دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

معجزه کپسول سیاه دانه باریج و درمان درد های عضلانی

آیا از سیاه دانه در رژیم غذایی خود استفاده می کنید؟! شاید اگر با خواص سیاه دانه آشنا شوید، هیچگاه مصرف آن را ترک نکنید.

 سیاه دانه از معدود دانه‌های با خواص بسیار زیاد در طب سنتی است که حتی پیامبر اکرم(ص) آن را درمان هر دردی به جز مرگ می‌دانست. سیاه دانه، دانه‌ای کوچک به رنگ سیاه است که طعمی تلخی دارد و به‌عنوان ادویه در مواد غذایی به‌خصوص ترشی‌جات استفاده می‌شود. این دانه، بومی جنوب غربی آسیا است و از قدیم برای مصارفی چون ضد انگل و باکتری استفاده می‌شده است. زنان باردار می‌توانند از این دانه برای اضافه کردن شیر خود استفاده کنند. از سیاه دانه با نام‌های دیگر به نام سیاه تخمه، سیاه صنوق سیاه یا کمون اصل شنیز و کمون هندی نام برده شده است.

معجزه کپسول سیاه دانه باریج و درمان درد های عضلانی

در تحقیقاتی که انجام شده، معلوم شده است خواص سیاه دانه بسیار زیاد است و دارای مواد معدنی و ویتامین‌های مختلف است که در درمان دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی، کم خونی و میگرن بسیار مفید است. سیاه‌ دانه اسیدهای چرب ضروری فراوانی دارد که از آن می‌توان به‌عنوان نوعی ماده غذایی ضدسرطان و همچنین برای حفظ سلامت پوست و مو استفاده کرد. مواد معدنی موجود در سیاه‌دانه شامل آهن و پتاسیم است و برای تقویت سیستم ایمنی بدن و رفع مسمومیت‌های خونی و حتی یبوست موثر است. از سیاه‌دانه به صورت ضماد مخلوط با روغن زیتون در عطسه‌های شدید سرماخوردگی استفاده می‌شود و یا از بخور سیاه‌دانه در آب به‌صورت هفته‌ای یکبار جهت جلوگیری از سینوزیت می‌توان استفاده کرد.

داروسازی باریج اسانس با توجه به نقش خود در تامین سلامت عموم جامعه ایرانی از مواد اولیه با کیفیت سیاه‌دانه محصولی با کیفیت با استانداردهای جهانی با نام کپسول بلک سید باریج تولید کرده است که به شما کمک می‌کند تا با استفاده از این محصول زندگی با کیفیت‌تر و سلامتی را تجربه کنید.

این محصول را می‌توانید از این لینک خریداری کنید.

از دیگر فواید سیاه‌دانه برای بدن:

تاثیر مثبت بر دستگاه گوارش و انگل‌های روده

درمان نفخ معده و پیشگیری  از دل دردهای ناشی از آن

درمان زخم معده

بهبود حافظه

تمرکز تنظیم قند خون

کنترل دیابت

کاهش کلسترول خون

تنظیم فشار خون

مسکن طبیعی برای مفاصل

افزایش توانمندی سیستم ایمنی

بهبود آرتروز، التهاب لثه، تصفیه کلیه و مجاری ادرار

تسکین روماتیسم

دکمه بازگشت به بالا