دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

فکر بکر

صابون تتراپود برای در دست گرفتن راحت و آسان

تغییر شکل صابون های معمولی

صابون یکی از مواد شوینده و تمیزکننده پرمصرف است. صابونهای نواری شکل برای شستن دست و بدن بسیار عالی هستند و براحتی بر روی کف دست و بدن کشیده می شوند اما همه ما بارها با مشکل لیز خوردن و افتادن آنها مواجه شده ایم و براحتی و آسانی نمی توان آنها را در دست گرفت. تتراپود شکل تغییر یافته صابون ها باعث شده که در دست گرفتن آنها بسیار راحت و در عین حال کف مناسبی نیز برای شستشو ایجاد نمایند.

روغن ها و چربی های بکار رفته در صابون که باعث تمیزی و زدودن کثیفی از دست ها و بدن می شوند در حمام و یا دستشوئی باعث لغرنده شدن خود صابون و در صورت افتادن بر روی کف دلیل لغزنده شدن آن و ایجاد خطر سر خوردن می شوند. صابونهای تتراپود بعنوان یک جایگزین مناسب برای صابونهای سنتی و معمولی با وزن بسیار کم و مواد تمیز کننده طبیعی که به ادعاء سازنده با کمترین میزان مصرف بیشترین تمیزی را در پی خواهد داشت ابداع شده است.

مواد تشکیل دهنده صابون تتراپود عبارتند از روغن مُر ، روغن کرچک ، روغن برگ چای و بیوفلاوونوید طبیعی مرکبات که پس از ترکیب براساس فرمولاسیون خاص بوسیله قالب های سیلیکونی ، شکل تتراپود را برای آن ایجاد می کنند طول عمر آنها برای مصرف روزانه حدود 30 روز اعلام شده است.

اگر چه در فرمول ترکیبی از روغن پالم (روغن نخل) هم برای ایجاد سختی و شکل پذیری استفاده شده ولی با توجه به مشکلات زیست محیطی و برنامه های جهانی اعلام شده حفاظت از منابع طبیعی، جایگزین مناسب این روغن برای تولید این صابونها باید توسط سازندگان در نظر گرفته شود.

شکل ظاهری صابون تتراپود بیشتر مناسب شستن دست ها می باشد، اما بدلیل به حداقل رسیدن تماس آن با آب در زمانی که از صابون استفاده نمی شود قطعاً طول عمر این شوینده افزایش خواهد یافت و مشکل خمیری شدن آن نیز بر طرف می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا