اشتها را تنظیم کند و باعث شود احساس سیری کنید. این عمدتا به دلیل کاهش هورمون گرسنگی گرلین و افزایش هورمون های سیری پپتید YY، GLP-1 و کوله سیستوکینین است. بهترین صبحانه های پر پروتئین شامل تخم مرغ، جو دوسر، کره، آجیل، دانه ها و پودینگ دانه چیا است.

قند و کربوهیدرات های ساده را کاهش دهید: نوشیدنی ها و غذاها در کشور ما به طور فزاینده ای غنی از قندهای مصنوعی هستند که به شدت باعث چاقی می شود. کربوهیدرات های تصفیه شده – غذاهایی مانند برنج سفید، نان و ماکارونی که به شدت فرآوری شده و فاقد فیبر و سایر مواد مغذی هستند – نیز منجر به افزایش وزن می شوند. این غذاها به سرعت هضم می شوند و به سرعت به گلوکز تبدیل می شوند.

برای کاهش وزن سریع، مقدار زیادی فیبر بخورید: فیبر به کربوهیدرات های گیاهی اطلاق می شود که بر خلاف شکر و نشاسته در روده کوچک هضم نمی شوند. افزودن مقدار زیادی فیبر به رژیم غذایی احساس سیری را افزایش می دهد و احتمالاً منجر به کاهش وزن سریع می شود. غذاهای سرشار از فیبر عبارتند از:

  • غلات صبحانه سبوس دار، ماکارونی غلات کامل، نان سبوس دار، جو، جو دو سر و غلات چاودار
  • میوه ها و سبزیجات
  • نخود، لوبیا و حبوبات
  • مغزها و دانه های مغذی

متعادل کردن باکتری های روده: یکی از جدیدترین زمینه‌های مطالعه، بررسی تأثیر باکتری‌های روده بر کنترل وزن است. بسیاری از میکروارگانیسم های مختلف در داخل روده انسان وجود دارد، از جمله 37 تریلیون باکتری. باکتری های مختلفی در روده هر انسانی وجود دارد که برخی از آنها می توانند میزان انرژی دریافتی از غذا را افزایش داده و منجر به رسوب چربی و افزایش وزن شوند. افزایش مصرف میوه ها، سبزیجات و غلات در رژیم غذایی باعث افزایش جذب فیبر و انواع مختلف باکتری های روده می شود.

ویژگی های بهترین کلینیک لاغری در تهران

از آنجایی که چاقی کیفیت زندگی افراد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد، اگر روند لاغری به درستی انجام نشود، می تواند برای سلامتی خطرناک باشد. در انتخاب کلینیک تخصصی لاغری عناصر زیادی وجود دارد که ما سعی کرده ایم مهمترین آنها را در این مقاله بنویسیم:

حضور متخصص زیبایی و تجهیزات مربوطه: روش دیگر برای خوش اندام شدن، انجام جراحی پلاستیک است، در اثر کاهش وزن تغییراتی در ظاهر و بدن فرد ایجاد می شود که با کمک پزشک زیبایی و استفاده از امکاناتی مانند دستگاه های زیبایی سرما درمانی، ماساژ، ویبره و RF قابل اصلاح است.

مجهز به دستگاه های پیشرفته لاغری محلی; از ویژگی بهترین کلینیک زیبایی در تهران : خوشبختانه امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، جراحی تنها راه کاهش سریع وزن نیست و تجهیزات پیشرفته ای برای کاهش وزن موضعی وجود دارد. از آنجایی که وجود چنین تجهیزاتی در یک کلینیک به معنای تخصصی و پیشرفته بودن آن است، بهتر است کلینیکی که انتخاب می کنید این ویژگی را داشته باشد.

نیاز به حضور جراح لاپاراسکوپی و متخصص جراحی چاقی: عدم حضور جراح لاپاراسکوپی در کلینیک لاغری نشانه ناتوانی است و نباید با مراجعه به چنین کلینیک هایی سلامت خود را به خطر بیندازید.

وجود متخصصین تغذیه و رژیم درمانی؛ یکی از معیارهای انتخاب بهترین کلینیک لاغری در تهران: برای کاهش وزن از طریق ورزش، جراحی و دستگاه های لاغری موضعی، به رژیم غذایی متناسب با شرایط بدنی خود نیاز دارید. حضور یک متخصص تغذیه به شما این امکان را می دهد که با کمک توصیه ها و یک رژیم غذایی موثر، در سریع ترین زمان ممکن به فرم خود بازگردید. کلینیک با متخصص تغذیه می تواند بهترین کلینیک لاغری در تهران باشد.

حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده با نگرشی محترمانه: طبیعتا وجود کادر مجرب برای ارائه خدمات به بیماران اعتماد به نفس می دهد. مطمئناً هیچکس مایل نیست در کلینیکی تحت درمان قرار گیرد که عوامل آن پاسخ مناسبی به مراجعین نداشته باشند و تجربه کافی در ارائه خدمات پزشکی نداشته باشند. بنابراین هر کلینیک در تهران با چنین ویژگی به بهترین کلینیک لاغری تهران تبدیل می شود.

کلام آخر

خوانده اید که با پیشرفت تکنولوژی و علم روش های جدیدی برای لاغری ایجاد شده است که هدف آن از بین بردن بافت های چربی بدن و تبدیل آنها به مولکول هایی است که وظیفه متابولیسم را در بدن دارند. اکنون می توانید بدنی زیبا و بدون چربی داشته باشید. سپاسگزاریم که تا انتها مطلب همراه ما بودید و این مقاله را مطالعه نمودید. لطفاً پیشنهادات و نظرات خود را از طریق سایت جراحتو jaraheto.net با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا