اکشنانیمیشنهیجان انگیز
موضوعات داغ

معرفی و دانلود انیمیشن شاگرد ببر

زمان : 84 دقیقه
امتیاز : 5.6 از 10
سال اکران : 2024
گروه سنی : PG

 

| درباره فیلم :

انیمیشن شاگرد ببر در سال 2024 توسط کشور آمریکا تولید و اکران شده است، تام لی، پسر چینی-آمریکایی، پس از مرگ مادربزرگش، باید نزد ببر سخنگو آقای هو شاگرد شود و جادوی باستانی را بیاموزد تا بتواند نگهبان جدید ققنوس باستانی شود.

| نقد و انتقاد انیمیشن جدید شاگرد ببر :

انیمیشن شاگرد ببر در سایت imDB تاکنون رتبه 5.5 از 10 با تعداد رای مثبت 1.1 هزار را دارد، امتیاز این انیمیشن زیبا در بین نظرات منتقدین براساس وب سایت راتن تومیتوز 55 است و امتیاز 55 از 100 منتقدان را از وب سایت متاکریتیک بدست آورده است و امتیاز 58 تماشاگران را دارد که نشان می دهد این انیمیشن از سطح نسبتاً خوبی برخوردار است و میزان محبوبیت خوبی دارد.

نوشته های مشابه

تماشاگران این انیمیشن گفته اند که این فیلم فوق‌العاده است، بی صبرانه منتظر قسمت 2 این انیمیشن که قرار است اکران شود هستند، پیوند خانوادگی، فداکاری، چرخش غیرمنتظره اتفاقات، کار عالی در انتخاب بازیگر. آنها گفته اند فکر می‌کنیم خود فیلم نشان‌دهنده هر چیزی است که نشان‌دهنده یک فرهنگ و میراث بزرگ است، ما باید بیشتر از این فیلم‌ها را ببینیم، چه انیمیشن یا غیر انیمیشن.

تاریخ و اساطیر چین باستان داستان های بیشتری نسبت به مارول و دی سی دارد، این یک تمدن کامل است که باید به بچه ها بازتاب داده شود و آموزش داده شود، بچه ها باید داستان های خود را یاد بگیرند و برای افتخار به میراث خود به این فیلم های جذاب بیشتر نیاز دارند. 

| باکس افیس انیمیشن شاگرد ببر :

 

 بودجه ساخت : 141 میلیون دلار

 فروش گیشه: 87 میلیون دلار

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن شاگرد ببر

کیفیت 480 مناسب موبایل به حجم 565 مگ


کیفیت 720 مناسب تبلت به حجم 803 مگ


کیفیت 1080 مناسب لپ تاپ به حجم 1.5 گیگ


کیفیت 1080-HQ مناسب تلویزیون به حجم 2.1 گیگ


کیفیت بلوری مناسب تلویزیون به حجم 5.9 گیگ


تماشای آنلاین انیمیشن زیبای شاگرد ببر

امتیاز دریافتی از سوی مخاطبان :

User Rating: 4.59 ( 14 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا