دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

لوازم آرایشی

بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست چرب

اگر پوست چربی دارید احتمالاً مشکلاتی مانند منافذ باز پوست، آکنه و جوش های سر سیاه را تجربه کرده اید. این مشکلات به دلیل ترشح بیش از حد چربی در سطح پوست ایجاد می شوند. در واقع با ترشح بیش از حد سبوم، میزان چربی اضافه منافذ پوست را می بندد و علاوه بر برق صورت باعث مشکلاتی مانند جوش و آکنه نیز می شود.

برای جلوگیری از این مشکلات باید حتماً از محصولات مراقبتی پوست استفاده کنید تا میزان ترشح سبوم پوست کنترل شود. یکی از محصولات مراقبتی پوست چرب، کرم مرطوب کننده است که باعث آب رسانی عمقی و افزایش شادابی پوست می شود.

اما در حین خرید این محصول باید حتما به عبارت «مناسب پوست چرب» توجه داشته باشید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله بهترین کرم مرطوب کننده پوست چرب خارجی و ایرانی را معرفی کنیم.

نوشته های مشابه

بهترین مرطوب کننده پوست چرب و جوشدار

برای انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده صورت ایرانی و خارجی باید حتما به فاکتور های مختلفی توجه داشته باشید. در واقع زمانی می توانید بگویید که محصولی بهترین کرم مرطوب کننده پوست چرب خارجی یا ایرانی است که دارای ویژگی زیر باشد:

  • بر پایه آب باشد.
  • باعث ایجاد جوش یا آکنه نشود.
  • بدون روغن و چربی باشد.
  • باعث مسدود شدن منافذ باز پوست نشود.

در ادامه برخی از محصولاتی که دارای فاکتور های لازم هستند را معرفی می کنیم:

کرم مرطوب کننده بی رنگ SPF 30 پریم مدل Acnex

بهترین مرطوب کننده پوست چرب ایرانی کرم مرطوب کننده بی رنگ SPF 30 پریم مدل Acnex است. این محصول تمامی فاکتور های بررسی شده را دارد؛ چرا که برای پوست های چرب و جوش دار فرموله شده است.

از ترکیبات به کار رفته در این کرم می توان به عصاره بابونه، نوردی هیدروگواریتیک اسید و اولئانولیک اسید اشاره کرد. همچنین این کرم مرطوب کننده دارای SPF 30 است و از پوست حساس صورت در برابر پرتو های UVA و UVB محافظت می کند.

در بهترین مرطوب کننده پوست چرب و جوشدار یعنی کرم مرطوب کننده پریم از ترکیبات جوش زا استفاده نشده و این محصول فاقد چربی از ایجاد آکنه و جوش های سر سیاه جلوگیری می کند.

همچنین با استفاده مداوم از این مرطوب کننده پس از مدتی آثار ناشی از آکنه و لک های پوستی نیز کم رنگ شده و کاملا از بین می روند.

کرم مرطوب کننده بی رنگ SPF 30 پریم مدل Acnex

کرم مرطوب کننده ایویم حاوی آلوئه ورا

اگر قصد خرید بهترین مرطوب کننده پوست چرب و جوشدار با قیمتی اقتصادی و مناسب را دارید، بهتر است حتما کرم مرطوب کننده ایویم حاوی آلوئه ورا را تهیه کنید. این محصول در حجم ۲۰۰ میلی لیتر تولید شده و با قیمتی بسیار مناسب عرضه می شود.

از مهمترین ویژگی های کرم مرطوب کننده ایویم می توان به رطوبت رسانی و نرم کنندگی پوست، شفافیت صورت، جلوگیری از ایجاد جوش های سر سیاه و آکنه، خواص ضد التهابی و متعادل سازی ترشح چربی اشاره کرد.

این مرطوب کننده پوست چرب ایرانی با کیفیت حاوی عصاره آلوئه ورا، عصاره چای سبز و ویتامین های مورد نیاز پوست از جمله ویتامین B3 و ویتامین C است.

به همین دلیل با استفاده مداوم از آن برخی از چین و چروک های ریز صورت از بین می روند و با متعادل سازی ترشح چربی از ایجاد آکنه و جوش های سر سیاه جلوگیری می شود.

 

کرم رطوبت رسان و دتوکسیفای کننده صورت و گردن ژنوبایوتیک

اگر قصد خرید بهترین کرم مرطوب کننده پوست چرب خارجی را دارید بهتر است دست نگه دارید! زیرا امروزه بسیاری از برند های ایرانی از جمله ژنوبایوتیک، محصولات مراقبتی پوست با کیفیتی را تولید می کنند که با قیمت مناسب تری نسبت به محصولات خارجی در دسترس هستند.

کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک یکی از این محصولات است که باعث آبرسانی و کنترل چربی پوست می شود.

از مهم ترین ویژگی های کرم رطوبت رسان ژنوبایوتیک می توان به خاصیت دتوکسیفای کنندگی، رطوبت رسانی، آنتی اکسیدانی، کاهش سایز منافذ، کنترل چربی پوست، جلوگیری از ایجاد جوش صورت و… اشاره کرد.

همچنین این کرم از پوست حساس صورت در برابر پرتو های مضر خورشید، تشعشعات مصنوعی، امواج Blue Light و آلودگی هوا محافظت می کند.

این محصول در حجم ۵۰ میلی لیتر و با قیمتی مناسب از فروشگاه های اینترنتی قابل خریداری است.

کرم مرطوب کننده ایویم حاوی آلوئه ورا

فلوئید رطوبت رسان و مات کننده پوست بایومارین مدل Aqua Detox

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین کرم مرطوب کننده صورت پوست چرب ، فلوئید رطوب رسان و مات کننده پوست بایومارین مدل Aqua Detox است.

این محصول با کیفیت حاوی ترکیبات مغذی پوست مانند پلانگتون، لامیناریا ساخارینا و کلاژن هیدرولیز شده است و باعث افزایش الاستیسیته و آبرسانی به پوست صورت می شود.

در صورتی که از براقیت صورت خود شکایت دارید می توانید روزانه از فلوئید رطوبت رسان بایومارین استفاده کنید. این محصول برق اضافی پوست را از بین برده و جلوه ماتی به صورتتان می بخشد.

از دیگر ویژگی های بهترین کرم مرطوب کننده صورت پوست چرب  یعنی فلوئید بایومارین می توان به تنظیم چربی و سبوم پوست، جلوگیری از ایجاد جوش، رفع خطوط سطحی صورت و کاهش سایز منافذ باز پوست اشاره کرد.

امولسیون مرطوب کننده هیدرودرم مدل Acne Control

اگر قصد خرید بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست های چرب را دارید می توانید امولسیون مرطوب کننده هیدرودرم را انتخاب کنید. این محصول به طور ویژه برای پوست های چرب و اکنه دار تولید شده و باعث تنظیم ترشح چربی پوست می شود.

همچنین کرم مرطوب کننده هیدرودرم با ترکیبات ضد باکتریایی و ضد قارچی خود از ایجاد آکنه و جوش های سر سیاه جلوگیری می کند. این کرم مرطوب کننده بافت سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می شود. به همین دلیل می توانید از آن به عنوان پایه آرایش نیز استفاده کنید.

از ترکیبات به کار رفته در بهترین کرم مرطوب کننده صورت پوست چرب می توان به لسیتین، گلیسیرین، سبومین، پیروکتون اولامین و … اشاره کرد. با وجود این ترکیبات، رطوبت مورد نیاز پوست تامین شده و از ایجاد چین و چروک های پوستی جلوگیری می شود.

امولسیون مرطوب کننده هیدرودرم مدل Acne Control

ژل کرم مرطوب کننده اکنس صفر ساین اسکین

بسیاری از متخصصان پوست ژل کرم مرطوب کننده اکنس صفر ساین اسکین را به عنوان بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست های چرب معرفی می کنند.

این محصول فاقد چربی حاوی ترکیباتی مانند ویتامین B5، روغن جوجوبا، ویتامین A و گلوکوزیل سرآمید است و خواص بسیار زیادی برای پوست دارد که از آن ها می توان به جلوگیری از ایجاد آکنه اشاره کرد.

اگر قصد خرید مرطوب کننده پوست چرب ایرانی را دارید ژل کرم مرطوب کننده ساین اسکین انتخاب بسیار مناسبی برای شما است؛ چرا که این محصول از قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالایی بهره می برد.

با استفاده از ژل کرم ساین اسکین پوست صورت آبرسانی شده و از ایجاد چین و چروک صورت جلوگیری می شود. همچنین با استفاده از این محصول رطوبت و چربی پوست تنظیم شده و سایز منافذ باز پوست کاهش پیدا می کند.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست های چرب پرداختیم. در صورتی که چربی بیش از حد پوستتان باعث ایجاد مشکلاتی مانند آکنه، جوش های سر سیاه و افزایش سایز منافذ باز پوست شده، بهتر است حتما مرطوب کننده مناسبی را خریداری کرده و به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

البته توصیه می کنیم در کنار مرطوب کننده، خرید ضد آفتاب و شوینده صورت را نیز در اولویت قرار دهید تا بسیاری از مشکلات پوستیتان رفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا