دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

اگر با کودکتان راهی سفر هستید بخوانید!

یکی از بزرگ ترین ترس هایی که خانواده هایی که کودک کوچک دارند با آن درگیر هستند ترس از سفر رفتن است. واقعا هم سفر کردن آن هم با بچه کوچک کار چندان آسانی نیست اما کار غیرممکنی هم نیست! پس  بهتر است یکبار برای همیشه ترستان را کنار بگذارید و برای شروع یک سفر برنامه ریزی کنید. در این سفر از انتخاب مقصد سفر بگیر تا انتخاب نوع وسلیه نقلیه و انتخاب بین رزرو هتل یا اجاره ویلا و سوئیت در اصفهان یا هر شهر دیگری که  فکرش را می کنید فقط و فقط باید اولویت های کودک خود را در نظر بگیرید. با وجود همه سختی های سفر رفتن با کودکان می توان با داشتن برنامه مناسب، سفری بسیار لذت بخش را در کنار خانواده کوچک خود تجربه کنید. پس اگر از جمله کسانی هستید که تنها به خاطر سختی های سفر رفتن با کودکان تصمیم گرفته اید قید سفر رفتن را بزنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

هر مقصدی برای سفر با کودکان مناسب نیست

یکی از بزرگ ترین اشتباه هایی که در هنگام سفر با کودکان می توانید مرتکب شوید انتخاب مقصد اشتباه است. اشتباهی که حتی قابل جبران هم نیست و تمام سفر به کامتان تلخ خواهد شد. پس بهتر است حساب شده تر به سراغ انتخاب مقصد سفر بروید. مثلا سفر به شهرهای گرمسیر و یا حتی شهرهای شمالی که هوا به شدت شرجی است در فصل تابستان برای سفر با کودکان چندان گزینه مناسبی نیستند. گرمای هوا به شدت کودکان را اذیت می کند و حتی احتمال گرمازدگی و بیمار شدن کودکتان را نیز بالا می برد. پس بهتر است برای سفر به سراغ اجاره ویلا در چادگان، اردبیل و یا ییلاقات شمال بروید که آب و هوای کوهستانی آن باعث شده تا دمای هوا در تابستان هم چندان بالا نباشد. در زمستان هم بهترین انتخاب سفر به شهرهای جنوبی و گرمسیر کشور است که در زمستان هوایی بهاری دارند.

اقامتگاه شما در سفر خانه دوم شماست

کودکان در سفر

یکی از مهم ترین چیزهایی که در سفر بسیار اهمیت دارد مکانی است که قصد اقامت در آن را دارید. همه ما دوست داریم در مدت اقامت خود در رفاه کامل باشیم، اما اقامت همراه با کودکان کمی سخت و پیچیده تر است. هنگامی که قصد سفر با کودک خود را دارید یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن بسیار دقت داشته باشید اقامتگاهی است که برای اقامت خود انتخاب کرده اید. سفرتان هر چند هم که کوتاه باشد، محلی که در آن اقامت خواهید کرد بسیار مهم است و درست مانند خانه دوم شما در سفر می باشد پس باید به همان اندازه هم راحت باشد. به طور مثال قصد سفر به کاشان را دارید و برای اقامت خود دو گزینه در پیش رو دارید. اجاره هتل و یا اجاره روزانه ویلا و سوئیت در کاشان. انتخاب شما کدام یکی از آن هاست؟

هتل ها فضایی بسیار کوچک و با امکانات رفاهی پایین دارند که شاید برای سفرهای کاری و یا دونفره انتخاب خوبی باشند، اما برای اقامت همراه با کودک اصلا مناسب نخواهند بود. اما ویلا و سوئیت هایی دربستی خانه ای با تمامی تمکانات رفاهی لازم یک خانه هستند و حسی درست مانند خانه خودتان را به شما القا خواهند کرد.

غذای خانگی، همسفری سالم!

تغذیه مناسب در سفر همیشه مهم است اما در سفر با کودک چندبرابر مهم تر. هر غذایی برای تغذیه کودکان مناسب نیست برای همین باید از قبل فکری برای تغذیه کودکتان در مدت سفر کنید. یکی از بهترین کارها این است که زمانی که به دنبال پیدا کردن مکانی برای اقامتتان هستید به دنبال جایی باشید که دارای امکانات آشپزی کاملی باشد. امکاناتی که مطمئنا در هتل ها پیدا نخواهید کرد پس بهتر است به سراغ اجاره روزانه خانه بروید. چه به دنبال اجاره ویلا در باغ بهادران باشید چه سوئیتی در مشهد یا تهران دقت کنید که اقامتگاه دارای امکانات کامل آشپزی مثل یخچال، اجاق گاز و ظروف پخت و پز باشد. شاید به نظرتان برسد پیدا کردن اقامتگاهی که دارای چنین امکانات رفاهی باشد سخت است. اما با پیشرفت دنیای آنلاین هر کاری به ساده ترین حالت ممکن انجام می شود.

چگونه اقامتگاهی مناسب برای اقامت با کودکمان پیدا کنیم؟

رزرو اقامتگاه با کودکانپیدا کردن محل اقامت مناسب یکی از مشکلات همیشگی مسافران در سفرها بوده، چه برسد زمانی که در سفر کودک همراه خود داشته باشید. پیدا کردن اقامتگاهی که دارای امکانات رفاهی مناسبی باشد، امنیت کافی برای اقامت داشته باشد و هزینه اجاره اش مطابق با بودجه ای باشد که ما در نظر گرفتیم چندان کار ساده ای به نظر نمی رسد. اما تمامی این مشکلات برای زمانی بود که خبری از وبسایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه نبود.

 این روزها با وجود چنین وبسایت هایی دیگر نگرانی از بابت محل اقامت خود نخواهید داشت. یکی از همین وبسایت های معتبر در زمینه اجاره آنلاین «لیدوماتریپ» است. لیدوما سامانه ای است که امکان رزرو اقامتگاه را در سراسر ایران را به روشی امن و ساده ممکن کرده تا هر کسی که قصد سفر به هر نقطه ای از ایران را دارد بتواند تنها با گوشی که در دست دارد اقامتگاه خود را آنلاین رزرو کند.

لیدوما در 500 شهر و روستای ایران دارای بیش از 8 هزار اقامتگاه فعال است. این تنوع بالا باعث شده که هر کسی که به دنبال هر نوع اقامتگاهی با هر بودجه ای که باشد بتواند گزینه مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید. برای آشنایی هرچه بیشتر با لیدوماتریپ می توانید از طریق نشانی اینترنتی www.lidomatrip.com به این وبسایت سری بزنید و از نزدیک با خدمات ارائه شده این سایت آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا