دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تعویض باتری گوشی اپل

شرکت دلتوس ارائه دهنده تمامی خدمات تعمیرات موبایل در محل، تعمیرات گوشی از انواع برندها با قطعات اصلی و در سریع ترین زمان است.

دلتوس، برندی اختصاصی در زمینه فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال، تعمیرات انواع موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، سرفیس و خدمات پس از فروش است که در سال ۱۳۸۶ با همکاری جمعی از سرمایه گذاران بازار IT و افراد توانمند، جوان و فعال در این صنعت به وجود آمد. این ایده در ابتدای راه با فراز و نشیب‌هایی مواجه بود اما ما به سرعت توانستیم تا در بخش‌های تجاری و بازرگانی این صنعت، نامی پرآوازه برای خود ایجاد نماییم.

در دلتوس دغدغه‌های هنگام خرید و یا تعمیرات را با لذت انتخاب تغییر داده و تجربه دلگرمی یک خرید دلچسب برای مشتری به وجود می آید. جامعیت خدمات ارائه شده در دلتوس چه در بخش فروش و چه در قسمت گارانتی و تعمیرات، یک تعهد استراتژیک است. لذا خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات، عنصری موثر و مهم در فرآیند مشتری مداری دلتوس هستند.

اپل اخیرا برای تعویض باتری آیفون های جدید محدودیت‌ ایجاد کرده است؛ به‌گونه‌ای که تعویض باتری در مراکزی که مورد تأیید این شرکت نباشند، به نمایش اخطاری دائمی منجر خواهد شد.

اگر گوشی آیفون جدید شما به باتری تازه‌ای نیاز داشته باشد، احتمالا از اینکه خودتان یا دیگر تعمیرکاران آن را تعویض کنند منصرف خواهید شد؛ چراکه در اینصورت، به‌دلیل تغییرات اعمال شده از جانب اپل، یک پیام هشدار دائمی برایتان نمایش داده خواهد.

به‌دنبال تعویض باتری گوشی‌های آیفونXr ، آیفون ۱۰ ایکس اس و آیفون ۱۰ ایکس اس مکس پیامی با این عنوان نمایش داده می‌شود: «باتری اصل اپل تشخیص داده نشد.

به‌علاوه، گوشی دیگر اطلاعات سلامت باتری را نمایش نخواهد داد.

این تغییر به‌دلیل وجود تراشه‌ای در باتری ایجاد شده است.

در مدل‌های جدید آیفون، این تراشه، علاوه بر نمایش اطلاعاتی درباره چرخه و دمای باتری، قابلیت تعیین اعتبار برای جفت‌سازی با گوشی ‌مختص خود را دارا است.

حتی درصورت استفاده از باتری اصل و معتبر، مشکل نمایش پیغام هشدار به قوت خود باقی خواهد ماند. تنها راه رهایی یافتن از این پیغام هشدار، ارجاع گوشی به نمایندگی اپل و سایر مراکز مورد تأیید کوپرتینویی‌ها خواهد بود تا تغییرات نرم‌افزاری لازم صورت گیرد.

نکاتی که درباره ی باتری آیفون باید بدانید

نکاتی که درباره ی باتری آیفون باید بدانید

۱. سعی کنید همیشه از شارژ های اصلی خود آیفون برای شارژ کردن باتری موبایل آیفون خود استفاده کنید

۲ . دقت داشته باشید لازم نیست گوشی خود را به صورت مدام به شارژ بزنید، به همین دلیل موبایل خود را زیاد شارژ نکنید.

۳ . هنگامی که موبایل آیفون شما به شارژ وصل است، با آن هیچگونه کاری را انجام ندهید، این کار باعث می شود انرژی زیادی در باطری شما ایجاد و موجب باد کردن باطری موبایل شود.

۴ . زمانی که با موبایل آیفون خود از برنامه های سنگین و یا زمانی که در طولانی مدت با آن کار می کنید، موجب می شود موبایل شما داغ شود، برای اینکه آسیبی به باتری موبایل اپل شما نرسد باید آن را در فضاهایی با دمای پایین مناسب و خنک قرار بدهید.

۵. هنگامی که شارژ باتری آیفون به حداقل می رسد، از کار کردن با آن خودداری کنید.

۶ . هنگامی که باطری و یا شارژر شما داغ می شوند و یا هر باطری و شارژر دیگری، از استفاده کردن با آن ها اجتناب کنید و تا زمانی که خنک می شوند صبور باشید.

۷. سعی کنید قبل از اینکه شارژ موبایل شما به کمتر از ۲۰ درصد رسید آن را به شارژر متصل کنید و زمانیکه به هشتاد درصد رسید آن را از شارژر جدا کنید.

چطور عمر باتری گوشی آیفون را به حداکثر برسانیم

چطور عمر باتری گوشی آیفون را به حداکثر برسانیم؟

منظور از عبارت «ماندگاری باتری»، مدت‌زمانی است که دستگاه قبل از نیاز به شارژ مجدد، کار می‌کند. ولی عبارت «عمر باتری»، به مدت‌زمانی گفته می‌شود که باطری قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد، دوام می‌آورد. یکی از عواملی که در دوام باطری مؤثر است، مجموعه کارهایی است که با گوشی انجام می‌دهید.

البته فرقی ندارد چطور از گوشی خود استفاده می‌کنید. همیشه راه‌هایی برای کمک به افزایش طول عمر باتری موبایل ایفون وجود دارد. در حقیقت، طول عمر باتری وابسته به «سن شیمیایی» آن است. سن شیمیایی باطری باگذشت زمان زیاد نمی‌شود و به عوامل دیگری مانند تعداد دفعاتی که شارژ می‌کنید و به نحوه‌ی مراقبت از آن، بستگی دارد.

بعضی از کارهایی که برای به حداکثر رساندن سن شیمیایی باطری مناسب هستند را در بخش‌های قبل، نام بردیم. ازجمله این کارها می‌توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  •  زمانی که می‌خواهید برای مدت طولانی با گوشی کارکنید، آن را نیمه شارژ نگه‌دارید.
  • گوشی را در معرض آفتاب مستقیم قرار ندهید.

بخش تشخیص حداکثر ظرفیت باتری آیفون

این صفحه‌ در گوشی‌های آیفون، شامل اطلاعاتی در مورد حداکثر ظرفیت باتری و حداکثر توانایی عملکرد آن است. این بخش، با توجه به سن باتری، حداکثر میزان عملکرد آن را اندازه‌گیری می‌کند. با توجه به مدت‌زمانی که از ساخت گوشی ایفون می‌گذرد و همچنین سن شیمیایی باتری، این برنامه ممکن است ظرفیت باتری را کمی کمتر از ۱۰۰ درصد نشان دهد.

بخش تشخیص حداکثر ظرفیت باتری آیفون

چطور بفهمیم باتری ایفون کاملاً سالم است یا نه؟

برای فهمیدن این موضوع، می‌توانید صفحه‌ی سلامت آن را چک کنید. درصورتی‌که باتری آیفون، از حداکثر توانایی خود پشتیبانی ‌کند، این پیام را مشاهده خواهید کرد: «در حال حاضر باتری شما از حداکثر عملکرد طبیعی خود پشتیبانی می‌کند.»

چه زمانی باطری ایفون تحت کنترل سیستم مدیریت عملکرد قرار می‌گیرد؟

همانطور که گفتیم، این اتفاق زمانی پیش می‌آید که باتری عملکرد طبیعی نداشته باشد. در این حالت، این پیام را مشاهده خواهید کرد: «این گوشی به‌صورت ناگهانی خاموش شد، زیرا باطری قادر به تأمین حداکثر توان لازم برای اجرای برنامه‌ها نبود. برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، سیستم مدیریت عملکرد فعال‌شده است». البته امکان غیرفعال کردن این ویژگی وجود دارد. ولی در صورت غیرفعال کردن سیستم مدیریت عملکرد ایفون، دیگر نمی‌توانید آن را روشن کنید. درصورتی‌که گوشی دوباره به‌صورت ناگهانی خاموش شود، سیستم مدیریت عملکرد ایفون به شکل خودکار دوباره روشن خواهد شد.

آموزش تعویض باتری آیفون

در این بخش از آموزش تعمیرات اپل قصد داریم مراحل لازم برای آموزش تعویض باتری آیفون را مرور کنیم.باتری یکی از قطعاتی است که از اهمیت بسیار زیادی در اسمارت فون های امروزی برخوردار است و کاهش راندمان آن می تواند دردسری بزرگ برای کاربران این اسمارت فون ها باشد. خرابی هر کدام از قطعات سخت افزاری موجود درگوشی آیفون می تواند به یک روند معمول تعمیر گوشی به شرایط آرمانی خود بازگردد اما در مورد باتری ها این قضیه صادق نبوده و برای برگشت به راندمان اصلی شما حتماً نیاز به تعویض آن خواهید داشت.

قبل از شروع به باز کردن و آموزش تعویض باتری آیفون به یاد داشته باشید که حتماً شارژ باتری گوشی خود را به زیر ۲۰% برسانید زیرا باتری های لیتیوم یونی با داشتن شارژ زیاد و در صورت سوراخ شدن احتمالی، استعداد آتش سوزی و انفجار دارند. البته جای نگرانی نیست زیرا با کاهش شارژ این خطر برطرف می شود.

جهت تعویض باتری آیفون راه دشواری پیش رو نخواهید داشت اما به دلیل حساسیت این موضوع بهتر است تعویض کردن باتری را حتما به مرکز تخصصی تعمیرات موبایل دلتوس بسپارید تا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد باشید.

جمع بندی درباره تعویض باتری موبایل آیفون

گوشی و باتری گوشی ایفون، برای ارائه‌ی تجربه‌ای راحت و ساده برای کاربران طراحی‌شده‌ است. درواقع، باتری یکی از حوزه‌های مهم تکنولوژی محسوب می‌شود و دارای فناوری پیچیده‌ای است که متغیرهای زیادی را تحت کنترل دارد. توجه داشته باشید که تمام باتری‌های قابل شارژ، وسایل مصرفی محسوب می‌شوند و عمر محدودی دارند. زمانی که ظرفیت و عملکرد باتری کاهش پیدا کند، باید آن را تعویض کنیم، زیرا کاهش کارایی باتری بر روی عملکرد گوشی ایفون هم تأثیر می‌گذارد.

چرا دلتوس؟

شهرت و اعتبار چند ساله:

 شهرت و اعتبار چند ساله دلتوس، بهترین شاهد برای تضمین تخصص و اعتماد مشتریان به ما است که در طی سالیان متوالی و ارائه بهترین ها این مهم حاصل شده است.

گارانتی معتبر:

 شهرت و اعتبار چندین ساله و بر حق دلتوس، بهترین تضمین ما برای خریدی مطمئن و همچنین اصالت ما در ارائه خدمات است.

پشتیبانی قدرتمند آنلاین:

 کارشناسان دلتوس همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند.

اهداف ما در دلتوس:

  • ایجاد ”گارانتی با اصالت‟
  • سهولت خرید کالاهای دیجیتال، لوازم جانبی و قطعات
  • تغییر نگرش مصرف کنندگان نسبت به فرایندهای خدمات پس از فروش
  • آموزش و توسعه منابع انسانی در تمامی بخش‌ها پاسخگویی تمام و کمال به مشتریان
  • ایجاد فضای دوستانه با کاربران
  • توسعه خدمات محیطی و آنلاین به مشتریان

ما در دلتوس با توجه به اهداف و رسالت سازمانی خود برای ارائه خدمات شایسته، می ‌کوشیم تا با بهره‌گیری از روش‌هایی نوین در کنار رعایت اصول مشتری مداری، شاهد توسعه فرهنگ ”گارانتی با اصالت‟، پوشش حداکثری نیازمندی‌های مشتریان و همچنین تغییر نگرش مصرف کنندگان به خدمات پس از فروش باشیم. در این راستا، ارائه خدمات متنوع و درعین ‌حال خلاقانه و منحصربه‌فرد در کنار سرعت در پاسخگویی و استقرار سامانه‌ای پویا در کنار حفظ کیفیت خدمات، با هدف ارائه مشاوره‌های کاربردی و مدیریتی و همچنین پاسخگویی به ‌موقع به نیازهای مشتریان را در اولویت تیم دلتوس قرار داده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا