دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

دکوراسیون داخلی

شیک ترین پرده های پذیرایی

امروزه یکی از مهم‌ترین مواردی که برای ما بسیار حائز اهمیت است دیزاین خانه و وسایل آن است که باید برای آن وقت و حوصله به خرج دهیم تا بهترین خروجی را بگیریم. حال شما فکر می‌کنید انتخاب کدام آیتم‌ها در کنار هم می‌توانید بیشترین زیبایی را در منزل شما ایجاد کند؟ خب ما در واقع بر این باوریم که پرده پذیرایی شیک به همراه مبلمان و فرشی که هارمونی هماهنگ در منزل شما ایجاد می‌کند، می‌تواند انتخابی شیک و بسیار مناسب برای خانه شما باشد. خوشبختانه امروزه نیز تنوع بالایی از شیک‌ترین دکوراسیون منازل برای خرید وجود دارد، که البته ما در این مطلب قصد داریم درباره انواع پرده پذیرایی و تأثیرگذار بودن آن‌ به‌عنوان شیک‌ترین فاکتور دیزاین خانه شما صحبت کنیم. پس حتماً در ادامه با ویکی دکو همراه باشید تا با شیک‌ترین پرده‌های پذیرایی موجود در بازار آشنا شوید.

انواع پرده پذیرایی و معرفی شیک‌ترین مدل‌های موجود در بازار

وقتی بحث شیک‌ترین پرده پذیرایی می‌شود افراد همیشه به‌دنبال مدل‌های خاص و متفاوتی هستند که امروزه ترند شده است. اما خب این موضوع تا حدودی اشتباه است چون از نظر ما شیک‌ترین مدل پرده پذیرایی کاملا می‌تواند با توجه به علاقه، سلیقه، دیزاین منزل و حتی بودجه افراد متفاوت باشد. پس بهتر است وقتی در حال دیزاین دکوراسیون داخلی منزل خود هستید به این نکات نیز دقت کنید تا دچار سردرگمی نشوید یعنی اینکه این نکته را آویزه گوشتان کنید که شیک‌ترین پرده‌های پذیرایی کاملاً می‌تواند سلیقه‌ای باشد! پس سخت نگیرید و سعی کنید از دیزاین خانه خود لذت ببرید تا بهترین حس‌ها را در آنجا تجربه کنید.

قبل از اینکه به معرفی انواع پرده پذیرایی بپردازیم لازم است کمی درباره اهمیت وجود آن صحبت کنیم.

از زمان‌های دور تا به الان پرده‌ها یا به‌طورکلی هر پوششی که برای پنجره استفاده می‌شده است مهم‌ترین عملکرد و کارکرد آن برای حفظ حریم و محرمیت در خانه‌های ما ایرانیان بوده است. اما این تنها موضوعی نیست که اهمیت پرده پذیرایی را برای ما بسیار پررنگ کرده است. در واقع وقتی ما از پرده‌های بزرگ یا حتی کوچک در منزل خود و به خصوص در پذیرایی استفاده می‌کنیم، دیگر اهمیت حفظ حریم خصوصی در راستای حفظ زیبایی و شیک نگه‌داشتن دکوراسیون منزل پیش می‌رود و این دو مورد همزمان باهم نقش اصلی و مهمی ایفا می‌کنند. چون حفظ هر دوی آن‌ها در نهایت امر موجب آرامش خاطر و ایجاد حس خوب در ما می‌شود.

انواع پرده‌های پذیرایی پرطرفدار و کاربردی

  • اگر به‌عنوان اولین گزینه در خرید پرده پذیرایی بخواهیم به شما راهنمایی کنیم قطعاً پرده‌‌های ساده که ترکیب رنگی روشن یا حتی سفید دارند را پیشنهاد می‌کنیم. چون در اکثر موارد بسیار شیک‌تر و خاص‌تر از مدل‌های دیگر در کنار دیگر دکوراسیون منزل شما ظاهر می‌شود و جلوه خاصی دارد. البته باز هم فراموش نکنید که این مورد می‌تواند درباره دکوراسیون خانه شما صدق نکند و شاید هارمونی هماهنگی با دیگر وسایل نداشته باشد.

پرده پذیرایی پرده مخمل

  • از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین مدل‌های پرده پذیرایی استفاده از بهترین و شیک‌‌ترین مدل‌های پرده مخمل است. البته در همین ابتدا لازم است به شما یادآوری کنیم اگر جزء افرادی هستید که دوست دارید پرده‌ای که استفاده می‌کنید در عین زیبایی و شیکی، ضخامت بالایی داشته باشد تا از ورود نور زیاد به خانه جلوگیری کند قطعاً این مدل پرده برای شما کاربردی‌ترین گزینه خواهد بود. از دیگر خوبی‌های آن می‌توان به این اشاره کرد که در زمستان، باعث می‌شود سرما وارد خانه نشود؛ در واقع تا حد زیادی از ورود سرما به داخل خانه جلوگیری می‌کند. همچنین مهم‌ترین مزیت آن اینست که از زمان‌های قدیم تا به الان به‌عنوان شیک‌ترین و بااصالت‌ترین نوع پرده پذیرایی شناخته شده است. باز هم لازم به ذکر است اگر به‌دنبال اطلاعات جامع‌تر و بیشتر فقط درباره این نوع خاص از پرده هستید به سایت ویکی دکو مراجعه کنید.

پرده پذیرایی پرده حریر

  • از دیگر مدل‌های پرده پذیرایی که بسیار شیک و کاربردی‌ست استفاده از پرده حریر در دکوراسیون منزل است. این مدل پرده علاوه‌بر بافت نرم و لطیفی که دارد، درخشندگی خاصی دارد و در عین حال خانه را بزرگتر نشان می‌دهد، پس به همین دلیل به دکوراسیون منزل شما جلوه خاصی می‌دهد. اگر جزء دسته افرادی هستید که بسیار برای شما اهمیت دارد نور به داخل خانه شما در طول روز بتابد و در عین حال قصد دارید برای حفظ حریم شخصی و زیبایی دکور منزل خود از پرده استفاده می‌کنید باید به شما بگوییم انتخاب این نوع پرده پذیرایی قطعاً انتخابی هوشمندانه و شیک خواهد بود. پس اگر شما به این مدل پرده برای دکوراسیون خانه خود علاقه‌مند شده اید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل‌تر به سایت ویکی دکو سر بزنید.
  • از زیباترین نوع پرده می‌توان به پرده زبرا اشاره کرد. نصب این نوع پرده در هر قسمتی از خانه شما امکان‌پذیر است. پس نمی‌توان کاربرد پرده زبرا را تنها مختص به پرده پذیرایی دانست. چون استفاده از این مدل به‌عنوان پرده آشپزخانه نیز بسیار رایج است. پرده زبرا با رنگ‌بندی‌های متنوع و طراحی جذاب و خاصی که دارد می‌تواند زیبایی و شیک بودن را به دکوراسیون خانه شما مهمان کند. همچنین این نوع پرده برخلاف پرده‌های مخمل و حریر که سنتی هستند کاملاً مدرنیته است. غیر از این مدل که جزء پرده‌های مدرن محسوب می‌شود، پرده‌های شید، دو مکانیزم و کتان نیز جزء مدرن‌ترین مدل‌های پرده به حساب می‌آیند.

حال شما در این بخش با انواع پرکاربرد پرده‌های پذیرایی که امروزه شیک‌ترین و پرکاربردترین نیز محسوب می‌شوند آشنا شدید. در ادامه شما می‌توانید برای آشنایی کامل‌تر با خاص‌ترین پرده‌های پذیرایی از میان کالکشن‌های پرده موجود به وب‌سایت ویکی دکو سر بزنید تا اطلاعات جامع‌تری کسب کنید.

خاص‌ترین پرده‌های پذیرایی

جمع‌بندی شیک ترین پرده ها

در این مطلب هدف و تمرکز اصلی ما معرفی شیک‌ترین پرده‌های پذیرایی موجود در بازار بود که شما با توجه به سلیقه، بودجه و مهم‌تر از همه دیزاین و دکوراسیون خانه خود بتوانید بهترین نوع پرده پذیرایی را برای منزل خود انتخاب کنید تا از آن نهایت لذت را ببرید. حال در این مسیر برای انتخاب بهترین‌ها، جدیدترین‌ها و در عین حال خاص‌ترین و شیک‌‌ترین گزینه‌ها فروشگاه اینترنتی ویکی دکو که به‌صورت تخصصی درباره انواع پرده خدمات ارائه می‌دهد همراه شما خواهد بود تا بهترین و خاص‌ترین دکوراسیون را برای شما طراحی و اجرا کند. در نهایت شما نیز می‌توانید تجربیات و نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.


پیشنهاد مجله پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا