دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

حمل و نقلخودروسوبارو

اسنت 2019، بزرگترین شاسی بلند سوبارو

سوبارو اسنت 2019 کراس اوری دارای سه ردیف صندلی است که برای خانواده هایی که به خودرویی بزرگتر نیاز داشته و در کنار آن به برند سوبارو نیز وفادار مانده اند طراحی شده است.

 این خودرو علاوه براینکه تداعی کننده ماهیت واقعی خودروهای سوبارو است ، توانایی این خودروساز در بزرگتر کردن ابعاد خودروهای خود را نیز به نمایش می گذارد.  اسنت در بسیاری از جهات جایگزینی ارتقا یافته برای مدل نه چندان مورد اقبال تریبکا است. در واقع اسنت، پاسخ سوبارو به نیاز بازار است

اسنت 2019

شاسی بلند سوبارو اسنت 2019

سوبارو اسنت برای اولین بار در سال 2017 به عنوان یک مدل کانسپت معرفی شد و سپس در نمایشگاه خودرو لس آنجلس به عنوان مدلی در دست تولید ارائه شد. با اینکه اسنت اولین محصول سه ردیفه سوبارو محسوب می شود ولی می توان آنرا بازارپسندترین محصول این کمپانی نیز نامید.
به عنوان خودروای سه ردیفه، اسنت 2019 رقبایی جدی در بازار خواهد داشت.

سوبارو از مزیت طرفداران وفاداری بهره می برد که با توجه به افزایش اعضای خانواده خود  مشتاق به ارتقا مدل های فارستر و اوتبک خود  به اسنت هستند و  همین امر را می توان دلیل تولید این خودرو توسط سوبارو دانست.  در بسیاری از جهات اسنت جایگزینی برای خودروی نه چندان موفق تریبکا است که در سال 2006 معرفی شد و در سال 2014 تولید آن متوقف شد. انتقادات بسیاری به تریبکا به علت تشابه به آلفا رومئو، مصرف سوخت فاجعه بار و کابین نه چندان دوست داشتنی اش وارد شد. اما این بار سوبارو، اسنت را با در نظر گرفتن نیازهای بازار طراحی نموده است.

اسنت 2019 خودرویی کاملاً جدید و بر پایه پلتفرم جهانی سوبارو  است که هماهنگ با مدل های جدید این کمپانی ساخته می شود.  در واقع اسنت خودرویی مابین سوبارو اوتبک و سوبارو فارستر محسوب می شود. عناصری از هر دو این کراس اورها در سوبارو اسنت قابل مشاهده است.

جایی که در اسنت مورد توجه ویژه قرار گرفته است داخل خودروست. فضای داخلی سوبارو اسنت در اغلب زمینه ها رضایت بخش است.  صندلی های جلو و ابزارها مورد استفاده برای برای مشتریان خودروهای سوبارو آشناست و همانند دیگر خودروهای این سگمنت برای اسنت نیز فضای داخلی زیادی در نظر گرفته شده است.

طراحی داخلی و داشبورد سوبارو اسنت 2019

طراحی اوتبک برای طرفداران این سری از خودرو ها غریب نیست. سیستم اطلاعات و سرگرمی بکار گرفته شده در این خودرو به صورت استاندارد از صفحه نمایشی 6.5 اینچی برخوردار است که قابل ارتقاء به یک صفحه نمایش 8اینچی می باشد. با اینکه نمی توان سیتم اطلاعات و سرگرمی اسنت را سیستمی پیشرو نامید ولی این سیستم از پس وظایف خود به خوبی بر می آید. اپل کارپلی و اندروید اتو همانند سیستم کنترل صوتی نصب شده در خودرو بسیار کاربردی بوده و به خوبی کار می کنند.

طراحی صندلی های سوبارو اسنت 2019

ردیف دوم صندلی ها از فضای مناسبی برخوردار است با این حال توصیه میکنیم که برای افزایش راحتی و دسترسی بهتر، تعداد صندلی ها را به هفت عدد کاهش دهید. صندلی های ردیف دوم راحت هستند ولی دسترسی به ردیف سوم را دشوار کرده اند و صندلی وسط ردیف دوم نیز چندان راحت نیست. ردیف سوم اسنت نیز همانند دیگر خودرو های این سگمنت، بیشتر برای استفاده کودکان مناسب است. در ردیف سوم 838 میلی متر فضای پا وجود دارد که عددی چشمگیر است. در کنار این درهای بزرگ خودرو دسترسی به قسمت عقب خودرو را راحت تر کرده و ورود و خروج به این خودرو را آسان می نمایند.
فضای بار اسنت 2019 رضایتبخش بوده و در صورت خواباندن ردیف سوم صندلی ها 47.5 فوت مکعب فضا را در اختیارتان قرار میدهد و در غیر اینصورت می توانید از یک سوم این مقدار استفاده کنید. مقادیر عنوان شده مشابه کراس اور های هم اندازه اسنت در بازار است.

موتور و مشخصات فنی سوبارو اسنت 2019

پیشرانه و مشخصات فنی سوبارو اسنت 2019

در سوبارو 2019 از یک موتور 2.4 لیتری چهارسیلندر اختصاصی استفاده شده است که امکان استفاده آن در در دیگر محصولات این کمپانی نیز وجود دارد. پس از مدت ها سوبارو از طراحی موتور جدیدی به نام FA24 در این خودرو رونمایی کرد. موتور اسنت توانایی تولید 260 اسب بخار قدرت را داشته و 375.5 نیوتون بر متر گشتاور تولید می نماید. این نیرو از طریق یک سیستم انتقال قدرت CVT که جزئی جدا نشدنی از خودروهای سوبار است به هر چهار چرخ منتقل می شود. این ارقام در نگاه اول و بر روی کاغذ رضایت بخش هستند. توانایی موتور استفاده شده در این خودرو را می توان کافی دانست. این موتور نیروی لازم برای رانندگی روزانه را فراهم می کند و کاربری های اضافه دیگری مثل حمل کاروان را نیز برای اسنت میسر می سازد.

رانندگی با سوبارو اسنت 2019

رانندگی با سوبارو اسنت 2019 لذت بخش است. این خودرو از همان ویژگی های معمول برند سوبارو که سرنشینان را هر از گاهی مجبور به ترک خودرو می کند برخوردار است ولی بصورت کلی خودرویی راحت برای انجام کارهای روزانه به حساب می آید.

برخی از ادوات استفاده شده در کابین کمی قدیمی به نظر می رسند ولی می توان این ادوات را با سنت سوبارو که اهمیت چندانی به تکنولوژی های پیشرو نمی دهد هماهنگ دانست. عملکرد اسنت در جاده رضایت بخش است و دید خوبی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد. در کنار این با توجه به کسب امتیازات بالا در تست های تصادف، سرنشینان این خودرو از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود.

اسنت در مقابل رقبایی مانند شورلت تراورس و هوندا پایلوت در جایگاه پایینتری قرار گرفته و در کنار خودروی سه ردیفه فولکس واگن اطلس جای می گیرد. ولی در مبحث مصرف سوخت،  اسنت همه رقبای خود را پشت سر می گذارد. مصرف سوخت سوبارو اسنت در شهر 11.2 و در بزرگراه 8.7 لیتر در صد کیلومتر است.  این میزان مصرف سوخت برای یک خودرو سه ردیفه و چهارچرخ متحرک بسیار خوب است.

احتمالاً سوبارو اسنت 2019 انتخاب همه افرادی که به دنبال خودروهای دارای سه ردیف صندلی هستند نخواهد بود ولی برای عاشقان سوبارو و افرادی که به دنبال یک خودروی کاربردی خانوادگی هستند گزبنه ای مطلوب است. 

اسنت 2019 مجهز به باربندی است که توانایی حمل باری به وزن 3268 کیلو گرم را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا