دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

انواع فرش مدرن [6 مدل فرش + قیمت]

انواع فرش مدرن در بازار کدامند؟ قیمت فرش های مدرن در بازار چند است؟ بهترین فرش مدرن موجود در بازار کدام است؟ همه این ها سوالات متداولی هستند که کاربران فضای مجازی آن را در اینترنت زیاد جستجو می کنند و به همین دلیل در این مطلب میخواهیم به صورت کامل، به همه این سوالات به صورت کامل پاسخ دهیم.

در کارخانه های فرش ماشینی اقدام به تولید انواع فرش مدرن می کنند. افزایش تولیدات فرش های مدرن در سال های اخیر نشان دهنده اقبال مردم به این فرش های ماشینی است. فرش مدرن را می توان فرشی متفاوت با فرش های سنتی و اصیل ایرانی دانست که به خاطر همین متفاوت بودن در بین مردم ایران محبوب شده است. 
مردم انواع فرش مدرن را بیشتر به دلایل زیر میخرند:
• تنوع بالای محصولات؛ محصولات فرش مدرن از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. هر کدام از فرش های مدرن دارای طرح های مختلفی هستند و با رنگ بندی های متفاوتی عرضه می شوند. 
• تنوع بالای ابعاد؛ فرش های مدرن در هر ابعادی که بخواهید پیدا می شود. برخی از فرش های کلاسیک فقط در ابعاد استاندارد 6، 9 و 12 متری بافته می شوند که این مورد سبب می شود دست مشتری برای انتخاب فرش برای ابعاد کوچک بسته بماند. 
• قابلیت استفاده در هر فضا؛ فرش های مدرن را می توانید در هر فضایی که دلتان بخواهد استفاده کنید. به خصوص در دکوراسیون های مدرن می توانید از فرش مدرن استفاده کنید. 
• قیمت پایین تر؛ قیمت کمتر فرش های مدرن نسبت به فرش های کلاسیک سبب شده است، مردم بیشتر بتوانند این فرش ها را خریداری کنند. 
حالا با بررسی این موارد بهتر است به سراغ معرفی انواع فرش مدرن برویم.

انواع فرش مدرن و قیمت آنها 

فرش مدرن از نظر سبک طراحی به چندین دسته تقسیم بندی می شود. هر کدام از این دسته بندی ها دارای ظاهری مخصوص به خود هستند و طرفداران خاص خود را هم دارند. انواع فرش های مدرن عبارتند از:

1- فرش مدرن کودک

فرش کودک یکی از فرش های مدرنی است که مناسب رده سنی کودکان و نوجوانان طراحی و تولید می شود. این فرش ها همانطور که از نامشان پیدا است، دارای ظاهری کودکانه خواهند بود و طرح هایی مثل انیمیشن، شخصیت های کارتونی و عروسکی را شامل می شوند. 

فرش مدرن کودک

فرش کودک علاوه بر اینکه ظاهری کودکانه است، دارای ویژگی هایی هم هست که مناسب استفاده برای کودکان است. این فرش ها دارای قابلیت ضد حساسیت هستند. فرش های ماشینی با استفاده از الیاف صنعتی بافته می شوند و ممکن است دارای موادی باشند که کودکان را درگیر کنند. اما فرش های کودک با الیافی خاص بافته می شود تا هیچ مشکلی برای سلامتی آنها به خصوص در سنین حساس رشد، ایجاد نشود. 
همچنین مورد دوم مهم، نرمی و لطافت فرش های کودک است. به این دلیل که کودکان و نوجوانان ممکن است در هنگام بازی کردن زمین بیفتند تا بخواهند استراحت کنند، یک فرش کودک باید به اندازه کافی نرم و لطیف باشد. 
اما قیمت انواع فرش کودک عبارت است از:

قیمت انواع فرش مدرن

ابعاد فرش

190 هزار تومان

50*80

720 هزار تومان

1*1.5

1590 هزار تومان

1.5*2.25

2820 هزار تومان

6 متری

2- فرش مدرن شگی

دومین فرش مدرنی که میخواهیم برای شما نام ببریم، فرش شگی است. فرش شگی بیشتر به خاطر سادگی که دارد معروف شده است. معمولا این فرش ها ساده و بدون طرح هستند و به صورت تک رنگ مثل طوسی، سرمه ای، مشکی، سفید به بازار عرضه می شود. اگر هم فرش های شگی طرح دار باشند، معمولا طرح آنها ساده است و یا از اشکال هندسی ساده در آنها استفاده شده است.

فرش مدرن شگی پرزبلند

فرش شگی علاوه بر ظاهر ساده ای که دارد، دارای نخ خاب بسیار ضخیم و بلندی است که سبب شده است فرش مورد نظر به اندازه کافی نرم و لطیف باشد. به خاطر همین پرزهای بلند است که به این نوع از فرش های مدرن، فرش شگی گفته می شود. 
قیمت فرش مدرن شگی طبق آخرین به روز رسانی ها در بازار از این قرار است:

قیمت انواع فرش شگی

ابعاد فرش

130 هزار تومان

50*80

470 هزار تومان

1*1.5

890 هزار تومان

1.5*2.25

1650 هزار تومان

6 متری

3- فرش مدرن شنل 

یکی از انواع فرش مدرن که میخواهیم به شما معرفی کنیم، فرش شنل است. فرش شنل نسبت به دو مورد قبلی، کمتر معروف و محبوب است، اما به هر حال یکی از طرح های پرفروش فرش مدرن است. این فرش ها معمولا دارای ظاهری ساده و با طرح های کمتر پیچیده هستند. همین امر سبب می شود که برخی از مردم از این فرش ها استقبال کنند.
فرش شنل هم دارای خابی نرم و بلند است و مناسب برای استفاده در انواع فضاها خواهد بود. 

4- فرش مدرن آشپزخانه 

در چند سال اخیر به علت تقاضای زیاد مشتریان در باب فرش های آشپزخانه، فرش های مدرنی با طرح های ادویه، میوه، سبزیجات و غیره مناسب برای استفاده در فضای آشپزخانه طراحی و تولید شده است و با استقبال مشتریان روبرو شده است. این فرش ها را می توانید در آشپزخانه خود استفاده کنید و به فضای آشپزخانه خود روح ببخشید.

قیمت فرش های مدرن آشپزخانه در سال 1400، از این قرار است:

قیمت انواع فرش آشپزخانه

ابعاد فرش

150 هزار تومان

50*80

564 هزار تومان

1*1.5

1400 هزار تومان

1.5*2.25

2400 هزار تومان

6 متری

5- فرش ترک 

فرش ترک هم یکی از انواع فرش های مدرن است. در واقع فرش مدرن ترک را می توان بک دسته بندی جدا دانست، اما خیلی ها عقیده دارند که انواع فرش ترک به خاطر ظاهر و رنگ های شادی که در آن استفاده می شود، باید در دسته بندی فرش های مدرن قرار بگیرد. 

فرش مدرن ترک

فرش ترک دارای انواع مختلفی است که از معروف ترین آنها می توان به فرش ترک لایت اشاره کرد که از همه بیشتر معروف تر است. البته منظور از فرش های ترک، فرش هایی است که با طرح فرش های دستباف ترک تولید می شوند. 
قیمت انواع فرش ترک موجود در بازار عبارتند از:

قیمت انواع فرش ترک

ابعاد فرش

150 هزار تومان

50*80

564 هزار تومان

1*1.5

1400 هزار تومان

1.5*2.25

2400 هزار تومان

6 متری

6- فرش مدرن سه بعدی

نوع دیگری از فرش های مدرن موجود است که با طرح های سه بعدی تولید می شوند. این فرش ها متناسب استفاده در اتاق خواب ها یا روم سرویس ها است. این فرش ها البته مشتریان خاص خود را دارد و باب سلیقه همه نیست. 

خرید اینترنتی انواع فرش مدرن 

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر هستید تا خرید فرش مدرن خود را انجام دهید، ما به شما فرش اصل را معرفی می کنیم. فروشگاه اینترنتی فرش اصل، یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که دارای 15 سال سابقه در طراحی و تولید انواع فرش ماشینی و دستباف می باشد. 
این فروشگاه انواع فرش مدرن را با بهترین قیمت و در تنوع بالا برای شما به نمایش می گذارد. همه محصولات از کارخانه و زیر قیمت عرضه خواهند شد. 
اطلاعات تماس با فروشگاه اینترنتی فرش اصل:
آدرس: کاشان، میدان جهاد، بلوار مادر، آموزشگاه تخته سیاه، فرش اصل
شماره تماس: 09130355443
آدرس پست الکترونیکی: info@farsheasl.com


همچنین فروشگاه اینترنتی فرش اصل، یک جشنواره داره! شما میتونید بازی کنید و تخفیف یا محصول برنده بشید. حتما به فرش اصل سری بزنید و از تخفیف هایی که میده جا نمونید. گردونه آمادست تا بچرخونی!

دکمه بازگشت به بالا