دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تکنولوژی

بهترین مارک اندروید باکس در بازار ایران کدام است؟

همانطور که می دانید سیستم عامل اندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان است. این را در نظر داشته باشید، در حال حاضر برنامه های زیادی با این سیستم ها ساخته شده اند. بازی های زیادی توسط شرکت های مختلف به کاربران ارائه می شود. به همین دلیل گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید طرفداران زیادی دارند.

به این موضوع توجه کنید در صورت خرید دستگاهی با سیستم عامل اندروید به راحتی می توانید آن را به تلویزیون متصل کرده و از بازی های جدید، برنامه های متنوع و بسیاری از خدمات دیگر بهره مند شوید.

در این مقاله تصمیم گرفتیم اطلاعاتی در مورد بهترین اندروید باکس ایران در اختیار شما قرار دهیم. در این صورت می توانید با انتخاب بهترین مدل اندروید باکس، انتخاب درستی داشته باشید و خریدی هوشمندانه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از شما دعوت می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

اندروید باکس چیست؟

استفاده از اپلیکیشن های مختلف، انجام بازی های مختلف، وبگردی و غیره کاری است که ما هر روز با گوشی خود انجام می دهیم. برخی از ویژگی های مختلف ارائه شده در تلفن های همراه در صورت استفاده در صفحه نمایش بزرگ نتایج بهتری دارند. به عنوان مثال، اگر بخواهید از برنامه هایی که ویدیو ارائه می دهند، ویدیو تماشا کنید، نتایج جالبی روی صفحه نمایش گوشی خود نخواهید گرفت.

در واقع، تماشای یک چیز مشابه در یک تلویزیون صفحه بزرگ تجربه بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین، بسیاری از شرکت های تلویزیونی برای ارائه اطلاعات بیشتر به مشتریان خود، روشی اختصاصی برای تولید محصولات خود ایجاد کرده اند.

از سوی دیگر شرکت هایی مانند اپل، گوگل و آمازون نیز بیکار ننشستند و به همین دلیل محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود را روانه بازار کردند. در همین حال، انتشار Android TV توسط گوگل منجر به گسترش باکس های اندروید و دستگاه های پخش تلویزیونی شد.

با کمک باکس های اندروید می توانید با هزینه کمتری تلویزیون هوشمند داشته باشید. اگر برای خرید تلویزیون هوشمند باید پول زیادی خرج کنید و همچنین نیازی به خرید گیرنده ای دیجیتال ندارید. با این کار می توانید به راحتی هر روز وب سایت های مورد علاقه خود را بخوانید، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید یا در اوقات فراغت خود با خانواده و دوستان خود بازی کنید. اگر قصد ورود به دنیای تلویزیون های هوشمند را دارید، در طول این مقاله بهترین برند اندروید باکس را معرفی میکنیم.  با ما همراه باشید.

بهترین برند اندروید باکس کدام است؟

عکس اندروید باکس

اندروید باکس شیائومی

اولین مدلی که برای ارزیابی انتخاب کرده ایم مدل شیائومی است. توجه داشته باشید این شرکت چینی بهترین محصولات موجود در بازار را ارائه می دهد. از طرفی گوشی های هوشمند از این نوع جایگاه خوبی در بازار دارند. به این دلایل، توصیه می کنیم که یک اندروید باکس شیائومی را به عنوان نقطه شروع خریداری کنید.

اندروید باکس تسکو

تسکو یکی از معتبرترین برندهایی است که بهترین باکس های اندروید را در بازار ارائه می دهد. جعبه های اندرویدی تسکو سه ویژگی اصلی دارند. اولین چیزی که مربوط به کیفیت است.

به یاد داشته باشید که برای ساخت اندروید باکس تسکو از بهترین سخت افزار و قطعات استفاده شده است. نکته دوم ظاهر چشمگیر این نوع اندروید باکس است که باعث می شود افراد زیادی از این نوع اندروید باکس خرید کنند. در پایان بد نیست به آخرین جنبه آن یعنی قیمت ارزان آن اشاره کنیم; زیرا قیمت برای بسیاری از افراد بسیار مهم است.

اندروید باکس جی پلاس

البته تا به حال نام J+ TV را شنیده اید. اندروید باکس G+ مانند اندروید باکس تسکو کیفیت بسیار خوبی دارد و فروش خوبی هم دارد. به یاد داشته باشید، جعبه های اندروید G+ دارای سخت افزار قدرتمند، سیستم عامل خوب، قابلیت ارتقا و بسیاری ویژگی های دیگر هستند.

اندروید باکس فیلیمو

اگر به تماشای آنلاین فیلم علاقه دارید، مطمئناً با وب سایت Filmo آشنا هستید. چندین مدل مختلف از اندروید باکس در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید و خرید نمونه از این اندروید باکس نمایید.

پرفروش ترین مدل اندروید باکس مدل R69

پرفروش ترین اندروید باکس

این اندروید باکس بهترین ویژگی ها را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین اگر بودجه محدودی دارید، این دستگاه با ظاهر زیبای خود گزینه مناسبی است. جعبه اندروید R69 از پورت های HDMI، USB، LAN، AV پشتیبانی می کند و می تواند کارت حافظه تا 32 گیگابایت را نصب کند.

1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی های این دستگاه است. این محصول دارای پردازنده چهار هسته ای و پشتیبانی از نرم افزار اندروید 7 می باشد.دستگاه دارای ریموت کنترل بوده و اتصال آن به اینترنت از طریق پورت LAN و شبکه بی سیم می باشد.

نکات مهم برای خرید بهترین برند اندروید باکس

برای خرید اندروید باکس باید گزینه های دیگری را برای خرید بهترین اندروید باکس در نظر بگیرید. باید به یاد داشته باشیم که هنگام خرید اندروید باکس باید به عواملی مانند قدرت سخت افزار، پورت های ارتباطی، سیستم عامل و قابلیت تغییر توجه کرد. در زیر به بررسی هر یک از این موقعیت ها می پردازیم تا بتوانید با دید باز یک اندروید باکس را انتخاب کنید.

مشخصات سخت افزاری

اولین چیزی که می بینیم قدرت سخت افزاری اندروید باکس است. توجه به این نکته ضروری است که به عنوان یک تلفن هوشمند، جعبه اندروید باید دارای سخت افزار قدرتمندی باشد. در غیر این صورت هنگام استفاده با مشکل مواجه خواهید شد. به عنوان مثال، اگر حافظه داخل جعبه اندروید محدود باشد، نمی توانید برنامه هایی را مانند روی تلفن همراه خود نصب کنید. از طرفی نسخه اندروید، پردازنده مرکزی و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که در خرید اندروید باکس باید به آنها توجه کنید.

پورت ها ورودی

موضوع دوم مربوط به پورت ارتباطی مانند پورت USB است. توجه داشته باشید که پورت های ارتباطی بسیار مهم هستند زیرا اگر پورت کوچک یا قدیمی باشد، نمی توانید اتصال خوبی در اندروید باکس داشته باشید.

سیستم عامل

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید اندروید باکس باید در نظر گرفت، سیستم عامل و قابلیت ارتقا آن است. همانطور که می دانید برنامه هر روز به روز می شود. به همین دلیل باکس اندرویدی که خریداری می کنید باید قابلیت آپدیت نیز داشته باشد تا بتوانید اپلیکیشن ها، بازی ها و … جدید را آپدیت و نصب کنید.

سخن پایانی

البته قبل از خواندن این مطلب، تمامی اطلاعات مربوط به بهترین اندروید باکس ایران را نداشتید. اما اکنون که می دانید اندروید باکس چیست و چه کاربردی دارد، از طرف دیگر بهتر می دانید بهترین نسخه اندروید باکس را چه انتخاب کنید. این نکته را به خاطر بسپارید. در این مقاله بهترین سازنده های اندروید باکس موجود در بازار را به شما نشان داده ایم. در نهایت امیدواریم مطالب این مقاله در خرید اندروید باکس کمک شایانی به شما کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا