دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گردشگریمسافرت

امکانات پگاسوس و قشم ایر در سفر به استانبول

همان‌طور که می‌دانید یکی از پر رفت‌وآمد ترین مسافرت‌های ایرانی‌ها کشور ترکیه است. به همین خاطر خارج از لطف نیست اگر در مورد هواپیماهای مطرحی که در این مسیر پرواز دارند بیشتر بدانیم. اولین قدمی که برای سفر به استانبول باید برداشته شود خرید بلیط هواپیما است. پس در این مقاله می‌خواهیم درباره پگاسوس و قشم ایر که دو شرکت هواپیمایی در مسیر ایران به استانبول هستند مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم تا اگر قصد پرواز تهران به استانبول را دارید یا قرار است از قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران کسب اطلاع کنید نیاز شما برطرف شود. پس با ما همراه باشید.

معرفی دو شرکت هواپیمایی برای پرواز تهران به استانبول

 برای پرواز تهران استانبول دو انتخاب از دو شرکت هواپیمایی معتبر در اختیار شما قرار داده می‌شود. با مطالعه این مقاله انتخاب با شما است که با شرکت هواپیمایی پگاسوس یا شرکت قشم ایر قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران را جویا شوید و آن را خریداری کنید.

معرفی شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز ترکیه

در همین ابتدا باید بگویم محبوب‌ترین و ارزان‌ترین شرکت هواپیمایی در ترکیه پگاسوس است. این ایرلاین خصوصی ترکیه‌ای به بسیاری از نقاط مختلف در ترکیه و اروپا پرواز دارد که تقریباً نسبت به سایر شرکت‌های هواپیمایی قیمت ارزان‌تری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از پارامترهای مهمی که برای این پرواز باید به آن اشاره شود این است که شما به‌هیچ‌عنوان در حالت عادی شاهد پذیرایی در طول مسیر نخواهید بود. یا اینکه شما با خرید بلیط از این شرکت هواپیمایی شرایط برای استرداد آن برایتان فراهم نیست. همچنین باید اشاره شود قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران است که میزان بار مجاز برای حمل را تعین می‌کند.

نوشته های مشابه

امکانات پگاسوس و قشم ایر در سفر به استانبول

امکانات شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز

  • شاید شما مشاهده کنید که مهمان‌داران با زبان‌های متفاوتی در هواپیما با یکدیگر صحبت می‌کنند. به این خاطر که شرکت هواپیمایی پگاسوس با در نظر داشتن مجرب‌ترین کادر برای پرواز از ملیت‌های مختلفی این انتخاب را دنبال کرده است. پس به‌جای اینکه تعجب کنید از پذیرایی مهمان ‌دارها نهایت لذت را ببرید چون دیگر مشابه آن را تجربه نخواهید کرد.
  • در پرواز تهران به استانبول اگر تمایل به نوشیدنی داغ داشتید کافی است هزینه اضافه آن را در هواپیما پرداخت کنید تا این امر برای شما فراهم شود.
  • تمامی صندلی‌های این پرواز از استاندارد قابل قبولی برخوردار است پس جایی برای تردید به‌قصد خرید بلیط پرواز تهران به استانبول برای شما وجود ندارد.
  • برای اینکه از تخفیف ویژه برای منوی غذا این پرواز بهره بگیرید باید تا یک روز قبل از پرواز غذای دلخواه خود را از طریق صفحه منوی غذایی پگاسوس که در وب‌سایت این شرکت هواپیمایی درج‌شده است دنبال کنید. در غیر این صورت هزینه غذا در طول پرواز به‌صورت کامل از شما دریافت می‌شود.
  • منوی ویژه شامل انواع غذاهای کم‌چرب، بدون گلوتن‌، دیابتی و کم‌کالری است. شما سفارش خود را برای صبحانه، سالاد و غذای اصلی می‌توانید به ثبت برسانید.

مروری به اطلاعات مربوط به هواپیمایی قشم

هواپیمایی قشم از سال ۹۱ رسماً فعالیت پروازی خود را آغاز کرده است. در ابتدا پروازهای مسافری این شرکت با دو فروند هواپیما آغاز شد و شرکت توانست تا سال ۱۳۷۹ تعداد ۷ فروند هواپیما در اختیار گیرد. پرواز تهران به استانبول یکی از مهم‌ترین پروازهای این شرکت هواپیمایی محسوب می‌شود. با افزایش ناوگان پروازی خود و طی مراسم افتتاحیه رسمی بانام جدید هواپیمایی قشم دستورالعمل کاری جدیدی را با در اختیار گیری کادر مدیریتی و پرسنل مجرب شروع کرد. در حال حاضر با ارائه بیش از ۳۰۰۰ صندلی امکان پرواز به کلیۀ فرودگاه‌های داخل کشور و فرامرزی را در پیش روی مسافران قرار داده است.

امکانات پگاسوس و قشم ایر در سفر به استانبول

امکانات شرکت هواپیمایی قشم ایر

  • از مزیت‌های شاخص این شرکت هواپیمایی یاری‌گرفتن از نیروهای مجرب جوان در گروه کاری آن است.
  • سیر مراحل آموزش و تخصص‌هایی مانند خلبانی، مهندسی و تعمیر و نگهداری هواپیما، بازرگانی و عملیات زمینی و خدمات پرواز با بهترین کیفیت و در مؤسسات آموزشی مورد تائید برای پرسنل شرکت صورت می‌پذیرد.
  • هواپیمایی قشم تاکنون به ۲۷ مقصد بین‌المللی و ۲۹ مقصد داخلی پرواز داشته است.
  • ناوگان هوایی این شرکت دارای ۱۸ فروند هواپیمای ملکی است که شامل فوکر ۱۰۰- ۴ عدد، ایرباس ۶۰۰-۳۰۰- ۵ عدد، آر-جی- ۶ عدد، ایرباس ۳۲۰- ۳ عدد است.
  • تأمین ۴۸ ساعت اكسيژن اضافي در پروازها دنبال می‌شود که اين منبع اكسيژن جداي از تجهيزات کمک‌های اضطراري معمول كه در هواپیما تعبيه در نظر گرفته‌شده است.
  • فراهم کردن خدمات لازم برای مسافراني كه از تحرک كمي برخوردارند به‌قصد لذت‌بخش‌تر شدن سفر برای این افراد به‌صورت رایگان دنبال می‌شود.
  • غذاهايي كه براي نيازهاي رژيمي خاص در نظر گرفته‌شده است به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.
  • كمك در حمل‌ونقل صندلي چرخ‌دار، اسكوترهاي سه‌چرخ موتوري و ديگر ابزار حركتي نیز توسط مهمان‌داران ویژه برای مسافران دنبال می‌شود.

کلام آخر در مورد خدمات پرواز تهران به استانبول

 همان‌طور که مطالعه کردید دو شرکت هواپیمایی معتبر که یکی ایرانی و دیگر در ترکیه شرکت دارد برای سفر به استانبول در پیش روی شما قرار دارد. بسته به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید در طول پرواز و بسته به قیمت بلیط هواپیما استانبول به تهران خدمات‌دهی برای مسافران عموماً دنبال می‌شود. حال‌آنکه برخی خدمات به‌صورت رایگان و توسط خود شرکت هواپیمایی برای مسافران عادی و مسافران کم‌توان در نظر گرفته‌شده است. دیگر این به انتخاب شما است که از بین دو شرکت هواپیمایی قشم ایر و پگاسوس کدام را برای سفر انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا