دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آراد آهن اصفهان مرجع قیمت گذاری و فروش انواع آهن آلات و مقاطع فولادی

بنیان مهم اقتصاد در هر کشوری صنعت فولاد و منابع آهنی و معدنی آن کشور است. در کشور ما نیز فولاد در بخش های مختلف _تولیدات صنعتی_ نقش تاثیر گذار و ویژه ای دارد. این مطلب به حدی مهم است که سرانه مصرف فولاد کشورها، شاخص صنعتی بودن آن کشور را نشان می دهد. کشور ما با دارا بودن کارخانجات معتبر و شناخته شده ایی در صنایع بزرگ فولادی توانسته در بخش های صنعت و تولیدات در بازار جهانی محصولاتی قابل رقابت ارائه دهد.  به جز مراکز صنعتی بزرگ، حول و حوش 600 صنعت پایین دستی از این صنایع بزرگ تغذیه می کند همچنین به دلیل وجود صنایع سنگ آهن در کشورمان، توانسته ایم در زمانی کوتاه جایگاهی درخوری در سطح جهانی بدست آوریم.

در میان عامه مردم فولاد به عنوان فلزی مقاوم شناخته می شود و رایج ترین روش ساخت فولاد، ریختن آهن مذاب و گداخته داخل کوره، دمیدن و تبدیل هوای گرم و اکسیژن روی آن است که در این روش، بخش عمده ای از کربن موجود در آهن می سوزد ولی در نهایت آهن تبدیل به فولاد خواهد شد. بعد از تبدیل آهن به فولاد به کارخانجات متعدد فولاد جهت تبدیل به محصولات مختلف می رود. کارخانجات بزرگ تولیدات فولاد، فولاد را به مقاطع مختلف برای مصارف صنعتی و عمرانی و .. تبدیل می کنند . شرکت و مجموعه های متعددی نیز این تولیدات را برای فروش عرضه می کنند.  قصد داریم در این مطلب به معرفی شرکت آراد آهن که به عنوان مرجع فروش و قیمت گذاری محصولات متنوع فولادی در اصفهان و سراسر کشور فعالیت دیرینه دارد، بپردازیم. آراد آهن شرکتی با بیش از دو دهه سابقه در زمینه فروش انواع محصولات فولادی مانند انواع ورق، قوطی و پرو فیل، تیر آهن و میلگرد ساده و آجدار، نبشی و ناودانی و شمش فولادی و لوازم سوله و… مشغول فعالیت است.

شرکت آراد آهن در یک نگاه 

آراد آهن شرکتی ثبت شده در مرکز آهن ایران شهر اصفهان و با کسب مجوز رسمی از وزارت صنعت و معدن و تجارت و صنف آهن فروشان و ثبت شرکت در سازمان ثبت اسناد و املاک ایران مشغول فعالیت است. در ارتباط با فعالیت خود از بدو شروع به کار تا کنون حسن نیت و صداقت در معامله را سر لوحه کار خود قرار داده است و توانسته در میان مشتریان و خریدارانی که تمایل به خرید غیر حضوری دارند، حسن شهرت کسب کند. این شرکت انواع مقاطع فولادی مانند قوطی و پروفیل و ورق و میلگرد و…تولیدی کارخانجات معتبر کشور را به تمام نقاط کشور ارسال می کند و توانسته رضایت متقاضیان خرید این محصولات را فراهم آورد. آراد آهن محصولات فولادی کارخانجات مطرحی چون: ذوب آهن اصفهان، کویر کاشان، ابرکوه یزد، بافق یزد، بردسیر کرمان، صبا فولاد زاگرس، روهینا جنوب، میانه، نیشابور و غیره  را عرضه می کند این مجموعه ها در زمره تولیدکنندگانی هستند که آراد آهن کلیه محصولات فولادی آن‌ها را با مناسب‌ترین نرخ موجود و ارزانترین قیمت ارائه می‌کند.

شرکت آراد آهن، یکی از شرکت‌های معتبری است که محصولات فولادی مختلفی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت با مدیریت نخبه ترین افرد با سابقه‌ای طولانی در تأمین آهن‌آلات، پروژه‌های صنعتی و عمرانی بسیاری را در کمترین زمان در کارنامه خود دارد. به دلیل رابطه مستقیم و بدون واسطه این شرکت با کارخانه‌های فولادی ایران قادر است مناسب‌ترین قیمت را به خریداران عزیز خود ارائه کند. مجموعه آراد آهن تمامی مجوزهای لازم برای خرید آنلاین را دارا می باشد و به دلیل این که فعالیت های شرکت زیر نظر سازمان امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران است می تواند فاکتور رسمی برای معاملات خود صادر نماید. مجموعه بازرگانی آراد آهن با حسن رفتار و تحویل محصول در کمترین زمان ممکن، توانسته در میان مشتریان و خریداران به حسن شهرت برسد. همچنین به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در بازار آهن، مورد اعتماد فعالان این حوزه بوده و توانسته رتبه برتر فروش آهن‌آلات در ایران را از آن خود نماید و سازمان‌های دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی را در زمره مشتریان خود قرار دهد.

شرکت آراد آهن افتخار داردآهن‌آلات پروژه‌های بزرگی را تامین کرده و رضایت مشتریان را جلب کند. من جمله این افتخارات، افتخار همکاری و تعامل با وزارت نفت، دفتر ریاست جمهوری، پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان، شهرداری و اداره آبفای استان های بزرگ کشور، آموزش و پرورش، سازمان عمران شهرداری، ایستگاههای گازی ایران و عراق و ترکمنستان، خط لوله گازی کشورهای همسایه، پروژه های بزرگ آزاد راه، انبوه سازان؛ شرکت های سد سازی و راه سازی، مجموعه خاتم الاوصیا و مجموعه خاتم الانبیا، عسلویه و… همچنین این مجموعه آماده ارائه مشاوره‌‌های رایگان و صمیمانه توسط کارشناسان فروش با تجربه خود می باشد و همواره آماده ی همیاری به شما در زمینه خرید آهن‌آلات مورد نیازِ پروژه‌‌‌تان است. در ادامه به نکاتی پیرامون خرید آهن‌آلات اشاره خواهیم کرد.

نکات کلیدی قبل از خرید محصولات فولادی

 نوسانات بازار و موارد متعدد تخصصی در هر خرید ممکن است خریدار را دچار مشکل نماید و عدم اطلاع از برخی نکات در خرید  و خرید غیر اصولی، خریدار را متضرر نموده و یا هزینه گزافی را به خریداران تحمیل نماید و زمان زیادی نیز در این میان از دست می رود. آراد آهن این افتخار را دارد که مشاوره های رایگان و تخصصی برای افرادی که تصمیم دارند برای پروژه شان مقاطع مختلفی تهیه نمایند را بدهد و به این شیوه میزان اشتباه در خرید به پایین ترین حد ممکن می رسد. قطعا  بهره گیری از تجربه مشاوران متخصص در این زمینه تا حد زیادی از بروز اشتباهات جلوگیری میکند. به پیشنهاد آراد آهن و در همین راستا، دریافت یک پیش فاکتور که همه جزئیات محصول شامل نام جنس، نوع  و تعداد محصول، قیمت واحد و نهایی محصول، در آن ثبت شده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد و آراد آهن برای تمام متقاضیان آماده صدور پیش فاکتور است. از آنجا که پیش فاکتور به شما قیمت امروز آهن را می‌‌دهد، قبل از پرداخت، بهتر است تاییدیه آن را _از کارشناسان فروش آراد آهن_دریافت کنید. سایر هماهنگی‌های لازم نیز مانند هزینه‌های حمل، زمان تحویل، بیمه و غیره نیز باید مشخص باشند. پس از دریافت محصول نیز نیاز است که به طور کامل آن را مورد بررسی قرار دهید.

با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش شرکت آراد آهن، می‌توانید با نکات مهم در کلیه مراحل خرید آهن‌آلات آشنا شوید. پس از بهره‌گیری از یک مشاوره رایگان با کارشناسان فروش آراد آهن، می‌توانید با خیالی آسوده خرید کنید. همچنین شما عزیزان می‌توانید صفحه اینستاگرام شرکت آراد آهن  اصفهان به آدرس https://www.instagram.com/aradahan_trading را برای اطلاع از نوسانات بازار آهن دنبال کنید.

فرآیند خرید از شرکت آراد آهن اصفهان

شرکت معتبر آراد آهن اصفهان، همواره و به صورت لحظه‌ای قیمت کلیه محصولات به ویژه قیمت قوطی و پروفیل، تیرآهن، نبشی و ناودانی و سپری و میلگرد و… را در وبسایت خود منتشر می‌کند. همچنین شما عزیزان می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام آراد آهن به آدرس ( http://t.me/aradahan ) از اخبار لحظه ای و تحلیل و پیش بینی بازار آهن ایران مطلع شوید. علاوه بر آن می‌توانید از مشاوره تیم مجرب فروش آراد آهن، جهت مشاوره تخصصی و خرید غیر حضوری تصمیم‌گیری بهتر در خرید خود بهره ببرید.

شما عزیزان می توانید به دو روش از شرکت آراد آهن خرید کنید:

  • خرید تلفنی آهن آلات
  • خرید حضوری آهن آلات
  • همچنین می‌توانید جهت خرید آهن‌آلات، روزانه به جداول قیمت تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودانی، ورق آهن، لوله فولادی، قوطی وپروفیل، محصولات مفتولی و شمش فولادی مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظرتان، فرم ثبت سفارش را تکمیل نمایید و یا می‌توانید با دفتر مرکزی  آراد آهن تماس گرفته و پروسه‌ی خرید را به کارشناسان فروش ما بسپارید.

کلام پایانی

اگر به دنبال مرجعی معتبر با تمام مجوزه های لازم برای خرید و فروش مقاطع و محصولات مختلف فولادی در اصفهان و ایران با بهترین ارزانترین قیمت هستید و یا برای پیگیری نوسانات بازار آهن و یا استعلام روزانه قیمت آهن آلات به ویژه ارزانترین قیمت قوطی و پروفیل و سایر مقاطع فولادی می باشید، می توانید به سایت آراد آهن اصفهان به آدرس  https://aradahan.com/  وارد شوید و قیمت محصول مورد نظر تان که به صورت روزانه بروزرسانی می شود را رصد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا