دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

عطر و ادکلن

بهترین عطر ۲۰۱۸ از میان معتبرترین برندهای عطرسازی جهان

بهترین عطر های ۲۰۱۸ زنانه که از نظر عموم مردم مطلوب و دلپذیر با رایحه‌ای به یاد ماندنی توصیف‌شده‌اند را در اینجا معرفی خواهیم کرد. عطرهای خوش‌بو و منحصربه‌فردی که بزرگ‌ترین کمپانی‌های عطرسازی ساخته و بازسازی کرده‌اند و برای سال‌ها یکی از محبوب‌ترین عطرها بوده‌اند. انتخاب یک عطر به عنوان بهترین عطر ۲۰۱۸ کار دشواری است به خصوص که سلیقه افراد در انتخاب عطر بسیار متنوع است؛ بنابراین در این مطلب از مجله پروماگ به معرفی 5 عطر منتخب در سال ۲۰۱۸ که در معتبرترین سایت‌های بین‌المللی از آن یاد شده می‌پردازیم.

بهترین عطر 2018 : عطر شنل چنس

یکی از محبوب‌ترین عطرها از برند معروف و مشهور شنل عطر Chanel Chance Eau de Toilette است که در سال ۲۰۱۸ نیز به عنوان بهترین عطر انتخاب گردیده است. رایحه ادو پرفیوم زنانه شانل مدل Chance شیرین و خنک است و در ساخت آن از طبیعت و گل‌ها الهام گرفته شده است.

در تهیه این عطر از انواع ادویه، وانیل، عطر مرکبات، گل‌ها و رایحه گیاهان معطر استفاده گردیده است. شرکت عطرسازی شنل که یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های عطرسازی است در فرانسه فعالیت می‌کند. این عطر مناسب بهار و پاییز است و عطرساز مشهور Jacques Polge ترکیبات منحصربه‌فرد آن را تهیه‌کرده است.

نوشته های مشابه

نت‌های اولیه و آغازی بهترین عطر ۲۰۱۸ یعنی عطر شنل چنس شامل رایحه گل و میوه از جمله بوی آناناس، گل زنبق، گیاه پاتچولی، فلفل و سنبل است.

نت‌های میانی این عطر محبوب از رایحه لیمو و گل یاسمین تشکیل شده است و در پایان نت‌های پایه آن را رایحه بی‌نظیر مشک، عطر گیاه پاتچولی، علف وتیور و بوی وانیل تشکیل داده و رایحه‌ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی را ساخته است.

ادو پرفیوم زنانه شانل مدل Chance بوی خنک و شیرین دارد و حس آرامش را به افراد القا می‌کند. در بوییدن این عطر حس شادی و انرژی خواهید کرد و به دلیل ماندگاری بالای این عطر خاص شنل این عطر انرژی و آرامش آن مدت‌ها همراه شما خواهد ماند.

عطر شنل چنس
بهترین عطر 2018 عطر شنل چنس حدود قیمت 100 میل در بازار ایران یک میلیون و سیصد هزار تومان

بهترین عطر 2018 : عطر شنل کوکو مادمازل

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات کمپانی عطرسازی شنل Chanel Coco Mademoiselle Eau de Parfum است. این عطر رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد و در زمره عطرهای زنانه محبوبی است که علاقه‌مندان فراوان دارند. زنانگی این عطر به شدت بالا است و حس آرامش و شادابی را القا می‌کند. به عقیده مخاطبان سایت‌های عطر و ادکلن معتبر و جهانی بهترین عطر 2018 عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل-کوکو شانل با نام اصلی Chanel Coco Mademoiselle است. اولین بار در سال ۲۰۰۱ این عطر تهیه و تولید شد و سپس به یکی از محبوب‌ترین عطرهای جهان بدل گشت.

 این عطر توسط کمپانی شنل بازسازی گشته است. رایحه اصلی آن شیرین و ملایم است و از عطر گل‌های مدیترانه‌ای در تهیه آن استفاده گشته است. کوکو مادمازل را نیز عطر ساز معروف Jacques Polge در سال ۲۰۰۸ ساخته است و در آن از مواد معطری استفاده کرده که ملایمت در بوی غالب عطر وجود داشته باشد. عطر کوکو مادمازل شنل برای هر چهار فصل مناسب است و از این جهت محبوبیت آن بیشتر نیز می‌گردد.

عطر خاص و رویایی کوکو مادمازل شنل که به عقیده عده‌ای بهترین عطر ۲۰۱۸ نیز است در نت‌های ابتدایی و آغازین از رایحه مرکبات با تأکید بر پرتقال، رایحه ماندارین و ترنج ساخته شده است. در نت‌های میانی عطر میموس و گل رز به همراه رایحه گل یاس و عطر یالانگ یالانگ به مشام می‌رسد و در نت‌های پایه و پایانی را رایحه لوبیا تونکا، نعناع هندی، اپوپوناکس، رایحه وانیل، خس خس و عطر خاص مشک تشکیل داده است.

بهترین عطر ۲۰۱۸ شنل
بهترین عطر 2018 عطر شنل کوکو مادمازل حدود قیمت 100 میل در بازار ایران یک میلیون هفتصد هزار تومان

بهترین عطر 2018 : عطر Amazing Grace

یکی از جدیدترین محصولات کمپانی Philosophy که به عطرهای خاص و شگفت‌انگیز خود شهرت دارد Philosophy Amazing Grace Eau de Toilette است. این عطر زنانه که زنان جوان به سرعت از آن استقبال کردن برای دومین سال یکی از محبوب‌ترین عطرهای جهان گشته است. عطر آمازینگ گرس مخلوطی از جادویی‌ترین عطرهای گیاهان معطر است. این عطر در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ به عنوان عطری محبوب انتخاب گشته است. مخاطبان معتبرترین سایت‌های عطر و ادکلن عطر Amazing Grace را بهترین عطر ۲۰۱۸ دانسته‌اند. این عطر دوست‌داشتنی سبک و ملایم و تحریک‌کننده است.

در عطر Amazing Grace از رایحه مرکبات استفاده شده است. عطر منحصر به فرد کمپانی Philosophy از رایحه مرکبات، گل رز صد تومانی، مشک و لایچی تشکیل شده است. رایحه گریپ فروت و ماندارین به همراه بوی ناب ترنج در نت‌های آغازین این عطر حس می‌شوند. نت‌های میانی از رایحه فریزیا، عطر گل رز و گل یاسمن تشکیل شده است. نت‌های پایه این عطر را عطر مشک کامل می‌کند. ترکیب این رایحه‌های طبیعی که از میوه و گل ساخته‌شده است حس پاکی و آرامش را القا کرده و زنانگی فرد را تقویت می‌کند.

آمازینگ گرس بهترین عطر ۲۰۱۸
بهترین عطر 2018 عطر Amazing Grace حدود قیمت در بازار ایران برای 100 میل یک میلیون تومان

بهترین عطر 2018 : عطر آبی ملایم از برند دولچه و گابانا

یکی از محبوب‌ترین عطرهای سال ۲۰۱۸ در نزد مشتریان عطر زنانه Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette است که ساخته یکی از معتبرترین عطرسازی‌های جهان یعنی برند دولچه اند گابانا است. رایحه این عطر که به گفته بسیاری بهترین عطر ۲۰۱۸ نیز محسوب می‌شود گلی، خوراکی، شیرین و خنک است. عطر Light Blue از رایحه مرکبات، چوب، گیاهان معطر و گل ساخته شده و کشور تولید کننده آن نیز ایتالیا است.

عطر آبی ملایم از سال ۲۰۰۱ که تولید شده تا به امروز یکی از خاطره‌انگیزترین عطرها در جهان است و محبوبیت بین‌المللی آن در نزد بانوان به خاطر بوی ملایم، گلی و زنانه آن است. در نت‌های آغازین این عطر از رایحه گل لاله کوهی، لیمو، سیب و چوب سدر استفاده شده است. نت میانی آن را گل یاسمین، رز و بامبو تشکیل داده و نت پایه این عطر نیز مشک و سدر و عنبر است.

بهترین عطر ۲۰۱۸ آبی ملایم
بهترین عطر 2018 عطر آبی ملایم از برند دولچه و گابانا حدود قیمت برای سایز 100 میل هشتصد و شصت هزار تومان

بهترین عطر 2018 : عطر جاکوبز دیسی

در نقد مشتریان و مصرف‌کنندگان عطرها و به انتخاب مصرف‌کنندگان در سایت‌های عطر جهانی بهترین عطر ۲۰۱۸ Marc Jacobs Daisy Eau de Toilette است. این عطر خنک و شیرین است و رایحه اصلی آن را عطر چوب، مشک و گل‌های طبیعی تشکیل داده است. Marc Jacobs Daisy اولین بار در سال ۲۰۰۷ تولید شد و از آن زمان با عطر خنک و ملایم خود یکی از محبوب‌ترین عطرهای جهان محسوب می‌شود.

عطر جاکوبز دیسی مناسب فصل‌های گرم سال است و عطری تابستانی به‌حساب می‌آید؛ زیرا القا کننده جذابیت و زنانگی است و حس فریبندگی در آن وجود دارد. پخش عطر و ماندگاری این عطر بالا است و کیفیت مناسب آن در کنار عطری که حس طراوت و شادابی را منعکس می‌کند ویژگی خاصی به عطر بخشیده است.

نت پایه در عطر جاکوبز دیسی که بهترین عطر ۲۰۱۸ نام گرفته است ترکیب وانیل و مشک به همراه عطر چوب است. نت‌های آغازین این عطر خاص و شیک میوه و طبیعت است و از توت‌فرنگی و عطر برگ بنفشه تشکیل گشته است. در نت‌های میانی آن نیز بوی گل‌های مختلف از جمله گل یاس، گل یاسمن و بنفشه عطری به مشام می‌رسد.

بهترین عطر ۲۰۱۸
بهترین عطر 2018 عطر جاکوبز دیسی حدود قیمت در بازار ایران برای سایز 125 میل هفتصد و چهل هزار تومان

بیشتر بخوانید:

گرانترین ماده معطر جهان

عطر جدید برند مون بلان

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه مجله پروماگ بودید از شما متشکریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا