دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

انیمیشنپوشاک

شخصیت های معروف کارتونی زن در تمام دوران

کارتون‌ها و انیمیشن‌ها برای همیشه بخشی از بچگی ما را برای ما ساخته‌اند و ما را به یاد دوران‌های خوش کودکی و آزادی می‌اندازند! کارتون‌ها و انیمیشن‌ها یک سرگرمی بی‌خطر و کم هزینه برای بچه‌ها و نوجوانان به حساب می‌آیند. به علاوه، این کارتون‌ها و انیمیشن‌ها گاها باعث تغییرات در شخصیت بچه‌ها و نوجوانان می‌شوند. در بیشتر انیمیشن‌ها و کارتون‌ها یک پیام و هدفی در آنها نهفته است که شخصیت اصلی داستان برای رسیدن به آن هدف تلاش می‌کند.

دختران جوان می‌توانند در بیشتر انیمیشن‌ها با پیامی از سوی شخصیت‌های همجنس خود روبه‌رو شوند که به آنها درس‌های با ارزشی می‌دهد. در انیمیشن‌های جدید، شخصیت‌های زن دارای تغییرهای بسیاری نسبت به شخصیت‌های قدیمی می‌باشند. آنها از قالب ضعیف و ناتوان خود خارج و به شخصیت‌های مستقل و قوی‌تری تبدیل شده‌اند که میتوانند برای یک دختر جوان الگوی بسیار خوبی از قدرت واقعی یک زن باشند. ما در این لیست، بهترین شخصیت‌های زن در انیمیشن‌ها را معرفی کردیم. با ما همراه باشید!

واندر وومن در انیمیشن واندر وومن

نوشته های مشابه

انیمیشن-واندر-وومن

شخصیت واندر وومن یک الهه و پرنسس از مردم آمازونیا به نام دیانا است که در تمامی زندگی خود در جزیره‌ای به نام تمیسکرا به تنهایی زندگی کرده است. به او در تمام زندگیش آموخته بودند که آدم‌ها همگی ظالم و بی ارزش برای نجات دادن هستند اما دیانا هیچوقت اجازه پیروز شدن این افکار را به خود نمی‌دهد.

وقتی دیانا درمورد مشکلات حاکم بر دنیای آدم‌ها می‌شنود، تصمیم به نجات دنیا آدم‌ها می‌گیرد. واندر وومن به تنهایی و با قدرت خود سالیان زیادی به نجات دنیا و مردم می‌پردازد تا وقتی که با تیمی از قهرمانان آشنا می‌شود و تصمیم به همکاری با آنها می‌گیرد. دیانا یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های زن می‌باشد که یک الهه و پرنسس نیز می‌باشد.

السا در انیمیشن فروزن

السا، ملکه سرما و یخ، شخصیتی در انیمیشن فروزن ساخت شرکت دیزنی است که دارای قدرت سلطه بر یخ می‌باشد که می‌تواند آن را کنترل و تغییر شکل دهد. با توجه به این قدرت، السا نمی‌تواند به خوبی این قدرت را کنترل کند و از صدمه زدن به بقیه با این قدرت میترسد.

شخصیت‌های السا و آنا در انیمیشن فروزن دو خواهر هستند که با تفاوت‌های بسیار از یکدیگر، در تلاش هستند تا با هم پیوند خواهری خود را حفظ کنند. انیمیشن فروزن نشان دهنده قدرت یک شخصیت زن و روش‌های رویایی با مشکلات و درگیری‌های روزمره می‌باشد که چطور آنها بدون کمک گرفتن از کسی و با تکیه بر قدرت خود، از پس مشکلات برمی‌آیند. اگر شما هم از علاقمندان به این انیمیشن هستید می‌توانید محصولات طرح فروزن را از طریق لینک خریداری نمایید.

کاتارا در انیمیشن آواتار

کاتارا یک واتربندر از قبیله آب در جنوب می‌باشد که توانایی کنترل و تغییر شکل آب را داراست. کاتارا پدر و مادر خود را در جنگ صد ساله آتش از دست داده و با برادر خود به قبیله‌های مختلف در حال سفر کردن و یادگیری تکنیک‌های جدید می‌باشند.

کاتارا در جستوجو لقب استادی در کنترل قدرت آب است و با تاریخچه از دست دادن مادر خود مجبور به قوی شدن و یادگیری مراقبت از خود در سنین کمتر بود. کاتارا مسئولیت‌های مادر خود را از سنین کم انجام میداده که همین جهش‌ها در شخصیت او، کاتارا را به یک دختران جوان قوی و محافظ تبدیل کرده است.

راپونزل در انیمیشن گیسو کمند

انیمیشن-فروزن

کارتون راپونزل در قدیم، بازگوی شخصیتی به نام راپونزل بود که توسط مادرخوانده سنگدلش در قلعه‌ای بلند و تاریک زندانی شده بود. ما در نسخه قدیمی میبینیم که راپونزل راه نجات خود را در انتظار نشست برای آمدن یک پرنس شجاع سوار بر اسب میبیند که این داستان در انیمیشن گیسو کمند تغییر کرده است.

در انیمیشن گیسو کمند، راپونزل تبدیل به دختری قوی شده که بدون نیاز به اجازه و ترس از شخصی به دنبال ماجراجویی در دنیای خود است. راپونزل نه تنها دارای روحیه ماجراجویانه، بلکه دارای روحیه مبارز نیز می‌باشد که او را بی نیاز از محافظت شخص دیگری می‌کند. از آنجایی که این شخصیت کارتونی طرفداران خاص خودش را دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم مشاهده محصولات با طرح شخصیت راپونزل را نیز از دست ندهید.

پوکاهانتس در کارتون پوکاهانتس

پوکاهانتس یک دختر آمریکایی اصیل از قبیله سرخپوست‌های ساحل شرقی است و دختر رئیس قبیله می‌باشد. پوکاهانتس عاشق جان اسمیت از انگلستان می‌شود که عشق آنها باعث به وجود آمدن مهاجرها و سرخپوست‌ها می‌شود.

پوکاهانتس شخصیتی قوی و زنانه دارد که از مادر خود که سالیان پیش او را از دست داده به ارث برده. پوکاهانتس قدرت‌های طبیعی زمین مثل طبیعت و موجودات را در کنار خود دارد که نشان دهنده محبت او به محیط زندگی خود است. پوکاهانتس با قدرت خود ثابت می‌کند که یک دختر جوان میتوان با وجود مشکلات‌های جدی به هدف خود برسد و با داشتن صبوری و شجاعت از پس این مشکلات هر مشکلی برآید.

میستیک از سری انیمیشن مردان ایکس

میستیک یک شخصیت زن در گروه مردان ایکس می‌باشد که یک جهش یافته از قبیله ریون دارک‌هولمز است. میستیک به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین شخصیت‌های زن شناخته می‌شود که در لیست قدرت مردان ایکس از خیلی از ابر قهرمان های مرد قوی‌تر می‌باشد!

میستیک در شرایط بسیار سختی زندگی میکرده که مسیر او پر از موانع، خیانت و پس زدن او بوده که از او زنی خودساخته و سنگدل ساخته که به سختی به هر شخصی اعتماد میکند. میستیک در دنیای ابرقهرمانان مرد و دنیای تسخیر شده توسط مردها به خوبی میدرخشد و با ثابت کردن قدرت خود نشان میدهد که هیچ هدفی برای زن‌ها غیرممکن نیست.

کلام آخر

در این لیست از شخصیت‌ها ثابت شد که می‌توان بدون توجه به جنسیت کارکترها، به آنها لقب شخصیت اصلی را داد تا داستان خود را بسازند. هرکدام از این شخصیت‌های مونث دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های مخصوص به خود می‌باشند که آنها را یک شخصیت متفاوت نسبت به عقاید قدیمی می‌کند. این مقاله توانست با معرفی کردن بهترین شخصیت‌های زن در انیمیشن و کارتون‌ها ثابت کند که می‌توان از شخصیت‌های مختلف کارتونی برای ساختن شخصیت خود استفاده کرد تا به بهترین شکل رشد و از قالب قدیمی خود خارج شد. ممنون که با ما همراه بودید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا