دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تکنولوژیکامپیوتر

جدیدترین مینی کامپیوتر مدرن ساخت توشیبا

دینااج یک کامپیوتر قدرتمند مینی است که میتوان براحتی آن را داخل جیب جابه جا کرد.

دینااج توشیبا یک رایانه شخصی است که برای کسب و کار و مقاصد اقتصادی طراحی شده است. این کامپیوتر مینی در واقع یک رایانه کامل کمپکت شده است که می تواند از طریق پورت های تعبیه شده در آن با صفحه نمایش ارتباط برقرار نماید. این سیستم یک انتخاب ایده آل برای شخص و یا شرکت های که میخواهند فضای کار جمع و جوری داشته و در عین حال از یک سیستم قدرتمند و بروز استفاده نمایند می باشد.

طراحی باطری

سیم برق لازم نیست ؟ بر خلاف سایر رایانه ها این مینی کامپیوتر دارای یک باطری لیتیومی قابل شارژ داخلی است که می تواند برای مدت قابل توجهی برق سیستم را تامین نموده و بدون استفاده از سیم براحتی در انجام کارها شما را همراهی نماید و این یک مزیت رقباتی برای دینااج محسوب می شود.

یک کامپیوتر قدرتمند در جیب شما

ابعاد و وزن مناسب این کامپیوتر باعث شده که براحتی بتوان آن را در جیب قرار داد دینااج به مدد یک پردازنده نسل 6 اینتل قدرتمند با بهروری از ویندوز 10 پرو عملکرد مناسبی را ارئه می دهد که همه کارائی یک سیستم بزرگ را در فاکتور کوچکتر در اختیار مصرف کننده می گذارد این سیستم براحتی می تواند بین اتاق های کنفرانس ، کلاس های درس و ایستگاهای کاری انتقال یابد.

طیف وسیعی از برنامه ها

از کلاس های درس گرفته تا اتاق های کنفرانس و کیوسک های تبلیغاتی دینااج مینی بعنوان یک همکار مطمئن و امن با شماست دینااج براحتی با کیبورد و ماوس و سایر تجهیزات ارتباط برقرار می کند و از طریق آخرین نرم افزارها و برنامه کارهای شما را انجام می دهد.

آموزش : کلاسهای درس هوشمند

با استفاده از راه حل های یونیت اینتل کامپیوتر مینی دینااج حداکثر چهار معلم و شاگرد می توانند بصورت وایرلس صفحه نمایش محتوای خود را برای ایجاد یک محیط آموزشی به اشتراک بگذارند و با استفاده از کنترل کننده های مدرن مدرسان و معلمان قادرند بر روی شاگردان کنترل داشته و امکان ارسال مطلب و حاشیه نویسی را باز و یا قفل نمایید.

تجارت : کنفرانس هوشمند

قابلیت های بی سیم کامپیوتر مینی دینااج به مدد پردازنده نسل 6 اینتل بدون نیاز به هرگونه دانگل فراهم شده تا بتوانید براحتی در یک کنفرانس از طریق یک پین امنیتی برای اتصال وایرلس و اشتراک گذاری اطلاعات با همکاران و یا شرکاء تجاری و یا به نمایش گذاشتن آنها بر روی یک نمایشگر بزرگ بصورت بی سیم استفاده نمایید.

تجاری و صنعتی : کیوسکهای هوشمند

این مینی کامپیوتر به دلیل کوجکی خاصی که دارد می تواند براحتی پشت تابلوهای پخش دیحیتال و بنرهای تبلیغاتی دیجیتال قرار بگیرد و از طریق نرم افزار و قابلیت های ویندوز 10 پرو اطلاعات را به نمایش بگذارد.

قسمت های کنترلی و ناوبری

دینااج نیازی به کیبورد ندارد برای حرکت بین صفحات و نرم افزارها و پنجره های ویندوز پنج کلید بروی دینااج تعبیه شده که براحتی با استفاده از انگشتان دست می توانید صفحات را اسکرول نموده و یا با کلید وسط اینتر نمایید.

ایمنی و امنیت پیشرفته

کامپیوتر مینی دینااچ ممکن است بسیار سبک باشد ولی در بحث امنیت و ایمنی یک وزنه سنگین محسوب می شود برای دینااچ یک پورت امنیتی ، یک بایاس اختصاصی ، سنسور اثر انگشت و ماژول امنیت TPM 2.0 شرکت اینتل وی پرو در نظر گرفته شده است که می توانند سیستم را در برابر سرقت فیزیکی و خرابی دیتا و هک محافظت نمایند.

قابلیت ارتقاء

توشیبا این مینی کامپیوتر را مجهز به مجموعه پورت های کامل شامل USB-C™ port, USB 3.0 port, a microSD™ Card Slot و پورت اتصال میکروفن و هدست نموده است. پورت USB-C ™ دارای جهت گیری پلاگین برگشت پذیر و پشتیبانی از صفحه نمایش، و همچنین قابلیت انتقال USB 3.1 Gen Data است.

ابعاد فوق العاده کوچک و استاندارد های بالا

همانند دیگر لپ تاپ های تجاری توشیبا، مینی کامپیوتر دینااج در طراحی، مهندسی و کیفیت قطعات بصورت دقیق در آزمایشگاهای اختصاصی توشیبا تست شده است تا آرامش بیشتر و قابلیت اطمینان آن ثابت شود. مقاومت در برابر درجه حرارت شدید، ارتعاش، شوک، رطوبت، ارتفاع، شبنم، گرد و غبار و تابش خورشید، دینااج برای شرایط سخت تر مورد نیاز، دوام قابل توجهی را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا