دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

پزشکی

ایمپلنت امریکایی اینترالاک چگونه است؟

آشنایی با ایمپلنت اینترالاک

یکی از بهترین تولیدات آمریکا در زمینه ایمپلنت دندان، ایمپلنت امریکایی اینترالاک است. این ایمپلنت جذاب آمریکایی با دقت فراوانی تولید شده و از زمان عرضه در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده است. ایمپلنت اینترالاک با استفاده از فناوری نانو تولید می‌شود. با توجه به اینکه ایمپلنت‌های تولیدی این برند معتبر آمریکایی دارای ویژگی‌هایی مانند کاشت بدون درد، کوتاه ترین زمان ممکن برای بهبود و عدم احتمال ایجاد عفونت در مقایسه با دیگر برندها محبوبیت بیشتری به دست آورده‌اند.

به این نکته توجه داشته باشید که بر اساس تحقیقات علمی ثابت شده است هرچه زمان لازم برای بهبود کاشت کوتاه‌تر باشد احتمال موفقیت افزایش پیدا می‌کند. البته نحوه مراقبت پس از درمان تاثیر زیادی در ماندگاری و دوام یک ایمپلنت دارد که اینترالاک از این قاعده مستثنا نیست. از جمله فناوری‌هایی که در تولید این ایمپلنت آمریکایی به کار رفته‌اند می‌توانیم به FlatTop، Flanoe، L-PRF، Bloosom و Ossean Sun اشاره کنیم.

ویژگی‌های ایمپلنت امریکایی اینترالاک

هرچه با ایمپلنت امریکایی اینترالاک بیشتر آشنا شوید راحت تر می‌توانید در مورد خرید آن تصمیم بگیرید. ایمپلنت اینترالاک به دلیل این که از چندین سیستم مختلف برای تولید محصولات خود کمک می‌گیرد در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار تفاوت‌های زیادی دارد. مهمترین ویژگی‌های موجود در این محصول عبارتند از:

نوشته های مشابه
  • ویژگی Ossean: سیستم‌های Ossean از قابلیت هایی برخوردار هستند که سبب می‌شود تولیدات آنها با بدن انسان سازگاری بهتری داشته باشد. همچنین سیستم‌ها می‌توانند پاسخ بیومکانیکی بهتری ارائه کنند. برای اینکه سطح توپوگرافی در این سیستم با بقیه سطوح مشابه باشد در آن از فناوری نانو بهره برده شده است. در واقع در سیستم Ossean از طبیعت فراکتالی استفاده کرده‌اند.

  • سیستم blossom: یکی از ویژگی‌های جالب این سیستم این است که طراحی آن به صورت مارپیچ می‌باشد. این طراحی پیکربندی ویژه‌ای را زمان کاشت ایمپلنت برای دندانپزشک و بیمار به وجود می آورد. البته دلایل دیگری هم برای استفاده از این طراحی وجود دارد. مارپیچ کمک می‌کند تا کاشت استخوان با کمترین نیرو و بیشترین کارایی انجام شود. همچنین استفاده از این سیستم کمک می‌کند تا استخوان دوام بیشتری داشته باشد.

چرا باید از اینترالاک استفاده کنیم؟

استفاده از ایمپلنت امریکایی اینترالاک مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. آشنایی با این مزایا می‌تواند برای شما مفید باشد:

  • اولین مزیت استفاده از این ایمپلنت کیفیت بسیار بالای آن در مقایسه با نمونه های دیگر موجود در بازار می‌باشد. توجه داشته باشید که استفاده کردن از ایمپلنت نامرغوب می‌تواند به عصب دندان شما آسیب وارد کند و سبب تحلیل رفتن استخوان شود. همچنین ایمپلنت‌های بی‌کیفیت مستعد ایجاد عفونت هستند و سبب بروز درد و ناراحتی زیادی برای شما خواهند شد.

  • دومین مزیت مهمی که این ایمپلنت ها دارند، زیبایی ظاهری آن ها در مقایسه با دیگر ایمپلنت‌ها می‌باشد. طبیعتاً ایمپلنت تاثیر زیادی در زیبایی شما خواهد داشت و در این مورد هم باید دقت زیادی داشته باشید.

  • برخی ایمپلنت‌ها به دلیل کیفیت پایین و موادی که در آنها مورد استفاده واقع شده و نحوه غلط تولید آنها، مدت زمان زیادی عمر نمی‌کنند. این در حالی است که ایمپلنت اینترالاک تا پایان عمر برای شما دوام خواهد آورد. همچنین هیچ گونه عوارض و مشکلات ناشی از نامرغوب بودن مواد اولیه را هم نخواهد داشت.

  • در مورد اینترالاک به این نکته هم توجه داشته باشید که با استفاده از آن می‌توانید تمام دندان‌های خودتان را ایمپلنت کنید. البته باید توجه داشته باشید که هزینه و قیمت ایمپلنت بر اساس شرایط دندان‌های شما تعیین می‌شود.

  • تمام افرادی که لثه سالم داشته باشند، از تراکم استخوانی خوبی برخوردار باشند، بهداشت دهان و دندان را رعایت کنند و استعمال دخانیات نداشته باشند می‌توانند از این ایمپلنت استفاده کنند. به همین دلیل استفاده از آن برای طیف وسیعی از انسان ها محدودیت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا