دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

سرگرمی های خانگی

رونمایی ال جی از تلویزیون OLED رول شونده

شرکت ال جی (LG) برای اولین بار در سال 2014 در جهان صفحه نمایش انعطاف پذیر خود را در یک تلویزیون OLED معرفی کرد در این تلویزیون بیننده می توانست به سلیقه خود میزان انحنای تلویزیون را از طریق ریموت کنترل کم و یا زیاد کند ، حالا ال جی پا را فراتر گذاشته و اینبار در نمایشگاه CES 2018 از یک تلویزیون خاص رونمایی کرده این تلویزیون بصورت یک باکس بر روی دیوار نصب میشود و صفحه نمایش آن بصورت رول شده درون آن قرار دارد بیننده با استفاده از ریموت کنترل صفحه نمایش را به هر میزان که بخواهد می تواند از داخل باکس بیرون آورده و به تماشایی آن بپردازد و در پایان مجدداً  آن را در باکس خود بصورت اتوماتیک رول نموده و آن را پنهان سازد.

این اولین بار نیست که تلویزیون با قابلیت رول شدن رونمایی می شود در سال 2010 سونی یک تلویزیون 18 اینچ مشابه این تلویزیون رونمایی کرد اما ال جی این تلویزیون را در سایز  65 اینچ از نوع OLED ارائه کرده که در نوع خود منحصر بفرد است. سبکی و ابعاد کوچک باکس در هنگامی که صفحه نمایش درون آن رول شده امکان انتقال آن را به یک اتاق دیگر و یا خانه دیگر بسیار راحت کرده در حالی که جابه جایی یک تلویزیون 65 اینچ معمولی بسیار سخت و مشکل آفرین است. 

این صفحه نمایش قادر است به میزان نیاز از درون باکس خارج شود و اطلاعات مورد نیاز را به نمایش بگذارد برای مثال برای نمایش تقویم و یا اجرای موزیک فقط یک پنجم آن از باکس خارج می شود یا برای پخش یک فیلم 16.9 به اندازه مورد نیاز از باکس خارج می شود و شما می توانید بصورت تمام صفحه و استاندارد فیلم خود را تماشا نمایید.

طبق روال قبل ال جی ، این تلویزیون قابلیت پشتیبانی از فیلم های 4K را دارد و  نرم افزارهای هوش مصنوعی ، دستیار گوگل و الکسا را در خود جای داده و مجهز به پردازنده آلفا 7 شرکت ال جی است. زمان دقیق عرضه به بازار و قیمت این تلویزیون تا کنون اعلام نشده ولی پیش بینی می شود تا اواخر سال 2018 این مدل وارد بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا