دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

مسافرت

قطارهای لوکس شرکت رجا کدام قطارها هستند؟ + امکانات آنها برای سفر

شرکت های بسیار زیادی هستند که در سیستم حمل و نقل ریلی کشور به مسافران خدمات ارائه می دهند. یکی از آنها شرکت رجا است که از ابتدای افتتاح سیستم ریلی تا به امروز در کنار مسافران بوده است. مسافران زیادی با خرید بلیط قطار این شرکت به مسافرت می پردازند. شرکت رجا جز شرکت های با امکانات ریلی به شمار می رود. شرکت رجا در حال حاضر بیش از نیمی از جابجایی‌های مسافران را در سراسر کشور به عهده دارد.

وقتی صحبت از قطارهای لوکس به میان می آید ناگزیر تمام ایرانی ها به فکر قطار ۵ ستاره فدک می‌افتند. به جز این قطار، قطارهای بسیار زیادی در ایران هستند که می توانید با استفاده از آن ها امکانات مناسب و درجه یکی را در طول سفر به همراه داشته باشید. یکی از این شرکت ها رجا است.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با لوکس‌ترین قطارهای مسافربری رجا آشنا کنیم. با مطالعه مطلب به راحتی درک خواهید کرد که قطارهای دیگری در سیستم حمل و نقل ریلی ایران وجود دارند که به اندازه قطار پنج ستاره فدک خدمات گوناگون به مسافران ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

قطارهای لوکس شرکت رجا

قطارهای لوکس زندگی

قطار زندگی اولین و لوکس ترین قطار شرکت رجا می باشد که از واگن های چهار نفره تشکیل شده است. قطار زندگی رجا دست کمی از قطار فدک با هتل پنج ستاره فدک ندارد. با خرید بلیط این قطار به راحتی می توانید از امکانات یک هتل پنج ستاره استفاده کنید و به مسافرت خود بپردازید. در قطار زندگی امکاناتی چون سیستم صوتی تصویری، تنظیم نور دما در کوپه توسط مسافر، سیستم تهویه هوا، سفارش غذا و انواع نوشیدنی، تخت برای استراحت و دو مانیتور برای تماشای فیلم و بسیاری از امکانات دیگر را در اختیار خواهید داشت. در هنگام خرید بلیط قطار ، قطار رجا را انتخاب کنید تا سفری دلنشین و شیرین را رقم بزنید.

قطارهای لوکس سیمرغ

قطار سیمرغ یکی دیگر از قطارهای لوکس شرکت حمل و نقل ریلی رجا به شمار می رود که از واگن های درجه یک ساخته شده است. واگن های قطار سیمرغ ساخته شده کشور آلمان غربی می ‌باشد. این قطار از 8 کوپه 4 نفره تشکیل شده است و توانایی این را دارد در یک مسیر ۳۲ مسافر را جابجا نماید. از امکانات قطار سیمرغ می‌توان به مانیتور برای پخش فیلم، ماهواره، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، پریز برق در هر کوپه، رزرو غذا و سفارش انواع نوشیدنی اشاره نمود.

پلور سبز

پلور سبز قطار سومی است که از شرکت رجا آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این قطار از واگن های درجه یک رومانیایی ساخته شده است. پلور سبز از ده کوپه چهار نفره تشکیل شده که در یک مسیر ۴۰ مسافر را جابجا می نماید. مسافرانی که با خرید بلیط اتوبوس به مسافرت می پردازند این قطار را با اتوبوس وی آی پی مقایسه می کنند. در قطار پلور از امکاناتی نظیر سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، عایق صدا و حرارت، سیستم تهویه مطبوع، تخت برای استراحت، صندلی با توجه به آناتومی بدن انسان، سرویس های بهداشتی، پریز برق، رزرو غذا و سفارش انواع نوشیدنی های اشاره کرد.

قطار طوس

چهارمین قطار لوکس شرکت رجا طوس است. واگن ‌های این قطار ساخته شده کشور آلمان شرقی می باشد. این قطار از 8 کوپه چهار نفره تشکیل شده که در یک مسیر می تواند ۳۶ مسافر را پشتیبانی و جابجا نماید. نکته جالب درباره واگن های قطار طوس دو لایه بودن بدنه و شیشه ها است. علاوه بر دو لایه بودن بدنه و شیشه ها این قطار امکانات بسیار زیادی چون عایق حرارت، عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع را نیز دارد. در هنگام رزرو بلیط قطار هرگاه نام طوس را مشاهده کردید شک نکنید و آن را خریداری کنید.

طوس قطار لوکس شرکت رجا

سبز

آخرین قطار از قطارهای لوکس شرکت رجا سبز نام دارد. کوپه های درجه یک این قطار ساخته شده کشور اتریش است. قطار سبز دارای ۸ کوپه ۴ نفره می باشد. از امکانات قطار سبز می توان به تهویه مطبوع، شبکه ‌های ماهواره‌ای، سیستم صوتی و تصویری پیشرفته، رزرو غذا، سفارش انواع نوشیدنی و خرید تنقلات اشاره کرد.

خرید بلیط قطارهای لوکس رجا از سایت های معتبر

برای خرید بلیط قطارهای لوکس رجا می توانید از طریق سایت های معتبر اقدام کنید. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط قطار در کشور ایران به شمار می روند. تیک بان یکی از سایت هایی است که توانسته با ارائه خدماتی هوشمند مقدمات سفری هوشمند و نوین را برای شما فراهم سازد.

فرقی نمی کند که شما بلیط قطار را برای چه مسیری و یا از چه شرکتی بخواهید، تیک بان تمامی بلیط های مسیرهای ریلی ایران و شرکت های حمل و نقل ریلی را پشتیبانی می نماید.

سیستم هوشمند سایت تیک بان به شما کمک می کند تا بتوانید امکانات و قیمت بلیط قطارهای مختلف را مقایسه نمایید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. سایت تیک بان علاوه بر بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی، هتل داخلی و هتل خارجی را نیز پشتیبانی می نماید. برای خرید بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی هتل داخلی و هتل خارجی از تیک بان کافی است نام تیک بان یا عبارت https://tikban.com/ را سرچ نمایید.

چرا تیک بان؟

تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا