دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

بهترین قرص ماشین ظرفشویی چیست؟

شاید برای بسیاری از افراد به‌خصوص کسانی که مشغله کاری بسیار زیادی دارند، شستن ظرف‌ها یکی از وقت‌گیرترین و البته ناخوشایندترین کارهای دنیا باشد. همین موضوع باعث شده است که ماشین و قرص ظرفشویی به یکی از وسایل ضروری در خانه تبدیل شود. برای شستن ظرف‌ها با این ماشین نمی‌توان از مایع‌های ظرفشویی معمولی استفاده کرد و نیاز به قرص ظرفشویی یا دیگر شوینده‌های مخصوص ماشین وجود دارد. با توجه به بالا رفتن قیمت قرص ظرفشویی مسئله اینجا است که بهترین قرص ماشین ظرفشویی چیست و چه قرصی برای ماشین شما مناسب است؟

بسیاری از خریداران زمانی که در فروشگاه‌ها به دنبال این قرص‌ها می‌گردند، در میان برندهای مختلف آن گیج می‌شوند و نمی‌دانند کدام محصول را خریداری کنند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های بهترین قرص ظرفشویی را به شما معرفی کرده و شما را با برندهای مختلف این قرص آشنا کنیم. پس اگر شما هم لابه‌لای قفسه‌های خرید گیج شده‌اید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

قرص ظرفشویی فینیش (finish)

برند فینیش یکی از مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده قرص ماشین ظرفشویی در دنیا است. این برند بیشتر از 60 سال است که قرص‌های خود را در بیش از 40 کشور دنیا عرضه می‌کند. انواع قرص فینیش را می‌توان پرفروش ترین قرص ماشین ظرفشویی در دنیا دانست. چراکه این برند به‌صورت تخصصی بر روی این موضوع کار می‌کند و با استفاده از بهترین ترکیبات و تکنولوژی‌های روز دنیا، باکیفیت‌ترین قرص‌های ماشین را تولید می‌کند.

قرص ظرفشویی فینیش

اگر نگاهی به انواع قرص‌های ماشین ظرفشویی بیندازید، متوجه خواهید شد که این قرص‌ها در سه دسته معمولی، همه‌کاره و کوانتوم تولید می‌شوند. در میان این سه نوع قرص‌های کوانتوم با داشتن ترکیبات منحصربه‌فرد و جلا دهنده نه‌تنها ظرف‌های شما را به‌طور کامل تمیز می‌کنند، بلکه باعث درخشندگی و زیبایی آن‌ها نیز خواهند شد. در این میان قرص‌های کوانتوم برند فینیش یکی از بهترین‌ها هستند. این قرص‌ها می‌توانند لکه‌های سخت را از بین ببرند و بدون نیاز به جلا دهنده یا نمک، ظرف‌هایی تمیز و براق را به شما تحویل دهند.

اگر نگاهی به نظرات خریداران محصولات برند فینیش بیندازید، کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از عملکرد قرص‌های این برند ناراضی باشد. کاربران معتقدند که فینیش واقعا لیاقت بودن در لیست پرفروش ترین قرص ماشین ظرفشویی را دارد. چراکه این قرص همه ویژگی‌های یک قرص باکیفیت را ارائه می‌کند. خاصیت پاک‌کنندگی، چربی زدایی، جلا دهندگی، جلوگیری از رسوب و… از خواصی هستند که همگی در قرص‌های تولید این برند جمع شده‌اند. تنوع محصولات فینیش بسیار بالا است و همین ویژگی باعث می‌شود که شما بتوانید متناسب با نیاز و بودجه خود یک محصول عالی را خریداری کنید.

قرص ظرفشویی فیری (fairy)

این قرص که محصولی از شرکت P & G است، یکی از قرص‌های پرفروش در دنیا است. این شرکت چندملیتی آمریکایی که بیشتر از 150 سال از زمان تاسیس آن می‌گذرد، یکی از متخصصان این حوزه است. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت انواع قرص‌های تولید این برند را در دستگاه خود قرار دهید و نگران خراب شدن ظروف یا دستگاه نباشید. از میان انواع قرص ظرفشویی فیری، نام قرص پلاتینیوم این برند را می‌توان در لیست بهترین قرص‌های ماشین ظرفشویی پیدا کرد. این نوع قرص دارای ترکیباتی عالی است که به‌خوبی در انواع چربی‌ها و آلودگی‌ها نفوذ کرده و آن‌ها را از بین می‌برد. ترکیبات این قرص می‌توانند به داخل ظروفی مثل لیوان‌ها نیز نفوذ کرده و همه آلودگی‌های داخل آن‌ها را ریشه‌کن کنند.

قرص ظرفشویی فیری

ترکیبات انواع قرص‌های این برند به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که نیاز به استفاده از محصول دیگری را از بین می‌برند. این قرص‌ها علاوه بر شست‌وشوی کامل و مناسب دارای خاصیت جلا دهندگی و ضد رسوب نیز هستند. بنابراین ضمن حفظ سلامت و زیبایی ظرف‌ها، به ماشین ظرفشویی نیز آسیبی نمی‌رسانند. یکی از نکات قابل‌توجه درباره محصولات فیری این است که این قرص‌ها حاوی ترکیباتی هستند که جرم‌ها و رسوب‌های موجود در ماشین ظرفشویی را از بین می‌برد و باعث تمیز شدن فیلتر ماشین نیز می‌شود. بنابراین خیال شما از بابت سلامت دستگاه کاملا راحت خواهد بود.

قرص‌های فیری موجود در بازار ایران از کشور ترکیه وارد می‌شوند و کیفیت بسیار خوبی به‌خصوص برای شست‌وشوی ظرف‌های باقیمانده از روز قبل دارند. این قرص‌ها برای شست‌وشوی بهداشتی قاشق‌ها و چنگال‌ها بسیار مناسب هستند و از آن‌ها در برابر زنگ‌زدگی محافظت می‌کنند. با استفاده از قرص پلاتینیوم فیری که بهترین محصول تولیدی این برند است، می‌توانید ظروف تفلون را به‌طور کامل تمیز کنید و بدون ایجاد هیچ خط و خشی ظرف‌های استیل، نقره و شیشه‌ای را بشویید.

قرص ماشین ظرفشویی پریل (prill)

پریل محصولی از کشور آلمان است که محصولات شوینده آن به‌خوبی جای خود را در بین خریداران ایرانی باز کرده است. این شرکت با عرضه قرص ماشین ظرفشویی پریل طلایی، واقعا یک هدیه طلایی را به شما تقدیم کرده است. این محصول، علی‌رغم داشتن قیمت مناسب، تقریبا چیزی از غول‌های بزرگ دنیا یعنی فینیش و فیری کم ندارد. مصرف‌کنندگان این محصول از نحوه و زمان شست‌وشوی آن کاملا رضایت دارند و معتقدند که می‌توان با اطمینان خاطر محصولات این برند را جایگزین برندهای فینیش و فیری کرد.

یکی از نکاتی که باید در زمان استفاده از قرص‌های ماشین ظرفشویی پریل در نظر داشته باشید، این است که این قرص‌ها نمی‌توانند خاصیت سختی آب را از بین ببرند. بنابراین ممکن است باعث ایجاد خط و خش در ظروف به‌خصوص ظروف شیشه‌ای، بلوری و کریستالی شوند. این موضوع در نظرات خریداران این قرص‌ها نیز دیده می‌شود. اما برای حل آن می‌توانید کمی نمک در ماشین ظرفشویی بریزید. نمک دارای ترکیباتی است که سختی آب را کمتر می‌کند و ظروف شما را سلامت نگه می‌دارد.

انواع قرص ماشین ظرفشویی

سخن پایانی

با توجه به بالا رفتن قیمت قرص ظرفشویی، یک انتخاب مناسب برای طولانی کردن عمر ظرفشویی شما بسیار مهم است. قرصی که علاوه بر حفظ سلامت ماشین ظرفشویی، ظرف‌ها را کاملا تمیز بشوید و بدون ایجاد آسیب در آن‌ها بهترین نتیجه شست‌وشو را به شما ارائه دهد. با در نظر داشتن ویژگی‌های معرفی‌شده در این مقاله می‌توانید بهترین قرص ماشین ظرفشویی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. به‌علاوه در این مقاله برندهای پرفروش قرص ماشین ظرفشویی را نیز به شما معرفی کرده‌ایم تا خرید بهتری داشته باشید.

نی نی بازار در کنار ارائه تمام ملزومات موردنیاز کودک، تلاش کرده تا وسایل موردنیاز مادرها و پدرها را نیز فراهم کند. در همین راستا با کمک یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان قرص ظرفشویی در ایران، انواع قرص‌های ظرفشویی را برای شما تهیه کرده و با تخفیف ویژه عرضه می‌کند. کافی است وارد صفحه

 https://www.ninibazar.com/product-category/home-kitchen/dishwasher-tablets/ 

شوید و از این محصولات دیدن کنید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا