دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

شخصیت های هنری

فرشته حسینی بازیگر موفق سینمای ایران ولی افغانی تبار را بیشتر بشناسید

بازیگر نقش اصلی لیلا در سریال قورباغه در کنار نوید محمدزاده و حواشی آن

این روزها با پخش سریال خانگی قورباغه و حضور فرشته حسینی بازیگر هنرمند و موفق ایرانی ولی افغانی تبار در نقش لیلا در کنار بازیگران معروف و موفقی چون نوید محمدزاده ، هومن سیدی و صابر ابر و با انتشار اخبارهایی در شبکه های اجتماعی مبنی بر ارتباط فرشته حسینی و نوید محمدزاده حاشیه های زیادی برای این دو بازیگر سینما بوجود آمده که باعث افزایش کنجکاوی مردم برای شناختن این بازیگر سینما و پیگیری حواشی وی شده است، ما در این مقاله از مجله پروماگ تصمیم داریم به معرفی بیشتر این بازیگر زن سینمای ایران بپردازیم، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

معرفی فرشته حسینی

خانم حسینی متولد شش اردیبهشت 1376 تهران است، پدر و مادر وی افغانی هستند ولی سالهاست که از افغانستان به ایران مهاجرت کرده و در تهران زندگی می کنند، در واقع خانم حسینی در تهران زاده و بزرگ شده است وی یک برادر و شش خواهر دارد، ایشان از سال 1388 فعالیت هنری خود را در رشته بازیگری آغاز نموده است.

در ابتدا خانم فرشته حسینی فعالیت خود را از بازی در تئاتر شروع کرد، در ادامه با آموختن دانش بازیگری در حضور اساتیدی همچون محمد رحمانیان ، اصغر محبی و مهتاب نصیرپور وارد فضای بازی در فیلم های سینمایی و شبکه خانگی شد، اولین فیلم سینمایی که او در آن ایفای نقش نمود فیلم من یک دختر شادم بود که در سال 1394 ساخته و اکران شد.

در سال 1395 خانم فرشته حسینی با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی که وی نیز یک کارگردان ایرانی ولی افغانی تبارست توانست به معروفیت برسد، او با بازی در این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم مراکش شد، ایشان سپس در فیلم های سینمایی دیگری مانند :

  • فیلم سینمایی یلدا ساخته شده در سال 1397 در نقش انار
  • فیلم سینمایی شکستن همزمان بیست استخوان در سال 1397 در نقش هنگامه 
  • فیلم سینمایی سونامی در سال 1397 در نقش ترگل به کارگردانی میلاد صدرعاملی
  • فیلم سینمایی هفت و نیم در سال 1398 در نقش فرشته به کارگردانی نوید محمودی
  • سریال خانگی قورباغه در سال 1399 – 1400 در نقش لیلا به کارگردانی هومن سیدی

نقش آفرینی کرده است.

حضور فرشته حسینی با ملیت افغانی در سینمای ایران

 خانم حسینی بارها در مصاحبه های خود گفته که اهالی سینمای ایران بدور از مسائل نژادپرستانه وی را حمایت نموده و با مشاهده تلاش های وی به او کمک کرده اند تا بتواند در سینمای ایران براحتی ایفای نقش کند، وی می گوید که بارها توسط هموطنان افغانی خود مورد تحقیر قرار گرفته که چرا یک دختر افغان باید در رشته بازیگری فعالیت داشته باشد، در حالی که هیچگاه توسط ایرانیان مورد تحقیر قرار نگرفته است.

اما وی بعنوان یک افغانی که در ایران زندگی می کند از رفتارهای تبعیض آمیز نسبت به مهاجران خارجی گله مند است و می گوید مهاجران در ایران با مشکلات مهمی مانند عدم داشتن مدارک هویتی ، استفاده از خدمات درمانی و آموزشی مواجه هستند، که وی خواستار رفع این مشکلات است.   

دعوت از فرشته حسینی برای ایفای نقش در سریال خانگی قورباغه در کنار نوید محمدزاده در نقش اصلی لیلا نشان دهنده حمایت فعالین سینما از هنرمندان خارجی و با ملیت غیر ایرانی است.

حواشی ارتباط خانم حسینی با نوید محمد زاده در فضای مجازی 

پس از حضور خانم حسینی در سریال قورباغه در کنار نوید محمدزاده و محتوای منتشر شده در پیج اینستاگرامی وی و همچنین عکس های منتشر شده در فضای اینترنت، حواشی زیادی برای این دو بازیگر بوجود آمده که نشان می دهد ارتباطی بین آنها وجود دارد، ولی تا کنون در رد یا تایید این حواشی هیچگونه واکنشی توسط نوید محمدزاده و یا فرشته حسینی منتشر نشده است.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده
پست اینستاگرامی خانم حسینی در سالروز تولد نوید محمد زاده و کپشن وی که در چند روز اخیر منتشر شده بار دیگر باعث پررنگ تر شدن این حواشی شده است، خانم حسینی و نوید محمد زاده هر دو مجرد هستند.

لازم بذکر است در حال حاضر واکنش نوید محمد زاده در زیر پست فرشته حسینی که نوشته بود fer یا توسط خود او یا توسط خانم حسینی پاک شده است. و پست جدیدی با مضمون مشابه و هشتگ مشابه #هر_حیوان_یک_انسان برای حمایت از حیوانات در پیج این دو بازیگر منتشر گردیده است.


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا