دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

آموزشزندگیتو بسازنکات وبلاگ نویسی

برگ تقلب سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی وب سایت

سئو بهتر با برگ تقلب بهینه سازی کلمات کلیدی
وقتی شما یک پست جدید و یا صفحه جدیدی در سایت خود منتشر می کنید حتماً باید ساختار کلمات کلیدی خود را برای سئو و بهینه سازی سایت بر اساس روش زیر ایجاد کنید تا ترافیک خوبی از طرف موتور های جستجوگر وارد سایت شما شود. (این روش یک برگ تقلب است)

قبل از اینکه پست و صفحه خود را منتشر کنید مطمئن شوید که روش و گام های زیر را رعایت و کلمات کلیدی مناسب را بر اساس آن بهینه سازی کرده اید. پست های قبلی که منتشر شده را نیز حتماً با این روش بهینه کنید تا سئو آنها بهتر و در نتیجه ورودی آنها نیز از موتورهای جستجوگر بالا برود و همزمان افزایش بازدید سایت خود را ببینید .

گام اول : در مورد کلمات کلیدی مد نظرتان تحقیق کنید

شما نمی توانید سئو و بهینه سازی سایت و پست های آن را قبل از اختصاص کلمات کلیدی مناسب انجام دهید. بنابر این فرآیند بهینه سازی محتوا باید با تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط به آن مطلب شروع شود. ابتدا باید بهترین کلید واژه ها را برای عنوان و بدنه محتوای خود پیدا کنید.

بهترین کلید واژه اصلی را پیدا کنید.

برای شناسایی کلید واژه اصلی و مرتبط قوی برای صفحه و یا پست خود، از این فرآیند سه مرحله ای استفاده کنید.

1) یک کلمه کلیدی اصلی که مربوط به سایت شما است را انتخاب کنید. یک لیست کلمات کلیدی مرتبط به مطلب و کلید واژه اصلی که می خواهید سئو را بر اساس آنها انجام دهید تهیه نمائید. برای اینکار می توانید با استفاده از ابزار گوگل Adwords  بخش Key Word Planner و یا سایت الکسا بخش Keyword Difficulty Tool بهترین کلمه کلیدی اصلی را از بین لیست تهیه شده پیدا کنید. در این ابزارها با گذاشتن وقت و با استفاده از فیلترهای در دسترس سعی کنید بهترین کلید واژه خود را بیابید.

2) اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی اصلی از نرخ جستجوی بالایی بر خوردار باشند. لیست کلمات مرتبط را بر اساس بالاترین نرخ جستجو تهیه کنید این در بهینه سازی سئو سایت شما بوسیله کلمات کلیدی بسیار موثر است. کادر قرمز در تصویر زیر میزان بالای جستجوی کلمات سئو ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت را نشان می دهد.

3) اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی اصلی انتخابی مرتبط به سایت شما از قدرت رقابتی خوبی برخوردار باشد. سرانجام کلمات کلیدی با قدرت رقابتی کم را انتخاب کنید تا بتوانید با آنها کار بهینه سازی سئو سایت خود را انجام دهید. و ترافیک خوبی برای آنها از سوی موتورهای جستجوگر دریافت کنید. توجه کنید بعضی کلمات کلیدی فقط برای یک دوره خاص امتیاز رقابت و نرخ جستجوی خوبی دارند و ممکن است بعد از مدتی افت داشته باشند که لازم است دوباره پست و یا صفحه را بر اساس کلمات کلیدی جدید و رقابتی تر بهینه سازی کنید. در تصویر زیر میزان رقابت چند مثال مشخص شده است.

 

با استفاده از فرآیند سه مرحله ی بالا بهترین کلمه کلیدی اصلی خود را که می تواند مخاطب و ترافیک خوبی را وارد سایت شما کند را انتخاب کنید. حالا کلمه کلیدی منتخب را در نوشتن محتوای پست خود و یا صفحه جدید بکار بگیرید و بر اساس آن سئو را انجام دهید.

راهنمایی : با استفاده از ماتریس کلید واژه رقبا برای پیدا کردن کلمات کلیدی دلخواه مخاطبان خود اقدام کنید.

پیدا کردن چهار و یا پنج کلمه کلیدی مرتبط 

هنگامی که کلمه کلیدی اصلی را بکار می بریم لازمست از حداقل چهار کلمه کلیدی ثانویه مرتبط با موضوع مطلب و کلمه کلیدی اصلی نیز استفاده کنیم ابتدا بهترین کلمات کلیدی ثانویه را انتخاب و مجدداً در مورد آنها تحقیق می کنیم تا بتوانیم محتوای پست را بر اساس آنها بنویسیم.

کلمات کلیدی ثانویه باید نزدیک و مرتبط به کلمه کلیدی اصلی باشند این کلید واژه ها به موتورهای جستجوگر کمک می کنند تا بفهمند مطلب شما در مورد چه موضوعی و در چه زمینه ای نوشته شده است این باعث بالا رفتن اعتبار پست و افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.

حتماً بخوانید : اینترنت بهترین مکان برای ثروتمند شدن (بخش اول)

بنابراین برای هر صفحه و یا پست سایت خود، کلمات کلیدی مرتبط با کلید واژه اصلی را پیدا کنید. ساده ترین راه برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی مرتبط ، جستجو کلمه اصلی در گوگل است. در زمان جستجوی یک کلمه گوگل بصورت اتوماتیک کلماتی را پیشنهاد می دهد آنها می توانند کلمات کلیدی ثانویه شما باشند و یا در پایین صفحات جستجوی گوگل کلماتی گوگل پیشنهاد می دهد. آنها نیز کلمات کلیدی مرتبط به کلید واژه اصلی شما هستند و می توانید از آنها در محتوای وب سایت خود استفاده کنید.

گام دوم : چک لیست زیر را برای پست ها و  صفحات بکار بگیرید :

هنگامی که کلید واژه اصلی و کلمات کلیدی ثانویه را پیدا نمودید و محتوای پست و یا صفحه خود را بر اساس آنها تولید کردید با استفاده از چک لیست زیر مطمئن شوید که کلمات کلیدی را در جای درست و مورد نیاز بکار گرفته اید این یک تکنیک سئو برای بهینه سازی محتوا است که باید همیشه از آن استفاده کنید.

  • کلید واژه اصلی در عنوان پست و یا صفحه وجود دارد.
  • کلید واژه اصلی حداقل در ابتدای عنوان وجود دارد.
  • کلید واژه اصلی حداقل در یک ساب هدینگ وجود دارد.
  • کلید واژه اصلی در پاراگراف اول متن وجود دارد.
  • محتوا بین 300 تا 10000 کلمه است.
  • تراکم کلمه کلیدی اصلی حدود 2٪ است.
  • کلید واژه اصلی در نزدیک انتهای صفحه وجود دارد.
  • هر کلمه کلیدی ثانویه حداقل یک بار استفاده می شود.
  • محتوا با استفاده از عبارات کلیدی معنا داشته باشد و بتواند مفهوم و هدف محتوا را به خواننده منتقل نماید.
  • کلید واژه اصلی در permalink است.
  • permalink زیر 128 کاراکتر است
  • کلید واژه اصلی در عنوان متا است.
  • کلید واژه اصلی در نزدیکی آغاز عنوان متا قرار دارد.
  • عنوان Meta منحصر به فرد است و نه تکراری از متا تگ های دیگر در سایت شما باشد.
  • عنوان متا 66 حرف یا کمتر است.
  • فقط یک متا تگ مربوط به صفحه وجود دارد.
  • کلید واژه اصلی در SEO meta description وجود دارد.
  • کلمه کلیدی اصلی در نزدیکی آغاز متن SEO meta description قرار دارد.
  • شرح متا 320 حرف یا کمتر است.
  • حداقل یک تصویر در صفحه وجود دارد.
  • کلید واژه اصلی حداقل در یک تگ تصویر درون پست و یا صفحه وجود دارد.
  • کلید واژه اصلی حداقل در یک نام تصویر مورد استفاده در صفحه وجود دارد.
  • لینک های داخلی به صفحه از سایت شما مربوط به موضوع شما و کلید واژه اصلی است.
  • لینک های داخلی صفحه را به صفحات دیگر سایت شما هدایت می کنند با استفاده از کلید واژه هدف و مرتبط.
  • لینک های خروجی در صفحه وجود دارد.
  • لینک های خروجی ، مخاطب را به سمت محتوای مرتبط در سایت های با کیفیت بالا هدایت می کنند. 

از این چک لیست برای اطمینان از بکارگیری دقیق کلمات کلیدی استفاده کنید.

گام سوم : کارتان را چک کنید :

بهترین راه برای حصول اطمینان از بکار گیری دقیق گام ها و روش های بالا و جلوگیری از فراموش کردن انجام موارد چک لیست استفاده از سایت های آنالیز محتوا مانند Alexa On-Page-Seo است.

زمانی که شما پست و یا صفحه جدید خود را ایجاد کردید لینک آن را در سایت Alexa On-Page-Seo بهمراه کلمه کلیدی اصلی مد نظر خود وارد کنید سپس این سایت محتوای شما را آنالیز کرده و پیشنهادات بهینه سازی و اصلاح متن را بصورت یک گزارش در اختیار شما قرار می دهد.

همزمان با پیشنهادات بهینه سازی سئو این سایت وضعیت کنونی پست و یا صفحه شما را بهمراه کارهای فراموش شده که می بایستی برای بهینه سازی مطابق چک لیست انجام می دادید را به شما اعلام می کند.

بهینه سازی محتوای سایت با استفاده از کلمات کلیدی باعث افزایش بازدید سایت و رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر می شود. این یعنی افزایش مشتری و یا مخاطبان وب سایت شما .

هر بار که محتوای جدیدی وارد سایت خود می کنید باید بر روی بهینه سازی و سئو آن کار کنید استفاده از ابزارهای خوب و روش های گفته شده می تواند وب سایت شما را در صفحات اول موتورهای جستجوگر قرار دهد و این یعنی ایجاد ترافیک بسیار بالا ، این یک فرصت است و از آن بنحوه احسن استفاده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا