دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تکنولوژیگجت

جدیدترین VR شرکت مایکروسافت هولولنز نسخه توسعه یافته

هولولنز

نسخه توسعه یافته ویژه طراحان و توسعه دهندگان صنایع به همراه نرم افزار ، و سخت افزار بهبود یافته با گارانتی عملکرد شرکت ماکروسافت جهان را با هولوگرام مجازی خود رنگ دیگری داده است.

توضیحات

هولولنز توسعه یافته ماکروسافت اولین کامپیوتر کاملاً هولوگرافیک است که توسط پردازنده مستقل داخلی خود یک واقعیت مجازی با کیفیت بالا ایجاد می کند که از طریق آن می توان با تمام جهان ارتباط برقرار نمود.

این سیستم قادر است داده های ورودی را به تصاویر هولوگرام سه بعدی مجازی تبدیل نماید و آنها را از طریق لنزهای تعبیه شده درون عینک در اختیار کاربر خود قراردهد.

ترکیب دنیایی واقعی و دیجیتال

هولولنز واقعیتی مرکب از مردم ، اشیاء و مکانها را از دنیایی دیجیتال به دنیایی فیزیکی انتقال می دهد. این محیط ترکیبی بوم شما می شود که می توانید از طریق آن طیف گسترده ای از تجربیات جدید را لمس کنید و از آن لذت ببرید.

کنترل نمایش با استفاده از نشانگر موس و حرکت آن بروی تصویر یا با استفاده از کلید های صفحه کلید به صورت : از کلید A برای حرکت به سمت چپ، کلید D برای حرکت به راست، کلید W برای حرکت به بالا  و کلید S را به حرکت به پایین استفاده کنید. در این حالت تصویر هلوگراف ایجاد شده در دنیایی مجازی شروع به حرکت می کند.

افزایش دنیایی واقعی با هولوگرام ها

تعامل با هولوگرام همراه با دنیایی واقعی مجازی شما را قادر می سازد محتوای دیجیتال را بعنوان بخشی از دنیایی واقعی خود تجسم کنید و با آنها ارتباط برقرار نمایید و این تنها با هولولنز ماکروسافت امکان پذیر است.

امکان محاسبات هولوگرافی

اجزای تخصصی مانند سنسورهای چندگانه، اپتیک پیشرفته و یک واحد پردازش هولوگرافی سفارشی ما را قادر می سازد که فراتر از یک صفحه نمایش قرار بگیریم و دنیایی واقعی در برابر خود داشته باشیم.

کشف کنید ، تصور کنید و سپس هرآنچه در ذهنتان دارید با نرم افزارهای هولولنز خلق کند.

با استفاده از نرم افزارهای تولید شده و موجود برای هولولنز می توانید محتویات ذهنی خود را خلق نموده و از طریق هلولنز وارد دنیایی واقعی نمایید ، کافیست که تصور کنید چه کاری می توانید انجام دهید و آن را واقعی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا