دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

ساعت

برندهای اقتصادی ساعت

انتخاب ساعت مانند انتخاب سایر اکسسوری­‌های دنیای مد­ بیانگر نوع شخصیت و سطح اصالت ماست. انسان‌ها دارای سبک و اصول و دیدگاه‌های متفاوتی در زندگی هستند و عمدتا انتخاب­‌هایشان نیز براساس همین نگرش­ شکل می­‌گیرد. به قطعیت می‌­توان گفت که تنوع دربازار اجناس اصل و تقلبی، زاده نگرش‌­ها و اصالت‌­های مشتریانش است. دنیای ساعت‌­های برند به سه دسته لاکچری، میان رده و اقتصادی تقسیم می‌شود. برندهایی مانند کارتیه و رولکس نمونه‌­هایی معروف از برندهای لاکچری هستند. اما اگر شما قصد صرف­ هزینه­‌های سنگین بابت خرید این اکسسوری ضروری را ندارید، با مطالعه این مقاله می‌توانید با برندهای اقتصادی ساعت آشنا شوید.

ساعت‌های برند اما اقتصادی

ساعت های اقتصادی مستر عقربه

ساعت­‌ها نیز مانند بسیاری از محصولات دنیای مد، دارای برندهای متفاوتی هستند. وقتی صحبت از برند به میان می‌­آید گاهی تصور می­‌شود که برای خرید این محصولات برند حتما باید هزینه بسیار زیادی صرف نمود. همین موضوع گرایش به سمت تهیه جنس تقلبی را در مشتریان افزایش می­‌دهد. در اینجا قصد داریم بطور خلاصه تعریفی از محصولات برند و ویژگی‌­های اجناس اصل را بیان کنیم.

تفاوت برندها و محصولات فیک یا تقلبی

برندهای مختلف براساس تصمیمات صاحبان برند از استراتژی‌­های متفاوتی استفاده می­‌کنند. برند در اصل عبارت است از تعهد فروشنده برای فراهم نمودن مستمر یک سری از ویژگی­‌ها، منافع و خدمات برای مشتریان محصولش. تعیین بازار هدف محصول، محدوده قیمت­گذاری و میزان تیراژ همگی تعیین­ کننده طبقه یک برند است. اما هر برندی فارغ از اینکه در چه طبقه‌­ای قرار می­‌گیرد ملزم به ارائه خدمات پس از فروش و پاسخگویی به مشتریان در محدوده‌­های جغرافیایی تعیین شده است. میزان پاسخگویی شرکت تولیدکننده، عرضه لوازم جانبی و پشتیبانی از محصول حتی پس از خرید مهمترین عواملی است که اعتبار یک برند را می‌­سازد.

در مقابل این ویژگی مهم، اجناس تقلبی‌ای در بازار موجود است که صرفا از شکل ظاهری ساعت‌های برند کپی‌برداری می‌کنند. تولیدکنندگان این ساعت‌ها تنها به فروش محصول بسنده می­‌کنند و فاقد هرگونه خدمات پس از فروشی هستند. البته این تنها ایرادی نیست که می‌توان در ساعت‌های تقلبی دید. کیفیت موتور و قطعات، جنس و رنگ ظاهر کار و حتی کیفیت بندها نیز تفاوت‌­های بسیاری با اجناس اصل دارد. ساعت سک اکسسوری است که نشانی از شخصیت فرد دارد. به همین دلیل این تفاوت، تاثیر بسیار منفی در استایل افراد باقی می­‌گذارد.

برای حل این مشکل، کارخانه­‌جات تولید ساعت­‌های برند هر کدام ساعت‌های خود را براساس یک محدوده قیمتی تولید می­‌کنند.

انواع برندهای ساعت

انواع برندهای ساعت اورجینال مسترعقربه

ساعت‌های لاکچری برندهایی هستند که به تعداد محدود تولید می­‌شوند و قیمت بالایی دارند مانند رولکس، امگا و… . بی­شر افرادی که از این نوع ساعت‌ها به عنوان اکسسوری استفاده می­‌کنند در سایر بخش‌های استایلشان نیز وجود اجناس گرانقیمت به چشم می‌خورد.

دسته دیگری از برندها قیمت­‌های میانی دارند و در زمره ساعت‌های میان رده قرار می­‌گیرند. این ساعت‌ها اگرچه به عنوان ساعت‌های زینتی نیستند اما کیفیت بالای آنها همچنان زبانزد است. وجود وب سایت، کاتالوگ و به خصوص سریال مشخص محصول باعث می­‌گردد که اصالت کالا قابل تایید باشد.

دسته سوم ساعت‌های برند، به ساعت­‌های اقتصادی معروف هستند. ساعت‌های اقتصادی به مشتریان این امکان را می­‌دهند تا بتوانند بدون صرف هزینه­‌های گزاف از ساعت‌هایی با کیفیت بالا و صد البته با اصالت استفاده نمایند.

از آنجایی که استایل شما نشان دهنده شخصیت شماست انتخاب ساعت‌های برند اقتصادی انتخاب بسیار هوشمندانه­‌تری نسبت به انتخاب ساعت‌های تقلبی برندهای لاکچری است. از آنجاییکه این گروه از ساعت‌های برند نیز مانند دو گروه دیگر دارای شناسنامه و اعتبار هستند مشتریان آن می‌توانند از مزایای یک برند اصل مانند خدمات پس از فروش، استفاده از لوازم جانبی و گارانتی معتبر و حتی تعویض باطری با استانداردهای بالا بهره ببرند و لذت استفاده از یک برند اصل را تجربه کنند. اعتبار این ساعت‌ها و تاثیر آن بر روی استایل معتبر مشتریانشان جای هیچ تردیدی را جهت انتخاب برندهای اقتصادی در مقابل اجناس فیک و تقلبی باقی نمی­‌گذارد. از جمله برندهای ساعت‌های اقتصادی می­توان به برند کاسیو، اوماکس، دنیل کیلین و سایر مدل‌ها این دسته اشاره نمود.با هم نگاهی گذرا به خصوصیات مهم هر یک از این برندها می‌اندازیم.

مشهورترین برندهای اقتصادی

برند اقتصادی – کاسیو

برند اقتصادی کاسیو جنرال مستر عقربه

شرکت کاسیو در سال 1946 توسط یک مهندس ژاپنی بنام تادائو کاشیو در شهر توکیو بنیانگذاری شد. دفترمرکزی این شرکت در توکیو است. استراتژی مهم این شرکت تولید ساعت­‌هایی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه است که عموم مردم امکان استفاده از این برند را داشته باشند. به همین دلیل بصورت یک برند محبوب و مردمی شناخته شده است. ظاهر جذاب و جوان­پسند این برند، آن را خاص­تر از نمونه­‌های دیگر کرده است.امکاناتی مثل قدرت بدنه ، بند استیل، تاریخ شمار تک موتوره و سه موتوره ساخته این شرکت از دیگر ویژگی‌های این برند پر­طرفدار است. به همین دلیل خرید ساعت کاسیو به عنوان یک برند اقتصادی بسیار پرطرفدار است.

برند اقتصادی- اوماکس

ساعت اقتصادی اوماکس مسترعقربه

شرکت مونترس اوماکس در سال 1946 در ژنو سوئیس تاسیس شد. در موتور این ساعت‌ها از تکنولوژی کوارتز استفاده شده است. ساعت‌های اوماکس به لحاظ ظاهری به دو دسته اوماکس کوارتز و اوماکس کریستال تقسیم می­‌شود. اوماکس کوارتز بیشتر سبک سنتی دارد و مدل کریستال آن دارای سبک‌های بروزتر و متفاوت تری است. از آنجاییکه اوماکس نیز یک برند از برندهای اقتصادی است لذا حجم تولید آن بسیار زیاد است. درنتیجه توانسته است در سال‌های متوالی بیشترین میزان تولید و صادرات ساعت را به خود اختصاص دهد.

برند اقتصادی – دنیل کلین

ساعت دنیل کلین مسترعقربه

برند زیبای دنیل کلین، اولین بار در سال 1973 راه اندازی شد. دنیل کلین تولید کننده ساعت‌های مدرن، شیک و با قیمت مقرون به صرفه است. این ساعت‌ها بخاطر ظاهر زیبای آن به سرعت در سراسر جهان محبوب شدند. ساعت‌های رنگی و زیبا که با هر استایلی سازگاری دارد. این برند یک برند ترکیه ای است که توسط هنرمندان و بازیگران ترک نیز استفاده می­‌شود . شعار اصلی این برند “مد برای همه” است. این ساعت‌ها توسط طراحان خلاق و سرشناس چند ملیتی طراحی شده‌است. به دلیل آشنایی طراحان با فرهنگ‌های گوناگون نظر همه را بخود جلب می‌کند. علامت اختصاری این برند DKLN است و در طرح‌های بچه­گانه ، زنانه و مردانه به بازار عرضه می‌شود.

سخن پایانی

هدف از این مقاله معرفی انواع مختلف برندهای اقتصادی است تا بتوانید با یک انتخاب مناسب، ساعتی زیبا و با اصالت و مقرون به صرفه تهیه نمایید. اصالت برندهای اقتصادی، استایلی زیبا و با اصالت به شما هدیه می‌­دهد. بسیاری از برندهای اقتصادی در ایران نیز نمایندگی دارند. به عنوان مثال علاوه بر برندهای معرفی شده در مقاله در وب‌سایت گالری ساعت عقربه می‌توانید برندهای اقتصادی متنوعی پیدا کنید.


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا