دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پزشکی

ایمپلنت دندان در سعادت آباد و شمال تهران

ایمپلنت دندان جایگزینی برای دندان از دست رفته است و این روزهای توسط بسیاری از دندانپزشکان توصیه می شود. قیمت ایمپلنت دندان نسبت به بسیاری از درمان های دندانپزشکی بالاتر بوده، اما طبق گفته بسیاری از دندانپزشکان یکی از بهترین راهکارهای دندانپزشکی برای جایگزینی دندان از دست رفته می باشد.

 

خدمات کاشت ایمپلنت دندان توسط بسیاری از مراکز و کلینیک های دندانپزشکی و متخصص های ایمپلنت دندان ارائه می شود. اگر  ساکن سعادت آباد یا شمال تهران هستید می توانید با مراجعه به صفحه دندانپزشکی های سعادت آباد لیستی از دندانپزشکان و مراکز دندانپزشکی را مشاهده کنید که انواع خدمات دندانپزشکی و برخی نیز خدمات ایمپلنت دندان را ارائه می دهند، با بررسی دندانپزشکان می توانید دندانپزشکی یا متخصص ایمپلنت مورد نظرتان را بیابید و نسبت به درمان ایمپلنت دندان اقدام کنید.

نوشته های مشابه

برخی مزایای ایمپلنت دندان

  • یکی از مزیت های اصلی این است که آنها دقیقاً مانند دندان های واقعی به نظر می رسند.
  • گفته می شود با ایمپلنت در زمان خوردن خوراکی ها احساس راحتی دارید.
  • از مهمترین مزیت ها این است که میزان ماندگاری ایمپلنت های دندان بالا است و حتی گفته می شود می توان از ایمپلنت ها برای یک عمر استفاده کرد. اگر به درستی از آنها مراقبت شود، سال ها دوام خواهند آورد.
  • و …

البته توسط داشته باشید که  مانند هر جراحی دیگری، جراحی ایمپلنت دندان نیز ممکن است با خطر عفونت، التهاب و درد را داشته باشد. دندانپزشکان در مواردی از بی حسی موضعی برای حساسیت زدایی ناحیه استفاده می کنند. اگر بیمار کمبود استخوان داشته باشد، ممکن است نیاز به پیوند استخوان برای کاشت ایمپلنت دندان باشد تا ایمپلنت دندان بخوبی و با کیفیت مناسب انجام شود.

ایمپلنت در برندهای مختلف ایرانی و خارجی موجود هستند، مانند اشترامن (Straumann)، دنتیوم (Dentium) و … که با مشاوره و راهنمایی های دندانپزشک می توانید برند مناسب را انتخاب کنید.

ایمپلنت دندان برای افرادی که یک یا چند دندان را از دست داده اند، گزینه بسیار خوبی است. می توان از آنها برای جایگزینی یک دندان یا چند دندان استفاده کرد. گفته می شود ایمپلنت های دندانی بسیار ایمن تر و موثرتر از بریج و پروتز هستند. آنها ماندگاری بالایی دارند و سالها سلامت دهان و دندان را برای شما فراهم می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا