دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

معماری نوینمعماری و دکوراسیون

بزرگترین هتل شناور جهان بر روی دریای سیتو ژاپن

گذراندن تعطیلات در بزرگترین و زیباترین هتل شناور جهان با معماری نوین و خاص ژاپنی 

استودیوی معماری ژاپنی یاسوشی اخیراً یک هتل خیره کننده در سواحل دریای سیتو ژاپن را تکمیل کرد. این هتل شناور الهام گرفته از معماری سنتی ژاپنی و ساخته شده از چوب های لوکس با هدف ایجاد فضای مناسب برای مهمانان و رسیدن آنها به آرامش ساخته شده است.

هتل “جونتو” بصورت یک کشتی و بطور کامل بر روی آب شناور است این هتل لوکس دارای 19 سوئیت منحصر بفرد ، یک سالن مهمانی با منظره باز از همه اطراف رو به دریا ، یک رستوران ، سوشی و بار ، سالن بدنسازی ، سونا و اسپا ، محیط های آرام و مناسب ریلکسیشن و سقف بالای هتل که از طریق آن میتوان به تماشای منظره های دور تا دور هتل نشست است. 

  به گفته مدیر طراحی استودیوی یاسوشی “این هتل شناور می تواند مناسب یک سفر آرام و رویایی در دل دریایی سیتو برای رسیدن به اوج آرامش و راحتی باشد ، فضای این هتل با عطر گرم و ملایم چوب پر شده که هیچگاه تمامی ندارد وقتی وارد کابین اتاق خود می شوید معماری نوین و تمام تجهیزات نفیس و زیبا به همراه یک نمای بسیار تماشایی رو  به دریا شما را خیره خواهد کرد.”

حتماً بخوانید : ترکیب تکنولوژی های پیشرفته دیجیتال و معماری مدرن

هتل جونتو دارای چهار نوع کابین متفاوت است شامل سوئیت های جونتو ، گرند سوئیت و سوئیت های تراس دار که مسافران بر اساس سلیقه خود می توانند از آنها استفاده نمایند هر سوئیت رو به دریا واقع شده و یک نمای خصوصی با دید کامل دریا دارد هر سوئیت مجهز به یک اتاق خواب دو نفره ، تراس در فضای باز خصوصی با سالن ، مینی بار ، حمام اختصاصی و یک حمام در فضای باز است.

در بالا ترین نقطه این هتل شناور یک فضای 90 متر مربعی مجهز به تجهیزات لوکس و پذیرایی تعبیه شده که مسافران می توانند با استفاده از آن دید کامل به اطراف و آسمان داشته باشند و از زیبایی های اطراف خود لذت ببرند. حدود فضای سوئیت ها 80 متر مربع است و سوئیت های گرند دارای بالکن های بزرگتری هستند ، در حالی که سوئیت های تراس دار 50 متر مربع بوده و مجهز به حمام خصوصی در فضای باز تراس می باشند.

هتل شناور جونتو سفر خود را از شهر اونامیچی آغاز می کند و طول سفر سه شب برای مهمانان در نظر گرفته شده است ، قیمت پایه برای هر شب و دو مهمان توام با دسترسی به تمام امکانات داخل سوئیت و فضای باز و تمام وعده های غذایی 3780 دلار آمریکا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا