دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

حمل و نقل

استفاده سایبان خودرو ماشین در راستای سهولت استفاده برای رانندگان معلول

سایبان خودرو ماشین

در دوره ای زندگی می کنیم که روز به روز بر تعداد خودروها افزوده می شود. پس خیلی دور از ذهن نیست که پارکینگ خودرو به یکی از نیازهای اصلی شهر تبدیل شود. اینکه شما بتوانید مکان مناسبی را برای پارک خودروهایتان پیدا کنید، درواقع همواره یک مشکل فراگیر و بغرنج بوده است.

به گونه ای که حتی افراد برای پیدا کردن فضایی مناسب برای پارک به رقابت با یکدیگر می پردازند. حال فرض کنید راننده ای با معلولیت در چنین شرایطی قرار می گیرد، مطمئنا به سختی میتواند آن چیزی را که مدنظر دارد بدست آورد. پس مدیریت، هوشمند سازی و استفاده از سازه های پارکینگی در راستای سهولت استفاده برای رانندگان معلول باید به یکی از اولویت های مهندسان و کارفرماها تبدیل شود.

یکی از مشکلات اساسی در سازمان ها، شرکت ها، مراکز تجاری، پارکینگ های عمومی و ساختمان ها همین موضوع می باشد. از طرفی دیگر، در اکثر اوقات تعداد پارکینگ های عمومی متناسب با تعداد درخواست برای استفاده از پارکینگ نیست. لذا پارکینگ هوشمند به عنوان یک راه حل نوین برای مدیریت منابع در این زمینه معرفی شده است.

در ادامه این مقاله توضیحات کامل تری را در این زمینه ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

منظور از فضای پارکینگ معلولین چیست؟

اگر سری به پارکینگ های هوشمند و مدرن که همان مدل های سایبان خودرو ماشین می باشد، بزنید، متوجه خواهید شد که نشانه های ویژه ای در آن تعبیه شده است. نشانه هایی که حاکی از قرار گرفتن ماشین معلولین است. متاسفانه اما یکی از رایج ترین اتفاقاتی و نقض های قانون راهنمایی و رانندگی، پارکینگ در اماکن افرادی است که در این دسته قرار ندارند. این نه تنها یک عمل غیر اخلاقی محسوب می شود بلکه مجازات های خاصی را نیز در پی دارد.

بهره برداری از سایبان های فصلی ( سایبان خودرو در فضای باز) در کارخانجات بعنوان انبار موقت

سایبان های فصلی

انواع سایبان

در حال حاضر می دانیم که انواع مختلفی از سایبان خودرو ها در بازار وجود دارد و افراد می توانند با توجه به نیاز خود به سراغ خرید آنها بروند. این سایبان خودرو ها میتوانند برای پارکینگ، فضای انبار و حتی ایوان و باغ خانه ها مورد استفاده قرار گیرد. البته با توجه به کاربرد، جنس و مقدار هرکدام از هزینه و اندازه متفاوتی برخوردارند. در این راستا کارشناسان و متخصصان شرکت سایه سازان مهر گستر می توانند اطلاعات کامل تری در اختیار شما قرار دهند.

این مسئله را نمیتوان کتمان کرد که حضور در فضایی دلنشین که و لذت بردن از فضای آزاد، حسی فوق العاده در ما ایجاد می کند. حال فکرش را کنید که در هوای گرم همراه با یک لیموناد، زیر سایبان خودرو نشسته اید و از آفتاب زیبا و درخشان لذت می برید. مطمئنا از داشتن سایبانی مستحکم و کاربردی شکرگزار خواهید بود. در این میان؛ آیا به فکرتان خطور کرده که کارخانجات نیز ممکن است به سایبان خودرو احتیاج پیدا کنند؟ یکی از اصلی ترین کاربردهای سایبان، بهره برداری از سایبان های فصلی در کارخانجات به عنوان انبار موقت است.

اما این مسئله چگونه امکانپذیر می شود؟ در ادامه با ما همراه باشید. توضیحاتی در این زمینه خدمت شما ارائه می دهیم.

استفاده از سایبان های فصلی در کارخانجات

باید بدانید که در فصول گرما، نگهداری از تمامی محصولات توسط کارخانجات در انبارهای مسقف امکانپذیر نیست. نه تنها این مسئله امکان آتش سوزی را افزایش می دهد بلکه به دلیل تلنبار شدن مواد روی هم میتواند مشکلات و زیان هایی را به بار آورد. البته این مسئله تنها برای فصول گرما نبوده و تمامی ۴ فصل سال را شامل می شود.

از همین رو شرکت ها و کارخانجات ها به سراغ استفاده از مدل های سایبان پارکینگ خودرو به عنوان انبار موقت می روند. این سایبان ها به کسب و کارها این فرصت را می دهد تا بدور از هرگونه آسیبی از محصولات و حتی ابزارها و یا مواد اولیه در فضای آزاد نگه داری کنند. اما سوال اینجاست کدام یک از انواع مختلف سایبان ها میتوانند در این راستا کمک کننده باشند؟

سایبان هایی با سازه های کششی

یکی از انواع سایبان هایی که میتواند در کاخانجات به عنوان انبار موقت مورد استفاده قرار گیرند، سازه های کششی هستند. این نوع از سازه ها، پارچه ای بوده و امکان اجرای سریع آنها منجر شده تا به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای فضای باز به حساب آیند.

این نوع از سایبان ها نه تنها بسیار مناسب می باشند بلکه خنک بوده و امکان تهیه آنها در ابعاد مختلف وجود دارد. میتوانید در این زمینه با مراجعه به بخش تماس باما اطلاعات کامل تری را از کارشناسان ما دریافت نمائید. با این حال در این میان استفاده و بهره گیری از انواع فرم های شید و خیمه ای و همچنین فرم های شید و کایت از جمله مواردی هستند که توسط کارشناسان توصیه می شوند.

از دیگر مزایای بهره گیری از این نوع سایبان ها میتوان به سرعت نصب بسیار بالای این سازه های پارچه ای اشاره کرد. آنها از جنس بسیار سبکی برخوردارند و اجرای آنها نسبت به سایر سایبان های موجود در بازار به تمهیدات کمتری نیاز دارد. در این میان نباید از قابلیت اضافه شدن به پروژه های تمام شده نیز غافل شوید.

اما بدانیم از: اطلاعات لازم درباره سایبان ماشین

سایه بان با سازه های کششی

اگر بخواهیم به خصوصیات پارچه این نوع از سایبان های فصلی در کارخانجات بپردازیم، باید به موضوع دمای ایجاد شده در زیر چادر اشاره کنیم. شما زمانی که در زیر این چادر قرار گیرید به طور کاملا محسوسی تفاوت دمای آن را با فضای باز احساس خواهید کرد. به همین دلیل است که به عنوان یک سایبان پارکینگ اداری کاربردی و مناسب برای استفاده انبار موقت شناخته می شود. علاوه بر این موارد؛ تمیز کردن روکش روی پارچه نیز بسیار ساده می باشد.

به دلیل جنس خاص چادر استفاده شده در سازه های کششی، نور تأمین شده توسط نور طبیعی، روشنایی کافی در زیر چادرها را تأمین خواهد کرد و در شب امکان نورپردازی این سایبان ها وجود دارد.

چه مزایای دیگری باعث می شود به سراغ سازه های کششی برویم؟

  • فضای بسیار روشنی را در زیر سایبان پارکینگ اداری فراهم می آورد.
  • در برابر گرد و غبار بسیار مقاوم است.
  • دمای هوا در زیر سازه به واسه خصوصیات پارچه قابل کنترل است.
  • در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید تا حد قابل قبولی ایمن است.
  • تمیز کردن پارچه به دلیل خصوصیات آن بسیار آسان می باشد.
  • قابلیت نورپردازی در شب را دارا می باشد.
  • سرعت اجرای و نصب آن بسیار بالاست.

کلام آخر

در این محتوا دانستید که یکی از مهم ترین کاربردهای سایبان پارکینگ اداری فصلی، بهره گیری از آنها در کارخانجات به عنوان انبار موقت است. همچنین شما را با یکی از بهترین نوع سازه سایبان پارکینگ اداری یعنی سازه کششی آشنا کردیم. این نوع سازه به واسطه ویژگی های بخصوص و منحصر به فردی که دارد توانسته طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب نماید. با این حال اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده، توصیه می کنیم به بخش تماس باما مراجعه کنید تا کارشناسان ما اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا