دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

گردشگری

معرفی بهترین رستوران ها و کافه های بلژیک

اگر می‌خواهید اوقات فراغت خود را در یکی از کشورهای خوش آب‌‌وهوا و پر از جاذبه‌های گردشگری بگذرانید، قطعا بلژیک جای مناسبی است. این کشور در حصار جنگل‌های سرسبز غرب اروپا قرار دارد و گردشگران با حضور در این کشور، اوقات خوشی را تجربه می‌کنند؛ اما باید بدانید که تنها علت جذب گردشگران به این کشور، جاذبه‌های طبیعی آن نیست. اگر شما به بلژیک سفر کنید، نمی‌توانید از خوردن غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه رستوران‌ها و کافه‌های آن به‌سادگی بگذرید.

از طرفی تنوع رستورا‌ن‌ها در این کشور، بسیار زیاد است که حتما انتخاب را برای شما سخت می‌کند. پس اگر شما هم قصد دارید به این کشور سفر کنید و دلتان می‌خواهد در یکی از بهترین رستوران ها و کافه های بلژیک غذا و نوشیدنی میل کنید، این متن برای شما نوشته شده است.همچنین شما می توانید برای اطلاع از ویزای بلژیک به سایت موسسه حقوقی پارسیس مراجعه کنید.

معرفی لیست بهترین رستوران ها و کافه های بلژیک

قطعا تصمیم‌گیری برای این که در کدام رستوران بلژیک غذا میل کنید، سخت است؛ زیرا رستوران‌های جذاب و وسوسه‌کننده‌ای در شهرهای مختلف آن و خصوصا بروکسل وجود دارد. اما نمونه‌های زیر، برخی از بهترین رستوران های بلژیک است:

نوشته های مشابه

۱. رستوران پارک (Park restaurant)

یکی از رستوران‌های پرطرفدار در شهر بروکسل بلژیک، رستوران پارک است. این رستوران فضای بسیار دنج و گرمی دارد. محل این رستوران در خانه عمارتی بسیار آرام است و انواع غذاها و نوشیدنی‌های اروپایی در آن سرو می‌شود. البته پیشنهاد کاربران به شما، سرو غذاهایی مانند گوشت ماهی، استیک و سیب‌زمینی سرخ‌کرده در این رستوران است.

۲. کافه بلگا (Cafe Belga)

اگر به دنبال کافه‌ای پر جنب‌و‌جوش هستید، حتما کافه بلگا را هم امتحان کنید. این کافه غذاها و نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای را سرو می‌کند؛ به همین دلیل همیشه محیط آن شلوغ است. محبوبیت کافه بلگا جدای از مسافران، برای مردم محلی هم زیاد است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای شنیدن موسیقی زنده و سرو دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه، این کافه را فراموش نکنید و حتما خوراکی‌های خوشمزه آن را امتحان کنید.

۳. رستوران آمادئو (Amadeo restaurant)

اگر گروهی به بروکسل بلژیک سفر می‌کنید، رستوران آمادئو یکی از بهترین مکان‌ها برای شما است؛ زیرا تنوع غذایی زیادی را متناسب با سلیقه‌های مختلف، می‌توانید در این رستوران سفارش دهید. البته معروف‌ترین غذاهای رستوران آمادئو، شامل دنده‌های کبابی، ریکوتا، لازانیا و کارپاکوی گوشت گاو است. همچنین هزینه غذاهای این رستوران نسبت به برخی مکان‌های دیگر مناسب‌تر است. محیط رستوران با تصاویری از کلیساهای قدیمی تزئین شده است و محیطی گرم و اصیل را به وجود می‌آورد.

۴. رستوران برونو (Bruno restaurant )

اگر به دنبال بهترین رستوران ها و کافه های بلژیک هستید، حتما غذاخوردن در رستوران برونو را هم امتحان کنید. برونو جزو قدیمی‌ترین کافه و رستوران های محبوب بلژیک است که منوی غذایی خلاقانه‌ای دارد. همچنین فضای آن بسیار رمانتیک و گرم است و به‌همین‌دلیل محبوبیت زیادی در بین مردم دارد.

۵. کافه متروپل (Cafe Metropol)

کافه متروپل، در یکی از محله‌های قدیمی شهر بروکسل است. این کافه قدمت زیادی دارد و غذاهای محلی بسیار لذیذی را برای مشتریان سرو می‌کند. همچنین محیط سرو غذای آن بسیار مجلل و لوکس است و معماری جذابی هم دارد. اگر می‌خواهید مرغوب‌ترین و اصیل‌ترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌های بروکسل را نوش جان کنید، حتما این کافه، مکان مناسبی برای این کار است.

۶. کافه لوکزامبورگ (Cafe Luxembourg)

برای افراد گیاه‌خوار، کافه لوکزامبورگ منوی جذاب و متنوعی را ارائه می‌دهد. این کافه غذاهای محلی و نوشیدنی‌های طبیعی فوق‌العاده خوشمزه‌ای را با قیمت مناسب برای مشتریان خود سرو می‌کند. همچنین محیط رستوران شامل دو قسمت داخل و تراس می‌شود؛ بنابراین انتخاب محل غذاخوردن، بر عهده خود شما است.

7. کافه فنجانی من (My cup cafe)

کافه فنجانی من جزو بهترین کافه های بلژیک در شهر بروکسل است. این کافه، نزدیک رویال پارک است و ساخت آن از نوع معماری آرت نوو است. همچنین وجود پنجره‌های سراسری در این کافه، باعث روشن‌تر شدن محیط آن می‌شود. از طرفی نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه‌ا‌ی در آن سرو می‌شود که قهوه پاریسی، یکی از بهترین نوشیدنی‌های آن‌ است. همچنین محبوبیت آن در بین مردم به‌قدری زیاد است که در مونترال کانادا هم شعبه دوم آن تاسیس شده است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در طول سفر خود، حتما نوشیدنی‌های این کافه را هم امتحان کنید. همچنین اگر شما علاقه مند به گرفتن ویزای کانادا هستید می توانید از موسسه حقوقی پارسیس نیز کمک بگیرید.

8. رستوران لاپیکس (La Paix)

رستوران لاپیکس جزو بهترین رستوران های بلژیک در شهر بروکسل است که قدمتی طولانی دارد؛ اما بر خلاف قدیمی بودن آن، منو و دکوراسیون جذابی را در رستوران لاپیکس مشاهده می‌کنید. جالب است بدانید که سرآشپز این رستوران، تا به حال برنده جایزه هم شده است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که انواع غذاهای ژاپنی، بلژیکی و فرانسوی را هم در لاپیکس میل کنید.

9. رستوران اسلاگمولن (Restaurant Slugmulen)

غذا خوردن در آسیاب آبی قدیمی، در یکی از بهترین رستوران های بلژیک، یکی از تجربه‌های لذت‌بخش برای مسافران است که رستوران اسلاگمولن، این امکان را فراهم می‌کند. ویژگی مثبت اسلاگمولن این است که شما می‌توانید بعد از سرو غذا، برای استراحت هم به ویلاهای مجاور رستوران بروید. منوی رستوران شامل غذاهای کلاسیک بلژیکی است که به شکل بسیار مدرن پخته می‌شوند. همچنین محیط غذاخوری دو قسمت فضای باز و بسته دارد که امکان انتخاب را برای مشتریان فراهم می‌کند.

10. رستوران ویتلوف (Wittloff Restaurant)

در لیست بهترین رستوران‌ ها‌ و کافه های بلژیک، رستوران ویتلوف جزو موارد ۵ ستاره است. این رستوران معروف، بیشتر برای وعده شام از مشتریان پذیرایی می‌کند و قیمت غذاها و نوشیدنی‌های منوی آن، مناسب است. همچنین فضای گرم و دکور زیبایی دارد که در کنار رفتار صمیمی کارکنان، در مجموع محیط گرمی را به وجود می‌آورد.

جمع بندی

کشور بلژیک در چند سال گذشته، پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و مهاجران در تمامی نقاط جهان بوده است. بنابراین تعداد بهترین رستوران ها و کافه های بلژیک، روزبه‌روز در حال افزایش است. اگر شما هم قصد سفر یا اقامت دائم به این کشور را دارید، می‌توانید روی موسسه مهاجرتی و حقوقی پارسیس حساب کنید. دریافت ویزا اولین گامی است که باید در رفتن به این کشور بردارید. برای گرفتن ویزای بلژیک و فراهم‌کردن مدارک مورد نیاز سفر به این کشور، داشتن اطلاعات کافی و قوانین به‌روز مهاجرتی این کشور، ضروری است. کارشناسان و وکلای مجرب و باتجربه پارسیس از ابتدا تا پایان پروسه دریافت ویزا و سفرتان به بلژیک، همراهتان هستند و شما را در این مسیر یاری می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا