دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی

تخفیف ویژه لحظه آخر، تور مشهد فقط 440 تومان

آیا دوست دارید یک سفر به یاد ماندنی و خاطره انگیز به مشهد داشته باشید؟ به دنبال راهی آسان و به صرفه برای مسافرت به مشهد مقدس می گردید؟ لحظه آخر برای شما هموطنان گرامی پیشنهادهای شگفت انگیزی دارد؛ تخفیف ویژه لحظه آخر، تور مشهد فقط 440 تومان همان چیزی است که برای یک سفر اقتصادی و کم هزینه به آن احتیاج دارید. پس فرصت را از دست ندهید و هرچه سریع تر برای رزرو تور مشهد از سایت لحظه آخر اقدام کنید.

تورهای مشهد را با تخفیف ویژه از لحظه آخر بخرید

تور مشهد معمولا جزو تورهای پرفروش و پرطرفدار است که به ویژه در ایام خاصی از سال مثل تعطیلات نوروز متقاضیان بیشتری دارد. بسیاری از افراد برای بهره مندی از خدمات تور و همچنین کاهش هزینه های سفر خود تصمیم می گیرند با تورها به مشهد سفر کنند. شما می توانید با خرید تور مشهد از سایت لحظه آخر، از تخفیفات ویژه ای برخوردار شده و یک سفر ارزان و به صرفه را تجربه کنید. لحظه آخر با ارائه بهترین تخفیف های تور مشهد در تلاش است تا سطح قیمت ها را کاهش داده و رضایت مشتریان را به نحو احسن جلب نماید. دقت داشته باشید تخفیف خوردن تورها در سایت لحظه آخر به هیچ وجه سبب افت کیفیت و خدمات تور نخواهد شد بنابراین شما می توانید با خاطر آسوده نسبت به خرید تورهای مشهد با تخفیف ویژه از سایت لحظه آخر اقدام کنید.

تورهای مشهد را با تخفیف ویژه از لحظه آخر بخرید

گردشگری مشهد

همانطور که می دانید شهر مقدس مشهد به دلیل وجود بارگاه مطهر امام رضا(ع) به یکی از شهرهای مذهبی و توریستی کشورمان تبدیل شده است که همه ساله زائران و مسافران بسیاری را به سوی خود جذب می کند؛ اما جاذبه های شهر مشهد به همین یک مورد ختم نمی شوند. این شهر زیبا و دیدنی با برخورداری از انواع آثار فرهنگی، تاریخی، طبیعی، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی متعدد به عنوان یکی از قطب های توریستی ایران محسوب می شود و در تمام ایام سال پذیرای گردشگرانی از اقصی نقاط جهان می باشد. در ادامه توضیحات مختصری در رابطه با چند تا از مهم ترین جاذبه های دیدنی شهر مشهد ارائه شده است:

  • مقبره حکیم فردوسی

بازدید از آرامگاه شاعر نامدار ایرانی، فردوسی بزرگ بدون شک برای بسیاری از ایرانیان و گردشگران خارجی بی نهایت جذاب و مفید خواهد بود. این مقبره که در نزدیکی روستای پاژ در اطراف شهر مشهد قرار دارد، محوطه ای به وسعت 6 هکتار داشته و دارای بخش های مختلفی از قبیل تالار، موزه و کتابخانه می باشد. بازدید از این مکان برای عموم آزاد است و می تواند تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

  • دریاچه چشمه سبز( چشمه سوز)

اگر به طبیعت و طبیعت گردی علاقه دارید دریاچه چشمه سبز یکی از جاهایی است که در هنگام سفر به مشهد نباید بازدید از آن را فراموش کنید. این دریاچه در 50 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته و یکی از جاذبه های طبیعی مشهور این شهر محسوب می شود. این دریاچه زلال و شفاف توسط درختان سرسبز و گل های رنگارنگ احاطه شده و فضایی بکر و دیدنی را ایجاد کرده است که عکاسی و قدم زدن در هوای آزاد را برای بازدیدکنندگان لذت بخش تر می کند.

  • آرامگاه نادرشاه افشار

باغ موزه نادری مجموعه ای بزرگ و باشکوه برای یادبود نادرشاه افشار، موسس سلسله افشاریان است که تاریخ و تمدن ایران را در مقابل عموم مردم به نمایش می گذارد. در محوطه وسیع این آرامگاه، مجسمه های عظیم الجثه ای از نادرشاه به چشم می خورد و ساختمان موزه نیز شامل آثار بسیاری از دوره افشاریان مثل سکه ها، ظروف، اشیای باستانی، غنیمت و سلاح های جنگی می باشد. آرامگاه نادرشاه افشار جزو محبوب ترین جاذبه های توریستی شهر مشهد است که بازدید از آن به همه مسافران توصیه می شود.

  • مسجد گوهرشاد

مسجد گوهرشاد مشهد علاوه بر اینکه یکی از اماکن زیارتی و مقدس این شهر محسوب می شود، جزو شاهکارهای معماری دوره تیموریان نیز به شمار می آید. تلفیقی از هنر دست صنعتگران عهد تیموری با سبک معماری اسلامی منجر به خلق این اثر باشکوه شده است که همواره توجه بسیاری از گردشگران و باستان شناسان را به خود جلب می کند. برای رفتن به مسجد گوهرشاد تنها کافی است مسیری در حدود 2 کیلومتر را از حرم مطهر به سمت جنوب طی کنید.

مسجد گوهرشاد

فاصله تهران تا مشهد

فاصله تهران تا مشهد 898 کیلومتر است که مسافران و زائران عزیز می توانند برای پیمودن این مسیر از انواع وسایل نقلیه مثل اتومبیل شخصی، اتوبوس، قطار یا هواپیما استفاده کنند و خود را به شهر مقدس مشهد برسانند. اگر از تهران به سمت مشهد حرکت کنید در مسیر خود از شهرهای سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار و نیشابور عبور خواهید کرد.

فاصله تهران تا مشهد با ماشین شخصی

چنانچه می خواهید از خودروی شخصی برای رفتن به مشهد استفاده کنید، باید 898 کیلومتر مسیر را طی کنید. به طور حدودی می توان گفت 10 ساعت زمان می برد تا با اتومبیل شخصی خود را به شهر مشهد برسانید. البته با محاسبه زمان استراحت بین راهی، ترافیک جاده ای و توقف در رستوران یا نمازخانه 11 الی 16 ساعت طول می کشد تا به مقصد برسید.

فاصله تهران تا مشهد با قطار

رانندگی طولانی مدت در مسیرهای جاده ای ممکن است برای خیلی از افراد خسته کننده و آزاردهنده باشد؛ این دسته افراد می توانند از طریق خرید بلیط قطار سفر راحت تری داشته باشند. فاصله تهران تا مشهد با قطار 926 کیلومتر بوده و زمان تقریبی رسیدن به مقصد، بسته به نوع و سرعت قطار بین 7 الی 11 ساعت متغیر است.

فاصله تهران تا مشهد با هواپیما

سفر با هواپیما نسبت به دو روش قبلی مزایا و برتری های بی شماری داشته و به همین دلیل افراد بسیاری ترجیح می دهند برای رفتن به مشهد از هواپیما استفاده کنند. البته از آنجا که بلیط های هواپیما به مشهد معمولا پرطرفدار هستند سریع به فروش می رسند و ممکن است در هنگام رفت یا برگشت نتوانید به موقع بلیط تهیه کنید. با خرید تور از سایت لحظه آخر، علاوه بر اینکه از تخفیف ویژه تور مشهد در لحظه آخر بهره مند می شوید، می توانید نسبت به رزرو بلیط هواپیما آسوده باشید و به خاطر مشکلاتی مثل پیدا نکردن بلیط مجبور نشوید سفر خود را به تاخیر بیندازید. فاصله تهران تا مشهد با هواپیما 724 کیلومتر است و در کمتر از دو ساعت به مشهد می رسید.

سفر به مشهد

برای سفر به مشهد کارت واکسن لازم است؟

سفر به مشهد در شرایط کرونایی با محدودیت هایی مواجه است و مسافرانی که قصد دارند از تخفیف ویژه تورهای مشهد لحظه آخر استفاده کرده و به این شهر سفر نمایند، باید پیگیر آخرین اخبار در رابطه با قوانین واکسیناسیون باشند. به گفته آقای آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی مسافران نوروزی که قصد سفر با هریک از وسایل نقلیه عمومی از قبیل اتوبوس، هواپیما، قطار، کشتی و… را دارند می بایست کارت واکسن داشته باشند؛ در غیر اینصورت می توانند با ارائه تست PCR منفی خود نسبت به خرید بلیط هواپیما یا اتوبوس اقدام کنند.

برای سفر به مشهد چی ببریم؟

اگر برای اولین بار به مشهد سفر می کنید ممکن است در جمع کردن وسایل خود سردرگم شوید و ندانید که در سفر به مشهد چه چیزهایی را باید به همراه داشته باشید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که از براشتن وسایل اضافه خودداری کنید و فقط موارد ضروری را همراه خود ببرید. در زیر همه وسایل ضروری برای سفر به مشهد لیست شده اند:

  1. مدارک و اسناد( شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، دفترچه بیمه، کارت اعتباری و سایر اسناد مهم)
  2. شارژر و پاوربانک برای لوازم الکترونیکی از قبیل گوشی موبایل، لپتاپ، ساعت هوشمند و…
  3. چند دست لباس متناسب با شرایط آب و هوایی
  4. ماسک سه لایه و ژل ضدعفونی کننده دست
  5. کیف یا کوله پشتی مناسب
  6. کفش راحت
  7. لوازم بهداشتی شخصی از قبیل مسواک، حوله، ناخن گیر و…
  8. داروهای مورد نیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا