دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ارز دیجیتالراهنمای شغلی

چگونه بروکر فارکس مناسب خود را انتخاب کنید ؟

در واقع در هنگام ورودی به بازار فارکس افرادی مشکلات زیادی را باید تحمل کنند. یکی از این موارد انتخاب بروکری است که می تواند در زمینه یادگیری فارکس به ما کمک بسیار زیادی کند. در واقع برای سرمایه گذاری می توانیم در این زمینه به موارد مهمی توجه داشته باشید. در این مقاله نیز ما قصد داریم به بررسی بهترین بروکر های فارکس بپردازیم و بفهمیم چگونه بروکر خود را انتخاب کنیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا در این خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

برای انتخاب بروکر فارکس به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم:

در ابتدا باید بدانید که آیا بروکر مربوطه در بازار مالی فعالیت دارد و یا آن بازار دقیقا همان چیزی است که طبق ساختار بروکر شماست یا خیر. باید دقت داشته باشید که بروکر می تواند زمینه های فعالیتش بسیار محدود باشد. این محدودیت در واقع باعث می شود تا شما در انواع بازارهای مالی به دنبال بروکر خوب باشید تا سود زیادی نیز بدست آورید.

در هنگام انتخاب بروکر باید به این مورد توجه داشته باشید که برای ایرانی ها نیز کاربرد بسیار خوب داشته باشد. معمولا امکان افتتاح حساب به صورت دمو می تواند در حالت آزمایشی جزییاتی را برای بروکر مربوطه در اختیار شما قرار دهد. همچنین با به کار گیری تکنیک های معاملاتی می توانیم کلیه بخش ها و موارد را از هر جهت در نظر بگیریم.

نوشته های مشابه

بررسی پشتیبانی بروکر

فرض کنید که بروکر خود را خریداری کرده اید و حالا به دنبال پشتیبانی آن هستید. در این حالت بروکر نیز دقیقا به صورت مستقیم با پول و سرمایه شما سروکار خواهد داشت. در واقع پیش از افتتاح حساب نیز ممکن است مشکلاتی برای شما پیش آید ولی باید توجه کنید که یکی از ویژگی های مناسبی که می توانیم برای بروکرها در نظر بگیریم این است که به موقع می توانند به شما پاسخگو باشند. 

معمولا بسیاری از بروکرهای از زبان های مختلف پشتیبانی می کنند و زبان فارسی نیز در این بین این زبان ها کاربردی که می خواهیم را از خودش ارائه می دهیم. در واقع اگر درخواست دهید و بروکر به درخواست شما پاسخ درستی ارائه ندهد، این امر می تواند یک نوع امتیار بد نیز برای بروکر مربوطه در نظر گرفته شود.

بررسی ساعت کاری بروکر

معمولا در خصوص انتخاب بهترین بروکر فارکس موقعیت های جغرافیایی نیز می توانند در این خصوص کاربرد داشته باشند به طوری که می توانیم شاهد خدمات دهی در برخی از روزهای هفته را نداشته باشیم.

بهترین بروکرهای های فارکس چه هستند؟

بهترین بروکر های فارکس موارد زیر را در بر می گیرند: اولین مورد بروکر کپیتال است. در بخش های بعدی نیز می توانیم به بروکر IFC،بروکر ICM،بروکر ویندزوز،بروکر آلپاری،بروکر لایت فارکس، بروکر روبو فارکس اشاره داشته باشیم. 

بازار مالی فارکس

این ها بروکرهایی هستند که به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی نیز می توانند خدمات بسیار زیادی به شما ارائه دهند و شما باید آن را در نظر داشته باشید.

در خصوص ویژگی های بهترین بروکرهای فارکس نیز باید بدانید که در ابتدا اشخاص به صورت حقیقی و حقوقی هستند. یعنی افرادی که سابقه آن ها در همه جا ثبت است. ولی در زمینه ترید معمولا اشخاص حقوقی مد نظر هستند.

بروکر فارکس اشخاص حقوقی به شرکت هایی برمی گردد که به صورت واسطه میان افراد و بازارهای مالی فعالیت خوبی را از خودشان نشان می دهند. در معاملات خارجی می توانیم به این واسطه ها بروکر بگوییم که در زبان فارسی نیز به آن ها کارگزار گفته خواهد شد.در واقع بهترین بروکر، شرکتی است که معمولا حجم زیادی از نقدینگی را در اختیار افراد قرار خواهد داد و معمولا به بخش هایی که به عنوان استخر دارای هستند نیز وصل خواهند شد. این مورد به عنوان واسطه از سمت شما و دیگران می تواند معاملات را به طرز کلی انجام دهد.

مقدار کمیسیون در بروکرها برای ایرانیان چه قدر است؟

مقدار کمیسیون در بروکرهای مختلف متفاوت است. یکی از مهم ترین مواردی که باید آن را در نظر بگیرید این است که بروکرهایی هستند که اصلا از شما کمیسیونی دریافت نمی کنند. در واقع روش های دیگری وجود دارد که این دسته از بخش ها می توانند هزینه های مربوطه را از این روش ها از شما دریافت نمایند. در واقع شما نباید به هیچ عنوان به دنبال بروکر رایگان باشید و در واقع هزینه ای که به عنوان کمیسیون از شما گرفته می شود، در واقع می تواند با این هزینه کیفیت بالایی را از نظر خدماتی به شما ارائه دهد و هزینه در برابر خدمات می تواند بسیار مساوی نیز عمل کند.

ترید در فارکس

واریز و برداشت بروکر فارکس برای ایرانی ها

شما برای بروکر های فارکس باید در واقع حساب کاربری خود را شارژ نمایید تا بتوانید از نظر معاملاتی نیز به خوبی عمل کنید. حال با وجود اینکه تحریم های بسیار زیادی نیز وجود دارد نباید به روش های ساده پایبند باشید. در این حالت شما می توانید برای شارژ حساب خود نزد برخی صرافی ها بروید که به صورت آنلاین پرداخت های ارزی را انجام می دهند. برخی از این بخش ها نیز به صورت ریالی پرداخت را برای شما انجام خواهند داد. برخی دیگر از بروکرها معمولا از طریق ارز دیجیتال نیز این پرداخت را ارائه می دهند. پس در این هنگام باید در نظر بگیرید که چگونه بروکری انتخاب کنید تا زمان واریز و برداشت به مشکل برخورد نکنید و این مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

موضوع امنیت در بروکر فارکس

امنیت در بروکر فارکس نیز بیشتر بر مبنای حمایت از حقوق مشتریان و سرمایه آنها خواهد بود. در واقع بروکر باید طبق سود، معاملات پرداخت هایی را برای شما انجام دهد. این پرداخت ها باید بسیار امن انجام شوند تا هیچ مشکلی برایش وجود نداشته باشد.

نحوه تشخیص بهترین بروکر فارکس

بهترین بروکر فارکس معمولا نظارت های سازمان های معتبر بر آن را نیز در بر می گیرد،وقتی ناظر معتبر باشد، از نظر مالی هیچ مشکلی برای بروکر ایجاد نمی شود. بروکر باید از طریق کارتهای اعتباری مثل مستر ویزا و سیستم های پرداخت دیگر به کیف پول شما پرداخت ها را انجام دهد.

نتیجه گیری

در این مقاله ما بهترین بروکر فارکس را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. همچنین فهمیدیم که چگونه بروکر خود را انتخال کنیم. شما با توجه به ویژگی های گفته شده در این مقاله می توانید بهرتین بروکر را انتخاب کنید و سود زیادی را از فارکس بدست آورید.

منبع : https://hoseinifinance.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا