دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

بازی و نرم افزار

یوسی پابجی موبایل چیست و چرا خرید آن ضروری است؟

اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به بازی در پلتفرم گوشی همراه محسوب می‌شوید، احتمالاً با بازی آنلاین پابجی موبایل آشنا هستید. این بازی شناخته‌شده در سبک بتل رویال، در میان طرفداران بازی‌های تلفن همراه از محبوبیت بالایی برخورد است و به‌عنوان اصلی‌ترین رقیب بازی کالاف دیوتی موبایل شناخته می‌شود.

پابجی موبایل به‌عنوان یک بازی رایگان در پلتفرم اندروید و  ios، مثل خیلی از بازی‌های دیگر این حوزه دارای پرداخت درون‌برنامه‌ای است. شما بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای، از امکانات اولیۀ بازی بهره‌مند خواهید شد، اما اگر قصد ارتقا اکانت و استفاده از امکانات بیشتر را داشته‌باشید، نیاز به خرید یوسی دارید، بنابراین خرید یوسی پابجی شاید در این بازی آنلاین امری ضروری است.

در حقیقت ارز رایج بازی پابجی موبایل، یوسی نام دارد. در این مقاله نیز با توجه به اهمیت یوسی پابجی موبایل، تلاش می‌کنیم تا این بازی آنلاین در پلتفرم تلفن‌های هوشمند را معرفی کرده و سپس ارز رایج این بازی را همراه با دلایل ضروری بودن آن مورد بررسی قرار دهیم.

پابجی

پابجی (PlayerUnknown’s Battlegrounds)، یک بازی در سبک بتل رویال است که در سال 2016 توسط PUBG Studios برای کامپیوتر عرضه شد و به‌سرعت مورد استقبال قرار گرفت. درواقع این بازی یک رقابت بازیکن مقابل بازیکن است که همزمان میان 100 نفر برقرار می‌شود و نهایتاً برندۀ این رقابت، تنها شخصی است که زنده می‌ماند. هر رقابت با چتربازی بازیکنان از هواپیما به زمین آغاز می‌شود. مسیر پرواز هواپیما در سراسر نقشه در هر دور متفاوت است و بازیکنان باید به‌سرعت بهترین زمان را برای پرتاب کردن و چتر نجات به زمین تعیین کنند.

این بازی سال گذشته در پلتفرم استیم رایگان شد. اما پیش از آن، جهت خرید در کامپیوتر نیازمند پرداخت هزینه بود. در حالی که نسخۀ موبایل این بازی از ابتدا به‌صورت رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای عرضه شد.

پابجی موبایل

کمتر از دو سال بعد از انتشار رسمی در پلتفرم پی‌سی، نسخه‌ای رایگان به نام PUBG Mobile  توسط لایت‌اسپید و کوانتوم استودیو برای گوشی‌های هوشمند (اندروید و ios) منتشر شد که قابلیت پرداخت درون برنامه ای داشت. گیم‌پلی، نسخۀ موبایل این بازی، مانند نسخۀ کامپیوتر آن است و کاربران پابجی موبایل برای دست‌یابی به امکانات بیشتر در این بازی رایگان، نیاز به خرید یوسی دارند.

درواقع یوسی پابجی موبایل به‌عنوان ارز رایج این بازی بتل‌رویال در پلتفرم گوشی‌های هوشمند، عضوی جدانشدنی از آن محسوب می‌شود. به دلیل همین اهمیت بالا، در قمست بعدی نوشته این ارز رایج بازی پابجی موبایل را با جزئیات بیشتر معرفی می‌کنیم.

یوسی پابجی

یوسی پابجی موبایل چیست؟

یوسی ارز یا پول رایج بازی پابجی موبایل محسوب می‌شود که به کمک آن، سطح بازی و حساب کاربری خود را ارتقا می‌دهید. علاوه‌بر ارتقای سطخ کاربری و استفاده از محصولات فروشگاه پابجی، با خرید یوسی پابجی امکان حضور در رقابت‌های ویژه و ماموریت‌های خاص بازی را پیدا می‌کنید.

متاسفانه بسیاری از کاربران با پرداخت درون برنامه‌ای این بازی آشنا نیستند و طبیعی است که بدون یوسی پابجی موبایل، از بسیاری از مزایای بازی محروم خواهند بود. گفتنی است که بعضی از بازیکنان، یوسی را با عنوان دلار پابجی نیز می‌شناسند.

بازی کال آف دیوتی

کاربردها

همان‌طور که حتما متوجه شده‌اید، یوسی ارز رایج و کاربردی در بازی پابجی موبایل محسوب می‌شود. این ابزار امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که فراتر از پیش‌فرض‌های ابتدایی بازی هستند. این کاربردها را دو قسمت معرفی می‌کنیم:

1. خرید آیتم‌های مختلف

همان‌گونه که پیش‌تر اشاره کردیم، خرید یوسی برای دسترسی به امکانات بیشتر بازی است. این امکانات شامل آیتم‌های ویژه‌ای برای کاراکتر خود و همچنین سلاح‌ها و سایر تجهیزات نظامی هستند. با خرید این آیتم‌ها و تجهیزات، قدرت خود را افزایش دهید.

2. شرکت در رقابت‌های رویال پس

امکان شرکت در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال پس و انجام ماموریت‌های خاص، یکی دیگر از کاربردهای مهم یوسی پابجی موبایل محسوب می‌شود. برای ورود به این رقابت‌ها، در ابتدا نیازمند پرداخت یوسی به‌تعداد مشخص‌شده خواهید بود.

البته نکتۀ بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن توجه کنید؛ هنگامی که در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال پس شرکت می‌کنید، با پشت‌سر گذاشتن تمامی ماموریت‌ها و تکمیل‌کردن رویدادها، همان میزان یوسی پرداخت‌شده و حتی چندبرابر آن را به‌عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

خرید یوسی پابجی

اکنون که در این نوشته با اهمیت یوسی پابجی موبایل آشنا شدیم، ممکن است با پرسش‌های زیادی در رابطه با این ابزار ضروری در بازی پابجی موبایل روبه‌رو شوید. آیا برای پرداخت دلاری در این زمینه، تمامی اطلاعات حساب در اختیار فروشگاه قرار می‌گیرد؟

بسیاری از افراد نگران هستند که حساب کاربری آن‌ها هک شود یا در فرآیند خرید یوسی، حساب خود را از دست داده و تمامی زحماتشان تا این لحظه از بین برود.

درواقع برای خرید یوسی پابجی نیازی به ارائه اطلاعات کامل خود نخواهید بود، بنابراین اگر احساس کردید که شخص یا فروش مورد نظر قصد دسترسی به اطلاعات امنیتی حساب شما را دارید، از ارائه آن‌ها خودداری کنید.

به‌عبارتی می‌توان گفت که تلاش کنید تا فروشگاه‌های معتبر حوزه بازی و خرید آیتم را برای این امر انتخاب کنید. قیمت ارزان، ارسال فوری، امنیت و درنهایت مجوز از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معیارهایی هستند که می‌تواند در انتخاب بهترین فروشگاه، به شما کمک کند.

یوسی پابجی موبایل

کلام پایانی

پابجی یک بازی در سبک بتل‌رویال است که سال 2016 برای اولین‌بار توسط PUBG Studios در پلتفرم پی‌سی عرضه شد. در واقع این بازی یک رقابت بازیکن مقابل بازیکن است که با حضور همزمان 100 نفر در یک نقشه بزرگ آغاز می‌شود. نهایتا نیز تنها شخصی برنده‌است که در میان تمامی بازیکنان زنده می‌ماند.

نزدیک به دو سال پس از انشتار نسخه کامپیوتر، نسخه‌ای رایگان از این بازی تحت عنوان PUBG Mobile برای سیستم‌های عامل اندروید و ios منتشر شد. در واقع این نسخه از بازی، از نظر گیم‌پلی تفاوتی با نسخه کامپیوتر ندارد و تنها نکته آن امکان پرداخت درون برنامه‌ای است.

در واقع ارز رایج بازی پابجی موبایل، یوسی نام دارد. بسیاری از بازیکنان از پرداخت درون برنامه‌ای این بازی بی‌اطلاع هستند و با توجه به اهمیت بالای یوسی پابجی موبایل در این بازی سبک بتل‌رویال، طبیعی است که از امکانات بسیاری محروم شوند.

خرید آیتم‌های مختلف و شرکت در رقابت‌های رویال پس، دو کاربرد اصلی این ارزها محسوب می‌شوند و در پایان نیز گفتنی است که برای خرید یوسی پابجی، بهتر است که از خدمات فروشگاه‌های معتبر خرید بازی و آیتم‌ها بهره‌مند شوید.

منبع :  گیم سیتی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا