دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

نمایشگاه-خودرو-دیترویت-2018-detroit-auto-show-2018

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

Detroit Auto Show 2018

NAIAS 2018

13-28 Jun 2018

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018
نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

کوئنیگزگ آگرا RS که همچنان بعنوان سریع ترین خودروی دنیا با سرعت 447km/h در نمایشگاه دیترویت 2018 حضور دارد.

- گالری تصاویر

- لیست خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه

تویوتا آوالون 2019

شرکت خودروسازی تویوتا با Avalon 2019

شرکت تویوتا در نمایشگاه دیترویت 2019 از مدل جدید Avalon که یک سدان بزرگ است رونمایی نمود این مدل آوالون هم از نظر طراحی داخلی و بیرونی و هم در سیستم های هوشمند و فنی نسبت به مدل 2018 تغییرات زیادی داشته است. آوالون 2019 قرار است با موتور 3.6 لیتری شش سیلندر و یا یک موتور چهارسیلندر 2.5 لیتری هیبریدی عرضه شود این موتورها مجهز به سیستم های هوشمند کنترل مصرف سوخت هستند . از دیگر امکانات این خودرو می توان به سیستم جدید تعلیق تطبیقی ، کروز کنترل تطبیقی ، سیستم ترمز اتوماتیک عقب برای ترافیک ، سیستم کنترل هوشمند رانندگی بین خطوط ، هشدار نقطه کور و سیستم صوتی مجهز به 14 بلندگو که در صورت سفارش مشتری امکان استفاده از سیستم صوتی حرفه ای JBL با توان 1200 وات نیز وجود دارد اشاره کرد. طراحی بیرونی در بخش های جلو پنجره که در آن از یک قاب کرمی و جلو پنجره مشبک بزرگ استفاده شده و در طراحی عقب که چراغها پیوسته و بهمراه قسمتی از سپر عقب و صندوق برجسته تر شده اند نسبت به مدل 2018 تغییرات محسوسی داشته است.

شرکت خودروسازی چینی GAC با خودروی En Verge

شرکت چینی GAC در نمایشگاه اتومبیل دیترویت 2018 از یک مدل مفهومی تمام الکتریکی رونمایی کرد به گفته مسئولان این شرکت Verge اولین خودروی تمام برقی این کمپانی است. Verge یک کراس اوور برقی دو در است که در نگاه اول حذف جلو پنجره از جلو این خودرو چهره متفاوتی به آن داده است. این خودرو مجهز به یک پک باطری 71 کیلو واتی است ، که می تواند 595 کیلومتر مسافت را با هر بار شارژ طی کند، همچنین با شارژ ده دقیقه باطری ها می تواند مسافت 400 کیلومتر را طی کند.

شرکت خودرو سازی نیسان با خودروی ایکس موشن

شرکت نیسان در نمایشگاه اتومبیل دیترویت 2018 از یک مدل مفهومی شاسی بلند که طراحی آن توسط اینیفینتی صورت گرفته رونمایی کرد ، این خودروی تمام دیجیتال یک نگاه متفاوت به آینده دارد. درب ها از نوع درب به درب بدون ستون B وسط در نظر گرفته شده اند که تمام اتوماتیک با حرکات دست و چشم کنترل می شوند و نیاز به هیچ کلیدی ندارند ، سیستم های نمایش وضعیت آب و هوا ، سیستم های سرگرمی توسط یک جلو داشبورد کاملاً مولتی مدیا و هوشمند ، اوج لذت را در این شاسی بلند به نمایش گذاشته اند. این سیستم ها با اندروید و اپل سازگار هستند و یک سیستم پخش صدای فراگیر 4+2 برای هر صندلی در نظر گرفته شده است. در این خودرو در صفحات نمایش یک ماهی کوی در حال شنا را نشان می دهد که بعنوان دستیار راننده تمامی اطلاعات خودرو را به راننده منتقل می کند، ماهی ها در واقع دستیار مجازی هستند. این خودرو به گفته طراحان از یک سیستم چهارچرخ درایو هوشمند بهره می برد و همچنین تمام امکانات خودرو توسط اثر انگشت بدون نیاز به هر گونه کلید در اختیار راننده قرار میگیرد.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

شرکت خودرو سازی لکسوس با خودروی شاسی بلند LF1

شرکت تویوتا این بار مدل لکسوس شاسی بلند لوکس LF1 خود را که در مرکز تحقیقات خود در کالیفرنیا طراحی شده در نمایشگاه دیترویت 2018 رونمایی کرد ، این شاسی بلند لوکس با استفاده از پلتفرم LS سالن بزرگ لکسوس طراحی شده ، برای این اتاق لکسوس در نظر دارد از موتورهای سوخت فسیلی ، هیبریدی ، برقی استفاده کند. گفتنی است لکسوس برنامه دارد تا سال 2025 دیگر از موتورهای سوختی استفاده نکند و فقط از موتورهای الکتریکی برای خودروهای خود استفاده کند.
LF1 با طول حدود 5 متر و عرض 3 متر از مرکز چرخ ها یک اتاق فوق بزرگ دارد و مجهز به چرخ های 22 اینچ است. از دیگر تجهیزات لکسوس LF1 Limitless می توان به سیستم ناوبری چهار بعدی آن اشاره کرد در این سیستم عنصر زمان به سیستم ناوبری سه بعدی موجود بر روی لکسوس اضافه شده که از طریق آن می توان زمان را بطور کامل مدیریت کرد، برای مثال این سیستم بصورت پیوسته ترافیک را آنالایز و نحوه بهترین رانندگی و مسیر را برای جلوگیری از اتلاف زمان به راننده پیشنهاد می دهد. طراحی داخلی این خودرو یک مفهوم مینیمالیستی دارد که در آن از عناصر فلزی بیشتری استفاده شده ، در طراحی بیرونی از خطوط و منحنی های همگرا و قطعات و زوایایی برجسته استفاده شده که حاکی از یک خودروی کاملاً مفهومی است.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

شرکت خودرو سازی هیوندایی با ولوستر N

شرکت خودرو سازی هیوندایی در نمایشگاه دیترویت 2018 از خودرو ورزشی و جمع و جور ولوستر N رونمایی کرد. این خودرو همان ظاهر اساسی قبلی خود را حفظ کرده و تنها ارتفاع آن کمی پایین تر آماده و ستون های سقف جلو را کشیده تر کرده است جلو پنجره شبیه به پر پرندگان طراحی شده که با این تغییرات با نگاه اول جلوی این خودرو کمی خشن تر شده و برجسته تر به نظر می آید. ولوستر همچنان از سبک درب منحصر بفرد خود در این مدل نیز استفاده کرده و تنها یک درب بزرگ در سمت چپ برای راننده و دو درب کوچه در سمت راست تعبیه نموده است. این خودرو قرار است در سال جاری به بازار عرضه شود ، ولوستر N با دو نوع موتور در دسترس خواهد بود ، یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری با توان 147 اسب بخار و دیگر با یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو شارژ با توان 201 اسب بخار که بیشتر مورد توجه قشر جوان خواهد بود ارائه می شود.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

شرکت خودرو سازی اینیفینیتی با خودروی مفهومی Q

شرکت خودرو سازی اینیفینیتی با رونمایی از خودروی مفهومی Q ، عصر جدیدی از طراحی را به معرض نمایش قرارداد این خودرو یک سدان در سایز متوسط است ، اینیفینیتی در نظر دارد از یک موتور جدید تا یکسال آینده برای محصولات خود استفاده کند این موتور که VC توربو نام دارد، قادر است با استفاده از یک تکنولوژی خاص راندمان موتور را تا 75 درصد افزایش دهد و خودرو با مصرف سوخت کمتر ، گشتاور و توان بیشتر در اختیار راننده قرار گیرد ، این شرکت برای اولین بار از این موتور در نمایشگاه دیترویت 2018 رونمایی کرد. موتور VC-T از نظر ابعاد بسیار کوچکتر از موتور معادل خود است و این باعث شده تا اتاق Q جادارتر و آزادتر طراحی گردد جایگاه راننده و سر نشین جلو بسیار باز و راحت است . درب های این خودروی مفهومی از نوع درب به درب بدون وجود ستون B طراحی شده اند و این باعث شده فضای خودرو براحتی در دسترس قراربگیرد و نمایی از یک خودروی سدان بزرگ را به نمایش بگذارد. Q مجهز به سیستم اتودرایو است که از این سیستم نیز بر روی دو مدل از خودروهای نیسان نیز استفاده شده است.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

شرکت خودرو سازی رام با پیکاب 1500 Limited

شرکت خودرو سازی رام اینبار با یک مدل پیکاب عظیم و جثه به نمایشگاه دیترویت 2018 آماده ، این مدل از رام با مدل قبلی تفاوت زیادی ندارد و در بخش ابعاد کمی بزرگتر شده و ارتفاع آن حدود 4 سانتیمتر بالاتر رفته سایر تغییرات شامل تغییر در خطوط منحنی های بدنه است که این پیکاب را آیرودینامیک تر کرده است . اما تغییر اساسی در شاسی این ماشین رخ داده ، جنس شاسی از فولاد ضدزنگ 98 درصد انتخاب شده که آن را قوی تر و بادوام تر کرده است. توان حمل بار 1045 کیلوگرم و توان کشش آن حدود 5783 شده که با مدل قبلی تفاوت چشم گیری دارد، به گفته مسئولین رام سیستم تعلیق و کمک فنرهای این مدل بهبود یافته و بروزتر شده برای این پیکاب یک موتور 3.6 لیتری شش سیلندر بصورت پایه در نظر گرفته شده اما امکان نصب موتور 5.7 لیتری هشت سیلندر نیز مهیا شده که از یک سیستم هوشمند جهت کنترل مصرف سوخت و افزایش راندمان بهره می برد. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک برای رام 1500 در نظر گرفته شده است. فضای داخلی رام جادار و بزرگ است و مجهز به یک سیستم مالتی مدیا نسل 4 کرایسلر با مانیتور 12 اینچ که در مرکز داشبورد جاسازی شده است. رام قرار است این پیکاب را در سه ماه سوم سال 2018 روانه بازار کند.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

شرکت خودرو سازی آکورا با مدل RDX 2019

شرکت خودرو سازی آکورا که در واقع برند لوکس شرکت هاندا است از مدل RDX 2019 شاسی بلند SUV خود رونمایی کرد ، که کاملاً از مدل مفهومی که در سال 2016 معرفی شد پیروی می کند. این مدل در اواخر سال 2018 روانه بازار خواهد شد. در مدل 2019 از یک صفحه نمایشگر عریض همراه با رابط کاربری اندروید که قابلیت پنهان سازی در بدنه داشبورد را دارد جهت ارائه اطلاعات خودرو و سیستم مالتی مدیا استفاده شده است که مدل 2016 فاقد این سیستم بود. RDX 2019 یک کراس اوور پنج نفره لوکس با اتاقی جادار که از امکاناتی نظیر صندلی های تمام چرب ، صفحه نمایشگر 10.2 اینچی فول HD ، سیستم بصری شناسائی دستور و اجرای آن ، سیستم ناوبری بهمراه نقشه های 3D ، حالت های درایو اسپورت و برف بهره می برد . برای این خودرو یک موتور 2 لیتری 16 سوپاپ که متصل به یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک مجهز به سیستم هوشمند جدید انتقال نیرو بر روی چهار چرخ است در نظر گرفته شده طبق گفته مسئولان آکورا قرار است کیت اسپورت برای داخل و خارج RDX 2019 ارائه گردد.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

شرکت خودرو سازی لامبورگینی با مدل Urus SUV 2019

شرکت خودرو سازی لامبورگینی از شاسی بلند جدید خود Urus در نمایشگاه دیترویت 2018 رونمایی کرد ، با توجه به استقبال خوب مردم از خودروهای شاسی بلند لوکس لامبورگینی هم تصمیم گرفته به تولید شاسی بلند SUV روی بیاورد ، Urus همه چیز را یکجا دارد کیفیت ، قدرت ، ایمنی ، سبکی ، تکنولوژی ، زیبای و لوکس خالص را بدون هرگونه محدویت به ارمغان آورده است. این خودرو مجهز به یک موتور 8 سیلندر توین توربو 4 لیتری با توان 640 اسب بخار متصل به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک که قادر است از صفر تا 100 کیلومتر را در 3.6 ثانبه و صفر تا 200 کیلومتر را در 12.8 ثانیه شتاب بگیرد !!! وحداکثر سرعت 305 کیلومتر در ساعت را پر کند !!! این آمارها و اعداد ممکن است برای یک سوپر اسپورت لامبورگینی معمولی باشند ولی برای یک شاسی بلند ، این ارقام واقعاً تعجب برانگیز هستند. به گفته مسئولین لامبورگینی این شاسی بلند بی رقیب در سال جاری با قیمت پایه حدود 200 هزار دلار عرضه خواهد شد.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

شرکت خودرو سازی مرسدس بنز با مدل مفهومی EQA

شرکت خودرو سازی مرسدس بنز اگر چه این مدل را در نمایشگاه کالیفورنیا به نمایش گذاشت ، اما این مدل مفهومی تمام الکتریکی را نیز در نمایشگاه دیترویت 2018 به نمایش گذاشته ، EQA یک خودروی کراس اوور برقی یا دو موتور الکتریکی است که می تواند با هر بار شارژ 400 کیلومتر مسافت را طی نماید. از نقاط طراحی بارز آن می توان به چراغهای فنری شکل این خودرو که بسیار زیبا طراحی شده اشاره کرد و همچنین نور پردازی جلوپنجره و آرم شرکت مرسدس بنز که از چراغ های LED از نوع لیزری ساخته شده است. این خودروی الکتریکی قادر است سبک رانندگی متفاوت AWD را برای رانندگی در شرایط متنوع اسپورت و اسپورت پلاس را در اختیار راننده قرار دهد. در این خودرو از یک پک باطری لیتیوم یونی به توان 60 کیلو وات ساعت استفاده شده که می تواند با استفاده از موتورهای الکتریکی 268 اسب بخار نیرو تولید کند ، طبق گفته مسئولان مرسدس بنز شتاب صفر تا 100 این خودروی الکتریکی 5 ثانیه است و با ده دقیقه شارژ سریع می تواند حدود 100 کیلومتر مسافت را طی کند.

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018

شرکت خودرو سازی کیا با مدل Forte 2019

شرکت خودرو سازی کیا با مدل جدید Forte 2019 و چند مدل دیگر که متعاقباً معرفی خواهند شد در نمایشگاه دیترویت 2018 حضور یافته ، به گفته مسئولان کیا Forte جدید از نظر بدنه با استفاده از فولاد آلیاژی حدود 54 در صد قویتر شده و بر این اساس توانسته رتبه آزمون سقوط IIHS (یک آزمون جدید جهت تست ایمنی خودروها) را کسب نمایید. بگفته کیا سیستم تعلیق و هندلینگ این مدل نیز نسبت به مدل قبلی بهبود یافته و از فرمان پذیری و نرمی بیشتری برخوردار است. موتور Forte چهار سیلندر 2 لیتری با توان 147 اسب بخار و گشتاور حدود 132 پوند در نظر گرفته شده که به یک گیربکس ترکیبی جدید 6 دنده دستی و اتوماتیک CVT شرکت کیا که از تکنولوژی IVT بهره می برد متصل شده است .

- جدیدترین مطالب اضافه شده در مجله آنلاین پروماگ -

[masterslider id="42"]

مطالب جدید مجله آنلاین پروماگ

دکمه بازگشت به بالا