دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

کامپیوتر

جدیدترین و لوکس ترین کیبوردهای کامپیوتر ساخت شرکت آزیو

صفحه کلید مکانیکی لوکس قابل اتصال از طریق بلوتوث با باطری داخلی

این صفحه کلید ها با الهام از ماشین های تایپ با ویژگی های فوق العاده و با طراحی بسیار زیبا ساخته شده اند.یک صفحه کلید مکانیکی با نور پس زمینه و کلید های گردی که از متریال بسیار با کیفیت ساخته شده اند و با نوار فلزی بسیار براق احاطه شده اند. این صفحه کلیدها یک حس نوستالوژی با خود القاء می کنند در عین حال از تکنولوژی روز دنیا برای راحتی و عملکرد بالا بهره می برند.

Bluetooth Keyboard By AZIO

در حال حاضر چهار مدل از این صفحه کلید تولید شده است.

Bluetooth Keyboard By AZIO

مدل ONYX با چرم مشکی پس زمینه صفحه کلید و قاب مشکی از جنس کروم

مدل ELWOOD با پس زمینه چوب گردو و قاب فلزی مات

Bluetooth Keyboard By AZIO

مدل ARTISAN با پس زمینه چرم سیاه و سفید با قاب مات مسی

مدل POSH با پس زمینه چرم سفید با قاب مات مسی

کیبورد کامپیوتر

پشتیبانی کامل از کامپیوترهای پی سی و مکینتاش

این کیبوردها براحتی بر روی سیستم های ویندوز و مکینتاش کار می کنند در حالت انتخاب این کیبورد برای مکینتاش سر کلیدهای مرتبط به مکینتاش بهمراه کیبورد ارائه خواهد شد.

صفحه کلید بی سیم لوکس

کلیدهای لمسی بهمراه نورپس زمینه

کلید های مکانیکی برای لمس کردن و "کلیک کردن" تنظیم شده اند، که یادآور ماشین تایپ انگشتی است. هر سوئیچ مکانیکی سفارشی شده است به طوری که LED نور پس زمینه در مرکز هر کلید قرار دارد، به این ترتیب صفحه کلید به طور مساوی و زیبایی روشن می شود.

Newest Vintage Typewriter Bluetooth Keyboard By AZIO

مدل USB با پورت قابل شارژ

شارژ کردن صفحه کلید با پورت Type-C ساده شده است. بر خلاف پورت های قدیمی تر USB، مهم نیست که طرف کانکتور بالا یا پایین باشد. فقط آن را متصل کنید تا کیبورد شما شارژ شود. این کیبورد ها از نوع باسیم هم قابل ارائه می باشند. که دیگر نیاز به ارتباط از طریق بلوتوث ندارند.

صفحه کلید بی سیم کامپیوتر

استفاده طولانی مدت

این کیبوردها دارای یک باتری قابل شارژ لیتیوم یون 6000 میلی آمپری هستند که در حالت بدون نور پس زمینه، زمان استفاده طولانی تر از یک سال دارند و با نور پس زمینه، حدود 1 تا 2 ماه بسته به شدت نور پس زمینه دوام شارژ خواهند داشت.

کیبورد لوکس

اصل و لوکس

استفاده از چرم و چوب طبیعی که بصورت سفارشی و منحصر به فرد ساخته شده اند. این حس، مهارت و لوکس بودن را منعکس می کند در حالیکه یک جذابیت منحصر به فرد که الهام بخش است را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا