دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

خرید انواع تجهیزات ایمنی از طراحان دوخت با قیمت عالی

شاید بارها و بارها این جمله را شنیده باشید که اول ایمنی بعد کار؛ این مهم‌ترین شرط برای انجام هر کاری است. امروزه خوشبختانه با لوازم و تجهیزات ایمنی که وجود دارد، می‌توان از تمامی قسمت‌های بدن در برابر حوادث مراقبت کرد و با خیالی آسوده به انجام کار در فضای صنعتی پرداخت.

تجهیزات و در کنار آن لباس‌های ایمنی، باید به‌گونه‌ای طراحی شده باشند که علاوه بر جلوگیری از آسیب، استفاده و نگهداری از آن‌ها آسان بوده و فرد به‌راحتی بتواند کار خود را انجام دهد. در غیر این صورت ممکن است لباس را کنار بگذارد و در معرض خطر قرار گیرد.

طراحان دوخت یکی از عمده‌ترین عرضه‌کنندگان تجهیزات و لباس‌های ایمنی در کشور بوده و سال‌هاست در زمینه تولید این تجهیزات مشغول به فعالیت است و در تولید محصولات خود از به‌روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات ممکن استفاده می‌کند. خصوصیت برجسته محصولات این شرکت این است که تمامی جوانب را در نظر گرفته و علاوه بر ایمنی، به زیبایی و راحتی تجهیزات و لباس‌ها نیز توجه دارد.  

کاربرد تجهیزات ایمنی

تجهیزات حفاظت شخصی، تجهیزاتی هستند که برای حفاظت از کارگران در برابر خطرات ناشی از آسیب‌ها و بیماری‌های جدی در محل کار استفاده می‌شوند. این آسیب‌ها ممکن است در اثر موارد مختلفی مانند تماس با مواد شیمیایی، قرار گرفتن در معرض جریان الکتریسیته یا سایر حوادث در محیط‌های کاری رخ دهد. این تجهیزات انواع مختلفی دارند که برای حفاظت از بخش‌های مختلف بدن طراحی شده‌اند.

انواع تجهیزات ایمنی

برای کنترل خطراتی که ایمنی و کیفیت زندگی کارکنان را تهدید می‌کنند، انواع مختلف تجهیزات ایمنی در دسترس است. این تجهیزات را می‌توان بر اساس قسمتی از بدن که محافظت می‌کنند، دسته‌بندی کرد. برخی از انواع تجهیزات ایمنی که در طراحان دوخت ارائه می‌شود، عبارتند از:

کفش ایمنی

علاوه بر کفش‌های اداری، در محیط‌های کارگاهی و صنعتی باید از انواع مختلف کفش‌ ایمنی و کار برای حفاظت از پا استفاده کرد. متأسفانه کارگران زیادی به دلیل عدم استفاده از کفش ایمنی مناسب دچار آسیب‌های جدی شده‌اند که پیامدهای آن می‌تواند بلندمدت بوده و خسارت‌های مالی و جانی زیادی را متوجه کارگران کند.

کفش‌های ایمنی با توجه به خطراتی که در محیط با آن روبه‌رو خواهید بود، طراحی می‌شوند و خصوصیات مختلفی مانند ضدضربه بودن، ضد آب بودن، عایق الکتریسیته و… خواهند داشت. خرید کفش مناسب، چه در محیط‌های اداری و چه محیط‌های صنعتی، ضامن سلامتی شما بوده و همچنین تصویر موجهی از برند سازمان شما ارائه می‌دهد.

عینک ایمنی

چشم‌ها یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین نقاط بدن هستند که باید در حفاظت از آن‌ها بسیار دقیق بود. در کارگاه‌‌‌ها و کارخانجات صنعتی، چشم‌ها در معرض انواع و اقسام آسیب‌ها قرار دارند؛ چرا که هنگام بروز حادثه، اغلب فرصتی برای نشان دادن عکس‌العمل درست وجود ندارد تا چشم‌ها را از گزند و آسیب حفظ کرد.

عینک ایمنی و محافظ چشم در برابر پرتاب و برخورد اجسام مختلف، مواد شیمیایی، لیزر و … از چشم‌ها محافظت می‌کند. این عینک‌ها از جنس پلی‌کربنات ساخته می‌شوند و در پزشکی، جوشکاری، تراشکاری، آزمایشگاه‌ها و … کاربرد دارند.

از آنجایی که شیشه عینک‌های ایمنی باید از استحکام بالایی برخوردار باشند، آ‌ن‌ها را با حرارت مقاوم کرده‌اند. در کنار استحکام شیشه این محصولات، قاب و فریم عینک‌های ایمنی نیز از استحکام بالایی برخوردار هستند تا در برخورد احتمالی اره برقی، دریل، فلز و … آسیب نبینند.

دستکش کار

یکی دیگر از پرکاربردترین تجهیزات ایمنی دستکش است که در کوچک‌ترین کارهای روزمره نظیر ظرف شستن تا برش انواع فلزات و … استفاده می‌شود. دستکش‌ها می‌توانند شما را از خطراتی مانند برق گرفتگی، بریدگی، سوختگی و آسیب مواد شیمیایی حفظ کنند. این دستکش‌ها با توجه به کاربردی که دارند از جنس متفاوتی ساخته می‌شوند؛ برای مثال می‌توان از کتان، برزنت، نخ یا آلومینیوم در ساخت آن‌ها استفاده کرد.

در هنگام خرید دستکش کار باید توجه کنید که دستکش انتخابی، بزرگ نباشد؛ چرا که به‌راحتی ممکن است از دست دربیاید و امنیت دست‌های شما هنگام کار کردن به خطر بیفتد. در عین حال دستکش شما نباید خیلی کوچک باشد؛ چرا که اجازه نمی‌دهد دست آزادانه حرکت کند و در نهایت بازهم دستکش‌ها را از دست در می‌آوردید و ممکن است برای شما حادثه‌ای رخ دهد.

کلاه لبه دار

کلاه‌های لبه‌دار ارزان قیمت هستند و برای محافظت از سر در برابر ضربه‌های سخت کارایی زیادی ندارند. از این کلاه‌ها برای محافظت از آفتاب یا به‌عنوان ابزارهای تبلیغاتی استفاده می‌شود. کسانی که به صورت مداوم در فصل‌های گرم سال زیر آفتاب هستند، از این کلاه برای محافظت از آفتا‌ب سوختگی سر و گردن و پوست صورت استفاده می‌کنند.

این کلاه‌ها سبک بوده و استفاده از آن‌ها راحت است، به‌نوعی آن‌ها را طراحی می‌کنند که جلوی دید کارگران را نگیرد. هنگام خرید این کلاه‌ها، توجه داشته باشید که کلاه تهویه مناسبی داشته باشد.

کلاه ایمنی

کلاه ایمنی با یک رویه سخت، برای محافظت از سر در برابر آسیب‌ها و ضربات جدی طراحی شده است. این کلاه‌ها تحت استانداردهای مختلفی ساخته می‌شوند و از سر و اطراف آن محافظت می‌کنند.

برخی از این کلاه‌ها عایق الکتریسیته بوده و در برابر برق‌گرفتگی ایمن هستند، و برخی دیگر در برابر حرارت و سوختگی از سر و صورت محافظت می‌کنند. اگر در محیطی کار می‌کنید که در معرض نور خورشید هستید، در دمای بالا کار می‌کنید یا با جریان الکتریسیته سر و کار دارید، می‌توانید انواع کلاه ایمنی را در وب‌سایت طراحان دوخت پیدا کنید.

یکی از گزینه‌هایی که طراحان دوخت برای راحتی مشتریان خود در نظر گرفته است، تولید سفارشی لباس و تجهیزات ایمنی است. شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود در محل کار، هر نوع تجهیزاتی که بخواهید به‌صورت شخصی سفارش دهید. همچنین برای خرید عمده کارفرمایان محترم، تخفیفات و امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. می‌توانید برای اطلاع از شرایط یا ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا