دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

عینک آفتابی

بهترین عینک آفتابی زنانه چه مدلی است و به کدام برند تعلق دارد؟

بهترین عینک آفتابی زنانه

نمی‌توان یک مدل عینک را به عنوان بهترین عینک آفتابی زنانه معرفی کرد. بهترین عینک آفتابی های زنانه اورجینال به فاکتورهای مختلفی همچون برند، طرح، جنس و کیفیت ساخت آن بستگی دارد. اما در عین حال، نمی‌توان این واقعیت را هم نادیده گرفت که برخی از برندها موفق‌تر از بقیه در میدان رقابت ظاهر شده‌اند و محصولاتشان یک سر و گردن از بقیه مارک‌های جهانی بالاتر است.

به همین دلیل، ما در این مطلب 10 برند موفق، سرشناش و خوشنام عینک آفتابی زنانه را معرفی کرده‌ایم. مزیت آشنایی با مارک‌های معتبر این است که در زمان خرید عینک جدید می‌دانید که در میان کدام نام‌ها به دنبال گزینه دلخواه خود باشید.

برای آشنایی با بهترین مارک‌های عینک آفتابی زنانه تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

1-ری‌بن (RayBan)

«ری‌بن» در صدر قابل اعتمادترین و بهترین برندهای تولیدکننده عینک آفتابی قرار دارد. این برند را باید نماد اصالت، کارایی و زیبایی عینک آفتابی در جهان دانست. مدل خلبانی ریبن توانست انقلابی بزرگ در صنعت مد و عینک آفتابی ایجاد کند. پس از آن هم دوباره با مدل‌های ویفرر و کلاب‌مستر مورد توجه مردم سراسر جهان قرار گرفت. ریبن همیشه از مواد بسیار باکیفیت برای ساخت فریم و عدسی‌های عینک‌های آفتابی خود استفاده می‌کند. سبک‌وزنی، زیبایی، اصالت و محافظت کامل از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید از ویژگی‌های بارز عینک‌های آفتابی زنانه ریبن هستند.

در میان طرح‌های مختلف عینک آفتابی این برند باید به مدل ویفرر اشاره کرد که بسیار مورد توجه زنان و بسیاری از سلبریتی‌ها قرار دارد. اولین بار، در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ میلادی بود که «آدری هپبورن»، یکی از اسطوره‌های زیبای هالیوودی با پوشیدن عینک ویفرر برند ریبن در فیلم مشهور «صبحانه در تیفانی» باعث شد تا عموم مردم به این مدل عینک علاقه‌مند شوند. همچنان هم این مدل در صدر توجه‌ها قرار دارد.

شما می‌توانید انواع عینک‌های خلبانی، ویفرر و کلاب‌مستر ریبن اصل را از فروشگاه اینترنتی لوناتو خریداری کنید. از انجا که با توجه به نرخ ارز، قیمت عینک آفتابی اصل ارزان نیست، لوناتو به عنوان یکی از پیشگامان فروش آنلاین عینک و لنز، امکان خرید اقساطی را نیز برای کاربران خود مهیا کرده است.

۲- پرادا (Prada)

جایگاه دوم فهرست بهترین عینک آفتابی زنانه را به برند Prada اختصاص داده‌ایم. خانه‌ی مد «پرادا» مصداق بارز کلاس، وقار و لوکس بودن است. عینک‌های آفتابی زنانه این برند مشهور ایتالیایی تلفیقی از جذابیت و شیک بودن هستند و تقریبا هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند.

بیشترین تمرکز پرادا روی مدل‌های گرد، بیضی یا پروانه‌ای است. قاب و عدسی این عینک‌ها، کیفیت بسیار خوبی دارند و به بهترین نحو از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند. فریم‌های عینک آفتابی این مارک هم همیشه از کیفیت‌های عالی، وزن سبک و دوام بالا برخودارند.

۳- شانل (Chanel)

خانه مد فرانسوی شانل که اولین بار در سال ۱۹۰۹ (میلادی) توسط خیاطی به نام کوکو شانل تأسیس شد، یکی از مشهورترین فعالان حوزه مد زنانه است. جالب است بدانید که عینک‌های آفتابی این برند که اغلب لوکس و گران‌قیمت هستند در کشور ایتالیا تولید می‌شوند.

تمامی عدسی‌های عینک‌های آفتابی شانل، آنتی‌رفلکس، ضد خش و ضد چربی هستند. عدسی‌ها ممکن است ساده، تدریجی یا آینه‌ای باشند. روی اغلب آنها یک لایه پوشش پلاریزه یا طلای 18 عیار اضافه شده است. تمامی عینک‌های این برند 100 درصد ضد UV هستند و با محافظت UV 400 عرضه می‌شوند.

۴- گوچی (Gucci)

گفتیم که بهترین عینک آفتابی زنانه به کیفیت، دوام و برند محصول مربوط است. یکی از برندهایی که همیشه عینک‌های دودی با کیفیت از بهترین مواد تولید می‌کند، گوچی است. بیشتر عینک‌های این برند در کشور ایتالیا تولید می‌شوند. اما جالب است بدانید برخی از عینک‌های طبی در کشور ژاپن تولید می‌شوند. تمامی محصولات به گونه‌ای ساخته می‌شوند که کمترین تاثیر منفی را در محیط زیست ایجاد کنند. عینک‌های آفتابی زنانه گوچی توسط طراحان برجسته و خلاق با تکنولوژی‌های روز دنیا و با بهترین مواد ساخته می‌شوند. عینک آفتابی زنانه گوچی مناسب زنانی است که عاشق لوکس و خاص بودن هستند.

۵- ورساچه (Versace)

از میان برندهای تولیدکننده بهترین عینک آفتابی زنانه، جایگاه پنجم به ورساچه تعلق دارد. عینک‌های این برند ایتالیایی ترکیبی از پیچیدگی و جذابیت هستند. جالب است که خط تولید عینک آفتابی ورساچه، در سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را اغاز کرد. اما خیلی زود توانست به رقیبی قدرتمند برای سایر برندهای عینک آفتابی در جهان تبدیل شود.

انواع عینک‌های آفتابی زنانه برند ورساچه را می‌توانید از فروشگاه آنلاین لوناتو خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی لوناتو این اطمینان را به مشتری‌های خود می‌دهید که تمامی اجناس اصل و باکیفیت هستند. از زمان ثبت سفارش تا تحویل گرفتن کالا زیاد منتظر نمی‌مانید زیرا «لوناتو» خرید مشتریان در تهران را با پیک ارسال می‌کند. سفارش‌های شهرهای دیگر هم با پست پیشتاز ظرف ۷۲ ساعت کاری به دستشان می‌رسد. قیمت محصولات این فروشگاه معتبر هم بسیار مناسب و منصفانه است. بعلاوه در طول سال جشنواره‌ها و مسابقات متعددی برگزار می‌کنند که شامل انواع تخفیف و جوایز ارزشمند است.

عینک آفتابی ری بن

۶- دُلچه و گابانا (Dolce and Gabbana)

دُلچه و گابانا یا  D&G یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی بهترین عینک آفتابی زنانه است. خط تولید عینک آفتابی این برند ایتالیایی، اولین بار در سال ۲۰۰۶ میلادی شروع به کار کرد. این مارک در طراحی عینک‌های خود از طبیعت، گل و گیاهان الهام می‌گیرد. همین طراحی‌های عجیب، متفاوت و پرزرق‌و‌برق D&G باعث شده تا این برند عینک ایتالیایی در بین سلبریتی‌ها و عموم مردم محبوب ویژه‌ای پیدا کند.

۷- پرسول (Persol)

پرسول ایتالیایی یکی دیگر از برندهای برتر تولیدکننده بهترین عینک آفتاب زنانه است. احتمالا تعجب می‌کنید اگر بدانید که این کمپانی ۲۰ سال قبل از اینکه ری-بن متولد شود، در سال ۱۹۱۷ راه‌اندازی شد. البته بعدها توسط شرکت لوکساتیکا خریداری شد. به همین خاطر، پرسول را یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید عینک آفتابی در جهان می‌دانند. تمامی مدل‌های عینک آفتابی زنانه پرسول از مواد بسیار باکیفیت ساخته می‌شوند. این عینک‌ها، علاوه بر وضوح دید، از چشم‌ها هم در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند.

۸- کومونو (KOMONO)

کومونو یک برند بلژیکی است که تیمی از طراحان خلاق را دور هم جمع کرده است. مهندسان و طراحان کومونو دایما در حال ایده‌پردازی و طراحی محصولاتی هستند که کالکشن‌های بی‌نظیر این کمپانی را تشکیل می‌دهند. جالب است خودِ کومونو طراحانش را «خیال‌پرداز» خطاب می‌کند. این خیال‌پردازها با تکیه بر فرهنگ و سنت قدیمی کشور بلژیک، عینک‌های مدرنی خلق می‌کنند که ظاهری کاملا متفاوت و خاص دارند.

نمایش ساده‌ی فرهنگ و سنت به شیوه‌ای مدرن و ساده شعار کومونوست. عینک‌های آفتابی زنانه برند کومونو، طراحی مینیمالیستی بسیار شیکی دارند که هر خانمی با هر سلیقه‌ای را می‌توانند تحت تاثیر قرار دهند.

۹- دیور (Dior)

از دیگر برندهای تولیدکننده بهترین عینک آفتاب زنانه باید به دیور اشاره کرد. این شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس، اولین بار در تاریخ ۱۶ دسامبر ۱۹۴۶ در یک خانه شخصی در شهر پاریس تأسیس شد. در حال حاضر در کنار دیگر محصولات خاص خود، به طراحی و عرضه‌ی عینک‌ آفتابی نیز می‌پردازد. تمامی عینک‌ها از بهترین مواد ساخته می‌شوند و 100 درصد ضد UV هستند.

10- جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

آخرین نام در این فهرست، جورجیو آرمانی است. طراح اسطوره‌ای ایتالیایی یعنی جورجیو آرمانی برای تعریف دوباره مد با تولید محصولات چرمی مدرن محبوبیت و شهرت جهانی دارد. او اولین بار برند خود را در سال ۱۹۷۵ میلادی معرفی کرد و در اواخر دهه ۱۹۸۰ آن را توسعه بخشید. جذابیت محصولات این برند در سادگی و شیک بودنشان است. همین سادگی کلاس و وقار خاصی به محصولات آرمانی بخشیده است.

بهترین عینک آفتابی زنانه را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

عینک آفتابی زنانه اصل از برندهایی که در این مطلب معرفی کردیم را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی عینک و لنز لوناتو خریداری کنید. در لوناتو از ۷ تا ۳۰ روز پس از تاریخ ثبت سفارش امکان تعویض و بازگشت محصول وجود دارد. یعنی اگر پس از خرید عینک آفتابی بنابه‌هر دلیلی احساس کردید که دوست دارید عینک را عوض کنید یا حتی پس دهید، فقط کافیست با پشتیبانی لوناتو تماس بگیرید.

منبع : lunato.net


پیشنهاد پروماگ جهت مطالعه بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا